Францияның функционалдық қаржы негізі




Презентация қосу
Францияның
функционалдық
қаржы негізі

Дайындаған: Ахан Ж. ФН-31
Тексерген:Сейдіғазым Е.О.
Жоспар

Кіріспе.
1. Францияның макроэкономикалық жағдайы.
2. Францияның несие-қаржы жүйесі.
3. Францияның бюджеттік жүйесі.
4. Францияның салық жүйесі.
Қорытынды.
Қолданылған әдебиеттер.
Кіріспе
Әрбір елде өз стереотиптері мен дәстүрлері бар, бірақ Франция
бұл тұрғыдан өте жақсы нәтижелерге қол жеткізе алады. Бұл ел
бүкіл әлемде өзінің қызықты әңгімелері мен дәстүрлері үшін
жақсы танымал. Дегенмен, олардың кейбіреулері айтарлықтай
шамадан тыс және абсолютті, ал басқалары көркем әдебиетте
жоқ. Мысалы, шарап француз мәдениеті үшін өте маңызды. Ал
француздар ұзақ түскі үзілістерді ұнатқанымен, олар
кейбіреулер сияқты жалқау емес. Ұлыбританиямен қатар бұл
Еуропадағы ең жылдам дамып келе жатқан және мәдениет
түрлерінің көптігі. Бұл сондай-ақ жылына 83 миллионнан
астам туристерді қабылдайтын әлемдегі ең көп келушілердің
бірі болып табылады. Оңтүстіктегі Коте-д’Азурдан Алптың
мұзды шыңына дейін және гүлденген жүзім өсірумен
айналысатын жасыл төбешік жер Францияға кез келген
уақытта келуге лайық.
1.Франция-жоғары дамыған ел, ядролық және ғарыштық держава.
Экономиканың жалпы көлемі бойынша ел Еуропалық Одақта
(Германиядан кейін) екінші орынға ие және бірінші әлемдік
ондыққа тұрақты кіреді. 2016 жылы Франция АҚШ, Қытай,
Жапония, Германия және Нидерландыдан кейін әлемнің 6-шы
экономикалық дамыған державасы деп танылды. Дегенмен,
Еуроаймаққа кіргеннен кейін елдің базалық экономикалық
көрсеткіштері нашарлау үрдісін көрсетеді. Оның еуроаймақ
экономикасына қосқан үлесі бірыңғай валюта одағы шеңберінде
Германияның неғұрлым ұйымдасқан экономикасымен бәсекелесуге
қабілетсіздігі салдарынан 2000 жылғы 17,0%-дан 2016 жылы 13,4%
- ға дейін азайды. Экономикада экономикалық белсенді халықтың
76,7% жұмыспен қамтылған қызметтер саласы басым, екінші
секторға 20,5% келеді.
Елдің сауда балансы 2001 жылдан бастап тұрақты теріс
болғандықтан, қымбат валюта (еуро) жағдайында Француз
экономикасының қазіргі заманғы өсуінің жалғыз факторы тұтыну
сұранысын арзан несиелермен ынталандыру болып қалуда, осыған
байланысты елдің сыртқы борышы іс жүзінде ЖІӨ-нің 100% - ға
жетті. Францияның маңызды проблемасы 2000-шы жылдары елдің
ЖІӨ-нің өсу қарқынынан бірнеше есе асатын халықтың
айтарлықтай өсуі болып табылады
2.Францияның қазіргі заманғы несие-қаржы жүйесінде бес
институтты бөліп көрсетуге болады:

1) коммерциялық банктер - барлық банктік операцияларды жүзеге
асырады: депозиттік салымдар, қысқа мерзімді, орта мерзімді және
ұзақ мерзімді кредит беру, төлем операциялары, ең алдымен
Францияда өте танымал чектер айналымы, бағалы қағаздар
эмиссиясы, шұғыл мәмілелер және басқалар. Өзінің еншілес
құрылымдары арқылы жеке тұлғаларға ипотекалық кредит беруді,
лизингтік, венчурлік қаржыландыруды жүзеге асырады;
2) қаржыландыру қоғамы - оларға жеке тұлғалардың салымдарын
қабылдауға рұқсат етілмейді, яғни олар барлық кредиттік
операцияларды өз қаражаты не ақша нарықтарында алынған немесе
кооперативтік байланысы бар достық банктер мен банктерден
кредитке алынған қаражат есебінен жүзеге асыруға тиіс. Бұл
институттар жекелеген өнеркәсіптік секторларды қаржыландыруға
бағытталған. Сонымен қатар, олар сауда және өнеркәсіп
кәсіпорындарының бағалы қағаздар портфелін басқарумен
айналысады;
3) кооперативтік банктер - өз қызметін, негізінен, ауыл
шаруашылығы және сауда өкілдерімен жүргізеді;
4) жинақ кассалары- "пайдасыз" ұйымдар ретінде жұмыс істейді;
5) мамандандырылған банк мекемелері. Бұл мекемелердің қызметі
арнайы заңнамамен реттеледі және олар мемлекеттің қатаң
бақылауында болады.
3.Бюджет-елдің кірістері мен шығыстарын, орталықтандырылған
қаржы ресурстарының негізгі бөлігінің нақты кезеңге арналған
қозғалысын айқындайтын басты қаржы құжаты. Көптеген елдерде
алғашқы бюджеттер құпияландырылды.
Өз пайда болған сәтте бюджет мемлекеттің ықтимал кірістері мен
шығыстарының сметасын көрсетті. Сол уақыт үшін мұндай
анықтама өте қолайлы болды, өйткені мемлекет бюджеті маңызды
жалпы мемлекеттік іс-шаралар бойынша кірістер мен шығыстардың
бытыраңқы сметаларының біріккен жиынтығы ретінде пайда болды
және әрекет ете бастады.
Алайда қоғамның дамуымен бұл анықтама мемлекеттік қазынаның
кірістері мен шығыстарының жалпы сметасының тар шеңберінен
шығатын және мемлекеттің қаржы ресурстарының басым бөлігінің
қозғалысын айқындайтын негізгі қаржылық жоспардың сипатына ие
болатын бюджеттің мәнін толық ашпайды және ескіреді.
Франция-біртұтас мемлекет және оның Бюджет жүйесі екі буынды
қамтиды: мемлекеттік бюджет және жергілікті бюджеттер.
Францияда бюджет жүйесінің бірлігі жоқ.
Әрбір бюджет формалды түрде
оқшауланған. Шындығында белгілі
орталықтандыру бар: төмен тұрған
әкімшілік бірліктердің бюджеттерін
жоғары тұрған буындағы атқарушы билік
бекітеді.
Жергілікті органдардың қаржылық бағынуы мемлекеттік
субсидиялар мен қарыздар жүйесімен, сондай-ақ Орталық
салықтарға үстемеақылармен қамтамасыз етіледі. Жергілікті
билік органдарының қаражаты қазынашылық органдарының
шоттарында сақталады. Бұл орталық үкіметке жергілікті билік
органдарының қаржылық қызметін бақылауға мүмкіндік береді.
Жергілікті қарыздарды шығару да мемлекеттің мақұлдауын
талап етеді.
4.Франциядағы салық деңгейі – әлемдегі ең жоғары. Дегенмен,
француздар мұндай ауыртпалықтарға үйреніп, жыл сайынғы салық
декларациясын толтыруға жауапкершілікпен қарайды. Қазіргі
Еуропаның ең ірі біртұтас мемлекеттерінің бірі Франция болып
табылады. Осы елде бар салықтарды шартты түрде үш ірі блоктарға
бөлуге болады; тауардың бағасына енгізілетін жанама салықтар
немесе тұтынуға салынатын салықтар, пайдаға (Табысқа)
салынатын салықтар және Меншікке салынатын салықтар.
Ел бюджеті 90% - дан астам салық түсімдерінен тұрады. Барлық
салықтар мен алымдар саны 200 атаудан асады, олардың ставкалары
мен шарттары Француз Парламенті жыл сайын қайта қарайды.

Францияның салық жүйесі салықтар мен алымдардың өте өзіндік
жиынтығы болып табылады. Ол еліміздің тарихи және мәдени
ерекшеліктерін көрсете отырып, көптеген онжылдықтар
қалыптасты. Қазіргі уақытта жүйе алынатын салықтар мен алымдар
тізбесіне, оларды қолдану ережелеріне қатысты тұрақты.
Мөлшерлемесін, сол салықтардың жыл сайын қайта қаралады
экономикалық жағдайды ескере отырып, және бағытта
экономикалық-әлеуметтік саясат.
Француз салық жүйесінің
басты ерекшеліктерінің
арасында әлеуметтік
бағыттылық, жанама
салықтардың басым болуы,
табыс салығының ерекше
рөлі, аумақтық аспектілерді
есепке алу, жүйенің
қатаңдықпен ұштастыра
икемділігі, жеңілдіктер мен
жеңілдіктердің кең жүйесі,
халықаралық салық
келісімдері үшін ашықтық
сияқты бөліп көрсетуге
болады.
Қорытынды
Францияның салық жүйесі экономиканы дамыту мақсатында
өңделеді және жүзеге асырылады, басқаша айтқанда, бюджет және
салық жүйесінің тұрақтылығы экономика дамуының маңызды
факторы болып табылады.

Францияның салық жүйесін зерттей отырып, келесі қорытындылар
жасауға болады:

1. Францияның салық жүйесі ресейлік салық жүйесімен ұқсас
бірқатар қасиеттерге ие, бірақ сонымен бірге ол неғұрлым тиімді,
неғұрлым икемді және сонымен бірге неғұрлым қатаң және тұрақты
болып табылады.
2. Францияның салық жүйесін мыналар құрайды: негізгі нормативтік
құқықтық актіден басқа - Салық кодексі – халықаралық салық
келісімдері; салықтар мен алымдар жиынтығы және салық пен
алымдардың уақтылы төленуін бақылауды жүзеге асыратын
мемлекеттік органдар жүйесі.
Қолданылған әдебиеттер:
1) Хасболатов "Әлемдік экономика", 1995

2) Жылнамалық," Франция", 1994

3) Ломакин, Шитов "Әлемдік экономика", 1995

4)" Әлемдік экономика және халықаралық қатынастар", журналдар
№ 3,4-95
5) Рогов, А. П. Францияның Экономикалық жағдайы //БИКИ. 2006.
№ 105.

6) Әлем елдері: қысқаша саяси-экономикалық анықтамалық. - М.,
2007.

7) Әлемдік экономика және Халықаралық экономикалық
қатынастар: оқу. пособие. - М., 2003.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
1899 жылдардағы Францияның экономикалық даму ерекшеліктері
ФРАНЦУЗ ТІЛІ
Экономикалық теория
ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМЫН ТАНУ ӘДІСТЕРІ
Қаржының мәні,функциясы,жүйесі
Негізгі комплекске кірмейтін функционалдық кіші жүйелер
Валюталық операциялардың есебі
Өндіріс теориясы
Қазақ тілі сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды бағалаудың әдістемесін құрастыру
Медициналық қызмет көрсету нарығы
Пәндер