Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері




Презентация қосу
Тәрбиенің
тұжырымдамалық
негіздері
Тәрбиенің адам өмірі адам
мен құқықтары
тұжырымда денсаулығын мен
бостандығын
малық
негіздері
құрметтеуге
тәрбиелеуді көздейді

тұлғаның
еркін
дамуын
патриотизмге

еңбексүйгіш
тікке
Бірқатар дәстүрлі, атап айтсақ, мұсылмандық (Египет, Иран, Кувейт),
еуропалық (Англия, Австрия, Швеция, Финляндия), азиялық(Жапония, Корея,
Индия), американдық тәрбие жүйелері алуан түрлі және бірегей бола
тұра, олардың барлығына дамудың күшті жақтарымен қатар, әлсіз жақтары да
тән.

Тәрбиенің азиялық моделінің артықшылығы
Еуропалық тәрбие жүйесіне дербестікті, – жоғары деңгейдегі ұжымшылдық,
еңбексүйгіштік, тәртіптілік және әлеуметтік
жеке бас бостандығын құрметтеу,
бағыныштылық болса, жеке бас
әуелсіздікті, қоғамның әлеуметтік жауапкершілігінің төмендігі, сенімсіздік,
негіздерін ескермеу және бағаламау тән дербестікті басу – тәрбие моделінің кемшілігі
болып табылады.

Қазақстандық тәрбие жүйесінің ерекшелігі –
қазақ халқының діліне тән туған жерін,
халқын сүю және құрметтеу, үлкенді сыйлау,
кішіні қадірлеу, ашықтық, қонақжайлылық,
қайырымдылық, шынайылық,
толеранттылық сияқты қасиеттерге
негізделген тәрбиеге бағдарлану.
-қатыгездікті насихаттау, балалардың темекі шегуге,
ішкілікке әнеж есірткіге, зорлық -
зомбылыққа, оқушылар арасындағы жезөкшелікке
тартылуы;

Тәрбие жүйесінде -отбасылық құндылықтардың төмендеуі,
жаһандану процесімен отбасылық тәрбие дәстүрлерініңжойылуы;
шиеленісіп отырған
бірқатар төмендегі
проблемалар:
-еңбек тәрбиесі рөлінің төмендеуі;

-әлеуметтік жетімдік, балалар мен жасөспірімдер
арасындағы суицид, нашақорлық, бүлдіргіш секталарға
қатысужәне т.б. байқалады.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінде
анықталған тәрбие жұмысының келесі 12 бағыты
ұсынылады:
1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие
2.Рухани-адамгершілік тәрбие
3.Ұлттық тәрбие
4.Құқықтық тәрбие
5.Отбасы тәрбиесі
6.Көпмәдениетті тәрбие
7.Еңбек және экономикалық тәрбие
8.Жалпымәдени және көркем-эстетикалық тәрбие
9.Зияткерлік тәрбие
10.Дене тәрбиесі, саламатты өмір салты
11.Экологиялық тәрбие
12.Ақпараттық мәдениет тәрбиесі.
ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ҚР
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
ШАРТТАРЫ

Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету – тәрбие процесінің
Қазақстан Республикасы білім беру саласындағы нормативтік-
құқықтыққұжаттарға сәйкестігі.

Ақпараттық қамтамасыз ету – тәрбие мәселелері бойынша заманауи
ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану,
мектепішілік әнеж жоғары оқу орныішілік БАҚ, баспа қызметін
ұйымдастыру және т.б.
Ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету – педагог кадрлардың
біліктілігін арттыру әнеж қайта даярлау, ғылыми -
әдістемелік кешендер дайындау, вариативтікғдарламаларба,
тәрбиелік және ақпараттық технологиялар енгізу.
Ұйымдастыру-басқарушылық қамтамасыз ету – білім беру
ұйымдарында және олардың құрылымдық бөлімшелерінде тәрбие
жұмысын оңтайлы жоспарлау, олардың жұмысын үйлестіру негізінде
тәрбие қызметін тиімді ұйымдастыру үшін жағдай жасау.
ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН
ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДА КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР
– Қазақстанда тұлға мінез-құлқының дұрыс уәждемелік-
құндылықты аясын;
–оқушы жастарда қазақстандық патриотизм, азаматтық сана,
толеранттылық және көшбасшылық қасиеттер қалыптастырудың
артып отырған деңгейін;
–жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтардағы мәдениет
негіздерін, ана тіліне және мемлекеттік тілге және этномәдениетке
құрметті;
–рухани дамыған және жоғары адамгершілікті тұлға
қалыптастыруда отбасы институтының тәрбиелік әлеуетін
күшейтуді;
–өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеуге жан-жақты саналы түрде
қатысуды, табысты әлеуметтенуді, өз бетінше білім алуды және
өзін -өзі жүзеге асыруды қамтамасыз етуі тиіс.
Қорытынды
Сонымен, Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің
жалпы векторы білімді, адамгершілікті, жігерлі,
көшбасшылық қасиеттері бар, таңдау жасау
жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр,
ынтымақтастыққа және мәдениетаралық қарым-
қатынасқа қабілетті, елінің тағдыры үшін
жауапкершілік сезімі бар, «Қазақстан-
2050» Стратегиясының басты мақсаты − Мәңгілік
Елге қол жеткізуде белсенді қатысатын адамды
қалыптастыруға бағытталған.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие мақсаты
Жаратылыстану - математикалық бағыттағы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӘРБИЕ НЕГІЗДЕРІ
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Ұлттық тәрбие
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА АҚПАРАТТЫ ҚОРҒАУ МЕН АҚПАРАТТЫҚ
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Бухгалтерлік есептің тұжырымдамалық негізі
Экономикалық білім және тәрбие берудің негіздері
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Пәндер