ЖЕРГІЛІКТІ БАСҚАРУ ОРГАНДАРЫНДА ІС- ӘРЕКЕТТІ ЖОСПАРЛАУ



Орындаған:
Тобы:
Қабылдаған
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛТКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСРЛІГІ
М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«МЕНЕДЖМЕНТ және МАРКЕТИНГ» кафедрасы
Жергілікті басқару органдарында іс-әрекетті жоспарлау

Мемлекеттік реттеу жүйесіндегі жоспарлаудың рөлі
Қоғамда жиі кездесетін әлеуметтік-экономикалық үрдістерді басқару жүйесінде олардың бағыттары мен динамикасын реттеу, нарықтың барлық субъектілерінің дұрыс қызмет етуін қамтамасыз етуде жоспарлау маңызды қызмет атқарады.
Жоспарлау, экономикада - нақты нысанның (мемлекеттің, кәсіпорынның, ұжымның, т. б. ) экономикалық және әлеуметтік дамуының белгілі бір мерзімге арналған жоспарын, сондай-ақ оны жүзеге асыруға бағытталған нақтылы іс-шаралар кешенін талдап жасау.


Индикативтік жоспарлау
Қазақстан Республикасы дербес мемлекетке айналып, нарықтық экономикаға көше бастаған кезден бастап (1991), елдегі экономика және әлеуметтік өзгерістерді индикативтік жоспарлау үлгісі қолданылды.
Индикативтік жоспарлау немесе экономикалық бағдарламалау - ел экономикасын мемлекеттік реттеудің құрамдас бөлігі болып табылады. Ол - елдегі қоғамдық өндірістің дамуы мен әлеуметтік-экономика саясаттың стратегиялық тұжырымдамаларының ең оңтайлы нұсқасы таңдап алынған кешенді жалпы экономика бағдарламалар негізінде экономиканы реттеп отыру жүйесі саналады және индикативтік, яғни ұсыныстық сипатқа ие. Ондағы жоспарлы көрсеткіштер ел дамуының жалпы бағдарлары түрінде болады.

Қазіргі уақытта жоспарлау түрлері сан қилы. Оларды мына себептер бойынша ажыратады:

Қоғамда жиі кездесетін экономикалық және әлеуметтік үрдістердің динамикасының өсуіне байланысты, ішкі және сыртқы нарықтағы коньюнктураның тез өзгеруі және ұзақ мерзімді перспективада қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету қажеттілігіне байланысты макро және аймақтық деңгейдегі стратегиялық жоспарлаудың рөлі күрт өсіп отыр.

Стратегия дегеніміз бөлшекті жан-жақты кешендік жоспар, ол ұйымның миссияларын орындауға және оның мақсаттарына жетуді қамтамасыз етіп отырады.

Стратегиялық жоспарлау мерзіміне байланысты:

Жоспарлау процессінің мазмұнына (жоспарлау объектісіне) байланысты:

Жергілікті билік органдарының қызметіндегі жоспарлау

Жоспарлау үрдісіне мыналар жатады

Жергілікті әкімшілік қызметін әсерлі жоспарлауға жергілікті қауымдастықтың өмір шенінің барлық орталарындағы ағымдағы жағдайларына жан-жақты талдануына негізделген муниципалды құрылымдардың әлеуметтік-экономикалық даму приоритеттерін анықтау негіз болу керек. қалыптасқан приоритеттер негізінде муниципалды құрылымдардың әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясы қалыптасады (немесе бар статегияға түзетулер еңгізіледі), алдағы ұзақ мерзімдік уақытқа жергілікті билік қызметтерінің мақсаттары мен амалдары анықталады.

Жергілікті басқару органдарының қызметінің мақсаттары мен амалдарының, стратегиялық дамуының негізінде, әлеуметтік-экономикалық дамудың орта мерзімдік бағдарламалары мен жергілікті әкімшілік қызметінің стратегиялық жоспары (концепциясы) қалыптасады. Әлеуметтік-экоомикалық дамудың орта мерзімдік бағдарламалары мен жергілікті әкімшілік қызметінің стратегиялық жоспарының (концепциясының) негізінде әкімдік қызметінде оның жылдық жұмыс жоспары жасалынады. Осындай жоспарлаудың кешендік көп деңгейлі жүйесі әкімшіліктің алдында тұрған ағымдағы және ұзақ мерзімдік мәселелерін шешуде маңызды потенциалын иеленуде, алайда, қазіргі уақытта муниципалды құрылымдар деңгейінде басқарудың бағдарламалы-мақсатты әдістерін қолдану деңгейі жеткіліксіз болып отыр.

Әкімдіктің жылдық жоспары
Әкімдіктің жылдық жоспары - жыл аралығында өткізілетін іс-шаралардың тізімі бар, олардың орындалу мерзімдері мен жауапты тұлғалары көрсетілген, нақты маңыздылығы белгіленген әсерлілігі мен қорытындысының жоспарлы көрсеткіштері белгіленген құжат түрі. Іс-шаралар әкімдіктің негізгі қызмет бағыттары бойынша топтасады. Әкімдіктің жылдық жоспарын құрастыруға жауапты болып, әкім аппаратының жетекшісі тағайындалады.

Әкімдік жұмысының жоспарына, әдетте, мыналар кіреді:

Жетістіктік түрде муниципалды экономикалық даму үшін жоспарлау үрдісін түсініп, оның реттеуші заңнамалық негізін білу жеткілікті емес. Муниципалитеттер арасындағы өсіп келе жатқан бәсекелестік (адам ресурстарына, нвестицияларға, инфрақұрылымдарды дамытуға деген бюджеттік салынымдарға деген бәсекелестік түрлері) муниципалдық басқару аймағында қызмет ететін мамандардан қазіргі заманғы басқару технологияларын игеруді талап етеді. Муниципалды экономикалық дамудың жоспарлауының ұйымдастырушылық технологиясын игеру бәсекелестік жағдайларындағы басты мақсат болып отыр.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz