Модульдік оқыту технологиясының құрылымы, қорытынды бақылауы және оқу циклін жаңғырту


Slide 1

Модульдік

оқыту

технологиясы

Slide 2

Қазіргі таңда білім беру мақсаты мен міндеті - әлемдік деңгейге сәйкес келетін білімді игерген оқушыларды дайындау. Жас ұрпақты жан-жақты жетілген, ақыл-парасатты, өз Отанын сүйетін азамат етіп тәрбиелеудегі ұстаздың рөлі ерекше.

Slide 3

Модуль дегеніміз -қандайда бір жүйенің, ұйымның aнықталатын біршама дербес бөлігі.

Slide 4

Модульдік оқыту технологиясы

жеке тұлғаның өз-өзін дамытуға, шығармашылық қабілеттерін арттыруға, қажетті іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға қажетті әдістемелік мүмкіндіктерді қамтитын бірден-бір технология.

Оқу моделі үш

бөліктен тұрады:

Кіріспе бөлімі.

Сөйлесу бөлімі.

Қорытынды бөлімі.

Slide 5

Кіріспе бөлімінде

мұғалім оқушыларды оқу модулінің

жалпы құрылымымен, оның мақсат-міндеттерімен

таныстырады. Сонан соң мұғалім осы модулінің

барлық уақытында есептелген оқу материалын

қысқаша (10-20 минут ішінде ),

сызба, кесте және т:б: белгілік

үлгілерде сүйене отырып

түсіндіреді.

Slide 6

Сөйлесу бөлімінде

танымдық процесс сыныпты

2-6 дамнан шағын топтарға бөлу

арқылы негізінен оқышылардың өзара

әрекет етуіне құрылған. Оқушылардың

танымдық қызметі әрбір оқушының

әр сабақта үш күрделі деңгейде

берілген оқу материалын

тыңдау, жазу, көру және айту

мүмкіндігі болатындай

етіп құрылған.

Slide 7

Қорытынды бөлімінде:

Бұл бөлім тарауды немесе тақырыпты оқытудың тұтас циклін анықтайтын, соңғы бөлімі. Ол оқушылардың сөйлесу бөліміндегі танымдық қызметі барысында қалыптасқан білім, білік, дағдыларын бақылауға, тексеруге және бағалауға арналған. Осы бөлімде оқушылар өз қызметін талдайыды -яғни, баға алады, бұл сонында әр оқушының танымдық қызметінің жалпы оқу нәтижесін анықтайды.

Slide 8

Оқу модулінің қорытынды бөлімі-бақылау. Қорытынды бөлімінде бақылаудың бірнеше түрі бар. Біріншісі, міндетті -тестілеу. Екіншісі, мұғалімнің өз тандауы бойынша сынақ, бақылау жұмысы, диктант.

Slide 9

Модульдік

оқытудың

құрылымы

Slide 10

Педагогикалық технология негізінде оқу циклін қайта жаңғырту идеясы алынған. Оның мазмұнына:

Оқытудың жалпы мақсатын қою;

Жалпы құрылған мақсатты нақтыландыруға көшу;

Оқушылардың білім деңгейін алдын ала бағалау;

Оқу әрекетінің жиынтығы;

Нәтижені бағалау;


Ұқсас жұмыстар
М. Жанпейісованың модульдік оқыту технологиясының теориясы мен тәжірибесі
Модульдік интерактивті оқыту технологиясы: құрылымы мен әдістемелік негіздері
Модульдік оқыту технологиясы: тұжырымдамасы, құрылымы және педагогикалық тиімділігі
Оқыту технологиясының принциптері мен жоғары оқу орнындағы қолданылуы
Дамыта оқыту технологиясының теориясы мен практикасы
Дамыта, модульдік, жобалау және сатылай кешенді талдау оқыту технологиялары: салыстырмалы талдау
Кредиттік оқыту технологиясы: ұйымдастыру қағидалары, модульдік оқыту және бағалау жүйесі
Интерактивтік модульдік оқыту технологиясы: жеке тұлғаны дамыту және оқушылар шығармашылығын қалыптастыру
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының әдістемесі мен тиімділігі
Орта білім жүйесінде информатиканы модульдік жүйе арқылы оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz