Студенттердің психологиялық саулығының бұзылуын алдын алу




Презентация қосу
Студенттердің
психологиялық
саулығының бұзылуын
алдын алу
Психикалық саулық,
Психологиялық саулық
Психикалық саулық – өнімді іс-әрекет нәтиже болып
саналатын психикалық функциялардың табысты орындалуы,
басқа адамдармен қарым-қатынас орнату және өзгерістерге
бейімделе алу қабілеті, жайсыздықтарды жеңе алу.
Психологиялық саулық – психикалық саулықтың
психологиялық аспектілері: өмір бойы үздіксіз даму
мүмкіндігіне байланысты адамның жасерекшелік,
әлеуметтік, мәдени рольдерін адекватты орындау шарты.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНІ САУ АДАМ

Психологиялық дені сау
адам шығармашыл, жарқын, көңілді, ашық,
өзін және қоршаған әлемді ақыл-
парасатымен ғана емес, сонымен қатар
сезімдер мен интуициясы арқылы да танушы
адам. Ол өзін толығымен қабылдайды және
оны қоршаған адамдардың құндылығы мен
бірегейлілігін толық мойындайды.
Денсаулық
Денсаулық, қалып (норма) деген ұғымдар бір-біріне ұқсас.
Қалып - дені сау адам баласының бәріне бірдей тұрақты мақсат ететін
үлгі болатындай денсаулықтың көрсеткіштері. Денсаулық жағдайын
бағалау үшін жасқа байланысты жеке адамдардың қалып көрсеткіштері
пайдалынылады. Жасқа байланысты қалып көрсеткішін анықтау үшін
белгілі көрсеткіштің әрбір жастағы адам топтарының орташа
көрсеткіші есептеліп шығарылады.
ПСИХОЛОИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚТЫ
ЖЕТІЛДІРУ, ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ПРОЦЕСІ
Психолоиялық денсаулықты жетілдіру, қамтамасыз
ету процесі - өмірлік жағдайлардың моделі болып
табылады. Психологиялық денсаулықты қамтамасыз ету
– жеке адамның уақыт және кеңістікпен шектелген нақты
жағдайда әлеуметтену процесі болып табылады.
Психологиялық денсаулығының негізі – онтогенездің
әр кезеңіндегі қалыпты даму болып табылады. Біз қысқа
мерзімде бірлескен танымдық-диалогтық іс
әрекеттінегізге ала отырып, психотерапия көмегімен
қамтамасыз ету, жетілдіру жұмыстарын жүргізе аламыз.
ПСИХОТЕРАПИЯ
Психотерапия – грек тілінен
аударғанда «жанды емдеу» деген
мағынаны білдіреді. «Психотерапия» -
термині 1872 жылы Д.Тьюктың
«иллюстарция» влияние разума на тело» -
кітабында енгізіліп, 19 – ғасырдың
аяғынан кең қолдана бастады. Ол ауырған
адамға қайырымдылық мәселелері мен
шараларын қарастырады.
Психотерапияның адам жан дүниесіне әсер
етуі жөнінде ТӨРТ НЕГІЗГІ моделі бар:
• Психотерапияның емдеу әдісі ретінде медициналық моделі;
• Психотерапияны үйрету үрдісі ретінде психологиялық моделі;
• Психотерапия манипуляция ретінде қоғамды бақылап отыру
мақсатындағы әлеуметтік моделі;
• Психотерапия адамдармен өзара әрекеттес құбылыс кешені
ретінде философиялық моделі.
Қазіргі кездерде психотерапияны зерттер
әдістері клиникалқы – бағдарлы психотерапия
мен жеке адамға бағдарлы психотерапия болып
екіге бөлінеді.
Клиникалық бағдарлы психотерапияда
қолданылатны әдістер:
• гипноз
• аутогендік жаттығу
• сендіру мен өзін - өзі сендірудің түрлері.
ГИПНОЗ
Гипнооз (др.-греч. ὕπνος — сон) — вызванное самовнушением, воздействием гипнотизёра
или возникшее спонтанно временное состояние сознания, характеризующееся резкой
фокусировкой внимания и высокой подверженностью внушению
АУТОГЕНДІК ЖАТТЫҒУ
Аутогендік жаттығу (грек.autos - өзім, genos – шығу тегі, пайда болу)-емделушіні
бұлшық еттік релаксацияға,өзін-өзі иландыруға,адам зейінін әлдебір көріністерге
шоғырландыруға және әлдебір көріністерге көз алдына елестету бейімділігіне баулуға,
субъект үшін маңызды іс-әрекеттің тиімділігін арттыру мақсатымен еріктен тыс жүзеге
асатын ақыл-ой белсенділігін бақылай білуді оқытып – үйрететін психотерапевтік емдеу
әдістемесі.
СЕНДІРУ
Сендіру (Иландыру) — бір адамның мағынасыз түрде басқа адамның психологиясы мен
қылығын белгілі дәрежеге өзгерту. Сендіру адамда қажетті қасиеттерді дамыту
мақсатында, оның санасына, еркіне және сезіміне жан-жақты әсер ету.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Отбасы баланы алғашқы әлеуметтендіру институты
Психологиялық-педагогикалық коррекция пәніне кіріспе
Студенттің психологиялық сипаттамасы
Төртінші курс - жақында
Баланың метепке психологиялық даярлығы
Педагогикалық өлшемдердің ұстанымдары мен қызметтері
Оқытудың белсенді формасы мен әдістері
Мақсатына қарай білім мен жаңа білімді дағдыларды жаңа білімді бекіту
Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы
Жоғары оқу орындарында тәрбие жұмысының жобасы
Пәндер