Мектеп математикасындағы квадраттық теңдеулерді шешу жолдары
Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжі
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:
«Мектеп математикасындағы квадраттық
теңдеулерді шешу жолдары»
Орындаған:
Тексерген:
Орал, 2016ж.
«Квадрат теңдеулер» мектептегі алгебра курсының
маңызды тақырыптарының бірі. Көптеген табиғи
үдірістер мен құбылыстар, с.с. мазмұнды есептердің
шығарылуы квадрат теңдеулерді шешуге келіп
тіреледі. Теңсіздіктерді шешу, функцияларды зерттеу
(функцияның нөлдерін, экстремум нүктелерін, өсу және
кему аралықтарын табу), ең үлкен және ең кіші
мәндерді табу есептерін шығару және т.б. жағдайларда
квадрат теңдеулерді шеше білу қажеттігі туындайды.
Сондай-ақ тригонометриялық, көрсеткіштік және
логарифмдік теңдеулерді, физикада және техникада,
геометрия курсының есептерін алмастыру тәсілімен
шешкенде квадрат теңдеулерге келтіріледі.
1. Мектеп математикасындағы квадраттық теңдеулерді
шешу жолдары
1.1 Квадрат теңдеулерді шешу жолының әр түрлі әдістері
«Квадрат теңдеулерді» шешу жолдарының тоғыз түрлі әдісі
1-әдіс. Теңдеудің сол жақ бөлігін көбейткіштерге жіктеу
2-әдіс. Толық квадратқа келтіру әдісі
3-әдіс. Квадраттық теңдеулерді формула арқылы шешу
4-әдіс. Виет теоремасын пайдаланып теңдеулерді шешу
5-әдіс. Теңдеуді «асыра лақтыру» әдісімен шешу
6-әдіс. Квадрат теңдеулердің коэффициенттерінің қасиеттерін
қолдану
7-әдіс. Квадрат теңдеуді циркуль және сызғыш көмегімен шешу
8-әдіс. Квадрат теңдеуді номограмма көмегімен шешу
9-әдіс. Квадрат теңдеулерді геометриялық әдіспен шешу
1.2 Квадраттық теңдеу. Квадрат формуласы
ax2 + bx + c - ның графиктері
(Әр коэффицентінің мәнін өзгерткенде)
Дискриминант
Дискриминант мәндеріне байланысты түбірлер
- <0: x2+1⁄2
- =0: −4⁄3x2+4⁄3x−1⁄3
- >0: 3⁄2x2+1⁄2x−4⁄3
1.3 Теңдік, теңсіздік, теңдеулер
Теңдік теңсіздік және теңдеулер туралы ұғым олардың өзара
байланысы тұрғысында айқындалады. Олармен жұмыс І
кластан бастап арифметикалық материалды оқу мен тығыз
байланыста жүргізіледі.
Сандық теңдіктер және теңсіздіктер
Балаларды сандарды салыстыруға үйрету, сондай-ақ
«артық», «кем», «тең» қатынастарын тағайындау
мақсатында өрнектерді салыстыру; “>”, “<”, “=”,
таңбаларының көмегімен салыстыру нәтижелерін жазуға
және алынған теңдіктер мен теңсіздіктерді оқуға үйрету
мақсаты қойылады.
Қорытынды
Теңдеулерді шешу тәсілдерін қарастыратын ретпен оқытып
үйрету және олардың көмегімен есеп шығаруды қарастыру
бастауыш буын оқушыларын келесі сыныптардың талабына
сай дайындауды қамтамасыз етеді. Өйткені олар теңдеуді
шешуге дағдыланады және теңдеу құру арқылы есеп
шығарудың тәсілінің мән – мағанасы, ерекшелігі жайында
бастама түсінік алды. Соның нәтижесінде алгебра
элементтерін оқытудың басты мақсатына жетудің негізі
қаланады.
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz