Инклюзивті білім беру пәні, инклюзивті білім бері ерекшеліктері




Презентация қосу
Инклюзивті білім беру
пәні,
инклюзивті білім бері
ерекшеліктері
«...мүмкіндігі шектеулі азаматтарымызға көбірек
көңіл бөлу керек. Олар үшін Қазақстан кедергісіз
аймаққа айналуға тиіс – бұл өзіміздің және қоғам
алдындағы біздің парызымыз»

Н.Ә.Назарбаев

«Қазақстан жолы – 2050: бір мақсат, бір
мүдде,бір болашақ»
Инклюзивті оқыту – ерекше мұқтаждықтары бар
балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту
үрдісін сипаттауда қолданылады.
Инклюзивті оқыту негізінде балалардың қандай да бір
дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген
теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың
ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай
қалыптастыру идеологиясы жатыр.
Инклюзивті оқыту пәнін оқытудың мақсаттары:
мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру мектептерінде білім
алуына жағдай жасай отырып, олардың дамуына саналы әрекет ұсына
отырып, қол ұшын созу.

жалпы білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беру арқылы әлеуметтік-
педагогикалық кәсіби қызметін дамытып, дарытуға мүмкіндік беретін
болашақ мұғалімдердің құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.

балалардың қандай да бір дискриминациясын жоққа шығару, барлық
адамдарға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге
оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастыру;

арнайы қажеттілігі бар балалар үшін мектептерде, мекемелерде жағдай
туғызып, оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу.
Инклюзивтік білім беру –этникалық тегіне, діни сеніміне,
экономикалық мәртебесіне және дамуындағы ерекшеліктеріне
қарамастан, барлық балалардың білім алуына және әлеуметтік
бейімделуіне жағдай жасау процесі.
Инклюзивті білім беру немесе «білім баршаға»
бағдарламасы - барлық балаларға мектепке дейінгі
оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне
белсене қатысуға мүмкіндік береді. Бұл бағдарламаны
Біріккен Ұлттар Ұйымының Бас Ассамблеясы
мақұлдап, БҰҰ-ның Конвециясына 2006 жылдың
13 желтоқсанында енгізілді.
Инклюзивті білім беру мәселесі шет елдерде 1970
жылдан бастау алады, ал 90 жылға қарай АҚШ пен
Еуропа өздерінің білім беру саясатына осы
бағдарламаны толық енгізді.
Біздің елімізде инклюзивті білім беру жүйесінің

дамуы туралы ресми дерек «Қазақстан
Республикасының Білім беруді дамытудың 2010-2020
жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында»
көрсетілді.
Инклюзивті білім беруді жетілдіру мәселелері
қарастырылып, 2015 жылға мына міндеттерді шешу
көзделген:

1 мүмкіндіктері шектеулі балаларды біріктіріп
оқытудың модульдік бағдарламалары жасалады

мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім
беретін ортада біріктіріп оқыту ережесі әзірленеді

3 түрлі кемістігі бар балалар үшін бірігу нысандары
анықталады
Саламан Декларациясына сәйкес инклюзивті білім
беру саясатының міндеттері :

Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуға тиіс.

Әрбір баланың
1 дара қабілеттері, қызығушылықтары,
қажеттіліктері және оқуға деген мұқтаждықтары болады.

Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, яғни осы
мұқтаждықтарды
5 қанағаттандыру мақсатына орай өзгерту.
Инклюзивті білім берудің негізгі 8 принципі
туындайды. Олар:
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен,
жеткен жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір-біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен
достығын қажет етеді.
7. Әрбір оқушы үшін жетістік кежетуөзінің мүмкіндігіне қарай
орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.
Қорытынды:
Инклюзивті оқыту - оқушылардың тең құқығын анықтайды және
ұжым іс-әрекетіне қатысуға, адамдармен қарым-қатынасына қажетті
қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді.
Инклюзивті оқыту арқылы барлық балалардың мұқтаждықтарын
ескеріп, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын
қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісін дамытуға болады.
Инклюзивті бағыт арқылы мүмкіндігі шектеулі балаларды оқуда
жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру мүмкіншілігін
қалыптастырады. Осы бағытты білім беру жүйесіне енгізу арқылы
оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке, қайырымдылыққа тәрбиелей
аламыз.

Ұқсас жұмыстар
ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Оқытудың жеке бағдарламасы
Канададағы инклюзивті білім
Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы
Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары
Шетелдегі инклюзивті білім беру
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Мүмкіндігі шектеулі балалар категориясы
Мүмкіндігі шектеулі балалар
Пәндер