Аймақтың өндірістік инфрақұрылымын дамыту және жетілдіру бағыттары




Презентация қосу
Аймақтың өндірістік
инфрақұрылымын
дамыту және
жетілдіру бағыттары

Шымкент, 2017
ӨНДIРIСТIК ИНФРАҚҰРЫЛЫМ - ӨНДIРIС
ПРОЦЕСТЕРIНIҢ ТIКЕЛЕЙ СЫРТҚЫ ЖАҒДАЙЛАРЫН
ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТIН САЛАЛАР КЕШЕНI.

жүк тасу көлiгi

байланыс,
информацияны көтерме сауда
өндеу салалары
Өндiрiстiк
инфрақұрылы
м электрмен,
газбен, сумен
iскерлiк қызметтер қамтамасыз ету
сферасы

қойма
шаруашылығы
Өндірістік инфрақұрылым қоғам мен адам факторларын ескере
отырып, әлеуметтік жағдайды жақсартуға, халықты жұмыспен,
материалдық және рухани қажеттілікпен қамтамасыз етуге әсерін
тигізеді. Мемлекет өндірістік инфрақұрылымды дамыта отырып,
өндірістік үдерістердің ұтымды жұмыс істеуіне экономикалық,
өндірістік және технологиялық жағдайлар тудырады.
Халықаралық өндірістік инфрақұрылым – ұлттық көлік жүйесі,
байланыс және ақпарат таратушы жүйе элементтерінің жиынтығы.
Ол халықаралық қарым-қатынасқа, ішкі экономикалық байланыстарға
қызмет етеді. Табиғат ресурстарын тиімді пайдалануға, қоршаған
ортаны қорғауға бағытталған.
Өндірістік инфрақұрылымды жетілдіру және дамыту аймақтың
еңбек бөлінісінің дамуына қолайлы жағдайлар туғызады және екі жаққа
тиімді халықаралық шаруашылық байланыстарын қалыптастырады.
Эконикалық жаһандану дәуірінде өндірістік инфрақұрылым халықаралық
аумақтық еңбек бөлінісінде дүниежүзілік шаруашылық байланыстарын
күшейтуге өзіндік септігін тигізетін элемент.
SWOT-талдау:

Күшті жақтары (S): Мүмкіндіктер (O):
Шымкент қаласында халықаралық көліктік –
Оңтайлы географиялық орналасу – логистикалық орталықтың құрылуы.
ауылшаруашылық өнімінің ірі нарықтарына
жақын орналасу; Облыстың әкімшілік орталығы – Шымкент қ.
Көліктік инфрақұрылымның дамығандығы; Оңтүстік макроөңірдегі қызметтік саласы жоғары
деңгейде дамыған аса ірі қала агломерациясына
Қала арқылы ірі халықаралық көлік дәліздерінің және көліктік-логистикалық хабқа айналады;
өтуі;
Негізгі транзиттік дәліздер арқылы транзиттік
Халықаралық әуежайдың болуы; ағымдардың өсуі;
Елі мекендерді орталықтандырылған газбен Энергия тиімділігін арттыру;
қамтамасыз етудің жоғары деңгейі;
Инженерлік инфрақұрылымды жаңарту және
Энергетиканың баламалы көздерінің болуы; қалпына келтіру;
Ақпараттық қоғамның дамуы. Өңір тұрғынадарының ақпараттық технологияларды
пайдалануға мүдделілігі.
Әлсіз жақтары (W):
Жалпы пайдаланымдағы жол бойындағы
сервистің жеткіліксіз дамуы (кемпингтер,
эстакадалар, автокөлік құралдарының тұрақтары,
мотелдер, жедел жәрдем көрсету бекеттері және Қауіптер (T):
т.б.); ТКШ және көлік инфрақұрылымы
Жол саласында білікті кадрлардың, сонымен объектілерінің тозуының артуы;
қатар инженерлер құрамының тапшылығы; Өңірдің энергия тапшылығының бұдан әрі
Облыс көлігінің қозғалмалы құрамының табиғи күшеюі;
ескіруі Халықтың электрондық мемлекеттік
Сумен қамту, су бұру, жылу, электрмен қамту қызметтерді алу мүмкіндігінің болмауы.
желілерінің жоғары тозуы;
ТКШ объектілерінің жоғары тозуы;
Жеке инвесторлар үшін саланың төмен
инвестициялық тартымдылығы.
Шымкен Мәске Будапе Берли
т у шт н

Шымкен Мәске Будапе
Берлин
т у шт

Шымкен Мәске Будапе Берли
т у шт н
ОҚО
ОҚО аймағында
аймағында инфрақұрылым
инфрақұрылым бағыты
бағыты бойынша
бойынша
мынадай
мынадай шешілуі
шешілуі тиіс
тиіс мәселелер
мәселелер бар:
бар:

Байланыс
Байланыс және
және коммуникациялар:
коммуникациялар: ақпараттық
ақпараттық қызметтер
қызметтер
саласында
саласында «Қазақтелеком»
«Қазақтелеком» АҚАҚ монополист
монополист болуы
болуы Интернетті,
Интернетті,
IP-телефонияны,
IP-телефонияны, электронды
электронды мәліметтерді
мәліметтерді жіберуді
жіберуді және
және
фирмалар
фирмалар мен
мен халық
халық үшін
үшін басқа
басқа да
да қызметтерді
қызметтерді дамытуды
дамытуды
тежейді
тежейді және қымбаттатады; үлестіру қызметтері (сауда), жеке
және қымбаттатады; үлестіру қызметтері (сауда), жеке
қызметтер
қызметтер саласы,
саласы, мемлекеттік
мемлекеттік қызметтер
қызметтер саласы
саласы сияқты
сияқты
төмен
төмен инновациялық
инновациялық әлеуетке
әлеуетке ие
ие қызмет
қызмет салаларының
салаларының жоғары
жоғары
үлесі;
үлесі; ақпараттық,
ақпараттық, инновациялық
инновациялық және
және ғылыми-зерттеу
ғылыми-зерттеу
қызметтерін
қызметтерін ұсынатын
ұсынатын қызмет
қызмет салаларының
салаларының төмен
төмен үлесі.
үлесі.

Автокөлік
Автокөлік жолдары:
жолдары: үлкен
үлкен жүк
жүк көліктерімен
көліктерімен зақымдалатын
зақымдалатын
жол
жол жабындарының
жабындарының көтергіш
көтергіш қасиетінің
қасиетінің үдемелі
үдемелі жойылуы;
жойылуы;
жалпы
жалпы қолдануға арналған жолдардың бойындағы сервис
қолдануға арналған жолдардың бойындағы сервис
желілерінің
желілерінің жеткіліксіз
жеткіліксіз дамуы
дамуы (кемпингтер,
(кемпингтер, эстакадалар,
эстакадалар,
автокөлік
автокөлік құралдарының
құралдарының тұрақтары,
тұрақтары, мейманханалар,
мейманханалар, жедел
жедел
жәрдем
жәрдем көрсету
көрсету пункттері
пункттері және
және т.б.);
т.б.); жол
жол саласындағы
саласындағы білікті
білікті
мамандардың,
мамандардың, әріәрі инженерлік
инженерлік құрамның
құрамның жеткіліксіздігі;
жеткіліксіздігі;
жобалау-сметалық
жобалау-сметалық құжаттамаларда
құжаттамаларда зертханалық
зертханалық жұмыстарды
жұмыстарды
жүргізу
жүргізу үшін
үшін қаражаттың
қаражаттың болмауы
болмауы зертханалық
зертханалық талдау
талдау
сапасына әсер етеді; облыстық маңыздағы автокөлік жолдарын
сапасына әсер етеді; облыстық маңыздағы автокөлік жолдарын
жалға
жалға беруге
беруге рұқсат
рұқсат ететін
ететін құқықтық
құқықтық базаның
базаның болмауы.
болмауы.
ОҚО аймағында инфрақұрылым бағыты бойынша
ОҚО аймағында инфрақұрылым бағыты бойынша
мынадай шешілуі тиіс мәселелер бар:
мынадай шешілуі тиіс мәселелер бар:

Авиациялық көлік: авиация мамандарының жеткіліксіздігі; Қазақстан
Республикасындағы дайындық деңгейі мен дайындалып жатқан
мамандардың саны қажетті талаптарға сай емес; жаңа авиациялық
арнаулы техниканы қайта жабдықтау; әуежай инфрақұрылымының
заиманауи талаптарына сай болмауы.

Теміржол көлігі: темір жол вокзалының кассаларында жаз-күз
кезеңінде биллеттердің болмауы.
ОҚО аймағында инфрақұрылым бағыты бойынша
мынадай шешілуі тиіс мәселелер бар:
Автомобиль көлігі: облыстың қоғамдық көлігінің жылжымалы
құрамының табиғи ескіруі; тұрақты ауданаралық және облысаралық
бағдар бойынша заңсыз тасымалдар; қоғамдық көлік жұмысына
тиісті бақылаудың болмауы және Шымкент қаласындағы қоғамдық
көліктегі жолаушыларға сапасы төмен қызмет көрсетілуі;
автотасымалдаушыларды, әрі автокөлік құралдарының иелерін
ластаушы заттардың шығарындыларын азайту қажеттілігінен
шығатын мақсатқа жету бойынша ынталандырудың болмауы;
автокөлікті табиғи газбен жұмыс істейтін етіп қайта жабдықтау үшін
экономикалық тартымды шарттардың болмауы; тұрақты
жолаушылар бағдарын бөлу бойынша конкурс өткізу кезінде табиғи
газбен жүретін автокөліктері бар тасымалдаушыларға арналған
артықшылық жүйесінің болмауы; жол полициясының облыстық
басқармасы жанынан автокөлік құралдарын бақылаумен
шұғылданатын, экологиялық нормаларды бұзатын автокөлік
құралдарын пайдаланып жүрген иелерді анықтау, жол бермеу және
оларға әкімшілік жазаларды қолдану құзыреті бар экологиялық
бөлімшенің жоқтығы; облыстық ЖОО-ның ғылыми әлеуетін
жеткіліксіз пайдалануы.

Ұқсас жұмыстар
МЕМЛЕКЕТТІҢ АЙМАҚТЫҚ САЯСАТЫ
Аймақтық стратегиялық жоспар
Жаңа дәуірдің кемел келбеті
Ауылшаруашылық инфрақұрылымын дамыту
Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдаудың мәні және қажеттілігі
Денсаулық 2020 бағдарламасы
Транспорт
Денсаулық сақтауды жоспалау
Аймақтың дамуын мемлекеттік реттеу
Аймақтар экономикасын мемлекеттік реттеу қажеттілігі
Пәндер