Информатика сабақтарында жаңа информациялық технологияларды пайдалану
Презентация қосу
Ақпараттық технологияларды практика
жүзінде пайдалану жолында
арнайы білім беру мақсатында жаңа
пән – информатика сабағы
соңғы 20 жыл көлемінде оқытылып келеді.
Оның орта білім
жүйесіндегі алатын орны қазіргі
информациялық қоғамдағы кәсіби
қызметтің негізгі болып табылатын
әлемнің ақпарттық – жүйелік
бейнесін жасау, ақпараттық орта мен
адамның тиімді қарым –
қатынасын қалыптастыру
сияқты мәселелермен анықталып келеді.
“Мектептегі информатиканы оқытудың негізгі міндеті ”
Ақпаратты түрлендіру
тасымалдау Осы мақсатты жүзеге
және пайдалану процестерін асыру нәтижесінде
меңгеру, оқу барысында оқушылар ақпараттық
кейіннен қызмет ету саласында технологияларды
өзін - өзі көрсету, дамыту
пайдалану тәсілдерін
құралы ретінде компьютерлік
игеріп, қазіргі
технологияларды
әлемнің информациялық
тиімді пайдалану тәсілдерін
үйрету болып табылады.
бейнесін жасауға қол
жеткізетін
деңгейге көтеріле алады.
Оқушылардың білімі тереңдеп, өрістері кеңейген сайын
олар одан кейінгі оқуын жалғастыру мен
еңбек етуге даярланып шығатын болады. Бірақ
ақпараттық технологиялардың жедел дамуына орай
осы пән көлемінің тұрақты түрде ұлғайып отыруына
және оқыту сағаттарының жетіспеуіне байланысты.
Бұл қайшылықты шешуге мүмкіндік беретін бір тәсіл –
оқытуға керекті сағат санын арттырмай – ақ күннен күнге
ұлғайып отырған ақпарат
көлемін игеруге мүмкіндік беретін жаңа білім
беру технологияларын енгізу болып табылады.
Оқытудың модульдік жүйесі – оқыту бағдарламасы бірнеше бөліктерге
бөлінетін технология болып табылады, оны төмендегі схема
бойынша жүргізуге болады.
Модуль
Модульдің мақсаттары Модульдің логикалық
мен міндеттері схемасы
Модульдің теориялық Модульдің практикалық
бөлімі бөлімі
Тексеру Нәтижелік
тапсырмалары Тест бақылау
Модульдік оқыту тәсілінде пәннің барлық
материалын қарастырып, оның теориялық
және практикалық тапсырмаларын
құрастырып, жеке тақырыптарға
арналған әдістемелік материалдардың бірнеше
нұсқаларын жасап шығу керек.
Модульдік жүйені енгізудің нақты нәтижесі ретінде
оқушылардың өзіндік жұмыстарға көптеп
көңіл бөле бастағанынан білуге болады.
Олардың материалдарды түсіну деңгейі артып,
білімдерінің жүйелене бастағанын үлгерімдерінің
өсуі анық көрсетеді.
Оқытудың модульдік жүйесі әрбір оқушыны
керекті материалдармен қамтамасыз етеді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz