Ақпараттық және сандық білім беру ресурстары туралы ақпарат




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі
Ақтөбе Мемлекеттік Өңірлік Университеті

Ақпараттық және сандық
білім беру ресурстары

Ақтөбе 2018
“Өмір бойы білім алу – әрбір
қазақстандықтың жеке кредосына
айналуы тиіс.”

Н.Ә.Назарбаев
• Оқытудың жаңа ақпараттық- коммуникациялық
технологияларын меңгеру – қазіргі заман талабы.
ХХІ ғасыр – ақпараттық технология ғасыры. Қазіргі
қоғамдағы білім жүйесін дамытуда ақпараттық –
коммуникациялық технологиялардың маңызы зор.
Білім беруді ақпараттандыру және пәндерді ғылыми –
технологиялық негізде оқыту мақсаттары алға
қойылуда. Ақпараттандыру технологиясының дамуы
кезеңінде осы заманға сай білімді, әрі білікті
жұмысшы мамандарын даярлау оқытушының басты
міндеті болып табылады. Қоғамдағы ақпараттандыру
процестерінің қарқынды дамуы жан-жақты, жаңа
технологияны меңгерген жеке тұлға қалыптастыруды
талап етеді.
• Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
Заңының 11 – бабының 9 тармағында оқытудың жаңа
технологияларын, оның ішінде кәсіптік білім беру
бағдарламаларының қоғам мен еңбек нарығының
өзгеріп отыратын қажеттеріне тез бейімделуіне ықпал
ететін кредиттік, қашықтан оқыту,
ақпараттықкоммуникациялық технологияларды енгізу
және тиімді пайдалану міндеті қойылған.
• Қазіргі білім беру жүйесінің ерекшілігі
– тек біліммен қаруландырып қана
қоймай, өздігінен білім алуды дамыта
отырып, үздіксіз өз бетінше өрлеуіне
қажеттілік тудыру. Бiлiм беру
саласында инновациялық үрдiстi
жүзеге асыру мұғалiмдерден өз мінез –
құлықтарын, ұстанымдарын,
мүмкіндіктерін түрлендiрудi талап
eтедi.
Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7
желтоқсандағы №1118 Жарлығымен Қазақстан
Республикасындағы білім беруді дамытудың 2011-2020
жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
қабылданды. Бағдарламада «Е-learning» электронды оқыту
жүйесі бойынша білім беру сапасын және басқару
тиімділігін арттыру үшін оқу процесін автоматтандыру,
педагогтар мен оқушылардың ең жақсы білім беру
ресурстарына және технологияларына тең қол жеткізуін
қамтамасыз ету мақсаты атап көрсетілді.
Мемлекет басшысының “Болашақтың іргесін бірге
қалаймыз!” атты Қазақстан халқына Жолдауында «Біз
білім беруді жаңғыртуды одан әрі жалғастыруға
тиіспіз. Бүгінде мектептерді компьютерлендіру
толықтай аяқталды. Орта білім берудің 12 жылдық
моделі енгізілуде делінген.
Қазіргі уақытта әлемде төртінші технологиялық революция
болып жатыр: ақпараттың қарқынды ағыны, жоғары
технологиялық инновациялар мен әзірлемелер біздің өміріміздің
барлық салаларын өзгертіп жатыр. Қоғам сұранысы да, жеке
тұлғаның қызығушылықтары да өзгеріп жатыр.
Егер бұрын қыздар еңбек сабағында алжапқыш тігіп, ал ұл
балалар ағашпен немесе металлмен жұмыс істесе, онда қазіргі
уақытта бұл жеткіліксіз. Робототехника, құрастыру,
бағдарламалау, үлгілеу, 3D-жобалау және тағы басқа – бұның бәрі
енді дүниежүзінің қазіргі оқушыларын қызықтырады. Бұл
қызығушылықтарды жүзеге асыру үшін анағұрлым күрделі
дағдылар мен құзыреттер керек. Білу мен істеу ғана емес,
сонымен қатар зерттеу және ойлап шығару маңызды.
Электрондық ресурстар да аппараттық қолдауды,
яғни компьютерді қажет етеді. Бұл кітаппен
салыстырғанда олардың кемшілігі болып табылады.
Өткен ғасырдың 80–жылдары компьютер тек
символдық (әріптер, сандар) ақпаратты ғана емес,
аудиовизуалды ақпаратпен жұмыс істеуді үйретті.
Видеоқатар мен дыбыстық қатарларды сандық түрде
кодтауды үйретті. Нәтижесінде, бүгінгі күні белгілі
кез-келген ақпаратты: мәтін және сандық кесте,
сурет және фотографиялар, анимация және видео,
музыка және
сөздерді физикалық деңгейде бірыңғай сандық кодта
сақтау мүмкін болды.
• Қоғамды ақпараттандыру дегеніміз —
глобалды әлеуметтік процесс. Қазіргі қоғамды
ақпараттандыру үрдісінің бағыттарының бірі
білім беруді ақпараттандыру болып табылады.
Білім беруді ақпараттандыру — бұл білім беру
ортасын оқытудың, тәрбиенің психологиялық-
педагогикалық мақсаттарына бағытталған
ақпараттық технологияларды қолайлы
пайдалану мен өңдеу тәжірибесімен және
әдістемесімен қамтамасыз ету процесі.
Ақпараттық технологиялар орасан зор дидактикалық
потенциалға ие. Оқушы тек педагогикалық процестің
субъектісі қана болып қоймай, өзінің мүмкіндіктеріне сай
өз бетімен және шығармашылық түрде қоршаған дүниемен
гуманитарлық және ғылыми қатынастың есептерін тауып
және оларды шешіп, қорытынды жасап және керекті
түсініктемелерді бере алатын зерттеуші болады.
Назарларыңызға Рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Сандық білім контенттері
Ата - анамен
Жоғары оқу орнындағы сандық педагогика
АКТ және ЦБР топтамалары
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
Оффлайн режимдегі оқыту
Мәліметтерді алу
Ақпараттық жүйелер
Топты басқару және тиімділік
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
Пәндер