Орта білім жүйесінде информатиканы модульдік жүйе арқылы оқыту


Slide 1

Информатика сабақтарында

жаңа информациялық

технологияларды пайдалану

Slide 2

Ақпараттық технологияларды практика

жүзінде пайдалану жолында

арнайы білім беру мақсатында жаңа

пән - информатика сабағы

соңғы 20 жыл көлемінде оқытылып келеді.

Оның орта білім

жүйесіндегі алатын орны қазіргі

информациялық қоғамдағы кәсіби

қызметтің негізгі болып табылатын

әлемнің ақпарттық - жүйелік

бейнесін жасау, ақпараттық орта мен

адамның тиімді қарым -

қатынасын қалыптастыру

сияқты мәселелермен анықталып келеді.

Slide 3

“Мектептегі информатиканы оқытудың негізгі міндеті ”

Ақпаратты түрлендіру

тасымалдау

және пайдалану процестерін

меңгеру, оқу барысында

кейіннен қызмет ету саласында

өзін - өзі көрсету, дамыту

құралы ретінде компьютерлік

технологияларды

тиімді пайдалану тәсілдерін

үйрету болып табылады.

Осы мақсатты жүзеге

асыру нәтижесінде

оқушылар ақпараттық

технологияларды

пайдалану тәсілдерін

игеріп, қазіргі

әлемнің информациялық

бейнесін жасауға қол

жеткізетін

деңгейге көтеріле алады.

Slide 4

Оқушылардың білімі тереңдеп, өрістері кеңейген сайын

олар одан кейінгі оқуын жалғастыру мен

еңбек етуге даярланып шығатын болады. Бірақ

ақпараттық технологиялардың жедел дамуына орай

осы пән көлемінің тұрақты түрде ұлғайып отыруына

және оқыту сағаттарының жетіспеуіне байланысты.

Бұл қайшылықты шешуге мүмкіндік беретін бір тәсіл -

оқытуға керекті сағат санын арттырмай - ақ күннен күнге

ұлғайып отырған ақпарат

көлемін игеруге мүмкіндік беретін жаңа білім

беру технологияларын енгізу болып табылады.

Slide 5

Модуль

Модульдің мақсаттары

мен міндеттері

Модульдің логикалық

схемасы

Модульдің теориялық

бөлімі

Модульдің практикалық

бөлімі

Тексеру

тапсырмалары

Тест

Нәтижелік

бақылау

Оқытудың модульдік жүйесі - оқыту бағдарламасы бірнеше бөліктерге

бөлінетін технология болып табылады, оны төмендегі схема

бойынша жүргізуге болады.

Slide 6

Модульдік оқыту тәсілінде пәннің барлық

материалын қарастырып, оның теориялық

және практикалық тапсырмаларын

құрастырып, жеке тақырыптарға

арналған әдістемелік материалдардың бірнеше

нұсқаларын жасап шығу керек.

Slide 7

Модульдік жүйені енгізудің нақты нәтижесі ретінде

оқушылардың өзіндік жұмыстарға көптеп

көңіл бөле бастағанынан білуге болады.

Олардың материалдарды түсіну деңгейі артып,

білімдерінің жүйелене бастағанын үлгерімдерінің

өсуі анық көрсетеді.

Оқытудың модульдік жүйесі әрбір оқушыны

керекті материалдармен қамтамасыз етеді.

Slide 8

Назар салып тыңдағандарыңызға

РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан білім беру жүйесінде жаңа педагогикалық технологиялардың рөлі: дамыта оқыту мен модульдік оқыту
Кредиттік оқыту технологиясы: ұйымдастыру қағидалары, модульдік оқыту және бағалау жүйесі
Модульдік интерактивті оқыту технологиясы: құрылымы мен әдістемелік негіздері
Модульдік оқыту технологиясы: тұжырымдамасы, құрылымы және педагогикалық тиімділігі
М. Жанпейісованың модульдік оқыту технологиясының теориясы мен тәжірибесі
12 жылдық жалпы орта білім: оқыту әдістері мен білім мазмұнын жаңарту
Орта кәсіптік білім беру жүйесіндегі интербелсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктері
Білім беру жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу: қашықтан оқыту, мультимедиа және инфрақұрылымдық мәселелер
Қазіргі педагогикалық жүйелер мен оқыту технологиялары: дуальды жүйе, дамыта оқыту және заманауи білім беру формалары
Интерактивтік модульдік оқыту технологиясы: жеке тұлғаны дамыту және оқушылар шығармашылығын қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz