Бенчмаркингтің анықтамасы, мақсаты және мәні



Тақырыбы:
Бенчмаркингтің анықтамасы,
мақсаты және мәні.
Орындаған: Рустамова Гюзяльай

«Бенчмаркинг» - әдісінің атауы - «bench» (деңгей, биіктік) және «mark» (белгілеу) ағылшын сөздерінен шыққан. Бұл сөз тіркесі әртүрлі болып талқыланады «тірек нүктесі», «биіктікті белгілеу», «эталондық салыстыру» және т. б. «Бенчмаркинг» анықтамасы жақында дегенге қатысты экономикалық түсініктердің бір қатарында бар. Шетелдік көздер «benchmark» терминін «сараптамалық стандарт . . . бақылау нүктесінде пайдаланылатын алдын ала белгіленген эталон» немесе «өлшеу немесе қандай да бір бағалау жүргізуге болатын стандарт» ретінде талқылайды.

сыртқы
ішкі
стратегиялық
операциондық
Бүгінгі күні бенчмаркингті бірнеше түрлерге жіктейді:
дерек көздері бойынша
жүргізу мақсаты бойынша




Процесті бенчмаркингте екі бағыт бөлінеді.

Бенчмаркинг мақсаттары Best in Class - үздік ұйымдарының стандарттарына бағдарлана отырып, дербес ұйымға қажет процестер мен технологияларды іздеу, бейімдеу, пайдалану мен енгізу есебінен ұйымның жалпы бәсекеге қабілеттіліктерін арттыру болып табылады. Сонымен қатар, ұйымның барлық құрамдауыш құжаттары анағұрлым жоғары деңгейге қол жеткізеді және жаңа жақсартылған көрсеткіштер сақталады. Ол тұтынушылардан қызметтер сапасының қанағаттану деңгейін арттырады және медициналық ұйымның бәсекеге қабілеттілігін ұлғайтады

МІНДЕТТЕРІ

ҚАҒИДАТТАРЫ

Ұйымыңыз үшін бенчмаркинг не істей алады?
Әр адам, процесс немесе ұйым қиын, бірақ қол жеткізуге болатын мақсаттарды белгілеуі керек. Бенчмаркинг процесін қолданудың екі негізгі себебі - бұл мақсаттарға жету және осы мақсаттарға қалай қол жеткізуге болатынын анықтау. Кез келген ұйым бенчмаркинг арқылы басқа ұйымдардан көп нәрсені біле алады. Бұл ортақшылыққа қарсы болып табылады, өйткені ол қызықты және күрделі мақсаттарды қоюға мүмкіндік және оларға қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Бенчмаркинг алдында
Бенчмаркингтен кейін
«Біз ойлап таппаған» синдромы
«Жақсы идеяны қолданайық»
Мәселеге бір жауап
Көптеген таңдау
Ішкі көрініс
Сырттан қарау
Тарихқа негізделген мақсаттар
Жақсы сапалы жұмыстарға арналған мақсаттар
Нарықты түсіну нашар
Жақсы нарықтық түсінік
Ішкі басымдықтар
Тұтынушылардың басымдықтары
Реактивті жақсартулар (сыртқы факторлармен байланысты)
Проактивті жақсартулар (ықтимал сыртқы әсерлерді болжау)
Мәселеге назар аударыңыз
Ашылу мүмкіндіктеріне назар аударыңыз
Стимул - адамның күші
Стимул - бұл саланың ең жақсы тәжірибесі
Ең аз кедергісі
Шығындарды оңтайландыратын шешімдер
«Біз жақсыбыз»
«Біз ең жақсы болуға тиіспіз»
Тәжірибе негізінде басқару
Шындыққа негізделген басқару
Өнеркәсіптегі басқа адамдар
Өнеркәсіпте көшбасшылық
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz