Қиын оқушыларымен жүргізілетін жұмыс және оның шешу жолдары




Презентация қосу
Қиын
оқушыларымен
жүргізілетін жұмыс
және оның шешу
жолдары
Мазмұны
Кіріспе
Қиын оқушы ұғымы
Бастауыш мектептегі қиын оқушылардың шығу
себебі
Мінез – құлқында қиындығы бар оқушылардың
жеке ерекшеліктері және оларға себепші болатын
факторлар
Қиын оқушылармен атқарылатын жұмыс
Қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыс ерекшелігі
Қиын оқушыларды тәрбиелеуде сынып
жетекшісінің атқаратын жұмысы
Қиын оқушыларды болдырмау жолында күрес
Мінез – құлқында қиындығы бар оқушылар мен
жұмыс барысында қиындықты шешу жолдары
Тәжірибелік бөлім
Қорытынды
«Ерекше заң бұзушылары жоқ,
тек қиын жағадайға тап болған
адамдар бар, яғни белгілі бір
ортасыз, достарынсыз қалған,
жанашыры жоқ, тұрмыстың бар
ауыртпалығы бір өзінің мойына
түскен, өмірлік тәжірибесі жоқ
кез-келген бала заң бұзушылықка
барады».
А.С Макаренко
«ҚИЫН» балалар қатарына психикалық
дамуы уақытша баяулаған, тез ашуланшақ,
ашуланшақ, өзін төмен санайтын мінез-
құлқында психопатиялық формалар
кездесетін, қозу күйін дәрі-дәрмек беру
арқылы тежейтін, кәмелетке жасы
толмаған құқықтық тәртіп бұзушы
жасөспірімдер жатады екен. Басқаша
айтсақ, жағымсыз жағдайда дау-жанжал
шығаратындар, арақ - шарап ішіп жеке
меншік және қоғамдық мүліктерге қол
сұғатындар
Ғалым акцентуацияның жеті түрі
(тип):
үйлесімді (гармоничный)
әлеуметті - болжамды (конфромды)
үстемді (домимируюший)
әсерленгіш
қауіп-қатерлі
Интровертивті
Енжар балалар
Белсенді балалар
инфальтивті
педагогикалық
тәрбиенің дұрыс
бүған қоғамдық болмауы.
жағдай мен
өмірдегі тұрмыс
жағдайы себепші
болады

Тәртібі нашар
балалардың
шығу себептері

балалардың мінез-
құлқындағы жағымсыз
ерекшеліктерімен
психикасының өзгеше
қалыптасуынан немесе
қалыпты нормадан
ауытқуы
«Қиын» оқушылар

отбасында, мектепте тәрбиелеуден
тән шет қалған, жеке басын
кемтарлығы қалыптастыруда сырты кері
және жан факторлардың, әлеуметтік
жарақаты жағдайдың әсері болған және
бар өтпелі кезеңнің күрделілігінен
оқушылар. мінезі дұрыс қалыптаспай қалған
оқушылар.
Ата – аналар топтары

Тұрмыс
Балалары нашар жағдайының
оқитын қиындығы бала
отбасылыр тобы тәрбиесіне әсер
ететін отбасылар
тобы

Балалары үлгілі
Материалдық
отбасылыр тобы
жағдайы өте жақсы
отбасылар тобы

Баланың тәртібі,
Бала тәрбиесіне талпынысы жақсы, бірақ
көңіл бөлмейтін, отбасының материалдық
селқос қарайтын, тапшылығы бала
ішімдікке әуес психологиясына кері
отбасылар әсер ететін отбасылар

Барлық мүмкіндігі бар, тек
Балаға тәрбие берудегі
бала тәрбиесіне кері
бағыт – бағдар талабқа
(әр түрлі себептерге сай)
сай отбасылар
әсер ететін отбасылар
А.В.Петровский «қиын баланың шығу себептерін
отбасындағы қатынастармен сабақтай келе,
бес типке бөледі.
1. Үстемдік жағдайда баланың өз бетімен іс-әрекет
жасауына жол берілмейді, өзінің өміріне немесе
отбасына байланысты бірде-бір мәселені шешуде
үй іші кеңесіне қатыспайды.

2. Қамқоршылдық жағдайы - ол балаларды желге,
күнге тигізбей, мәпелеп өсіру. Бұлай өскен бала
түрлі қиыншылдықтармен кездескенде дұрыс
шешім таба алмай, өмірдің шыжыр торына түстім
деп үрейленіп қайғыра бастайды.

3. Қақтығысушылық отбасы мүшелерінің
арасындағы қайшылықтар туады. Отбасында бір-
біріне назарлық білдіру бірін-бірі табалаушылық
отбасы мүшелерін шиеленістіруге ықпал жасайды,
олардың ауыз бірлігі бұзылады.
4. Араласпаушылық жағдайда үлкендермен балалар
әрқайсысы оз беттерінше бір бірімен ақылдаспай
томаға тұйық өмір сүреді. Мұндай отбасында
қатыгездік, селқастық сезімдер байқалады.

5. Ынтымақтастық үлкендермен балалар арасындағы
сыйласушылық принципіне сүйенеді. Мұндай
отбасында балалардың пікірлері де тыңдалып,
барлық мәселе бірігіп шешіледі. Ынтымақтастық
отбасының айырмашылық белгілері - әдептілік,
сыпайылық, төзімділік дау-жанжалдан ебін тауып,
абыроймен құтылу.
Бала мектептегі сабақта жоқ

Бала үйде жоқ Бала үйде отыр
(бетімен лағып кеткен)

Бала мектепке Баланы үйде
барудан бас тарқан қалдырған

Мектептен әлеуметтік
қорқу байланыстан
қашқақтау

Көліктік
фобия Айырлып
әлеуметтік қалу
фобия қорқынышы
Сондықтан «қиын» бала тәрбиесінде мына жайттарды ерекше
есте ұстаған жөн:

1. Баланың жас ерекшелігін ескере отырып рухани
дүниесін терең зерттеп білу, жүрекпен сезініп,
оған қайырымды болуы керек.

2. Баланың ішкі дүниесі мен қылықтарын, іс-
әрекеттерін және мінезін түсіну үшін оның
дамуына қажетті не екенін білу керек.

3. Мейрім мен сүйіспеншілік екі жақты да адамдық
сипатқа жеткізетінін ұғыну керек.

4. Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек.

5. Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты,
салқынқанды, ұстамды болу қажет.
6. Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп,
әділетті болу керек.

7. Құруағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай,
қателігін үнемі бетіне баспау керек.

8. Орынсыз жазаламау керек.

9. Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала қүқығымен
санасу қажет.

10. Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын
ескеру қажет.
Қиын балаларға арналған педагогикалық
ықпал жасау жүйесі
Сынып
жетекшісі Сынып
Үйірмелердің,
7 жылғы
клубтардың секция
шеберхана
жетекшілері ПДЖ

Сенім қызмет
ҚИЫН Отбасы,
ата-аналар
Әлеуметтік БАЛА
қызметкер
Жұмысбастылық
қызметі
Директордың
ОТЖ жөніндегі
орынбасары Құқық
бұзушылықты
ң алдын-алу
Психолог
кеңесі

Ұқсас жұмыстар
ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
Ата - аналарға арналған психологиялық кеңес беру пункті жұмысын ұйымдастыру
2008-2009 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстары
Мүмкіндігі шектеулі балалар
Портфолио туралы түсінік
Кәсіптік іріктеу
Класс жетекші
Бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін зерттеу жұмысы
Оқуға мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс
Кәсіби компетенттілік
Пәндер