Қиын оқушыларымен жүргізілетін жұмыс және оның шешу жолдары



Қиын оқушыларымен жүргізілетін жұмыс және оның шешу жолдары

Мазмұны
Кіріспе
Қиын оқушы ұғымы
Бастауыш мектептегі қиын оқушылардың шығу себебі
Мінез - құлқында қиындығы бар оқушылардың жеке ерекшеліктері және оларға себепші болатын факторлар
Қиын оқушылармен атқарылатын жұмыс
Қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыс ерекшелігі
Қиын оқушыларды тәрбиелеуде сынып жетекшісінің атқаратын жұмысы
Қиын оқушыларды болдырмау жолында күрес
Мінез - құлқында қиындығы бар оқушылар мен жұмыс барысында қиындықты шешу жолдары
Тәжірибелік бөлім
Қорытынды

«Ерекше заң бұзушылары жоқ, тек қиын жағадайға тап болған адамдар бар, яғни белгілі бір ортасыз, достарынсыз қалған, жанашыры жоқ, тұрмыстың бар ауыртпалығы бір өзінің мойына түскен, өмірлік тәжірибесі жоқ кез-келген бала заң бұзушылықка барады».
А. С Макаренко

«ҚИЫН» балалар қатарына психикалық дамуы уақытша баяулаған, тез ашуланшақ, ашуланшақ, өзін төмен санайтын мінез-құлқында психопатиялық формалар кездесетін, қозу күйін дәрі-дәрмек беру арқылы тежейтін, кәмелетке жасы толмаған құқықтық тәртіп бұзушы жасөспірімдер жатады екен. Басқаша айтсақ, жағымсыз жағдайда дау-жанжал шығаратындар, арақ - шарап ішіп жеке меншік және қоғамдық мүліктерге қол сұғатындар

Ғалым акцентуацияның жеті түрі (тип) :
үйлесімді (гармоничный)
әлеуметті - болжамды (конфромды)
үстемді (домимируюший)
әсерленгіш
қауіп-қатерлі
Интровертивті
Енжар балалар
Белсенді балалар
инфальтивті

Тәртібі нашар балалардың шығу себептері
бүған қоғамдық жағдай мен өмірдегі тұрмыс жағдайы себепші болады
педагогикалық тәрбиенің дұрыс болмауы.
балалардың мінез-құлқындағы жағымсыз ерекшеліктерімен психикасының өзгеше қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы

«Қиын» оқушылар
тән кемтарлығы және жан жарақаты бар оқушылар.
отбасында, мектепте тәрбиелеуден шет қалған, жеке басын қалыптастыруда сырты кері факторлардың, әлеуметтік жағдайдың әсері болған және өтпелі кезеңнің күрделілігінен мінезі дұрыс қалыптаспай қалған оқушылар.


А. В. Петровский «қиын баланың шығу себептерін отбасындағы қатынастармен сабақтай келе, бес типке бөледі.
1. Үстемдік жағдайда баланың өз бетімен іс-әрекет жасауына жол берілмейді, өзінің өміріне немесе отбасына байланысты бірде-бір мәселені шешуде үй іші кеңесіне қатыспайды.
2. Қамқоршылдық жағдайы - ол балаларды желге, күнге тигізбей, мәпелеп өсіру. Бұлай өскен бала түрлі қиыншылдықтармен кездескенде дұрыс шешім таба алмай, өмірдің шыжыр торына түстім деп үрейленіп қайғыра бастайды.
3. Қақтығысушылық отбасы мүшелерінің арасындағы қайшылықтар туады. Отбасында бір-біріне назарлық білдіру бірін-бірі табалаушылық отбасы мүшелерін шиеленістіруге ықпал жасайды, олардың ауыз бірлігі бұзылады.

4. Араласпаушылық жағдайда үлкендермен балалар әрқайсысы оз беттерінше бір бірімен ақылдаспай томаға тұйық өмір сүреді. Мұндай отбасында қатыгездік, селқастық сезімдер байқалады.
5. Ынтымақтастық үлкендермен балалар арасындағы сыйласушылық принципіне сүйенеді. Мұндай отбасында балалардың пікірлері де тыңдалып, барлық мәселе бірігіп шешіледі. Ынтымақтастық отбасының айырмашылық белгілері - әдептілік, сыпайылық, төзімділік дау-жанжалдан ебін тауып, абыроймен құтылу.

Бала мектептегі сабақта жоқ
Бала үйде жоқ
(бетімен лағып кеткен)
Бала үйде отыр
Бала мектепке барудан бас тарқан
Баланы үйде қалдырған
Көліктік фобия әлеуметтік фобия
Мектептен
қорқу
Айырлып қалу қорқынышы
әлеуметтік байланыстан қашқақтау

Сондықтан «қиын» бала тәрбиесінде мына жайттарды ерекше есте ұстаған жөн:
1. Баланың жас ерекшелігін ескере отырып рухани дүниесін терең зерттеп білу, жүрекпен сезініп, оған қайырымды болуы керек.
2. Баланың ішкі дүниесі мен қылықтарын, іс-әрекеттерін және мінезін түсіну үшін оның дамуына қажетті не екенін білу керек.
3. Мейрім мен сүйіспеншілік екі жақты да адамдық сипатқа жеткізетінін ұғыну керек.
4. Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек.
5. Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұстамды болу қажет.

7. Құр уағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай, қателігін үнемі бетіне баспау керек.
6. Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп, әділетті болу керек.
8. Орынсыз жазаламау керек.
9. Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала қүқығымен санасу қажет.
10. Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын ескеру қажет.

Қиын балаларға арналған педагогикалық ықпал жасау жүйесі
ҚИЫН БАЛА
Сынып жетекшісі
Үйірмелердің, клубтардың секция шеберхана жетекшілері
Сенім қызмет
Сынып 7 жылғы
ПДЖ
Отбасы, ата-аналар
Әлеуметтік қызметкер
Жұмысбастылық қызметі
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Құқық бұзушылықтың алдын-алу кеңесі
Психолог
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz