Нұрсұлтан Назарбаев




Презентация қосу
Нұрсұлтан Назарбаев
“Отбасында адам бойындағы асыл
қасиеттер жарқырай көрініп,
қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім
жақындарына, туған – туысқандарына
деген сүйіспеншіліктен басталады”
Ата – аналар жиналысының
бағыттыры:
Психологиялық- педагогикалық ағарту
жұмыстары
Ата – аналарды оқу – тәрбие
жұмыстарына қатыстыру
Мектеп пен оқыту – тәрбиелеу үрдісін
басқаруға қатыстыру
Ата – аналар жиналыстарының
түрлері:
Ұйымдастырушылық
Тақырыптық
Қорытынды
Жалпымектептік және сыныптық
Ата – аналар жиналысының
І кезең кезеңдері:
Ұйымдастыру кезеңі
ІІ кезең

Дайындау және өткізу
ІІІ кезең

Қорытындысын ұғыну
Жиналысты ұйымдастыру
ережесі
Тақырыбы ата-аналар үшін өзекті болуы
керек
Жиналыс ата-анаға ыңғайлы уақытта
өткізілуі керек
Жиналыс жоспары ата-анаға белгілі
болуы керек
Ата-аналар жиналысы педагогикалық
тұрғыдан пайдалы, жақсы дайындалған
болуы керек
Ата – аналармен жұмыс түрлері:
Ата – аналар университеті;
Конференция
Тақырыптық және жеке
консультациялар
Тренингтер
Ғабиден Мұстафин

“Балаға сіңірген ата – ана еңбегін бала
өмір бойы ақтап бола алмайды.Балаға
деген махаббатқа ешбір махаббат
теңдесе алмайды. Ол өле - өлгенше
суынбайтын махаббат”
...Отбасы – адам өмірінің тамаша
жақтары жүзеге асатын... Адамның
Ата – анадан өсіп ұрпақ тараған,
Жақсы, жаман болса, бала –
солардан.

Жүсіп Баласағұни
Ұрыс-керіс, кикілжің

Материалдық жағдайдың
Бір-бірін түсінбеуі
болмауы

Көзқарас пен пікірлердің сәйкес келмеуі
Бала мен ата-ана
қарым-қатынасы
АШУЛАНАДЫ
ЖЫЛАЙДЫ

АШУЛАНАДЫ
ЖЫЛАЙДЫ

АШУЛАНАДЫ
ҚАРСЫЛАСАДЫ
ЖЫЛАЙДЫ

АШУЛАНАДЫ
ҚАРСЫЛАСАДЫ
ЖЫЛАЙД Ы

АШУЛ АНАДЫ

ТЫҢД АМАЙДЫ
ҚАРСЫЛАСАДЫ ТЫҢДАМАЙДЫ

ТАЛАП ҚОЯДЫ

АШУЛАНАДЫ ЖЫЛАЙДЫ
ҚАРСЫЛАСАДЫ ТЫҢДАМАЙДЫ

ТАЛАП ҚОЯДЫ

АШУЛАНАДЫ ЖЫЛАЙДЫ
АТА-АНА

БҰЛ
ЖАҒДАЙДА
ҚАЛАЙ
ӘРЕКЕТ
ЕТУ

КЕРЕК?
ТЫҢДАҢЫЗ
О Н Ы К Е М С І Т І П,
ЖАМАНДАМАҢЫЗ
ӨЗ ПІКІРІҢІЗДІ
А Й Т Ы П,
СЕБЕБІН
Т Ү С І Н Д І РІ Ң І З
Қ А Т Е Л Е С С Е Ң І З,
КЕШІРІМ
СҰРАУҒА
ҰЯЛМАҢЫЗ
ОРТАҚ
КЕЛІСІМГЕ
КЕЛУГЕ
ТЫРЫСЫҢЫЗ
КЕЛІСІМ–
ШАРТ
ЖАСАҢЫЗ
Бала мен ата-ана
қарым-қатынасы
Ата –аналарды 2 топқа бөлу

Пікірталас
І топ – “Бала тәрбиесіндегі
қатыгездік дегенді қалай түсінесіз?”
ІІ топ – “Балаға қатысты зорлық
деген не?”
Ата- аналардың қорытындысы:
Балаға әрдайым сену керек
Мақтау керек
Үнемі көмектесу керек
Мектеппен тығыз байланыста болу керек
Ата-аналарды 4 топқа бөлу:
Педагогикалық жағдаятты қалай шешер
едіңіз?
І топ - Балаңыз сыныптасымен
жұдырықтасып келді. Сіздің іс-әрекетіңіз?
ІІ топ -Балаңыз мұғалімді жамандап, оның
сөйлеген сөзін, қимылын салып
келемеждеді. Сіздің іс-әрекетіңіз?
ІІІ топ - Балаңыздың аузынан балағат сөз
шықты. Сіздің іс-әрекетіңіз?
ІҮ топ - Бала қандай да бір пәнді мүлде
оқығысы келмейді. Сіздің іс-әрекетіңіз?
Ата-аналардан сауалнама
алынды:
- Балаңыздың ең жақсы көретін
телебағдарламасы
- Балаңыздың ең жақсы көретін пәні
- Балаңыздың ең жақын достары
- Балаңыздың ең жақсы көретін тамағы
- Балаңыздың ең жақсы көретін
мерекесі
Ата-ана

Баланы қалай Бала тәрбиелеу
тәрбиелеуді біледі жолдарын білмейді

Білгісі келеді,
Білгісі келмейді.
Басқаларға мұғалімнің,
Мұғалімге
үлгі болады Психологтың
қарсы тұрады.
көмегін қажет етеді.
1.Балаңыз бос уақытында немен айналысады?
2. Бала тағдырына деген ата-аналық жауапкершілікті
қалай түсінесіз?
3. Балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз
келеді?
4. Балаңыз қандай болып өссе екен дейсіз?
5.Өз тілегіңіз орындалуы үшін қандай тәрбие жасайсыз?
6. Балаңыз бос уақытында немен айналысады?
7. Балаңызға қажетті қандай газет – журналдар
жаздырып аласыз?
8. Балаларыңызбен бірге отырып қазақ халқының
ертегілерін оқып талдайсыз ба?
9. Балаңызды еңбекке қалай баулисыз?
10. Отбасыңызда балаларға арналған кітапхана бар ма?
11. Балаңызбен қай тілде сөйлесесіз?
12.Өз отбасыңызда өз ұлтыңызды құрметтейтін қандай
игі дәстүрді жалғастырып келесіз?
Баланың бос уақыты жоқтығы,
белгілі бір іс - әрекетпен
қызығушылығы, баладан
болашақта нағыз іс адамы
шығатынына сенуге болады.
Ата –анаға кеңес
1. Балаңыз таңғы ұйқыдан оянғанда: “Қайырлы
таң!”-деп айтыңыз. Күнді ұрыс-керіссіз,
ескертусіз көңілді бастаңыз
2. Балаға ұрысқанда:”Сен солай, ылғи да
сүйтесің”,-деп айтпаңыз.”Күнде жақсы болушы
еді, бүгін дұрыс істемедің-ау”-, деп айтыңыз.
3.Баламен ұрсысып ажырамаңыз, татуласып,
содан кейін жұмысқа барыңыз.
4.Мектептен келгенде:”Қандай баға алдың?
Мұғалім ұрысқан жоқ па?” –деп сұрамаңыз.
Одан да мектепте не қызықты болды?- деп
сұраңыз.
5. Тоқсан аяғында бағасы жаман болса да,
6. Баланы шығарып саларда: “Асықпа, абай
бол”-деп есіктен шығарып салыңыз.
7. Келгенде есіктен қарсы алыңыз. Бала өзінің
келгеніне ата-анасының қуанышты екенін сезінсін.
8. Бала өзінің отбасы тұратын үйді жақсы көруі үшін,
үйге келгенде:”Өз үйің қандай жақсыІ”-деп айтуды
ұмытпаңыз.
9. Бала ата-анасынан бір нәрсені өтініп сұрайды. Ата-
ана да өтініп сұрау мәдениетін үлгі етіңіз.
10.Баланың көзінше біреуді сынап, сөз етпеңіз. Бүгін
көршіңіз туралы сіз айтсаңыз, ертең ол өзіңіз туралы
айтады.
Жәбірлеу түрлері:
1. Физикалық
2. Психологиялық
3.Жыныстық
4. Экономикалық
Алкогольді қолданудың, оған
салынудың алғы шарттары:
1.Әлеуметтік факторлар

2.Психологиялық факторлар

3.Биологиялық факторлар

Ұқсас жұмыстар
Республикасының жаңа
Назарбаев сол бірегей тағдырды еншілеген тұлға
Республикасының тұңғыш
Күндер тобы
ПРЕЗИДЕНТ САЙЛАУЫ
Республикасының кеңесінің төрағасы президенті
НАЗАРБАЕВ НҰРСҰЛТАН ӘБІШҰЛЫ
Президентінің күні
ТӘУЕЛСІЗ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҚҰРЫЛУЫ МЕН ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫ ТҰНҒЫШ ПРЕЗИДЕНТ Н. Ә. НАЗАРБАЕВТЫҢ РӨЛІ МЕН ҚЫЗМЕТІ ТУРАЛЫ
Тұңғыш президент күні
Пәндер