Мектептерді басқарудың ерекшеліктері




Презентация қосу
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Орындаған:

Мейірман Нұрсұлтан

Тобы: ФПСиЕ 2-6
Мектептi басқарудың басты мәнi –
оқыту мен тәрбиелеудегі оңтайлы
нәтижені алу мақсатында
оқушылар мен олардың ата-
аналарына педагогтардың
мақсатты бағытталған ықпал
етуінен тұрады.
3

Мектеп директоры оқу-тәрбие жұмысы мен сапасы үшiн арнайы
жауапкершiлiк атқарады. Оның мiндеттерiне кіретіндер:

- кадрларды дұрыс таңдау мен орналастыру, мектептiң педагогикалық ұжымына басшылық ету, мұғалiмдердiң кәсiби, ғылыми-
1 теориялық және психологиялық-педагогикалық деңгейiн көтеруге жағдай жасау, олардың педагогикалық шығармашылығына жол
ашу және оқыту мен тәрбиенiң озат педагогикалық тәжiрибесiн енгiзу;

- оқу-тәрбие процесiнiң барысын, оқушылар бiлiмiнiң сапасы мен жеке тұлға ретiнде дамуын, сыныптан тыс жұмыстың мазмұны
2 мен ұйымдастыруын бақылау;

- оқушылардың кәсiби бағыты бойынша тәрбиелiк жұмысты ұйымдастыру және оларға өмiрде өз жолын табуға кеңес беру;

- оқушылардың өзiн өзi басқару органдарына практикалық көмек көрсету және оның іс-әрекетiн белсендiру, мектептегi оқу-тәрбие
4 жұмысын жетiлдiру бойынша мұғалiмдер мен оқушылардың қоғамдық ұйымдарымен iскерлiк ынтымақтастық қатынас жасау;
4

- Еңбек туралы Заңға, мектептiң iшкi тәртiп ережелерi мен жарғысына сәйкес мектеп қызметкерлерiнiң мiндеттерiн анықтау мен
5 нақтыландыру;

- ата-аналар қоғамдастығы ұйымдарының жұмысын ұйымдастыру мен оларға басшылық жасау;

- жергiлiктi қоғамдық ұйымдар, мекемелер және негiзгi кәсiпорындармен iскерлiк байланыс орнату;

- мектептегi қажеттi санитарлық-гигиеналық тәртiптi орнату, оқушылардың, мұғалiмдер мен мектептiң қызмет көрсету
8 адамдарының сабақтағы және іс-әрекеттiң басқа да түрлерi барысындағы еңбектi қорғау мен қауiпсiздiк шараларын сақтау;
5

- мектептiң қазiргi заманғы оқу-материалдық базасын нығайту мен дамыту;

- мектеп қызметкерлерiн жұмысқа алу мен жұмыстан шығару;

- мектептiң педагогикалық кеңесiмен келiсiп, мұғалiмдердi және мектептiң басқа да қызметкерлерiн мадақтау мен марапаттауға
ұсыну.

Кәсіби педагогикалық іс-әрекет педагогикалық
жүйелерді басқару мәнін, принциптерін, мазмүнын
толык білуді кажет етеді. Педагогикалық үдерісті
басқару — қойылған мақсатка сәйкес шешім
кабылдау, ұйымдастыру, бақылау, баскару
объектісін реттеу, алынған ақпараттарды талдау
және қорытындылау іс-әрекеті болып табылады.
Басқару объектісі биологиялық, техникалық,
әлеуметтік жүйелер бола алады. Білім беру
әлеуметтік жүйеге жатады және елдің, өлкенің,
облыстың, қаланың және ауданның аумағында
қызмет етеді. Сондықтан басқару субъектілері
министрлік, облыстық, қалалық, аудандық білім
беру басқармалары болып бөлінеді.
Қазіргі білім беру жүйесінің
дамуындағы бір ерекшелік —
білім беруді мемлекеттік-
қоғамдық басқару болып
табылады.
8

Білім беру жүйесін мемлекеттік баскару сипаты мынадай
қағидалар принциптер жиынтығымен анықталады:

1 2 3 4 5

• білім берудің ізгілік • білім беру жүйесінің • білім берудің • білім берудің • білім берудегі • білім берудің
сипатта болуы; ұлттық мәдениеттерді жалпыға бірдейлігі; зиялылығы; еркіндік пен демократиялық сипатта
және салт-дәстүрлерді плюрализм; болуы.

мемлекеттік тараптан
қорғауы;
Білім берудің қоғамдық сипаты бірқатар белгілермен

анықталады. Мұндай белгілер қатарына мыналар жатады.

1 Мектеп іс-әрекетін ұжымдық басқару органы — мектеп кеңесі баскарады.

Оның атқаратын функциялары мен жұмыс мазмұны жалпы білім беру
2 мекемесінің типтік ережелерінде көрсетіледі.

Мектептің жоғары жетекші органы — конференция, жылына кем дегенде бір
3 рет шақырылып отырады.

Мұнда мектеп кеңесі, оның төрағасы, іс-әрекет мерзімі анықталады және
4 мекеме Жарғысы кабылданады.

Конференциялар аралығындағы жетекші орган рөлін мектеп кеңесі атқарады
2013 жыл. Педагогикалық шеберлік
орталығының Кембридж
университетінің Білім беру
факультетімен бірлесіп әзірлеген ҚР
жалпы
білім беру ұйымдары басшыларының
біліктілігін арттыру
бағдарламасының мәнмәтініндегі
басқару циклының функционалдық
құрамы
11
Басшылардың біліктілігін арттыру
бағдарламасының мәнмәтініндегі басқару циклының функционалдық
құрамы

АУДИТ
Триангуляция
негізіндегі өзіндік
талдау, өзіндік
ІСКЕ АСЫРУ бағалау БАСЫМДЫҚТАРДЫ
ТӘСІЛДЕРІН БЕЛГІЛЕУ
ЖОСПАРЛАУ
Стратегиялық бейнеде
іс-шаралар кешені өзгерістерді ойластыру

ІС-ӘРЕКЕТТІ
ЭВАЛЮАЦИЯ ЖОСПАРЛАУ
ӘДІСТЕРІН
ЖОСПАРЛАУ Жалғасы
мақсаттар мен
деректер жинау міндеттерді қою,
әдістері, өзгерістерді табыс критериін келісу
бағалау
МОНИТОРИНГ, ҮДЕРІСТІ ҚАДАҒАЛАУ
ЭВАЛЮАЦИЯ
қадағалау, түзету
табысқа жету деңгейін
тексеру

ШОЛУ ЖӘНЕ ҚАЙТА ІСІНЕ БЕРІЛГЕНДІ
ҚАРАУ
ЫНТАЛАНДЫРУ ӘРІ
жаңа деректермен
біріктіру ҚОЛДАУ
13
Мектеп басшысының функциясында не
өзгерді?

Ісіне берілгенді
ынталандыру және
қолдау
Оқушылар, ата-аналар, Табыс критериін анықтау
қызметкерлер және келісу
пікірлерінің
триангуляциясы негізінде
мектепті талдау
Табысқа жету деңгейін
эвалюациялау, тексеру

Эвалюция әдістерін
жоспарлау
Өзгерістерді жоспарлау
14

Егер де мектеп басшысында:

1 2 3 4

өзгерістің қажеттілігін
неғұрлым төменгі өзгерістер шынында сәтсіздікке ұшырау орын
түсіну;
деңгейде өзгерістер мектепті күшейтуге алады.
жүргізу бойынша көмектесетіндігіне сендіру
бастамаларды қолдау; болмаған кезде,
Басқару функцияларын орындау тиімді болу 15

үшін басшыға не қажет?

Басшының жеке қасиеті
және әлеуметтік
қарымқатынас дағдылары

Бірлесіп жоспарлау және Басқару, зерттеу және
командада жұмыс істеу талдау дағдылары

Басқаруды ынталандыру
стилі
Назар қойып,
тыңдағандарыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Менеджмент эволюциясы
Басқару ғылымының пәні мен әдісі
Педагогикалық ғылым жүйесіндегі дидактика
Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері мен атқаратын қызметтері
Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты
Ата - анамен
Ұйым түсінігі және түрлері
Мейірбике мен пациент
Науқастың дағдыларын дамыту
Білім беру жүйесінің негізгі міндеттері
Пәндер