Өзін-өзі тану курсының негіздері



«Өзін-өзі тану» курсының негіздері

Деңгейлер
«Өзін-өзі тану» пәнінің бағыттылығы
Жасы
Ересек топ
Мектепке дейінгі топ (сынып)
Адамдардық қатынас әлемімен бастапқы таныстыру (этикет, сезімдер, құлық)
5
6
1 сынып
2 сынып
3 сынып
4 сынып
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУҒА КІРІСПЕ: балаларға арналған элементарлы курс (өзін-өзі тану үрдісіне дайындық) :
оқушының жаңа әлеуметтік рөлімен таныстыру;
құлық нормалары; жаңа ұжымдастық;
оқу қуаныш ретінде;
түрлі топтағы араласу;
базалық дара және әлеуметтік сезімдердің қалыптасуы;
жалпы этикетті меңгеруі;
туысқандары мен жақындары;
достары мен жолдастары;
сыныптастары;
қазақстандықтар;
араласу дағдылары;
адамдар әлемі мен табиғат әлеміне жағымды қатынасы;
өзі мен басқалардың жетістіктерін бағалау қабілеті;
тұлғалық өсудегі сенімділік, жағымды өзгерістерге талпынуы
7
8
9
10
5 сынып
Жасы өсу: ол қалай болады және осыған байланысты менінің не істеуіме болады?
психологиялық тепе-теңдік;
жас дағдарысынан өту;
араласу тренингі;
жанжалдарды шешу іскерлігі;
салауатты өмір салты
11
6 сынып
Гендерлік даму. Махаббат қандай болады?
12
7 сынып
Отбасы және басқа да топтар: этика мен психология.
Таңдау жасаймын (араласу шеңбері, араласу мен құлықтың нормалары және қағидалары және т. б. ) .
13
8 сынып
Жауапкершілік қашан сезіледі?
Рұқсат етілетін және рұқсат етілмейтіннің, ерікті және күштеудің арасындағы байланысқа тоқталу.
Құқықтық білімнің элементтері.
14
9 сынып
Даралық және жауапкершілік ересектіктің сипаты ретінде.
Экономикалық білім элементтері.
Менің стилім.
15
10 сынып
Азаматтық білім.
Мен әлеуметтік ортадамын: өмірлік жолды таңдау.
16
11 сынып
Кәсібилендіру.
Топтардың әлеуметтілігі мен психологиясы бойынша білім негіздері.
Қылық философиясы.
17
12 сынып
Тұлға, уақыт, қызмет: өздігінен таңдау жасауға дайындығы.
18

«Өзін-өзі тану» пәні мақсаттарының білімнің түрлі сатыларындағы динамикасы

Қызметтік міндеттері. Оқушылардың оқуы мен тәрбиесін оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім берудің Мемлекеттік Стандарттарына сай жүзеге асырады. Мектеп оқушысы тұлғасының жалпы мәдениетінің қалыптасуына, оның әлеуметтенуіне көмектеседі, оқушылар мен тәрбие алушылардың жеке қабілеттерін анықтауды және дамуына көмектеседі. Оқытудың көптеген түрлерін, амалдары мен әдістерін, құралдарын пайдаланады. Оқытатын пәні бойынша қажетті жоспарларды құрады. Оқушылардың білімнің жалпыға міндетті мемлекеттік стандарттарына сай қарастырылған деңгейден төмен емес білім, іскерлік, дағдыларды алуын қамтамасыз етеді. Білім бағдарламаларын құру мен орындауға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу үрдісінің жоспарына сәйкес толық көлемде жүзеге асырылуына жауапкершілік арқалайды. Әдістемелік бірлестіктердің және әдістемелік жұмыстың басқа да түрлерінің қызметіне қатысады. Өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырады. Ата-аналармен немесе оларды ауыстырушы адамдармен байланысты жүзеге асырады. Оқудағы тәрптіпті, сабаққа қатысу тәртібін қамтамасыз етеді. Құралдарды қолдануда қауіпсіздік техникасының талаптарын орындайды. Оқу үрдісінің барысында балалардың өмірі мен денсаулығына жауапты болады.
Білуі тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, «Қазақстан Республикасындағы балалар құқығы туралы» Заңын және басқа да білім мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық актілерді; педагогикалық, ғылыми-әдістемелік, ұйымдасқан басқарушылық міндеттерді шешу үшін қажетті көлемде жалпы теориялық пәндердің негіздерін; педагогика, психология, жас ерекшелік физиология, мектептік гигиена теориясын, пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысының әдістемесін; оқу жоспарлары, бағдарламалар мен оқулықтарды; оқу кабинетін жабдықтау мен құралдандырудың талаптарын; оқыту құралдары мен олардың дидактикалық мүмкіндіктерін; педагогика ғылымы дамуының негізгі бағыттарын; еңбек туралы заңнаманың негіздерін.
Барлық мамандықты мұғалімдерге арналған

Білім берудің орта деңгейі маманының біліктілігіне қойылатын талаптар
Білім деңгейі
Мұғалімге қойылатын талаптар:
1. Орта біліктілік деңгейінің санаты жоқ маман : жұмыс өтіліне талап қоймастан орта педагогикалық білім
Барлық мамандықты мұғалімдерге арналған талаптарға сай болуы қажет.
2. Орта біліктілік деңгейінің екінші санатты маманы: орта педагогикалық білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 3 жыл
Орта біліктілік деңгейінің екінші санатты мұғалімге қойылатын талаптарға сай болуы қажет, сонымен қатар: белсенді оқыту түрлері мен әдістерін пайдалана алуы; оқушылармен диагностикалық жұмысты жүргізе алуы; оқу-тәрбие үрдісінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ете алуы; білім беру ұйымының шеңберінде шығармашылық топтардың, әдістемелік бірлестіктердің, озат тәжірибе мектептердің жұмысына қатысуы қажет.
3. Орта біліктілік деңгейінің бірінші санатты маманы: орта педагогикалық білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 4 жыл
.
Орта біліктілік деңгейінің екінші санатты мұғалімге қойылатын талаптарға сай болуы қажет, сонымен қатар: пәнді оқытудың әдістемесін өзі әзірлеу; оқушылармен диагностикалық жұмысты жүргізе алуы; шығармашылық топтардың, әдістемелік бірлестіктердің, озат тәжірибе мектептердің жұмысын басқара алуы; педагогикалық басылымдарда білім мәселері бойынша басылымдарының болуы.
4. Орта біліктілік деңгейінің жоғары санатты маманы: орта педагогикалық білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 5 жыл
.
Орта біліктілік деңгейінің бірінші санатты мұғалімге қойылатын талаптарға сай болуы қажет, сонымен қатар: пәнді оқытудың авторлық бағдарламаларын әзірлеу; жаңа оқу бағдарламалары мен педагогикалық технологияларды әзірлей алу; оларды сынау бойынша жұмыстарды жүргізе алуы; өз пәні бойынша эксперименталды тапсырмаларды жасай алу; білім саласындағы өзекті мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарды басқара алуы.

Білім деңгейі
Мұғалімге қойылатын талаптар:
1. Жоғары біліктілік деңгейінің санаты жоқ маман : жұмыс өтіліне талап қоймастан жоғары педагогикалық білім
Барлық мамандықты мұғалімдерге арналған талаптарға сай болуы қажет. .
2. Жоғары біліктілік деңгейінің екінші санатты маманы: жоғары педагогикалық білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 3 жыл
Жоғары біліктілік деңгейінің санаты жоқ мұғалімге қойылатын талаптарға сай болуы қажет, сонымен қатар: пәнді оқытудың әдістемесін өзі әзірлеу; белсенді оқыту түрлері мен әдістерін пайдалана алуы; оқушылармен диагностикалық жұмысты ұйымдастыра алуы; оқу-тәрбие үрдісінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ете алуы; білім беру ұйымының шеңберінде шығармашылық топтардың, әдістемелік бірлестіктердің, озат тәжірибе мектептердің жұмысына белсенді қатысуы қажет.
3. Жоғары біліктілік деңгейінің бірінші санатты маманы: жоғары педагогикалық білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 4 жыл, немесе ғылым кандидаты ғылыми атағының болуы және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 2 жылдан кем емес, немесе ғылым докторы ғылыми атағының болуы және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 1 жылдан кем емес.
Жоғары біліктілік деңгейінің екінші санатты мұғалімге қойылатын талаптарға сай болуы қажет, сонымен қатар: пән бойынша оқу-әдістемелік жұмысты талдау әдістемелерін қолдана алуы; жеке оқыту әдістемелерін құру және жүзеге асыра алуы; шығармашылық семинарларды, шығармашылық топтың жұмысын басқара алу; өз жұмысында озат педагогикалық тәжірибені пайдалана алу.
4. Жоғары біліктілік деңгейінің санатты санатты маманы: жоғары педагогикалық білім және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 5 жыл; немесе ғылым кандидаты ғылыми атағының болуы және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес, немесе ғылым докторы ғылыми атағының болуы және мұғалім қызметіндегі жұмыс өтілі 2 жылдан кем емес.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz