Шетел тілін оқытушының педагогикалық іс- әрекетінің сипаттамасы




Презентация қосу
Тақырып № 8. Шетел тілін
оқытушының
педагогикалық іс-
әрекетінің сипаттамасы.

1. Педагогикалық қабілеттер.
2. Педагогикалық іс-әрекетінің және
қызметтердің сипаттамасы
Педагогикалық қабілет-
педагогикалық жағдайды
үйымдастырудағы оқытушының
белсенділігі.
Педагогикалық психологияда
Ф.Н.Голыбиннің педагогикалық
қабілет түрлерінің жиынтығын
ұсынуы маңызды рөл атқарады.
Дидактикалық қабілеттер.

Мұғалімнің оқу материалын оқушыларға түсінікті жеткізуі , оларға
материалды және күрделі мәселені түсіндіру , пәнге деген
қызығушылығын ояту, оқушыларды өзіндік белсенді ойын дамыту
қабілеттері.
Академиялық қабілеттер
Мұғалімнің өз ғылымына сәйкес білімділік қабілеттері (математика,
физика,
биология ж.т.б.)
Қабілетті мұғалім өзінің пәнін тек оқу курсы
көлемінде ғана емес ,едәуір көп және терең біледі, өзінің ғылымының
соңғы жетістіктерін
әрқашан ізденісте болады, материалды толық көлемінде меңгереді,
оған зор қызығушылық танытады. Мұғалімнің оқу материалын
оқушыларға түсінікті жеткізуі , оларға
материалды және күрделі мәселені түсіндіру , пәнге деген
қызығушылығын ояту, оқушыларды өзіндік белсенді ойын дамыту
қабілеттері.
Академиялық қабілеттер

Мұғалімнің өз ғылымына сәйкес білімділік
қабілеттері (математика, физика,
биология ж.т.б.)
Қабілетті мұғалім өзінің пәнін тек оқу курсы
көлемінде ғана емес ,едәуір көп және терең
біледі, өзінің ғылымының соңғы жетістіктерін
әрқашан ізденісте болады, материалды
толық көлемінде меңгереді, оған зор
қызығушылық танытады.
Перцептивтік қабілет

Мұғалімнің оқушының ішкі
дүниесіне ену, оқушының уақытша
психикалық жағдайымен
байланысты психологиялық
бақылай алу қабілеті. Қабілетті
мұғалім жай ғана мағынасыз
белгілерден , сыртқы іс-
әрекеттерінен оның ішкі
жағдайының сәл ғана өзгерістерін
байқай алады.
Сөйлей алу қабілеті

Өзінің ойы мен сезімін сөйлеу,
мимика ,пантомимика арқылы нақты
және түсінікті білдіру
қабілеті.Шешендік қабілетті мұғалімнің
ойын білдіруі оқушы үшін әрдайым
түсінікті.
Ұйымдастырушылық қабілеті

Біріншіден, мұғалім оқушылар ұжымын
ұйымдастырады.
Екіншіден, өзінің жұмысын дұрыс
ұйымдастыра алуы.
Авторитарлық қабілет

Оқушыларға эмоционалды-ерікті әсер
ету қабілеті және осының негізінде
оларда авторитет қалыптастыра алу.
Коммуникативті қабілет

Оқушылармен қарым-қатынасқа түсе
алу,
олармен мақсатқа бағытталған қарым-
қатынас
орнату қабілеті.
Б.В.Беляев бойынша шетел-тілде
сөйлеу қабілет 10 турге бөлінеді:

4 түрлі қабілет – тілдің негізгі аспектілерін
мңгеруге арналған қабілеттер.
4 түрлі қабілет – сөйлеу процесстерімен
байланысты.
2 түрлі қабілет – 1.ойлау мен байланысты
қабілеттер (рационалды логикалық ойлау)-
теориялық меңгеру.
2.тілді сезіну
қабілеті( интуитивті (соқыр сезім)-
практикалық меңгеру.
Дж.Кэрролл тілдік қабілеттердің
4 түрлі болады:

грамматикалық форманы анықтау қабілеті
грамматикалық ережелерді анықтау қабілеті
лексикалық қабілет - қысқа уақыт аралығында ассоциация
арқылы механикалық түрде есте қалдыру қабілеті.
фонетикалық қабілет – дыбыстай алу қабілеті.
С.Я. Ромашина бойынша шетел тілі оқытушысының
қызметтері:
ынталандыру
көніл аудару (реагирующее)
бағалау
реттеуші (тұзету)
бақылаушы
үйымдастырушы

Ұқсас жұмыстар
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Оқыту процесінің қозғаушы күштері
Тіл құралы халықаралық байланыстарды дамытуға мүмкіндік беретін тұлғааралық және мәдениаралық қарым - қатынастардың аса маңызды құралы
Педагогтың кәсіби өзін–өзі тану және өзіндік дамуы
Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу
Психологияны оқыту әдістемесі оқу пәні ретінде
ТЕХНОЛОГИЯЛАР ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕ
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде
Қарым қатынасты меңгеру
Педагогикалық қатынас ерекшелігі
Пәндер