Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийлері
Презентация қосу
“Оқушының оқу жетістігін
бағалау критерийлері”
Коучинг мақсаты:
Тыңдаушыларды негізгі
бағалауда қолданылатын
критерийлерімен таныстыру,
олармен жұмыс жасаудың
жолдарын көрсету
Критериалды бағалау -
бұл білім берудің мақсаты мен
мазмұнына негізделген
оқушының оқу - танымдық
құзырлығын қалыптастыруда
алдын-ала белгіленген
жетістіктермен салыстыру үрдісі .
Критериалды бағалауды
енгізудің мақсаты:
Рубрикатор
Рубрика (айдар, тарау) – өтілген
тақырып бойынша оқушылар
білімін бағалау критерийлер
жиынтығы. Ол қандай да бір
тақырыпты зерттеу мақсаттарымен
анықталады және мазмұндық
жағынан сол рубриканы ашатын
критерийлермен толықтырылады.
Критерийлер - оқыту
міндеттерімен анықталады
және оқушылардың жұмыс
барысында жасайтын,
соның нәтижесінде жақсы
меңгеруге тиіс әр түрлі іс-
әрекеттерінің тізімін
құрайды.
Дескрипторлар - оқушының әр
критерий бойынша (сатылы
түрде) нәтижеге жету деңгейін
сипаттайды және оны белгілі
бір ұпайлармен бағалайды:
жетістік жоғары болған
сайын сол критерий бойынша
ұпай да жоғары болады.
Рубрика – Критерий -Дескриптор
Рубрикалар оқушылар не үшін
оқитынын көрсетеді
Критерийлер оқушы нені үйрену
керектігін байқатады
Дескрипторлар (түйінді сөз)
оқушы қалай жоғары нәтижеге
жете алатындығын көрсетеді
Критериалды бағалаудың басты
ерекшелігі:
алдын-ала ұсынылған
бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға
мүмкіндіктің берілуі
Қолданылуы:
Негізгі бағалауда барлық критерийлер
барынша қолданылуы керек.
Критерий оқушының жас ерекшелігіне,
бағдарламаға сай алынады.
Әрбір жетістік балмен және дескриптор
арқылы белгіленеді.
Тоқсан соңында әр критерий бойынша
негізгі бақылаудан алынған орташа балл
есептелінеді.
Критериалды оқытудың
маңыздылығы:
Мұғалім үшін:
Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке
білім алу траекториясын құру.
Оқушы үшін:
Берілген бағалау критерийлерін
түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі.
Ата-ана үшін:
Баланың білім алуындағы өсу деңгейін
қадағалауы.
Критериалды бағалаудың
пайдасы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz