НӘРЕСТЕГЕ ҮЙІНДЕ ПАТРОНАЖ ЖАСАУ




Презентация қосу
НӘРЕСТЕГЕ ҮЙІНДЕ
ПАТРОНАЖ ЖАСАУ
ЖОСПАР
І. Кіріспе
дені сау балалардың диспансерлік
бақылау .
ІІ. Негізігі бөлім.
Диспансеризация критерилері
Балалардағы денсаулық топтары
ІІІ. Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ

• Баланың денсаулығына және даму
деңгейіне, жасына сәйкес дене
шынықтыру жаттығуларын,
массажды тағайындаудың негізгі
приницптерін үйрету. Қатерлі
топтағы балаларға арнайы
шынықтыру схемасын таңдап алу
тактика шараларын ұғындыру.
Диспансеризация – профилактикалық
денсаулық қорғау талаптарына сай келетін
жұмыстың ең бір жетілген әдісі.
Диспансерлік қызметке сау және ауру
балаларды диспансерлеу жатады.
Диспансерлеу – бұл баланың күйі мен
саулығына даму деңгейіне динамикалық
бақылау, орныққан лабораториялық
зерттеулер арқылы баланың денсаулығындағы
ауытқуларды ерте тауып, кезінде сауықтыру
және түзету шараларын жүргізу және де
бала дамуын тиімді жағдай жасау.
Бір жасқа дейінгі дені сау балалардың
диспансерлік бақылау
• Мамандардың қарау жиілігі – педиатр алғашқы айда
– 3 рет, келесі айда айына бір рет, хирург,
офтальмолог, невропатолог,ЛОР алғашқы жылында.
• Профилактикалық қарау, күн тәртібіне бақылау
жасау,баланы тамақтандыру, массаж жасау,
рахиттың алдын алу, анемия, созылмалы аурулардан,
хромосомды ақаулардан, жұқпалы аурулардан алдын
алу шараларын жүргізу.
• Объективті қарауда баланың салмағына, бойына
көңіл аудару
• Қосымша зерттеу әдістері: антропометрия – айына
1рет, ЖҚА және ЖЗА – жылына 1рет
2 жастағы балаларды диспансерлік
бақылау
• Мамандар қарау жиілігі: педиатр тоқсанына 1 рет,стоматолог көрсеткішіне
қарай;
• Алдын-ала бақылау кезінде: күн тәртібі,тамақтану, шынықтыру жаттығулар
жасауы, мешелдік алдын алу, мектепке дейінгі мекемелерге дайындау бақылауй
жүргізіледі;
• Обьективті тексеріс кезінде: бойы,салмағы массасы динамикасына, тіс
формуласы, тістеу жағдайы, психоматорлы дамуын бағалау, өзін ұстауы,тері
жабындылары, сүйек-бұлшықеттік жүйесін, ішкі мүшелер жағдайын
тексереді;
• Қосымша зерттеу әдістері: анторпометрия тоқсанына 1 рет, клиникалық қан
талдауы, зәр талдауы , нәжісін глист жұмыртқасына тексеру жылына 1 рет.
• Негізгі алдын алу мен сауықтыру шаралары : 1 жасқа дейінгі балалардағы
сияқты және мектепке дейінгі мекемелерге дайындау;
• Диспасеризация критерилері: психоматорлы және физикалық даму
көрсеткіштері, клиникалық зерттеулер нәтижесі және ауру жиілігі, балалар
мекемесіне уйрену дәрежесі.
3 жастағы балалардың диспансерлік
бақылауы
Мамандардың қарау жиілігі:педиатр 6айда 1 рет; офтальмолог, невропатолог,
стоматолог, хирург, ортопед, оториноларинголог жылына1 рет.
Алдын – алу шараларында мынаған көңіл аудару керек: күн тәртібін бақылау,
тамақтануы, тәрбиесі.
Обьективті тексеру кезінде: дене салмағына, бойына, тістеріне, жүйке-
психологиялық, физикалық дамуына, терісінің жағдайына, лимфатүйіндеріне,
ауыз қуысына, омыртқа бағанына, жалпақ табанның бар немесе жоқ
болуына, жалпы ішкі ағзалардың жағдайына көңіл бөлу керек.
Қосымша зерттеу әдістері: антропометрия, есту және көру қабілетін, қан, зәр,
анализі, үлкен дәретті құрт жұмыртқаларына тексеру.
Негізгі алдын алу және сауықтыру шараларына мыналар кіреді: тәрбиелеу,
жасына сәйкес тамақтану және күнтізбе,гимнастика, шынықтыру және басқа
физикалық тәрбилеу.
Диспансеризация тиімділігінің өлшемдері: физикалық және жүйке –
психикалық дамуы, клиникалық зерттеулер, аурушылдық жилігі.
4 – 7 жас аралығындағы балалардың
диспансерлік бақылауы
Мамандардың қарау жиілігі:педиатр жылына1 рет; ; отоларинголог, невропатолог, стоматолог,
хирург, ортопед, окулист — 5жасында және мектепке барардын алдында, басқа мамандар көрсеткіш
бойынша.
Алдын – алу шараларында мынаған көңіл аудару керек: күн тәртібін бақылау, тамақтануы,
физикалық және шынықтыру тәрбиесіне, мектепке даярлау іс-шараларын жүргізу .
Тексеру барысында баланың физикалық дамуына, омыртқа бағанына, жалпақ табанның бар
немесе жоқ болуына, есту және көру қабілетіне, физиометриялық көрсеткішке, психикалық
жағдайына (вегетативті статус, көңіл-күй статусы, психомоторлы тұрақтылық), ауыз-қуысына,
тістеріне, жалпы ішкі ағзалардың жағдайына (жүйке –психикалық дамуы сау балалар бөлмесінде
қаралады)көңіл бөлу керек.
Қосымша зерттеу әдістері: антропометрия, есту және көру қабілетін, қан, зәр, анализі, үлкен
дәретті құрт жұмыртқаларына тексеру, спиро және динамометрия жыл сайын тексерілуі қажет.
Мектепке барар алдынд а және 5-6жас аралығында құжаттық жасымен,биологиялық және
мектептік жасының сәйкес келуін анықтау, Артериальды қан қысым 5 жастан бастап өлшенеді.
Негізгі алдын алу және сауықтыру шараларына мыналар кіреді: тәрбиелеу, жасына сәйкес
тамақтану және күнтізбе,гимнастика, шынықтыру және басқа физикалық тәрбилеу, 5 жасынан
бастап мектепке даярлау.
Диспансеризация тиімділігінің өлшемдері: физикалық және жүйке – психикалық дамуы, клиникалық
зерттеулер, аурушылдық жилігі
Нәрестелер өлімі бойынша 0 жастан 1 жасқа
дейін(1000 адамға шаққанда)
2869
300000.00%
2470
250000.00%
200000.00%
150000.00%
Нәрестелер өлімі 0
100000.00% 589 жастан 1 жасқа
дейін(1000 адамға
50000.00% шаққанда)
0.00% Табиғи көбею
ыл ыл са
н
6ж ж о қ
1 17 іт
20 20 ш
1-
ы л
18ж
Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды денсаулық топқа бөлу.
(КЕСТЕ)
Қолданылған әдебиеттер
• Хабижанов Б.Х. Хамзин С.Х. Балалар аурулары. Алматы, Білім,
2005.
• Хабижанов Б.Х. Хамзин С.Х. Педиатрия. Алматы, Білім, 2005.
• Имамбаева Т.М. Балалар пропедевтикасы. Алматы, 2006.
• Шәжімова Г.Э., Шабдарова С.К. Дадамбаев Е.Т. Имамбаев Т.М.
Балалар аурулары пропедевтикасы. Алматы; 2007.
• Аскамбаева Г.К. Мустафина К.А. Балалар аурулары
пропедевтикасы. Шымкент. 2006.
• http://fullref.ru/job_4d63b63c4d0a3542187023e40f6f8f0a.html
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Медициналық мекемелердегі медбикелердің қызметінің бағыттары
Емдеу алдын алу мекемелері
Асқорытыу жүйесінің аурулары
ПАТРОНАЖДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Акушерлік және гинекологиялық көмекті ұйымдастыру
Гинекологиядағы мейіргерлік күтім
Тәрбие сағатының үлгісі
Жыныстық жолмен берілетін аурулар эпидемиологиясы
Баланы тамақтандыру режимі
ЖИТС жайлы
Пәндер