Қиын оқушылармен жұмыс: себептері, мінез-құлық ерекшеліктері және педагогикалық шешімдер


Slide 1

Қиын оқушыларымен жүргізілетін жұмыс және оның шешу жолдары

Slide 2

Мазмұны

Кіріспе

Қиын оқушы ұғымы

Бастауыш мектептегі қиын оқушылардың шығу себебі

Мінез - құлқында қиындығы бар оқушылардың жеке ерекшеліктері және оларға себепші болатын факторлар

Қиын оқушылармен атқарылатын жұмыс

Қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыс ерекшелігі

Қиын оқушыларды тәрбиелеуде сынып жетекшісінің атқаратын жұмысы

Қиын оқушыларды болдырмау жолында күрес

Мінез - құлқында қиындығы бар оқушылар мен жұмыс барысында қиындықты шешу жолдары

Тәжірибелік бөлім

Қорытынды

Slide 3

«Ерекше заң бұзушылары жоқ, тек қиын жағадайға тап болған адамдар бар, яғни белгілі бір ортасыз, достарынсыз қалған, жанашыры жоқ, тұрмыстың бар ауыртпалығы бір өзінің мойына түскен, өмірлік тәжірибесі жоқ кез-келген бала заң бұзушылықка барады».

А. С Макаренко

Slide 4

«ҚИЫН» балалар қатарына психикалық дамуы уақытша баяулаған, тез ашуланшақ, ашуланшақ, өзін төмен санайтын мінез-құлқында психопатиялық формалар кездесетін, қозу күйін дәрі-дәрмек беру арқылы тежейтін, кәмелетке жасы толмаған құқықтық тәртіп бұзушы жасөспірімдер жатады екен. Басқаша айтсақ, жағымсыз жағдайда дау-жанжал шығаратындар, арақ - шарап ішіп жеке меншік және қоғамдық мүліктерге қол сұғатындар

Slide 5

Ғалым акцентуацияның жеті түрі (тип) :

үйлесімді (гармоничный)

әлеуметті - болжамды (конфромды)

үстемді (домимируюший)

әсерленгіш

қауіп-қатерлі

Интровертивті

Енжар балалар

Белсенді балалар

инфальтивті

Slide 6

Тәртібі нашар балалардың шығу себептері

бүған қоғамдық жағдай мен өмірдегі тұрмыс жағдайы себепші болады

педагогикалық тәрбиенің дұрыс болмауы.

балалардың мінез-құлқындағы жағымсыз ерекшеліктерімен психикасының өзгеше қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы

Slide 7

«Қиын» оқушылар

тән кемтарлығы және жан жарақаты бар оқушылар.

отбасында, мектепте тәрбиелеуден шет қалған, жеке басын қалыптастыруда сырты кері факторлардың, әлеуметтік жағдайдың әсері болған және өтпелі кезеңнің күрделілігінен мінезі дұрыс қалыптаспай қалған оқушылар.

Slide 8 Slide 9

А. В. Петровский «қиын баланың шығу себептерін отбасындағы қатынастармен сабақтай келе, бес типке бөледі.

1. Үстемдік жағдайда баланың өз бетімен іс-әрекет жасауына жол берілмейді, өзінің өміріне немесе отбасына байланысты бірде-бір мәселені шешуде үй іші кеңесіне қатыспайды.

2. Қамқоршылдық жағдайы - ол балаларды желге, күнге тигізбей, мәпелеп өсіру. Бұлай өскен бала түрлі қиыншылдықтармен кездескенде дұрыс шешім таба алмай, өмірдің шыжыр торына түстім деп үрейленіп қайғыра бастайды.

3. Қақтығысушылық отбасы мүшелерінің арасындағы қайшылықтар туады. Отбасында бір-біріне назарлық білдіру бірін-бірі табалаушылық отбасы мүшелерін шиеленістіруге ықпал жасайды, олардың ауыз бірлігі бұзылады.

Slide 10

4. Араласпаушылық жағдайда үлкендермен балалар әрқайсысы оз беттерінше бір бірімен ақылдаспай томаға тұйық өмір сүреді. Мұндай отбасында қатыгездік, селқастық сезімдер байқалады.

5. Ынтымақтастық үлкендермен балалар арасындағы сыйласушылық принципіне сүйенеді. Мұндай отбасында балалардың пікірлері де тыңдалып, барлық мәселе бірігіп шешіледі. Ынтымақтастық отбасының айырмашылық белгілері - әдептілік, сыпайылық, төзімділік дау-жанжалдан ебін тауып, абыроймен құтылу.

Slide 11

Бала мектептегі сабақта жоқ

Бала үйде жоқ

(бетімен лағып кеткен)

Бала үйде отыр

Бала мектепке барудан бас тарқан

Баланы үйде қалдырған

Көліктік фобия әлеуметтік фобия

Мектептен

қорқу

Айырлып қалу қорқынышы

әлеуметтік байланыстан қашқақтау

Slide 12

Сондықтан «қиын» бала тәрбиесінде мына жайттарды ерекше есте ұстаған жөн:

1. Баланың жас ерекшелігін ескере отырып рухани дүниесін терең зерттеп білу, жүрекпен сезініп, оған қайырымды болуы керек.

2. Баланың ішкі дүниесі мен қылықтарын, іс-әрекеттерін және мінезін түсіну үшін оның дамуына қажетті не екенін білу керек.

3. Мейрім мен сүйіспеншілік екі жақты да адамдық сипатқа жеткізетінін ұғыну керек.

4. Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек.

5. Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұстамды болу қажет.

Slide 13

7. Құр уағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай, қателігін үнемі бетіне баспау керек.

6. Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп, әділетті болу керек.

8. Орынсыз жазаламау керек.

9. Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала қүқығымен санасу қажет.

10. Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын ескеру қажет.

Slide 14

Қиын балаларға арналған педагогикалық ықпал жасау жүйесі

ҚИЫН БАЛА

Сынып жетекшісі

Үйірмелердің, клубтардың секция шеберхана жетекшілері

Сенім қызмет

Сынып 7 жылғы

ПДЖ

Отбасы, ата-аналар

Әлеуметтік қызметкер

Жұмысбастылық қызметі

Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

Құқық бұзушылықтың алдын-алу кеңесі

Психолог


Ұқсас жұмыстар
Қиын оқушылармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс: қызметті жаңғырту тәжірибесі
Қиын оқушылармен жүргізілетін педагогикалық-психологиялық жұмыс және отбасының рөлі
Тәрбиесі қиын оқушылармен жұмыс: психолого-педагогикалық тәсілдер мен алдын алу
Тәрбиесі қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері
Девиантты мінез-құлық: теория, қалыптасу және әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Гиперактивті балалар: мінез-құлық ерекшеліктері және педагогикалық түзету әдістері
Қиын балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын педагогикалық-психологиялық түзету және алдын-алу
Мектеп жасына дейінгі балалардағы девиантты мінез-құлық: себептері, ерекшеліктері және түзету мен алдын-алу шаралары
Девиантты мінез-құлық: анықтама, түрлері және пайда болу себептері
Балалар мен жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлық: себептері, даму кезеңдері және алдын-алу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz