1986 жылқы Қазақстандағы желтоқсан оқиғаларының себептері мен салдары




Презентация қосу
Туған жылым 1982.07.25

Еңбек өтілім 6- жыл

Мамандығым Тарих пәні мұғалімі

Бітірген оқу Атырау Мемлекеттік Университеті.
орны.
Тақырыбы:
Білімділігі: Тәуелсіздіктің бастау бұлағы болған,
ата – бабаларымыздың аңсап күткен еркіндігі,
ғасырлар бойы күресінің нәтижесі,
1986 жылғы желтоқсан оқиғасы екенінтүсіндіру,
оның тарихи маңызын ашып, оқушыларға жеткізу.
Желтоқсан оқиғасының бүгінімізге, келешек күндерімізге
сабақ болатын тағылымдарын тиянақтап,
оқушылар санасына жеткізу

Дамытушылығы: Ақпараттарды игеру барысында
оқушының қосымша құжаттармен жұмыс істеп білу
дағдысын дамыта отырып, өздігінен ізденіп,
білімдерін толықтыра білуге мүмкіншілік туғызу

Тәрбиелілігі Жауынгерлерден,жасақшылардан қайтпаған,
қаймықпаған желтоқсаншы жастарымыздың ерлігін
үйрете отырып, жас ұрпақты ерлікке, отан сүйгіштікке
тәрбиелеу
Сабақтың барысы:
Эпиграфы:

“1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары
қазақ жастарының сана-сезімінің
қаншалықты өскендігін көрсетті.”
Н.Ә.Назарбаев

І.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
ІІ. Үй тапсырмасы
Ой талқы
Дағдарыс алдындағы қоғамның жағдайы

Ебедейсіз
Ғылыми Еңбек
іс жүзінде Экономикалық
техникалық өнімділігінің
Бақылаусыз артта қалушылық
артта қалушылық тиімсіздігі
басқару аппараты

Қиындықтан шығу үшін не істелді?

1985 сәуір пленумы

Тиімді жағы Тиімсіз жағы
ІІІ. Жаңа сабақ

Жоспары:
• 1986 жылғы Желтоқсаннның
әлеуметтік-экономикалық және саяси
астары.
• Желтоқсан оқиғасының сипаты
• Желтоқсан оқиғасының себептері,
тарихи маңызы
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы

Себебі Сипаты Тарихи маңызы

“Қазақ ұлтшылдығы” айдарын Қозғалысты басу үшін
таққан М.Соломонцев “Метель - 1986” атты
1. Халық шаруашылығының болды.1990 жылдың оперативті жоспар.
тоқырауы 21 мамырында КОКП ОК 3200 адам.
2. Қазақ тілінің жағдайы “Қазақ ұлтшылдығы” 11 өрт сөндіруші.
3. Семей полигонындағы айдарынан бас тартты. 15 БТР қатысытырылды.
жарылыстар “Қазақстандағы 1986 ж. 1.Ұлттың өзін - өзі тану
4. КОКП V пленумы. желтоқсанның 17-18-гі сенімінің оянуы
Д.Қонаевтың кетуі, оқиғаларға қатысқаны үшін 2. Одақтас
Г.Колбиннің билік жауапқа тартылған республикалардың
басына келуі. азаматтарды ақтау егемендігіне
туралы” Н.Ә.Назарбаев сипаттама берді.
Алматы. 1991 жыл. 3. Социалистік
12 желтоқсан құрылыстың күйреуі.
ІV. Пікірталас.

• Проблемалық – ситуациялық сұрақтар.
1. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасына сенің
көзқарасың қандай?
2. Осы көтеріліске сен қатысар ма едің?
3. Болашақ Қазақстанды қалай елестетесің?
4. Тәуелсіз еліміздің бәсекеге қабілетті 50
елдің қатарына косылуына сенің қосар
үлесің қандай?
V. Шығармашылық жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар орындау
І деңгей
1. Көтеріліс қалай басталды?
2. Жергілікті жерде Желтоқсан оқиғасына қатысқандар бар ма?
3. Желтоқсан оқиғасына өз тарапыңнан қандай баға берер
едің?
ІІ деңгей
1. Тірек – сызбамен жұмыс “Сандар сөйлейді”
8,5
787
1138
1986

ІІІ деңгей
Өзіндік жұмысты қорғау
1.Желтоқсан оқиғасының қаһарманы Қ.Рысқұлбеков.
2. “Өзім және өзгелер” Д.Қонаев.
VІІ. Қорытынды
Тағзым
• Қазақстандағы 1986 жылғы
желтоқсанның 17-18-індегі
оқиғаларға қатысқаны үшін
жауаптылыққа тартылған
азаматтарды ақтау туралы
Қазақстан Республикасы
Президентінің жарлығы.
ҚР президенті Н.Ә.Назарбаев

Алматы, 1991 жыл 12 желтоқсан

Егемендігімізге қарай ең алғаш
дабыл қаққан осы оқиғаның
өткеніне 20 жыл толуына орай
к Алматыда “Тәуелсіздік таңы”
ескерткіші салтанатты түрде
ашылып, рәсімге Елбасы
Н.Ә.Назарбаев қатысты.

Ұқсас жұмыстар
Әдебиет пен өнер
Желтоқсан оқиғалары
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы
Желтоқсан оқиғасының сипаты
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан ұлт - азаттық қозғалыстардың жал
Қазақ тарихы
Желтоқсан оқиғасының салдары
Желтоқсан - тәуелсіздік шежіресі
ЖЕЛТОҚСАН ЖАҢҒЫРЫҒЫ
Алматыдағы және республиканың басқа қалаларындағы Желтоқсан көтерілісі және оның шынайы себептері
Пәндер