Шетел тілдерін оқытудағы психолингвистикалық мәселелер мен теориялар


Slide 1

Тақырып №3. Шетел тілдерін оқытудың психолингвистикалық мәселелері.

Психолингвистиканың сипаттамасы.

Психолингвистика саласында қарастырылатын теориялар.

Slide 2

I. Психолингвистика анықтамасы.

Психолингвистика- сөйлеудің пайда болуын, оны қабылдауды және сөйлеуді қалыптастыруды зерттейтін ғылым саласы.

Психолингвистика- тіл мен сөйлеудің психологиялық мәселелерін қарастыратын сала.

Slide 3

Осы саланың пайда болуына себепші болған Вильгельм фон Гумбольд (сөйлеу іс-әрекеті, қоғам мен адам арасындағы тіл арқылы түсіну мәселелері ) .

1946ж Н. Пронко бірінші рет психолингвистика термині жәйлі айтып кеткен.

1953ж АҚШ (США) психолингвистика терминіне тоқталып кеткен:

психологтар: Дж. Кэрролл, Чарлз Озгуд

лингвисттер: Томас Себиок

Slide 4

1954ж Чарлз Озгуд психолингвистиканың негізін қалаушы және келесі анықтама берді:

Психолингвистика- сөйлеп тұрған адамның дыбыстарын коддтай және оны тыңдаушыға белгі ретінде жеткізілетін ғылым саласы.

Slide 5

Отандық зерттеушілер: Психолингвистиканың пайда болуына себепші болған Л. В. Щерба (тіл жүйесі) .

А. А. Леонтьев психолингвистиканың негізін қалаушы (сөйлеу іс-әрекетінің теориясы) .

Психолингвистика -бұл тілдік жүйе мен тілдік қаблеттін бірлігін зерттейтін ғылым саласы.

Slide 6

Психолингвистика объктісі- сөйлеу оқиғалары мен сөйлеу жағдайының жиынтығы.

Психолингвистика пәні- тұлғаның сөйлеу іс-әрекетінің қызметі мен құрлымына сәйкес болуы немесе тіл белгілерінің жүйесін зерттеу.

Психолингвистика мақсаты- сөйлеу іс-әрекетінің зерттеу және оны қабілетпен байланыстыру.

Психолингвистика міндеттері:

тілдік іс-әрекет ерекшеліктерін зерттеу.

тілдер арасындағы тілдік белгілердің айырмашылықтары мен бірліктерін анықтау.

қабылданған мәліметке талдау жүргізу.

Slide 7

II. 1. 1989 Вилем Левелт «сөйлеудін өндірісті моделі»

I. Концептуалдау- айтылатын мәліметтің алдын ала талдануы, жүйеленуі, реттелуі. Ал осыны жеткізуші концептуализатор.

Мәліметті өндіруші және оны жеткізуші адам ақпараттын келесі түрлерін білгені жөн:

рәсімдік білім (егер, онда)

заңдық білім ( ненің мағынасы неде)

сәттік білім (нақты жағдай, адамдар)

II. Қалыптастырушы- концептуалды құрлымды тілдік құрлымға айналдыру.

Лемма- сөздің лексикалық жағының дыбысталмаған бөлігі (дыбысталған мәліметпен, морфологиядан басқасы) .

III. Фонология- мәліметті дыбыстау. (дыбыстауды өндіруші сыртқы сөйлеу)

Slide 8

2. Л. В. Щерба (тіл жүйесі теориясы) .

Тіл жүйесі:

Сөйлеу іс-әрекеті- сөйлеу және түсіну процессі.

Тілдік жүйе- сөздік және грамматика

Тілдік материал- нақты жағдайда айтылатын және түсінетін мәлімет жиынтығы.


Ұқсас жұмыстар
Мемлекеттік тілде оқытылатын және шетел тілдерін меңгертетін көптілді балабақша жобасы
Шет тілдерін оқыту психологиясы: курс бағдарламасы, лекция тезистері және практикалық тапсырмалар
Шетел тілін оқыту психологиясы: пән бағдарламасы мен СӨЖ тапсырмалары
Еңбек мотивациясының түсінігі, мәні мен нысандары: шетел ғалымдарының теориялары
Программалық жабдықтардың түрлері және программалау тілдерін топтаудың негіздері
Аударма сапасының талаптары мен критерийлері: коммуникативтік, стильдік және психолингвистикалық аспектілер
Оқытудағы кері байланыстың маңызы мен енгізу әдістері
Психология пәнін оқытудағы интерактивті әдістер мен технологиялар
Оқу мен оқытудағы жаңаша әдіс-тәсілдер: шебер сынып тәжірибесі
Географияны оқытудағы саралау әдістері: принциптер мен қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz