Адамгершілік-рухани білім беруді іске асыру контексті негізінде балалар мерекесін әзерлеу




Презентация қосу
Балалармен бірге ертеңгіліктер өткізу
арқылы балалардың адамгершілік – рухани
білімдерін іске асыру, адам бойындағы
құнды қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту.
Өзіне деген сенімділігін дамыту.
Өзін-өзі тани білуге деген
қызығушылықтарын ояту.
Адамгершілік
Адамның жалпы мәдениетінің,
абыройының, жалпы адамзаттық
құндылықтарды ұстануының
көрсеткіші; адамның басшылыққа
алатын ішкі, рухани қасиеттері.
Адамгершілік адамның жалпы
мәдениетінің көрсеткіші ретінде оның
абыройын, жалпы адамзаттық
құндылықтарды ұстануын білдіреді.
Рухани-адамгершілік
білім беру

Балалардың рухани-адамгершілік
Әлемге эмоционалдық-құндылық
салада танымдық және тұлғалық
қатынасынан негізделген адамзаттың
мәселелерді шешуде жеке
әлеуметтік-мәдени тәжірибесін игеру.
тәжірибесін қалыптастыру.

Тұлғаны дамыту, Адамгершілік таңдау негізінде
мінез құлығын байыту, тұлғаның тұлға үшін маңызды мәселелерді
шығармашылық мүмкіндіктерін ашу. шешу, тәжірибесін қалыптастыру.

Адамгершілік заңы тұлғаның
өз заңы бола алатындай тұлғалық
автономияны дамыту.
Ашық сабақтар
конспектасы
№ 31 «Алтын кілт» МҚК
Мақсаты:

Фамилия: Сарсенбекова
Имя: Гульзада
Отчества: Бурхановна
Сведение о себе:
Год и место рождения: 10.11.1986г.р. Г. Кызылорда
Национальность: казашка
Адрес: г. Кызылорда, ул. Сулейменова 58/15
Тел: (8-724-2) 29-36-56 сот. 87004078231, 87776540671
Семейное положение: не замужем
Образование:
2002-2006 г. – Кызылординсий гуманитарный колледж им. М.Маметовой, по
специальности: «Образование детей от 3 до 10 лет» (красный диплом)
2006 г. – К.Г.У им. Коркыт Ата, по специальности: «финансы»
Знание языков:
Казахский, русский, английский перевожу со словарем
Дополнительные навыки:
Работа с Word и Excel
Личные качества:
Камуникабельная, умение работать в коллективе

Ұқсас жұмыстар
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖАЛПЫҒА МІНДЕТТІ СТАНДАРТЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Эстетикалық тәрбие
Оқу бағдарламалары
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасының өзге бағдарламалардан ерекшеліктері
I тақырыптық блок Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Қазіргі Қазақстандағы тәрбие тұжырымдамалары
Қазақтың тәлім - тәрбиесі
Тәрбие мақсаты
Жоғарғы сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейін анықтау
Пәндер