Пациентпен тиімді қарым- қатынас орнатудың ережелер


Slide 1

Пациентпен тиімді қарым-қатынас орнатудың ережелері

Орындағандар:,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

Қабылдаған:,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

«,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , » «Пациентке бағдарлап оқыту»кафедрасы

Slide 2

Жоспар

Кіріспе

Пациент нені қалайды

Тиімді қарым-қатынас ережелері

Жағымды атмосфера жасау

Пациент туралы ақпарат жинау

Сенімді қарым қатынасқа орнату

Сөйлесу үнін (интонация) орнату

Нақты сұрақтарды тұжырымдау

Ескерту жасаңыз

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Кіріспе

Дәрігер мен науқас арасындағы қатынас туралы бізге дейін де шексіз көп - ақылды, әдемі, шынайы, тіпті өте қатал сөздер айтылған. Айтылып қана қоймай, сонымен қатар ондаған және жүздеген нұсқаларда қайталанған. Өкінішке орай, солардан артық ештеңе айта алмассың.

Slide 4

Пациент нені қалайды

Slide 5

Жағымды атмосфера жасау

Сізге немесе науқасқа шу кедергі бола ма?

Науқас сөйлесуге дайын ба?

Жарықтандыру қадағалау

Slide 6 Slide 7

Сенімді қарым-қатынас орнату

Сөйлесудің мәніне көшпес бұрын, онымен 5 минут сөйлесіңіз. Егер сіз тұратын болсаңыз, пациент өзіңізді бас тартуға және жауаптарды үзуге немесе маңызды ақпаратты жіберіп алмауға болады. Ол сізге айтқан нәрсеге шынайы қызығушылық танытыңыз. Қызықты көзқарас және оның сөздерінің мерзімді қайталануы қалаған нәтижелерге жетуге көмектеседі.

Slide 8

Сөйлесу үнін (интонация) орнату

Сөз - 7%

Интонация-38%

Іс қимыл -55%

"Сіз қалай сезінесіз?""немесе" Сізді не мазалайды?"Оған оның ауруы туралы сөгіс беріп, Сіз тексеруге жататын симптомдарды анықтай аласыз. Бұл сондай-ақ науқастың эмоционалдық жағдайын және оның түсіну деңгейін бағалауға көмектеседі. Науқастан алынған ақпаратты бір рет жариялаңыз. Науқасқа сіздің сұрақтарыңызға еркін жауап беруге мүмкіндік беріңіз, бірақ егер ол тақырыптан тым төмен болса-оны әңгіме мәніне қайта беріңіз.

Интонация

Slide 9

Нақты сұрақтарды тұжырымдау

"Иә " немесе"жоқ" сияқты үлкен жауаптарды талап ететін сұрақтар қоюға тырысыңыз. "Аяқталмаған" сұрақтар пациенттің назарын аударады және оны толық жауап беруге мәжбүрлейді. Егер науқас өзінің шағымдарының біріне назар аударуды сұраса, ол туралы тез айтып беруін сұраңыз. Егжей-тегжейлі сипаттама сізге таныс емес терминологияны қолданған кезде маңызды. Пациенттің жауаптарын тыңдаңыз. Олар басқа сұрақтарға әкелуі мүмкін.

Slide 10

Ескерту жасаңыз

Науқастан алған барлық ақпаратты жазуға тырыспаңыз.

Оның орнына күндер, уақыт, кілт сөздер немесе сөз тіркестерін жазып, жазбаларды толықтыру үшін оларды кейінірек пайдаланыңыз.

Ескертпе

Slide 11

Қорытынды

Қазірде медицинада Дәрігермейірбике науқас қарым-қатынасы көптеген мәселелердің жауабын табуға мүмкіндіктер береді. Медициналық қарымқатынаста «медициналық қызметкері пациенттің отбасы” деген ұғымдар көп кездесуде. Ең маңызды меселе пациенттің емделуге деген ынтасын жоғарлату.

10%

25%

50%

75%

100%

Slide 12

Пайдаланылған әдебиеттер

www. google. com

www. yandex. kz

www. mail. ru


Ұқсас жұмыстар
Негізгі хабарламалар
ҚАТЫНАСТЫ ОРНАТУДЫҢ КЕЗЕҢДЕРІ
Дәрігер - науқас қарым қатынасы
Пациент қауіпсіздігі
Мейіргер Жұмысындағы пациент күйін клиникалық тұрғыдан бағалаудың маңызы
Электронды үкімет. e. gov. kz сайтының қызметі туралы ақпарат
Пациентке бағдарланған кеңес берудің негізгі дағдылары
МЕДИЦИНАЛЫҚ СҰХБАТТАСУ
Мамандандырылған мейірбикелік күтім
Ақпараттандыру дағдысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz