ПСИХОГИМН АСТИКА


Slide 1

ТаҚырып:Психогимнастика

Slide 2

Жоспар

1. Психогимнастика деген не?

2. Психогимнастика қолданылатын жағдайлар.

3. Психогимнастика

Бақылау сұрақтары.

Глоссарий.

Пайдаланған әдебиеттер.

Психогимнастика жаттығуы.

Slide 3

Психогимнастика дегеніміз не?

Психогимнастика - бұл танымдық және эмоционалды жеке аймақты дамытуға және түзетуге бағытталған арнайы сабақтардың (жатттығулар мен) курсы.

Мұнда қатысушылар сөзсiз өзiн көрсетедi және озара қарым қатынаста болады.

Slide 4

Психогимнастика келесi мақсаттарға жеткiзуi мүмкiн:

1. Диагностикалық - сөзсiз әрскетте қатысушынын әлсiз жақтары (ішкi қысым», жабық импульстар мен ұсыныстар көрiнедi.

2. Коррекциалық - психогимкастика белгiлi бір дағдыларды қалыптастыруда және жүрiс - тұрыс типтерiнде қалданылады, эмоцияларға жауап беру және керi байланыс интерпритациясының материалын алуға көмектеседi.

З. Социометриялық - топ iшiндегi жатысушылар арасындағы қарым - қатынастар туралы ақпарат бередi және жеке қатысушылардың жағдайы.

Slide 5

Көмекшi мақсат ретiнде:

1. Топ iшiндегi эмоционалдық қысымның төмендеуi

2. Топтық динамикасын белсендiру.

Slide 6

Психогимнатикада келесілерге басым көңіл бөлінеді:

Slide 7

Бұл әдістеменің жалпы міндеті

Балалардың психикалық денсаулығын сақтау және эмоционалдық бұзылудың алдын алу.

Психогимнастика курсынан өткен балалар соңында, құрдастарымен қарым - қатынасқа жеңіл түседі, өзінің сезімдерін жеңіл білдіреді.

Басқалардың сезімдерін жақсы түсінеді, мінездің оң қыры қалыптасады, жүйке жүйесінің көріністері ысырылады.

Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11

Дайындық бөлімде үш қызмет көрсетілген

Slide 12

Дайындық бөлім.

Дайындық және қорытынды бөлімдер дерективті сипатта болады, ал пантомимикалық бөлімде қатысушылардың қиялы мен өз эмоцияларын көрсетуге еркіндік беріледі.

Бұл бөлімде қарым-қатыс, іс-әрекет және қиял өзара біріктіріледі. Мысалы, әріптесіңнің іс-әрекеттерін айнадай қайталау, мотивациялық секіру мен іс-әрекеттер (мысал ретінде, шұңқырды аттап секіру, көпшілікке жүгіру, қозғалу) жабық көзбен жүру сияқты дайындық жаттығулар болады.

Slide 13

Пантомимикалық бөлім

Пантомимикалық бөлім ең негізгі болып табылады. Қатысушылар мұнда жетекші ұсынған тақырыпты өз іс-әрекетімен көрсету керек. Тақырып бір адамға, екі адамға, топтағы бірнеше адамдарға және топқа бірдей ұсынуы мүмкін.

Slide 14 Slide 15

Қорытынды бөлім

Қорытынды бөлім белсенділік пен сергектік сезімін тудыру керек және басқа да топтың қатысушыларымен етенесіп, өзіндік күшті сезіну.

Slide 16

Б. Д. Карвасарский

Психожаттығудың басты ерекшелігі оның негізгі байланыс қарым-қатынастары - қозғағыштық экспрессия арқылы эмоцияларды мимика мен пантомимиканың көмегімен көрсету, сонымен қатар, тапсырылған белгілі-бір тақырып бойынша жағдайларды манипуляциялау.

Slide 17

Кейде психожаттығудың астарында топтағы әрбір бөлек немесе тұтастай қатысушылардың жағдайын өзгертуге бағытталған жаттығулар жатыр

Slide 18

Глоссарий

Психогимнастика- бұл танымдық және эмоционалды жеке аймақты дамытуға және түзетуге бағытталған арнайы сабақтар

Социометриялық-саяси психологияда кішігірім топтар мен оның ішіндегі формальды емес жеке қатынастарды зерттеуге қолданылатын әдіс

Психомоторика-

Пантомимика - ым-ишара және сөйлеу интонациясымен қатар эмоционалдық қалыпты білдіретін форманың бір түрі болып табылатын адам денесінің қозғалысы, яғни адамдардың қарым-қатынас құралы

Slide 19

Психогимнастика жаттығуы

Студенттер барлығы шеңбер болып түрады.

Шеңбердегі бір студент мимикасын өзгертіп көрсетеді жанында тұрған студент оны қайталайды.

Ол студент қайталаған соң өзінің мимикасын өзгертеді жанындағы студент қайталайды, солай жалғасып кете береді.

Ұқсатқанша қайталана береді.

Slide 20

Бақылау сұрақтары:

1. Психогимнастика деген не?

2. Психогимнастика не үшін қолданылады?

3. Психогимнастиканы қайда қолданады?

4. Психогимнастиканың қандай түрлерін білесің?

5. Психогимнастиканың қандай артықшылықтары бар ?

Slide 21

Пайдаланған әдебиеттер

1. Фопель К. Технология ведения тренинга. Теория и практика. -2-изд. -М. : Генезис, 2005.

2. Марасанов Г. И. Социально-психологический тренинг. М. ; 1998.

3. Богомолова Н. Н. Петровская П. А. Социально-психологический тренинг как форма обучения общению. Прага:1981.

4. Абрамова Г. С. Введение в практическую психологию. Брест, 1993.

5. И. Куртикова, К. Лаврова, Всеволод ли. Тренинг: руководство к действию. Теория и практика- М., 2005.


Ұқсас жұмыстар
Азаптанудан босану
Ортодоксалды мектептері
Үнді философиясы
Ежелгі Шығыс мәдениетіндегі философия феномені
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz