Модульдік оқыту технологиясы



Модульдік
оқыту
технологиясы

Қазіргі таңда білім беру мақсаты мен міндеті - әлемдік деңгейге сәйкес келетін білімді игерген оқушыларды дайындау. Жас ұрпақты жан-жақты жетілген, ақыл-парасатты, өз Отанын сүйетін азамат етіп тәрбиелеудегі ұстаздың рөлі ерекше.

Модуль дегеніміз -қандайда бір жүйенің, ұйымның aнықталатын біршама дербес бөлігі.

Модульдік оқыту технологиясы
жеке тұлғаның өз-өзін дамытуға, шығармашылық қабілеттерін арттыруға, қажетті іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға қажетті әдістемелік мүмкіндіктерді қамтитын бірден-бір технология.
Оқу моделі үш
бөліктен тұрады:
Кіріспе бөлімі.
Сөйлесу бөлімі.
Қорытынды бөлімі.

Кіріспе бөлімінде
мұғалім оқушыларды оқу модулінің
жалпы құрылымымен, оның мақсат-міндеттерімен
таныстырады. Сонан соң мұғалім осы модулінің
барлық уақытында есептелген оқу материалын
қысқаша (10-20 минут ішінде ),
сызба, кесте және т:б: белгілік
үлгілерде сүйене отырып
түсіндіреді.

Сөйлесу бөлімінде
танымдық процесс сыныпты
2-6 дамнан шағын топтарға бөлу
арқылы негізінен оқышылардың өзара
әрекет етуіне құрылған. Оқушылардың
танымдық қызметі әрбір оқушының
әр сабақта үш күрделі деңгейде
берілген оқу материалын
тыңдау, жазу, көру және айту
мүмкіндігі болатындай
етіп құрылған.

Қорытынды бөлімінде:
Бұл бөлім тарауды немесе тақырыпты оқытудың тұтас циклін анықтайтын, соңғы бөлімі. Ол оқушылардың сөйлесу бөліміндегі танымдық қызметі барысында қалыптасқан білім, білік, дағдыларын бақылауға, тексеруге және бағалауға арналған. Осы бөлімде оқушылар өз қызметін талдайыды -яғни, баға алады, бұл сонында әр оқушының танымдық қызметінің жалпы оқу нәтижесін анықтайды.

Оқу модулінің қорытынды бөлімі-бақылау. Қорытынды бөлімінде бақылаудың бірнеше түрі бар. Біріншісі, міндетті -тестілеу. Екіншісі, мұғалімнің өз тандауы бойынша сынақ, бақылау жұмысы, диктант.

Модульдік
оқытудың
құрылымы

Педагогикалық технология негізінде оқу циклін қайта жаңғырту идеясы алынған. Оның мазмұнына:
Оқытудың жалпы мақсатын қою;
Жалпы құрылған мақсатты нақтыландыруға көшу;
Оқушылардың білім деңгейін алдын ала бағалау;
Оқу әрекетінің жиынтығы;
Нәтижені бағалау;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz