Мектептерді басқарудың ерекшеліктері


Slide 1

Мектептерді басқарудың ерекшеліктері

Орындаған:

Мейірман Нұрсұлтан

Тобы: ФПСиЕ 2-6

Slide 2

Мектептi басқарудың басты мәнi - оқыту мен тәрбиелеудегі оңтайлы нәтижені алу мақсатында оқушылар мен олардың ата-аналарына педагогтардың мақсатты бағытталған ықпал етуінен тұрады.

Slide 3

Мектеп директоры оқу-тәрбие жұмысы мен сапасы үшiн арнайы жауапкершiлiк атқарады. Оның мiндеттерiне кіретіндер:

1

- кадрларды дұрыс таңдау мен орналастыру, мектептiң педагогикалық ұжымына басшылық ету, мұғалiмдердiң кәсiби, ғылыми-теориялық және психологиялық-педагогикалық деңгейiн көтеруге жағдай жасау, олардың педагогикалық шығармашылығына жол ашу және оқыту мен тәрбиенiң озат педагогикалық тәжiрибесiн енгiзу;

2

- оқу-тәрбие процесiнiң барысын, оқушылар бiлiмiнiң сапасы мен жеке тұлға ретiнде дамуын, сыныптан тыс жұмыстың мазмұны мен ұйымдастыруын бақылау;

3

- оқушылардың кәсiби бағыты бойынша тәрбиелiк жұмысты ұйымдастыру және оларға өмiрде өз жолын табуға кеңес беру;

4

- оқушылардың өзiн өзi басқару органдарына практикалық көмек көрсету және оның іс-әрекетiн белсендiру, мектептегi оқу-тәрбие жұмысын жетiлдiру бойынша мұғалiмдер мен оқушылардың қоғамдық ұйымдарымен iскерлiк ынтымақтастық қатынас жасау;

Slide 4

5

- Еңбек туралы Заңға, мектептiң iшкi тәртiп ережелерi мен жарғысына сәйкес мектеп қызметкерлерiнiң мiндеттерiн анықтау мен нақтыландыру;

6

- ата-аналар қоғамдастығы ұйымдарының жұмысын ұйымдастыру мен оларға басшылық жасау;

7

- жергiлiктi қоғамдық ұйымдар, мекемелер және негiзгi кәсiпорындармен iскерлiк байланыс орнату;

8

- мектептегi қажеттi санитарлық-гигиеналық тәртiптi орнату, оқушылардың, мұғалiмдер мен мектептiң қызмет көрсету адамдарының сабақтағы және іс-әрекеттiң басқа да түрлерi барысындағы еңбектi қорғау мен қауiпсiздiк шараларын сақтау;

Slide 5

9

- мектептiң қазiргi заманғы оқу-материалдық базасын нығайту мен дамыту;

10

- мектеп қызметкерлерiн жұмысқа алу мен жұмыстан шығару;

11

- мектептiң педагогикалық кеңесiмен келiсiп, мұғалiмдердi және мектептiң басқа да қызметкерлерiн мадақтау мен марапаттауға ұсыну.

4

Slide 6

Кәсіби педагогикалық іс-әрекет педагогикалық жүйелерді басқару мәнін, принциптерін, мазмүнын толык білуді кажет етеді. Педагогикалық үдерісті басқару - қойылған мақсатка сәйкес шешім кабылдау, ұйымдастыру, бақылау, баскару объектісін реттеу, алынған ақпараттарды талдау және қорытындылау іс-әрекеті болып табылады. Басқару объектісі биологиялық, техникалық, әлеуметтік жүйелер бола алады. Білім беру әлеуметтік жүйеге жатады және елдің, өлкенің, облыстың, қаланың және ауданның аумағында қызмет етеді. Сондықтан басқару субъектілері министрлік, облыстық, қалалық, аудандық білім беру басқармалары болып бөлінеді.

Slide 7

Қазіргі білім беру жүйесінің дамуындағы бір ерекшелік - білім беруді мемлекеттік-қоғамдық басқару болып табылады.

Slide 8

Білім беру жүйесін мемлекеттік баскару сипаты мынадай қағидалар принциптер жиынтығымен анықталады:

• білім берудің ізгілік сипатта болуы;

• білім беру жүйесінің ұлттық мәдениеттерді және салт-дәстүрлерді мемлекеттік тараптан қорғауы;

• білім берудің жалпыға бірдейлігі;

• білім берудің зиялылығы;

• білім берудегі еркіндік пен плюрализм;

5

2

1

3

4

• білім берудің демократиялық сипатта болуы.

Slide 9

Білім берудің қоғамдық сипаты бірқатар белгілермен анықталады. Мұндай белгілер қатарына мыналар жатады.

Мектеп іс-әрекетін ұжымдық басқару органы - мектеп кеңесі баскарады.

1

Оның атқаратын функциялары мен жұмыс мазмұны жалпы білім беру мекемесінің типтік ережелерінде көрсетіледі.

2

Мектептің жоғары жетекші органы - конференция, жылына кем дегенде бір рет шақырылып отырады.

3

Мұнда мектеп кеңесі, оның төрағасы, іс-әрекет мерзімі анықталады және мекеме Жарғысы кабылданады.

4

5

Конференциялар аралығындағы жетекші орган рөлін мектеп кеңесі атқарады

Slide 10

2013 жыл. Педагогикалық шеберлік орталығының Кембридж

университетінің Білім беру факультетімен бірлесіп әзірлеген ҚР жалпы

білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру

бағдарламасының мәнмәтініндегі басқару циклының функционалдық

құрамы

Slide 11

Басшылардың біліктілігін арттыру

бағдарламасының мәнмәтініндегі басқару циклының функционалдық

құрамы

Триангуляция негізіндегі өзіндік талдау, өзіндік бағалау

АУДИТ

ІСКЕ АСЫРУ ТӘСІЛДЕРІН ЖОСПАРЛАУ

іс-шаралар кешені

БАСЫМДЫҚТАРДЫ БЕЛГІЛЕУ

Стратегиялық бейнеде өзгерістерді ойластыру

ЭВАЛЮАЦИЯ ӘДІСТЕРІН ЖОСПАРЛАУ деректер жинау әдістері, өзгерістерді бағалау

ІС-ӘРЕКЕТТІ ЖОСПАРЛАУ

мақсаттар мен міндеттерді қою, табыс критериін келісу

Жалғасы

Slide 12

ІСІНЕ БЕРІЛГЕНДІ

ЫНТАЛАНДЫРУ ӘРІ

ҚОЛДАУ

МОНИТОРИНГ, ЭВАЛЮАЦИЯ

табысқа жету деңгейін тексеру

ҮДЕРІСТІ ҚАДАҒАЛАУ

қадағалау, түзету

ШОЛУ ЖӘНЕ ҚАЙТА ҚАРАУ

жаңа деректермен біріктіру

Slide 13

Мектеп басшысының функциясында не

өзгерді?

Оқушылар, ата-аналар, қызметкерлер пікірлерінің

триангуляциясы негізінде мектепті талдау

Табыс критериін анықтау және келісу

Ісіне берілгенді ынталандыру және қолдау

Табысқа жету деңгейін эвалюациялау, тексеру

Эвалюция әдістерін жоспарлау

Өзгерістерді жоспарлау

Slide 14

Егер де мектеп басшысында:

1

2

3

4

өзгерістің қажеттілігін түсіну;

неғұрлым төменгі деңгейде өзгерістер жүргізу бойынша

бастамаларды қолдау;

өзгерістер шынында мектепті күшейтуге көмектесетіндігіне сендіру

болмаған кезде,

сәтсіздікке ұшырау орын алады.

Slide 15

Басқару функцияларын орындау тиімді болу

үшін басшыға не қажет?

Басшының жеке қасиеті және әлеуметтік қарымқатынас дағдылары

Бірлесіп жоспарлау және командада жұмыс істеу

Басқару, зерттеу және талдау дағдылары

Басқаруды ынталандыру стилі

Slide 16

Назар қойып,

тыңдағандарыңызға

рахмет


Ұқсас жұмыстар
Менеджмент эволюциясы
Басқару ғылымының пәні мен әдісі
Педагогикалық ғылым жүйесіндегі дидактика
Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері мен атқаратын қызметтері
Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты
Ата - анамен
Ұйым түсінігі және түрлері
Мейірбике мен пациент
Білім беру жүйесінің негізгі міндеттері
Кәсіптік білім беру мақсаттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz