Модульдік оқыту технологиясы




Презентация қосу
Қазіргі таңда білім беру мақсаты
мен міндеті – әлемдік деңгейге
сәйкес келетін білімді игерген
оқушыларды дайындау. Жас
ұрпақты жан-жақты жетілген,
ақыл-парасатты, өз Отанын
сүйетін азамат етіп тәрбиелеудегі
ұстаздың рөлі ерекше.
Модуль дегеніміз –қандайда
бір жүйенің, ұйымның
aнықталатын біршама
дербес бөлігі.
Модульдік оқыту
технологиясы
жеке тұлғаның өз-өзін
дамытуға, шығармашылық
қабілеттерін арттыруға,
д е л і үш
қажетті іскерліктері мо
Оқу іктен
мен дағдыларын бөл ы:
қалыптастыруға қажетті р а д
тұ і м і.
әдістемелік
еб ө л
мүмкіндіктерді Кі р і сп
б ө л і мі .
й л есу
қамтитын бірден-бір Сө ы нды
т
технология. Қоры і.
бөлім
Бұл бөлім тарауды немесе
тақырыпты оқытудың
тұтас циклін анықтайтын ,

ы
соңғы бөлімі. Ол

д
оқушылардың сөйлесу

н
бөліміндегі танымдық

ы де:
қызметі барысында
қалыптасқан білім, білік ,

ы т ін
дағдыларын бақылауға
,тексеруге және бағалауға

ор ім арналған. Осы бөлімде

Қ өл
оқушылар өз қызметін
талдайыды –яғни , баға

б алады, бұл сонында әр
оқушының танымдық
қызметінің жалпы оқу
нәтижесін анықтайды.
Оқу модулінің қорытынды
бөлімі-бақылау. Қорытынды
бөлімінде бақылаудың бірнеше
түрі бар.
Біріншісі, міндетті –тестілеу.
Екіншісі, мұғалімнің өз тандауы
бойынша сынақ , бақылау
жұмысы ,диктант.
Педагогикалық технология негізінде оқу
циклін қайта жаңғырту идеясы алынған.
Оның мазмұнына:
• Оқытудың жалпы мақсатын қою;
• Жалпы құрылған мақсатты
нақтыландыруға көшу;
• Оқушылардың білім деңгейін алдын ала
бағалау;
• Оқу әрекетінің жиынтығы;
• Нәтижені бағалау;

Ұқсас жұмыстар
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
ТЕХНОЛОГИЯ технологиясы
Мұғалім әрекетінің кезектілігі
Модульдік оқыту технологиясының мақсаты
Мультимедиалық оқыту технологиясы
Модульдік оқытудың құрылымы
Инновациялық технологиялар
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Педагогикалық технология анықтамалары
Пәндер