Арнайы мамандардың зерттеулерінің көрсетуімен оқытылатын курстарда компьютерлік сауаттылық аспектілері қарастырылады




Презентация қосу
Арнайы мамандардың зерттеулерінің
көрсетуімен оқытылатын курстарда компьютерлік
сауаттылық аспектілері қарастырылады.

Бұл бірінші кезекте компьютердің негізгі компоненттерін білуге қажет.

Барлық оқу курстарында компьютерлік сауаттылық аспектілерін қарастыру;

Жоғары оқу орындарындағы дәріс беретін оқытушы-профессорлар
құрамы студенттердің компьютерлік сауаттылығын бақылау;

Кейбір компьютерлік сауаттылық аспектілерін
студенттердің игеруі бойынша бағалау;

Оқу соңында компьютерлік сауаттылық деңгейі
бойынша бағалап, куәландыру құжатын беруіміз қажет.
Студенттердің компьютерлік сауаттылықтық жеке элементтерін игеруі үшін
оқу процесінде төмендегідей факторлар жүргізіледі:

педагогикалық практика (болашақ педагогтар педагогикалық
практикада 10 немесе 11 апта болуы қажет; сонымен қатар, олар
аптасына мектепте 5 сағаттан 10 сағатқа дейін болады, яғни бұл өткен
практикасындағы педагогикалық дайындығының қажет бөлігі болып
табылады; студент практика барысында оқу процесі мен ЭЕМ-нің
байланысы туралы тәжірибе жинақтайды
оқу материалдарын жасау практикасы (педагогикалық мамандықтағы
студенттер оқу материалын компьютерлік техниканы пайдалану есебімен
жасауға қатысады);
пәнді меңгеру (жоғары оқу орнын жаңадан бітірушілер, мұғалімдерге,
яғни оқу орнын бұрынырақ бітіргендерге қарағанда өз мамандығы
бойынша сонуы жетістіктерді, соның ішінде оқу процесінде компьютерді
пайдалану мәселесін жақсы біледі);
техникалық оқыту құралын меңгеру (студенттердің техникалық оқу
құралына деген көзқарасы бірнеше факторларға байланысты оқыту
программасымен қатар, қызығушылық деңгейі мен қолайлылығына
қарай өзгереді);
Компьютерлік сауаттылыққа байланысты ғылыми
әдебиеттерді студенттер әр түрлі жолмен алады.

Біріншіден, баспадан шығатын
журналдардағы мақалалар жинағының мазмұны
бойынша іздестіру. Бұл жинақты оқу процесінде
ЭЕМ-ді пайдаланатын барлық оқытушылар мен
қолданушылар пайдалануы мүмкін.

Екіншіден, ортақтандырылған
программалық жасақтау анықтамасы
тәртібі бойынша табу.

Үшіншіден, жоғары оқу орындарында
оқыған курстар бойынша жасалған программалар
анықтамасы және басқа мәліметтермен
байланысын жеңілдету.
"оқу процесі"

"ұйымдастыру-
"білімді бақылау"
басқару жұмысы"
Ортаны құрастыру
ісінде бес функционалдық
компонеттерге
аса көңіл бөлінді

"оқудан тыс "ғылыми-зерттеу
жұмыс" жұмысы"
Оқыту-тәрбиелеу процесінің жоғары тиімділігіне
қол жеткізу үшін оқу бағдарламасын игерудің сапасын
тұрақты басқару құралын да енгізіп қою қажет.

Мұндай басқару ісі бір-бірімен
байланысқан екі бөліктен тұрады.

Біріншісі – диагностика, Екіншісі – диагностика кезінде
ол тек білімді байқалған әлсіз жақтарды
бағалау үшін ғана емес, тез түзету үшін қажет.
нақты бір студенттің Мұндай тәсіл студенттің алдыңғы
пәнді игеру кезінде жіберген кейін қажет болатын өзекті
ақтаңдақтарын анықтап, тақырыптарды толық игермей
соны жүйелі түрде жою жатып, жаңа тақырыпты оқуға
үшін де керек. кірісетін кездерін
болдырмау ісін атқарады.
Бірінші процестің программалық сүйемелделуін жүзеге асыру үшін
және екінші процесті жүзеге асыру мақсатында алғашқы
процестің ақпараттық орта оқу компоненті элементтерімен
қарым-қатынас жасауын қамтамасыз ету қажеттілігі оқушылардың
білімі мен оны игеру деңгейін өлшеуге бағытталған "білімді бақылау"
компонентін қалыптастыруға әкеліп соқтырды.

Бұл компонент құрамына реттеу және тестілеу блоктары кіреді.
Реттеу блогы рейтинг журналының электрондық нұсқасы,
педагогтар мен оқушылардың аутентификациясы және
тест тапсырмалары жиынын коррекциялау
ішкі жүйесі негізінде іске асырылды. Тестілеу блогы студент пен оқыту
ортасының электрондық ішкі жүйесінің интерактивті жеке сұхбаттасуы
режимінде студенттің білімі мен оны игеру деңгейін
анықтауға мүмкіндік береді.
Бақылау компонентінің жұмыс істеп тұрған
версиясында педагогикалық өлшемдер үшін
толықтырылып отыратын жабық тест
тапсырмалары жиыны қолданылады.

Осыған орай қазіргі кезде
ақпараттық оқыту
ортасына ашық тест
тапсырмаларын
бейнелеу және өңдеу
модулі мен жауаптары
еркін түрде
құрастыратын тапсырмалар
модулін енгізуге
арналған зерттеулер
жүргізілуде.
Ағымдағы, межелік және қорытындылық бақылаулар барысында
әрбір студентті тестілеу нәтижелері ортаның
басқа компоненттері жұмыс істеуіне қажет
мәліметтер "дайындайтын" рейтинг журналының
мазмұндық бөлігін құрайды.
Ақпараттық технологиялар сабақтан
тыс белгілі бір тақырыптарға арналып
жүргізілетін, оқу орнының негізгі
білім берумазмұнымен тікелей
байланысты немесе байланыссыз
студенттік шараларды да жоғары
деңгейге көтеруге болатынын көрсетіп
отыр.

Ұқсас жұмыстар
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Корея Республикасының білім беру жүйесі
Тұлғаның функционалды сауаттылығы
ОҢТҮСТІК КОРЕЯ ТУРАЛЫ
Оқыту процесіндегі шет тілін ауқымды қолдану
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
Қазіргі кезеңдегі болашақ маманның тұлғасын қалыптастырудың өзекті бағыттар
Тест бағдарламалар пошта
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық- компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі
Мақсат - дуальды жүйенің әдістерін үйрену
Пәндер