ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ОҚУ ҮРДІСІНЕ ЕНГІЗУ




Презентация қосу
ңд е ре сп уб л ик ам ы зд а б ілім
Қазіргі кезе
ңа ж үй е сі ж а са л ы п, қа за қстандық
берудің жа
бе ру ж үй е сі әл е м д ік б іл ім беру
білім ер у
ге б ағ ы т а л уд а . Б іл ім б
кеңістігіне ену ка л ық
ту д ы ң ж а ң а пе д аг ог и
саласында оқы м ей інше
п ра кт и ка д а м е ңг ер
технологияларын кін е м ес .
м а м а н б о лу м үм
сауатты, жан-жақты тушының
хн о л ог и ян ы м е ңге ру о қы
Ал, жаңа те
кт уалд ы қ, кә сі пт ік , а д ам гершілік,
интеле п те ген
ты қ ж ән е д е б ас қа кө
рухани, азамат
лб е ті н ің қа л ы п та су ы на и гі әсерін
адами ке
ілім ге р тұ л ға с ы н д а м ы ты п, оқу-
тигізеді, б на
с ін ти ім д і ұй ы м д аст ы ру ы
тәрбие үрді
көмектеседі
Өз бетімен шығармашылық әрекет
жасауға қабілетті мамандар даярлауда жеке
тұлғаны қалыптастыруды көздеуге бағытталған
педагог пен оқушы әрекетінің тиімділігін
арттырудың жолдарының бірі — педагогикалық
жаңа технологияларды орынды қолдану болып
табылады. Педагог білім беру іс-әрекетінің
субъектісі ретінде оқу үрдісінде жаңа
педагогикалық технологиялардың әдіс-
тәсідерін, формаларын жүзеге асыратын кәсіп
иесі. Сондықтан білім берудегі барлық оңды
өзгерістер педагогтың жаңаша ойлау тәсілімен,
жаңа шығармашылық іс-әрекеттерімен, өзіне
және шәкіртіне деген жаңа қатынасымен тікелей
байланысты болмақ.
са б Ә
сай ақты рбір
ин ңм ұст
но өз ақс а а з
қол вац ты оқу
біл дана иялы қала мен м үрд
ма імгер ала қ те ы
у азм ісінд
кса ле ты х н б ұны е
жа р о
ңа тынд дің б ны ологи йын на
қол т а ілік бел яла ша
бо данс ехно пән тіл
і гін
гі л
і.
рд
ы
лаш а, ло о
сол ақ он ги я кы шы А л ,
ы л т
тәж іс-ә мама өзі арды ушы ңдау
сөз ірибе реке н ке не тү ла р
сіз сін тке йінг ртіп жүйе ы
. де қай і қыз алғ лі
же та ме ан
міс т ін
ін орал де
ы
көр п,
ері
Жаңа педагогикалық
технологиялардың қайсы бір түрі
болсын маман даярлауға ықпалы
зор. Олар:

І.Оку мақсаттарының
қойылуы;
2.Оны шешудің жолын
бірлесе қарастыру;
3.Шешімнің дұрыстығын
дәлелдеу.
І.Дамыта оқыту - күрделі
құрылымды, біртұтас педагогикалық
жүйе. Оның нәтижесінде әр білімгердің
өзіне-өзі өзгертуші субъект
дәрежесінде көтерілуі көзделіп, оқыту
барысында соған лайықты жағдайлар
жасалады. Дамыта окытудың дәстүрлі
оқытудан айырмашылығы:
оқу үрдісінің мүшелерінің
әрекеттестік ерекшеліктерінде,
олардың қарым-қатынас сипатында,
танып-білу үрдісін ұйымдастыру және
ондағы коммуникациялар.
2.Модульдік оқыту технологиясы
— 60-жылдардың соңында ағылшын
тілді елдерде пайда болады. Модуль
дегеніміз — іріленген дидактикалық
бірлік. Модуль — латынның «өлшем»,
«шама», «мөлшер» деген сөзі. Қазір
дүниежүзінде модульдеп оқытудың 4
түрлі жолы бар.
І. Американдық модуль.
2. Неміс модулі.
3. Сковиннің орыс модулі.
4. Алексюк пен Фурманның
Украина модулі.
Қорыта айтқанда, жаңа
педагогикалық технологиялар
білімгерлерге білім берудің
мазмұны мен формасын
ілгерілеушілік жағына өзгерістер
ендіріп келе жатқанын толық
сеніммен айтуға болады.

Ұқсас жұмыстар
Оқыту технологиясы ұғымы
«ХХІ ғасыр педагогының портреті»
Ақпараттық комуникациялық технология
Бүгінгі заман талабына сай информатика мұғалімінің кәсіби құзреттілігі
Педагогикалық технология және әдебиетті оқыту
Қазақ тілі оқушы саны
Дене шынықтыру сабағындағы оқытудың педагогикалық технологиялары
Ақпараттық - коммуникациялықтехнологияны
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Білім беру жүйесіндегі қайта құрулардың негізгі субъектісі - мұғалім
Пәндер