Мектеп математикасындағы квадраттық теңдеулерді шешу жолдары




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжі

КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:
«Мектеп математикасындағы квадраттық
теңдеулерді шешу жолдары»

Орындаған:
Тексерген:

Орал, 2016ж.
«Квадрат теңдеулер» мектептегі алгебра курсының
маңызды тақырыптарының бірі. Көптеген табиғи
үдірістер мен құбылыстар, с.с. мазмұнды есептердің
шығарылуы квадрат теңдеулерді шешуге келіп
тіреледі. Теңсіздіктерді шешу, функцияларды зерттеу
(функцияның нөлдерін, экстремум нүктелерін, өсу және
кему аралықтарын табу), ең үлкен және ең кіші
мәндерді табу есептерін шығару және т.б. жағдайларда
квадрат теңдеулерді шеше білу қажеттігі туындайды.
Сондай-ақ тригонометриялық, көрсеткіштік және
логарифмдік теңдеулерді, физикада және техникада,
геометрия курсының есептерін алмастыру тәсілімен
шешкенде квадрат теңдеулерге келтіріледі.
1. Мектеп математикасындағы квадраттық теңдеулерді
шешу жолдары
1.1 Квадрат теңдеулерді шешу жолының әр түрлі әдістері

«Квадрат теңдеулерді» шешу жолдарының тоғыз түрлі әдісі
1-әдіс. Теңдеудің сол жақ бөлігін көбейткіштерге жіктеу
2-әдіс. Толық квадратқа келтіру әдісі
3-әдіс. Квадраттық теңдеулерді формула арқылы шешу
4-әдіс. Виет теоремасын пайдаланып теңдеулерді шешу
5-әдіс. Теңдеуді «асыра лақтыру» әдісімен шешу
6-әдіс. Квадрат теңдеулердің коэффициенттерінің қасиеттерін
қолдану
7-әдіс. Квадрат теңдеуді циркуль және сызғыш көмегімен шешу
8-әдіс. Квадрат теңдеуді номограмма көмегімен шешу
9-әдіс. Квадрат теңдеулерді геометриялық әдіспен шешу
1.2 Квадраттық теңдеу. Квадрат формуласы

ax2 + bx + c - ның графиктері
(Әр коэффицентінің мәнін өзгерткенде)
Дискриминант

Дискриминант мәндеріне байланысты түбірлер
- <0: x2+1⁄2
- =0: −4⁄3x2+4⁄3x−1⁄3
- >0: 3⁄2x2+1⁄2x−4⁄3
1.3 Теңдік, теңсіздік, теңдеулер

Теңдік теңсіздік және теңдеулер туралы ұғым олардың өзара
байланысы тұрғысында айқындалады. Олармен жұмыс І
кластан бастап арифметикалық материалды оқу мен тығыз
байланыста жүргізіледі.
Сандық теңдіктер және теңсіздіктер
Балаларды сандарды салыстыруға үйрету, сондай-ақ
«артық», «кем», «тең» қатынастарын тағайындау
мақсатында өрнектерді салыстыру; “>”, “<”, “=”,
таңбаларының көмегімен салыстыру нәтижелерін жазуға
және алынған теңдіктер мен теңсіздіктерді оқуға үйрету
мақсаты қойылады.
Қорытынды

Теңдеулерді шешу тәсілдерін қарастыратын ретпен оқытып
үйрету және олардың көмегімен есеп шығаруды қарастыру
бастауыш буын оқушыларын келесі сыныптардың талабына
сай дайындауды қамтамасыз етеді. Өйткені олар теңдеуді
шешуге дағдыланады және теңдеу құру арқылы есеп
шығарудың тәсілінің мән – мағанасы, ерекшелігі жайында
бастама түсінік алды. Соның нәтижесінде алгебра
элементтерін оқытудың басты мақсатына жетудің негізі
қаланады.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектеп математикасында алгебралық ұғымдардың оқыту әдістемесі
Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу
Толымсыз квадраттық
Орта мектептерде математикадан элективтік курстарды ұйымдастырып өткізудің әдістері
Квадраттық теңдеулерді формула арқылы шешу
Квадрат теңдеудің түрлері
Квадраттық теңдеулерді формула бойынша шешу
Дискриминант және квадрат теңдеудің түбірлері
Модулі бар теңдеулердің алгебралық және графикалық шешу тәсілдері
Виет теоремасы
Пәндер