Кәсіпорынның маркетингтік қызметі



Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛІКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«экономика» КАФЕДРАСЫ
ОРЫНДАҒАН:
ТОБЫ:
ҚАБЫЛДАҒАН:
Шымкент, 2017ж

Жоспар
1. Маркетингтің мәні
2. Маркетингтік орта
3. Кәсіпорындағы маркетинг қызметінің негізгі мақсаты
4. Кәсіпорындағы маркетинг стратегиясы

Маркетинг дегеніміз қажеттілік пен тұтынушылықты айырбастау арқылы қанағаттандыруға бағытталған адам қызметінің түрін айтады.


Маркетингтік бағдарлама және стратегиялық жоспар жасау кәсіпорынды дамыту жолдарын анықтайды және ол келесі тәртіп бойынша орындалады:


Кәсіпорынның маркетингтік ортасы - кәсіпорынның шегінен тыс əрекет етіп, маркетинг қызметінің басшылығына мақсатты клиенттермен табысты ынтымақтастықты орнату жəне оны сақтау мүмкіндігіне əсер ететін белсенді күштер мен субъектілердің жиынтығы.


Сауда делдалдары - клиенттерді іздеумен, оларға тауарды тиімді сатумен айналысатын іскер кәсіпорындар. Тауар қозғалысын ұйымдастыруды қамтамасыз ететін кәсіпорындар компанияға өз өнімдерінің қорын құруға да көмектеседі.
Маркетингтік қызмет көрсететін агенттіктер: маркетингтік ғылыми зерттеулер кәсіпорындары, жарнама агенттігі, жарнама құралдарын іздестіруді немесе жасап шығаруды ұйымдастыру, маркетингтік қызмет туралы тиісті кеңестер беретін кәсіпорындар.
Қаржы-несие ұйымдары - банктер, несие және сыртқы ұйымдар. Олар тауарларды сату және сатып алу барысында туындайтын төтенше, қолайсыз жағдайлардан сақтануға жәрдемдесетін, сондай-ақ кәсіпорынға нендей бір істі қаржыландыруда ақшалай көмек беретін ұйымдар.

Кәсіпорынның (фирманың) тауар өндіру-өткізу қызметінің перспективалық мақсатын, бәсеке нысанын, маркетинг тұжырымдамасын таңдау. Бос нарықты, нақты тұтынушыны іздеп табуды, кәсіпорын қызметінің рынокта басталуы мен аяқталуы мерзімін анықтауды, өнімнің (тауардың, көрсетілетін қызметтің) түрлері, оның сұрыпталуы, көлемі, сапасы, өзіндік құны ескерілетін бәсекелесу мен пайдалылық факторларын анықтайды, жарнаманы қамтиды. Маркетинг стратегиясының негізгі бағыттары: рынокты дамыту - сату көлемін ұлғайтуға не өндірістің тиімділігін арттыруға, фирма қызметін жақсартуға бағытталған өткізу жоспарын әзірлеу, жаңа тауар әзірлеу, “ескі рынокта” өткізілетін тауарлар номенклатурасын кеңейту, рыноктың бос орындарын толтыру, тауарлар рыногын ұлғайту, рыноктың географиясын кеңейту.
МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСЫ

Маркетингтегі стратегиялық процестер

Жуырда Мәскуде өткен VIII халықаралық кондитерлік өнімдердің сапасы атты «Инновация және дәстүр» байқауда «Рахат» кондитерлік фабрикасы өнім сапасының жоғарлығы үшін бас жүлде иемденді. Қазақстандағы кеңінен танымал шокаладтар мен кәмпиттерді беделді сарапшылар ғана емес, Ресейлік қарапайым тұтынушылар да жоғары бағалады. Қазірдің өзінде шығарылатын өнімнің 5 пайыздан астамын акционерлік қоғам көрші Ресейге өткізеді. «Рахат»компаниясының осындай жетістіктерге жетудің негізгі көзі ол маркетинг стратегиясының дұрыс ұйымдастырылуы мен қолдануы деуге болады.
Сыртқы нарыққа шығудың негізінен үш классикалық тәсілі бар: экспорт, бірлескен кәсіпкерлік, тікелей иемдену. «Рахат» басқа стратегияға қарағанда аз шығынды стратегия болып табылады. Экспорттық стратегияның өзі екіге бөлінеді: тікелей және жанама. «Рахат» кондитерлік фабрикасы шетел нарығында өз өнімдерін жылжытуда жанама экспорттық стратегияны қолданады. Көбінесе бұл стратегия сыртқы нарық туралы сенімді мәліметтер болмаған жағдайда немесе осы нарықта жұмыс істеу тәжерибесінің жоқтығында қажетті болады. Осы кезде шетелдік серіктестерді пайдалану тұтынушыларды іздестірумен және оларды фирманың тауарларын сатып алуға тартумен байланысты болады.

Пайдаланылған әдебиеттер
Қаржы-экономика сөздігі. - Алматы: ҚР Білім және ғылым министрлігінің Экономика институты, «Зияткер» ЖШС, 2007
А. Б. Рахимбаев, “Маркетинг теориясы жəне практикасы”, Алматы, 2009
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz