Өзін-өзі тану курсының негіздері




Презентация қосу
«Өзін-өзі тану» курсының
негіздері
Деңгейлер «Өзін-өзі тану» пәнінің бағыттылығы Жасы

Ересек топ Адамдардық қатынас әлемімен бастапқы таныстыру (этикет, сезімдер, құлық) 5
Мектепке дейінгі топ (сынып) 6

1 сынып ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУҒА КІРІСПЕ: балаларға арналған элементарлы курс (өзін-өзі тану үрдісіне дайындық): 7
2 сынып • оқушының жаңа әлеуметтік рөлімен таныстыру; 8
3 сынып • құлық нормалары; жаңа ұжымдастық; 9
4 сынып • оқу қуаныш ретінде; 10
• түрлі топтағы араласу;
• базалық дара және әлеуметтік сезімдердің қалыптасуы;
• жалпы этикетті меңгеруі;
• туысқандары мен жақындары;
• достары мен жолдастары;
• сыныптастары;
• қазақстандықтар;
• араласу дағдылары;
• адамдар әлемі мен табиғат әлеміне жағымды қатынасы;
• өзі мен басқалардың жетістіктерін бағалау қабілеті;
• тұлғалық өсудегі сенімділік, жағымды өзгерістерге талпынуы

5 сынып Жасы өсу: ол қалай болады және осыған байланысты менінің не істеуіме болады? 11
• психологиялық тепе-теңдік;
• жас дағдарысынан өту;
• араласу тренингі;
• жанжалдарды шешу іскерлігі;
• салауатты өмір салты

6 сынып Гендерлік даму. Махаббат қандай болады? 12

7 сынып Отбасы және басқа да топтар: этика мен психология. 13
Таңдау жасаймын (араласу шеңбері, араласу мен құлықтың нормалары және қағидалары және т.б.).

8 сынып • Жауапкершілік қашан сезіледі? 14
• Рұқсат етілетін және рұқсат етілмейтіннің, ерікті және күштеудің арасындағы байланысқа тоқталу.
• Құқықтық білімнің элементтері.

9 сынып • Даралық және жауапкершілік ересектіктің сипаты ретінде. 15
• Экономикалық білім элементтері.
• Менің стилім.

10 сынып • Азаматтық білім. 16
• Мен әлеуметтік ортадамын: өмірлік жолды таңдау.

11 сынып • Кәсібилендіру. 17
• Топтардың әлеуметтілігі мен психологиясы бойынша білім негіздері.
• Қылық философиясы.

12 сынып Тұлға, уақыт, қызмет: өздігінен таңдау жасауға дайындығы. 18
«Өзін-өзі тану» пәні мақсаттарының білімнің түрлі сатыларындағы динамикасы
А
Қ
11-12 И ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
сыныптар Қ ӨЗІН-ӨЗІ ӨЗЕКТЕУ
А
Т
Т Қ
Ұ А
Л
9-10 Ғ Д
Е
ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ
сыныптар А
Л Г
Негізгі орта мектеп

Ы Е
Қ Н

7-8 Қ
сыныптар Ұ ӨЗІН-ӨЗІ БЕКІТУ
Д Н
А Д
М Ы
У Л
5-6 Ы ІШКІ ӘЛЕМІН АШУ
сыныптар Қ АРҚЫЛЫ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ
Т
Ы

Бастауыш мектеп Қ
1-4 сыныптар А ҚҰНДЫЛЫҚТАР ТУРАЛЫ
Т БІЛІМІН РЕТТЕУ ЖӘНЕ
Ы БАСТАПҚЫ ЖҮЙЕЛЕУ
Н
Мектепке дейінгі А
деңгей С
ӨЗІ ЖӘНЕ БАСҚАЛАРЫ
ТУРАЛЫ БАСТАПҚЫ
ҰҒЫМДАРЫН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Барлық мамандықты мұғалімдерге арналған

Қызметтік міндеттері. Оқушылардың оқуы мен тәрбиесін оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере
отырып, білім берудің Мемлекеттік Стандарттарына сай жүзеге асырады. Мектеп оқушысы тұлғасының
жалпы мәдениетінің қалыптасуына, оның әлеуметтенуіне көмектеседі, оқушылар мен тәрбие
алушылардың жеке қабілеттерін анықтауды және дамуына көмектеседі. Оқытудың көптеген түрлерін,
амалдары мен әдістерін, құралдарын пайдаланады. Оқытатын пәні бойынша қажетті жоспарларды
құрады. Оқушылардың білімнің жалпыға міндетті мемлекеттік стандарттарына сай қарастырылған
деңгейден төмен емес білім, іскерлік, дағдыларды алуын қамтамасыз етеді. Білім бағдарламаларын
құру мен орындауға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу үрдісінің жоспарына сәйкес толық көлемде
жүзеге асырылуына жауапкершілік арқалайды. Әдістемелік бірлестіктердің және әдістемелік жұмыстың
басқа да түрлерінің қызметіне қатысады. Өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырады. Ата-
аналармен немесе оларды ауыстырушы адамдармен байланысты жүзеге асырады. Оқудағы тәрптіпті,
сабаққа қатысу тәртібін қамтамасыз етеді. Құралдарды қолдануда қауіпсіздік техникасының талаптарын
орындайды. Оқу үрдісінің барысында балалардың өмірі мен денсаулығына жауапты болады.

Білуі тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім
туралы» Заңын, «Қазақстан Республикасындағы балалар құқығы туралы» Заңын және басқа да білім
мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық актілерді; педагогикалық, ғылыми-әдістемелік, ұйымдасқан
басқарушылық міндеттерді шешу үшін қажетті көлемде жалпы теориялық пәндердің негіздерін;
педагогика, психология, жас ерекшелік физиология, мектептік гигиена теориясын, пәнді оқыту
әдістемесін, тәрбие жұмысының әдістемесін; оқу жоспарлары, бағдарламалар мен оқулықтарды; оқу
кабинетін жабдықтау мен құралдандырудың талаптарын; оқыту құралдары мен олардың дидактикалық
мүмкіндіктерін; педагогика ғылымы дамуының негізгі бағыттарын; еңбек туралы заңнаманың негіздерін.
Білім берудің орта деңгейі маманының біліктілігіне қойылатын талаптар

Білім деңгейі Мұғалімге қойылатын талаптар:
1. Орта біліктілік деңгейінің санаты Барлық мамандықты мұғалімдерге арналған талаптарға сай болуы
жоқ маман : жұмыс өтіліне талап қажет.
қоймастан орта педагогикалық білім

2. Орта біліктілік деңгейінің екінші Орта біліктілік деңгейінің екінші санатты мұғалімге қойылатын
санатты маманы: орта педагогикалық талаптарға сай болуы қажет,
қажет, сонымен қатар: белсенді оқыту
білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс түрлері мен әдістерін пайдалана алуы; алуы; оқушылармен
өтілі 3 жыл диагностикалық жұмысты жүргізе алуы;алуы; оқу-тәрбие үрдісінде
тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ете алуы; алуы; білім беру
ұйымының шеңберінде шығармашылық топтардың, әдістемелік
бірлестіктердің, озат тәжірибе мектептердің жұмысына қатысуы
қажет.
қажет.

3. Орта біліктілік деңгейінің бірінші Орта біліктілік деңгейінің екінші санатты мұғалімге қойылатын
санатты маманы: орта педагогикалық талаптарға сай болуы қажет, сонымен қатар: пәнді оқытудың
білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс әдістемесін өзі әзірлеу;
әзірлеу; оқушылармен диагностикалық жұмысты
өтілі 4 жыл жүргізе алуы;
алуы; шығармашылық топтардың, әдістемелік
. бірлестіктердің, озат тәжірибе мектептердің жұмысын басқара
алуы;
алуы; педагогикалық басылымдарда білім мәселері бойынша
басылымдарының болуы.
болуы.

4. Орта біліктілік деңгейінің жоғары Орта біліктілік деңгейінің бірінші санатты мұғалімге қойылатын
санатты маманы: орта педагогикалық талаптарға сай болуы қажет, сонымен қатар: пәнді оқытудың
білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс авторлық бағдарламаларын әзірлеу;
әзірлеу; жаңа оқу бағдарламалары мен
өтілі 5 жыл педагогикалық технологияларды әзірлей алу; алу; оларды сынау
. бойынша жұмыстарды жүргізе алуы; алуы; өз пәні бойынша
эксперименталды тапсырмаларды жасай алу; алу; білім саласындағы
өзекті мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарды
басқара алуы.
алуы.
Білім берудің жоғары деңгейі маманының біліктілігіне қойылатын талаптар
Білім деңгейі Мұғалімге қойылатын талаптар:
1. Жоғары біліктілік деңгейінің санаты жоқ Барлық мамандықты мұғалімдерге арналған талаптарға сай болуы
маман : жұмыс өтіліне талап қоймастан жоғары қажет..
педагогикалық білім

2. Жоғары біліктілік деңгейінің екінші Жоғары біліктілік деңгейінің санаты жоқ мұғалімге қойылатын
санатты маманы: жоғары педагогикалық білім талаптарға сай болуы қажет,
қажет, сонымен қатар: пәнді оқытудың әдістемесін
және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 3 жыл өзі әзірлеу;
әзірлеу; белсенді оқыту түрлері мен әдістерін пайдалана алуы;алуы;
оқушылармен диагностикалық жұмысты ұйымдастыра алуы; алуы оқу-
;
тәрбие үрдісінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ете алуы;
алуы; білім
беру ұйымының шеңберінде шығармашылық топтардың, әдістемелік
бірлестіктердің, озат тәжірибе мектептердің жұмысына белсенді
қатысуы қажет.

3. Жоғары біліктілік деңгейінің бірінші Жоғары біліктілік деңгейінің екінші санатты мұғалімге қойылатын
санатты маманы: жоғары педагогикалық білім талаптарға сай болуы қажет,
қажет, сонымен қатар: пән бойынша оқу-
және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 4 жыл, әдістемелік жұмысты талдау әдістемелерін қолдана алуы;
алуы; жеке оқыту
немесе ғылым кандидаты ғылыми атағының болуы әдістемелерін құру және жүзеге асыра алуы; алуы; шығармашылық
және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 2 жылдан семинарларды, шығармашылық топтың жұмысын басқара алу; өз
кем емес, немесе ғылым докторы ғылыми жұмысында озат педагогикалық тәжірибені пайдалана алу.
алу.
атағының болуы және мұғалім қызметіндегі жұмыс
өтілі 1 жылдан кем емес.

4. Жоғары біліктілік деңгейінің санатты Жоғары біліктілік деңгейінің бірінші санатты мұғалімге қойылатын
санатты маманы: жоғары педагогикалық білім талаптарға сай болуы қажет,қажет, сонымен қатар: пәнді оқытудың
және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 5 жыл; бағдарламаларын әзірлеу;
әзірлеу; жаңа оқу бағдарламалары мен педагогикалық
немесе ғылым кандидаты ғылыми атағының болуы технологияларды, оқыту мен тәрбиелеудің әдістемесін әзірлей алу; алу;
және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 3 жылдан оларды сынау бойынша жұмыстарды жүргізе алуы; алуы; өз пәні бойынша
кем емес, немесе ғылым докторы ғылыми эксперименталды тапсырмаларды жасай алу; алу; білім саласындағы өзекті
атағының болуы және мұғалім қызметіндегі жұмыс мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарды басқара алуы.
алуы.
өтілі 2 жылдан кем емес.
«Өзін-өзі тану» пәні мұғалімінің негізгі құзыреттіліктері

«Өзін-өзі тану» мұғалімі:
Шарттарды «жасай» алады Практикалық әсер етеді
Гуманды педагогикалық ұстанымды анықтайды Оқушылардағы тұлғаны көреді
Балаға, мәдениетке, шығармашылыққа құндылықты Оқушыларды құндылықтар әлеміне енгізеді және
қатынасты насихаттайды; құндылықты бағыттар мен тұлғалық мәндердың
тұлғалық-маңызды жүйесін таңдауға көмектеседі.
Білім беру ортасын жасай және үнемі байыта алады. Оқушыларға рухани дамудың негізі ретінде адам,
мәдениет, тарих, табиғат, ноосфера туралы ғылыми
білімді береді.
Оқыту мазмұнына тұлғалық-мәндік бағыттылықты Өзін, өзінің рефлексивтілігін тану, тұлғалық ұстанымды
бере отырып, жұмыс жасай алады қалыптастыратын өзін реттеу, жетілдіру, өзін-өзі өмірлік
анықтау қабілеттерін меңгеруге көмектеседі (жеке
қылықтарда, құлық желісінде, ойлау сипатында).

Педагогикалық технологияларды меңгерген, тұлғалық- Оқушылардың тұлғаның өзін тануды жүзеге асыруда,
мәндік бағыттылықты береді. еңбекте, ғылыми, көркемөнер басқа да қызмет
түрлерінде қажетті түрлі қызмет амалдарының,
шығармашылық қабілеттерінің дамуына көмектеседі.

Балалардың рухани және физикалық денсаулығын Баланың ішкі мен сыртқысындағы, психикалық және
сақтауды қадағалайды физикалығындағы, материалдық және
руханилығындағы үйлесімділікті табуға көмектеседі.
Әр баланың даралығын дамуы мен қолдаудағы Балаға өзі шешім қабылдауына, шығармашылық үшін,
бірізділікті көрсетеді. әрекеттерді таңдауына қажетті кеңістікті, ерікті
ұсынады.

Ұқсас жұмыстар
ТӘРБИЕШІ ПОРТФОЛИОСЫ
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Тау жыныстарының үгілуі
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Химия оқулықтарының тарихы
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты жайлы ақпарат
Өзін-өзі тану ілімінің ғылыми негіздері туралы ақпарат
Өзін­ өзі тану тұлғаның өзін­ өзі жүзеге асыруының шарты ретінде
Пәндер