Пациентпен тиімді қарым- қатынас орнатудың ережелер



Пациентпен тиімді қарым-қатынас орнатудың ережелері
Орындағандар:,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,
Қабылдаған:,, ,, ,, ,, ,, ,, ,
«,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , » «Пациентке бағдарлап оқыту»кафедрасы

Жоспар
Кіріспе
Пациент нені қалайды
Тиімді қарым-қатынас ережелері
Жағымды атмосфера жасау
Пациент туралы ақпарат жинау
Сенімді қарым қатынасқа орнату
Сөйлесу үнін (интонация) орнату
Нақты сұрақтарды тұжырымдау
Ескерту жасаңыз
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер

Кіріспе
Дәрігер мен науқас арасындағы қатынас туралы бізге дейін де шексіз көп - ақылды, әдемі, шынайы, тіпті өте қатал сөздер айтылған. Айтылып қана қоймай, сонымен қатар ондаған және жүздеген нұсқаларда қайталанған. Өкінішке орай, солардан артық ештеңе айта алмассың.

Пациент нені қалайды

Жағымды атмосфера жасау
Сізге немесе науқасқа шу кедергі бола ма?
Науқас сөйлесуге дайын ба?
Жарықтандыру қадағалау


Сенімді қарым-қатынас орнату
Сөйлесудің мәніне көшпес бұрын, онымен 5 минут сөйлесіңіз. Егер сіз тұратын болсаңыз, пациент өзіңізді бас тартуға және жауаптарды үзуге немесе маңызды ақпаратты жіберіп алмауға болады. Ол сізге айтқан нәрсеге шынайы қызығушылық танытыңыз. Қызықты көзқарас және оның сөздерінің мерзімді қайталануы қалаған нәтижелерге жетуге көмектеседі.

Сөйлесу үнін (интонация) орнату
Сөз - 7%
Интонация-38%
Іс қимыл -55%
"Сіз қалай сезінесіз?""немесе" Сізді не мазалайды?"Оған оның ауруы туралы сөгіс беріп, Сіз тексеруге жататын симптомдарды анықтай аласыз. Бұл сондай-ақ науқастың эмоционалдық жағдайын және оның түсіну деңгейін бағалауға көмектеседі. Науқастан алынған ақпаратты бір рет жариялаңыз. Науқасқа сіздің сұрақтарыңызға еркін жауап беруге мүмкіндік беріңіз, бірақ егер ол тақырыптан тым төмен болса-оны әңгіме мәніне қайта беріңіз.
Интонация

Нақты сұрақтарды тұжырымдау
"Иә " немесе"жоқ" сияқты үлкен жауаптарды талап ететін сұрақтар қоюға тырысыңыз. "Аяқталмаған" сұрақтар пациенттің назарын аударады және оны толық жауап беруге мәжбүрлейді. Егер науқас өзінің шағымдарының біріне назар аударуды сұраса, ол туралы тез айтып беруін сұраңыз. Егжей-тегжейлі сипаттама сізге таныс емес терминологияны қолданған кезде маңызды. Пациенттің жауаптарын тыңдаңыз. Олар басқа сұрақтарға әкелуі мүмкін.

Ескерту жасаңыз
Науқастан алған барлық ақпаратты жазуға тырыспаңыз.
Оның орнына күндер, уақыт, кілт сөздер немесе сөз тіркестерін жазып, жазбаларды толықтыру үшін оларды кейінірек пайдаланыңыз.
Ескертпе

Қорытынды
Қазірде медицинада Дәрігермейірбике науқас қарым-қатынасы көптеген мәселелердің жауабын табуға мүмкіндіктер береді. Медициналық қарымқатынаста «медициналық қызметкері пациенттің отбасы” деген ұғымдар көп кездесуде. Ең маңызды меселе пациенттің емделуге деген ынтасын жоғарлату.
10%
25%
50%
75%
100%

Пайдаланылған әдебиеттер
www. google. com
www. yandex. kz
www. mail. ru
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz