ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖАЙЛЫ



ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ
СӨЖ сағаты - 15

СӨЖ 7 -ші семестрге жалпы сағаты:15
СРС № 2
05. 10 -25. 10. 08 - тапсырма беру уақыты
26. 10 -05. 11. 08 - қабылдау уақыты.

№2СӨЖ тақырыбы. Модуль 2. Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық диагностикасы
Проблемалық сұрақтар:
1. Сіздің ойыңызша, психологиялық диагностика мектепте керек пе?Егер ия десеңіз, қандай фактілеріңіз бар?
2. Психологиялық диагностика мен педагогика және психологияның ұқсастықтарын және айырмашылықтарын көрсетіп, оларға талдау жасаңыз.
3. Оқушының таным процессін диагностикалауға қалай қарайсыз?

Лекциялар тезистері Модуль 2 - Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық диагностикасы
2. 1. Мұғалімнің диагностикалық іс әрекеті. Психологиялық диагностикасының методологиясы және әдістері.
«Диагностика» түсінігіПсихологиялық диагностиканың пәні. Негізгі мақсаты, функциясы. Тұлға дамуының диагностикасының негізгі принциптері. . Ерте оқыту педагогика және психологиясының теоретикалық негіздері. Ерте оқыту педагогика және психологиясының өзекті мәселелері. Гуманизация - жаңа педагогикалық ойлаудың маңызды элементі ретінде. Білім берудің гуманизациясы. Педагогика категорияларының өзара байланысы . Ерте оқыту педагогика және психологиясының функциялары және міндеттері. Ғылыми зерттеулердің принциптері және логикасы. Ғылыми-педагогикалық зерттеулер негізгі міндеттері.
2. 2. Кіші мектеп жасындағы жеклей индивидуалды ерекшеліктерінің даму диагностикасы, дарындылық.
Диагностикапсихикалық дамуың ерекшеліктері. Нәрестенің психикалық дамуы. Ерте балалық шақтың дамуы. Ерте дамудың мәселелері. Ерте балалық шақтың маңызды жетістіктері. Ерте балалық шақтағы ақылой дамуы. Бала тұлғасының дамуының қалыптасуы. Мектепке дейінгі кезеңдегі психологиялық ерекшеліктері. Мектепке дейінгі кезеңдегі балада іс әрекеттің негізгі түрлері. Мектепке дейінгі кезеңдегі сенсорлы және интеллектуалды дамуы. Эмоционалды еріктік сфераның және тұлға қасиеттерінің қалыптасуы. Мектептегі оқытуға психологиялық дайындықтың қалыптасуы. Кіші мектеп жасындағылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Мектепке келуге байланысты психологиялық қайта құрылу. Бірінші класс оқушысының қиындықтарының негізгі түрлері . Кіші мектеп балаларының еңбек іс әректінің психологиялық ерекшеліктері. Кіші мектеп жасыда тұлға дамуы және қалыптасуы.

Лекциялар тезистері(жалғасы)
2. 3. Кіші мектеп оқушысының тәрбиелілігі, жүріс тұрыс девиантылылығы.
Оқушының тұлғасының диагностикасы. Критериилер, белгілер, көрсеткіштер принциптері. Оқушылардың құндылықтар аспекті. Оқытудың жүйелік құрылымдық ұйымдастырылуы. Оқыту психологиясы. Оқу іс әрект ретінде. Оқу іс әректіне қатысты әрекеттер. Оқытудың тұлға қалыптасуына әсері. Сабақ тұтас жүйе ретінде. Дағдыларға оқыту. Оқыту процессіндегі білім және түсініктердің қалыптасуы. Оқыту теориясының психологиялық негіздері. Оқытудың интеллектуалды дамуға әсері . Проблемалық оқыту. Интеллектуалды даму стадиялары. Ойлауға оқыту . Оқыту іс әрекінің формасы, әдісі. Бастауыш мектептегі білімді тексеру және бағалау. М. Монтессори педагогикасы:тұтас бағыттар, концептуалды жағдайлар Ұжымдық таным іс әрекетін ұйымдастыру. Кіші мектеп жасында ойын арқылы шығармашылық қабілеттерді тәрбиелеу. Әртүрлі деңгейлі оқыту технологиясы. Бастауыш мектептегі дидактикалық ойындар. Ойындық оқыту технологиялары, интеллектті дамыту ойындары. Ойындық оқыту формасының концептуалды жағдайы. Дидактикалық ойындарды ұйымдастыру талаптары. В. С. Селиванов бойынша дидактикалық ойындар этаптары. Оқыту, даму, игеру түсініктерінің арақатынасы. Дамыта оқытудың негізі. Д:Б:Эльконин-В. В. Давыдов бойынша дамыта оқыту жүйесі. Л. Б. Занков бойынша дамыта оқытудың
2. 4. Кіші мектеп оқушысының басқалармен қатынасының диагностикасы . психологиясының теоретикалық негіздері. Ерте оқыту педагогика және психологиясының өзекті мәселелері. Гуманизация - жаңа педагогикалық ойлаудың маңызды элементі ретінде. Білім берудің гуманизациясы. Педагогика категорияларының өзара байланысы . Ерте оқыту педагогика және психологиясының функциялары және міндеттері. Ғылыми зерттеулердің принциптері және логикасы. Ғылыми-педагогикалық зерттеулер негізгі міндеттері
оқыту педагогика және

Тақырыптар бойынша глоссарий
Білу -білімдер арқылы іс әрекет, әрекеттер жасау.
Педагогикалық жүйе- тәрбие, білім, оқыту мақсаттарына бағынған өзара байланысты құрылым.
Оқыту- бұл оқушының оқу іс әрекетін ұйымдастыру және басқарудағы мұғалімнің педагогикалық іс әрекеті.
Әрекет - саналы мақсатқа бағытталған іс әрекет бірлігі.
Операция - әрекетті орындау әдісі. .
Меңгеру - оқу іс әрекеті барысында пайда болатын таным процессі.
Танымдық қызығушылық- тұлғаның қоршаған ортадғы заттар мен құбылыстарға таңдамалы бағыттылығы.
Бағалау- адам жүзеге асыратын бағалау іс әрекеті, процесс.
Баға -бағалаудың нәтиежесі, оның шартты бейнесі.
Бақылау- тексеру, жүйелік есеп, тексеру мақсатындағы байқау.
Тексеру әдісі - бұл әдістер көмегімен оқу-танымдық іс әрекетті анықтаймыз.
Дидактикалық ойындар балалардың сенсорлық бағыттылығын және танымдық поцессін дамытады. -

Қиял - өткен тәжірбиеде алынған материалды өңдеу жолымен жаңа образдар жасау.
Зейін- психикалық іс әрекеттің ырықты және ырықсыз шоғырлануы.
легкого Зейіннің ауысуы- бір іс әрекеттің екіншіге ауысу мүмкіндігі.
Тұлғааралық қатынас - әлеуметтік топтардағы субьективті байланыс және қатынас. Тест валидтілігі- тест адекваттылығы, оның дәлдігі, проблеманы бейнелеуі.
Бине-Симон тесті -интеллект дамуын өлшеуге арналған тест, Анкета- сұрақтар және жауаптар алдын ала жоспарланып қойылатын зерттеу
Анализ- әртүрлі ойларды, қасиеттерді талдау
Алгоритм - элементарлы операцияларды шешу жолдары.

Модуль 2. Негізгі әдебиеттер
1. Богданова Т. Г., Корнилова Т. В. Диагностика познавательной сферы ребенка. -М., 1996
2. Варданян Г. А. Диагностика и коррекция умственного развития в начальных классах. -Ереван, 1995.
3. Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности-М., 1996.
4. Зак А. З. Диагностика видов мышления младшего школьника. -М., 1995
5. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика/Пер. с нем. -М., 1991
6. Овчарова Р. В. Практическая психология в начальной школе. -М., 1996
7. Эльконин Д. Б. Психолого-педагогическая диагностика:проблемы и задачи . /В кн. Психодиагностика в школе. //Под ред. К. М. Гуревича. -Таллин, 1990
8. Фридман Л. М. и др. Изучение личности учащегося и ученических коллективов:Кн для учителя. -М., 1988-207С.
9. Немов Р. С. Психология. Книги 2 и 3 -М., 1987 - раздел Психодиагностика.
10. Психология. Словарь/Под общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. - 2-е изд., испр. и доп. - М., 1990.

Модуль 2. Қосымша әдебиеттер
1. Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в образовании :Учебное пособие. -М. :Владос, 1996. -с. 59-99, с. 417-472.
2. Гуревич К. М. Что такое психодиагностика-М., 1985
3. Славина Л. С. Знать ребенка, чтобы воспитаывать. -М., Знание, 1976
4. www. bestdisser. com -bank referatov. ru
5. Басов М. Я. Методика психологических наблюдений над детьми/ Избранные психологические произведения/ Под ред. В. Н. Мясищева и В. С. Мерлина. - М., 1975.
6. Асмолов А. Г. Личность как предмет психологического исследования, М. : Изд-во МГУ,
1984, 104с.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz