Тренингтік топтардың психологиялық ерекшеліктері мен топтық динамикасы


Slide 1

Тақырып:Тренинг тобының психологиялық ерекшеліктері

Slide 2

Тренинг топтың қалыптасу тарихы

Т - топтың тууы белгілі әлеуметтік психолог Курт Левиннің есімімен байланысты. Ол 1933 жылы Германиядан Америкаға қоныс аударылып, топтық динамика және әлеуметтік әрекет мәселесінен шұғылданды. Осы кезеңде әлеуметтік психологтар алдында көптеген сұрақтар туды. Топтық әдістерімен басқару медицина, педагогикада кеңінен таралды. Топтық қарым-қатынас феномені - ғылыми түсініктемесіз болады. Осыны түсіндіру үшін Левин өмірлік кеңістік- полясы теориясын жасады. Ол мынаны түсіндірді «тіршілік етуші және бірлескен факторлардың жиынтығы - берілген уақыттағы индивидтің мінез-құлқын көрсетеді». Бұл факторлардың жиынтығы жеке адамды, оның психологиялық қоршауын қамтиды, бір тұтас психологиялық поля жасай отырып. 1939 жылы «Әлеуметтік39 39 кеңістікте эксперименттер» деген мақаласында Левин бірінші рет «топтық динамика» терминін қолданады, кейінен ол жалпы қолданылатын терминге айналды. Шынын айтқанда Т - топ өз бастауын Левин басшылық жасаған оның әріптестерінің лабароториялық тренинг сабақтарынан алады. Т- топтың пайда болған дәл анық айтуға болады. 1945 жылы АҚШ-та топтық динамиканы оқу орталығы ашылады, онда қоғамдық ғылымдар мамандары, Левин - топтық динамика тренинг жасаушы - қызмет етті. 1946 жылы топаралық қатынас шеберханасының жұмысын ұйымдастырушылар оқыту және бір мезгілде топтың динамиканы зерттеу үшін жаңа әдісті ойластырады. 1947 жылы АҚШ-та Тренингтің ұлттық лабароториясы жасалады, ол қазірде қызмет етуде. Топпен психологиялық жұмыстың көптеген түрлері Т-топтарымен бірге іске асады. Оларды әлеуметтік-психологиялық тренинг түсінігіне біріктіреді. «Т- топ» термині шет елде қазіргі уақытта кең спектірлі топтарға жатады, олардың мақсаттары әр түрлі. Оларға басқарушылар тренингін, бірлескен мінез-құлыққа қатынасушыларды тәрбиелеу және топта бірлескен қатынасты қалыптастыру, синзетивті топтар жекелей даму және т. б. .

Slide 3

Шейн мен Бейнес (1965) лабароториялық тренингтің мақсаттары мына аспектілерден тұрады деп, көрсетеді:

Slide 4

Топтық динамика түсінігіне негізгі бес элемент кіреді

Slide 5 Slide 6

Топтық тұтастық түсінігі, бірлігі -топ мүшелерінің өзара эмоционалды тартымдылығын және топпен қанағаттанушылығын сипаттайтын топтағы тұлғаралық өзара әрекетті және өзара қарым-қатынастың беріктігінің, бірлігінің және тұрақтылығының

Slide 7

Гомогенді және гетерогендік мәселесі мынандай параметрлерді қосады:

Slide 8
Ұқсас жұмыстар
Мен өмірді қалай түсінемін: оқушыларға арналған тренингтік бағдарлама, жаттығулар және психологиялық тест
Әлеуметтік топтардың түсінігі мен жіктелуі
Педагог-психолог Ж. Мирзаканованың Ұстаздар қызметіне психологиялық сүйемелдеу тренингтік бағдарламасы (Қарашоқы орта мектебі, 2013-2014 оқу жылы)
Психологиялық-педагогикалық тексеру: міндеттері, принциптері, әдістері және жеке мен топтық мінездемелер
Әлеуметтік топтардың түрлері мен жіктелуі: отбасылық топтың рөлі
Төтенше жағдайларда адамдарды топтық эвакуациялау және психологиялық аспектілер
Олигофренияның динамикасы мен дифференциалды диагностикасы
Популяция: анықтамасы, құрылымы және динамикасы
5-6 жастағы қазақ балалардың қарым-қатынасын дамытуға арналған ойын технологиялары мен тренингтік сабақтарды ұйымдастыру
Әлеуметтік топтардың түрлері және жіктелуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz