Кәсіпорынның маркетингтік қызметі мен стратегиялары: маркетингтік орта, зерттеу әдістері және Рахат компаниясының тәжірибелік талдауы


Slide 1

Кәсіпорынның маркетингтік қызметі

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛІКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

«экономика» КАФЕДРАСЫ

ОРЫНДАҒАН:

ТОБЫ:

ҚАБЫЛДАҒАН:

Шымкент, 2017ж

Slide 2

Жоспар

1. Маркетингтің мәні

2. Маркетингтік орта

3. Кәсіпорындағы маркетинг қызметінің негізгі мақсаты

4. Кәсіпорындағы маркетинг стратегиясы

Slide 3

Маркетинг дегеніміз қажеттілік пен тұтынушылықты айырбастау арқылы қанағаттандыруға бағытталған адам қызметінің түрін айтады.

Slide 4 Slide 5

Маркетингтік бағдарлама және стратегиялық жоспар жасау кәсіпорынды дамыту жолдарын анықтайды және ол келесі тәртіп бойынша орындалады:

Slide 6 Slide 7

Кәсіпорынның маркетингтік ортасы - кәсіпорынның шегінен тыс əрекет етіп, маркетинг қызметінің басшылығына мақсатты клиенттермен табысты ынтымақтастықты орнату жəне оны сақтау мүмкіндігіне əсер ететін белсенді күштер мен субъектілердің жиынтығы.

Slide 8 Slide 9

Сауда делдалдары - клиенттерді іздеумен, оларға тауарды тиімді сатумен айналысатын іскер кәсіпорындар. Тауар қозғалысын ұйымдастыруды қамтамасыз ететін кәсіпорындар компанияға өз өнімдерінің қорын құруға да көмектеседі.

Маркетингтік қызмет көрсететін агенттіктер: маркетингтік ғылыми зерттеулер кәсіпорындары, жарнама агенттігі, жарнама құралдарын іздестіруді немесе жасап шығаруды ұйымдастыру, маркетингтік қызмет туралы тиісті кеңестер беретін кәсіпорындар.

Қаржы-несие ұйымдары - банктер, несие және сыртқы ұйымдар. Олар тауарларды сату және сатып алу барысында туындайтын төтенше, қолайсыз жағдайлардан сақтануға жәрдемдесетін, сондай-ақ кәсіпорынға нендей бір істі қаржыландыруда ақшалай көмек беретін ұйымдар.

Slide 10

Кәсіпорынның (фирманың) тауар өндіру-өткізу қызметінің перспективалық мақсатын, бәсеке нысанын, маркетинг тұжырымдамасын таңдау. Бос нарықты, нақты тұтынушыны іздеп табуды, кәсіпорын қызметінің рынокта басталуы мен аяқталуы мерзімін анықтауды, өнімнің (тауардың, көрсетілетін қызметтің) түрлері, оның сұрыпталуы, көлемі, сапасы, өзіндік құны ескерілетін бәсекелесу мен пайдалылық факторларын анықтайды, жарнаманы қамтиды. Маркетинг стратегиясының негізгі бағыттары: рынокты дамыту - сату көлемін ұлғайтуға не өндірістің тиімділігін арттыруға, фирма қызметін жақсартуға бағытталған өткізу жоспарын әзірлеу, жаңа тауар әзірлеу, “ескі рынокта” өткізілетін тауарлар номенклатурасын кеңейту, рыноктың бос орындарын толтыру, тауарлар рыногын ұлғайту, рыноктың географиясын кеңейту.

МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСЫ

Slide 11

Маркетингтегі стратегиялық процестер

Slide 12

Жуырда Мәскуде өткен VIII халықаралық кондитерлік өнімдердің сапасы атты «Инновация және дәстүр» байқауда «Рахат» кондитерлік фабрикасы өнім сапасының жоғарлығы үшін бас жүлде иемденді. Қазақстандағы кеңінен танымал шокаладтар мен кәмпиттерді беделді сарапшылар ғана емес, Ресейлік қарапайым тұтынушылар да жоғары бағалады. Қазірдің өзінде шығарылатын өнімнің 5 пайыздан астамын акционерлік қоғам көрші Ресейге өткізеді. «Рахат»компаниясының осындай жетістіктерге жетудің негізгі көзі ол маркетинг стратегиясының дұрыс ұйымдастырылуы мен қолдануы деуге болады.

Сыртқы нарыққа шығудың негізінен үш классикалық тәсілі бар: экспорт, бірлескен кәсіпкерлік, тікелей иемдену. «Рахат» басқа стратегияға қарағанда аз шығынды стратегия болып табылады. Экспорттық стратегияның өзі екіге бөлінеді: тікелей және жанама. «Рахат» кондитерлік фабрикасы шетел нарығында өз өнімдерін жылжытуда жанама экспорттық стратегияны қолданады. Көбінесе бұл стратегия сыртқы нарық туралы сенімді мәліметтер болмаған жағдайда немесе осы нарықта жұмыс істеу тәжерибесінің жоқтығында қажетті болады. Осы кезде шетелдік серіктестерді пайдалану тұтынушыларды іздестірумен және оларды фирманың тауарларын сатып алуға тартумен байланысты болады.

Slide 13

Пайдаланылған әдебиеттер

Қаржы-экономика сөздігі. - Алматы: ҚР Білім және ғылым министрлігінің Экономика институты, «Зияткер» ЖШС, 2007

А. Б. Рахимбаев, “Маркетинг теориясы жəне практикасы”, Алматы, 2009


Ұқсас жұмыстар
Adidas компаниясының тарихы мен инновациялық және маркетингтік стратегиялары
Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыру, басқару және талдауы
Nike компаниясының тарихы және маркетингтік макро- және микроорта талдауы
Рахат кондитерлік фабрикасының маркетингтік ортасын кешенді талдау
Маркетингтік ақпарат жүйесі мен маркетингтік зерттеулер: құрылымы, рөлі және әдістері
Кока-кола компаниясының нарықты сегменттеу және маркетингтік талдауы
Кәсіпорынның маркетингтік және өндірістік қызметін ұйымдастыру және жоспарлау
Маркетингтік зерттеулер: әдістері, ақпарат көздері және зерттеу кезеңдері
Маркетингтік ақпарат жүйесі мен маркетингтік зерттеулер: ұғымдары, жіктелуі, мақсаттары және әдістері
Foodmaster компаниясының маркетингтік талдауы және сүт өнімдері ассортиментінің сараптамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz