Сәуірдің сегізі Мағжан Жұмабаев. Қарағым 1893-1938гг




Презентация қосу
Сәуірдің сегізі
Мағжан Жұмабаев. «Қарағым»
1893-1938гг
Сабақтың ұраны:

Білген сайын келеді біле
бергім,
Біле беру емес пе тілегі
елдің...
Жаңа сөздер:

Жаны нәзік- чувствительный
Сыршыл ақын – лирик поэт
Көзі жұмылғанша – до смерти
Бостандық – свобода
Аңсаумен өтті – мечтал
Сұрақтар

А) Қазақтың бас ақыны?
Ә) Бір ғасыр өмір сүрген ақын?
Б) «Қыз Жібектің» авторы кім?
В) Дүниеде не тәтті?
Г) Қазақтың Гомері кім?
Д) «Шығамын тірі болсам адам болып»
өлеңін кім жазған?
Е)»Толағай ертегісінің авторы?
Түйіндеме
Тегі,аты, әкесінің аты:
Туған жылы:
Туған жері:
Алған білімі:
Мамандығы:
Істеген қызметі:
Кітаптары:
Арманы:
Шығармаларының тақырыбы:
• Түйіндеме

• Тегі,аты, әкесінің аты: ( Мағжан Бекенұлы Жұмабаев)
• Туған жылы: 1893 жыл
• Туған жері:Ақмола губерниясы, Ақмола уезі, Сасықкөл жағасы
• Алған білімі: ауыл мектебі, Қызылжардағы медресе, Уфадағы медресе
• Мамандығы: мұғалімдік, публицист, педагог-ғалым
• Істеген қызметі: мұғалім, газет журналда істейді
• Кітаптары: «Шолпан», «Педагогика»,
• Арманы: бостандық, еркіндік
• Шығармаларының тақырыбы: жастарға, оқушыларға арналған,
халықтың мүддесі
Мазмұны бойынша сұрақтар:

А)Ақын сөзін кімге арнайды?
Ә)Ол қандай ақыл айтады?
Б)Қарманған қарап қалмас – дегенді қалай түсінеміз?
В)Көңілі жүйрік кемеңгер деп қандай адамды
айтамыз?
Г) Ақын қандай қылықтардан аулақ болуға шақырады?
4. Шығармаға сатылай кешенді талдау
Шығарманың аты: Қарағым
Авторы: Мағжан Жұмабаев (ақын туралы қысқаша айтып өтеміз)
Жанр түрі: поэзия, өлең
Тақырыбы: білімге шақыру.
Идеясы: Өнер, білім қуған адамға жан жетпейді, білімсіздік - өлгенмен тең.
Шумақ: үш шумақ
Тармақ: он екі тармақ
Бунақ : үш бунақты
Буын түрі: он бір буынды қара өлең.
Ұйқасы: 1 шумақ – а,а,б,а,
2- 3 шумақ: в,а,в,а
Түсіндірме сөздік: қарманған қарап қалмас – ұмтылған, әрекет еткен.
Өлеңнің түйіні: оқу оқып, білім алу керек, себебі білімсіз өмір – өлгенмен тең,
білімді адамға жан жетпейді. Ол үшін оқу оқы, босқа жүрме, ойынға көңіл берм
ойын қуған балаларға жолама, қасына ерме, кідірме, аяңдама, алға ұмтыл,
биікке қолың серме.
Сызбаны толтыру.

Қарағым...
Семантикалық карта

р\с Айтылған іс әрекет Қарағым Ойын қуған кемеңгер
кімге сәйкес бала
1 Оқу оқиды, алға
ұмтылады
2 Құр қалады, босқа
жүреді
3 Жан жетпейді
4 Ойынға көңіл бөледі
5 көңілі жүйрік
6 Жұлдыз аламын деп
қолын көкке сермейді
Жүлде алған шығармашылық Педагогикалық қызметінің нәтижелері.
жұмыстары Мемлекеттік аралық бақылау.
№ ФИО ИКТ Ка
з\я
Сум
ма
вариа
нт
6..Аудандық “Абай оқулары” байқауына 9 сынып. Күні 15.03.2009ж. з балл
дайындау, ІІ орын, Диплом, 2011ж. 1 Аймухамбетова 73909900 15/ 66 9969
Қатысты – 32 оқушы Г.М. 2 4
7. ІІІ орын, “Мұрагер” V облыстық орыс Орташа балл – 20,8 2 Ауганова Д.Б. 73909900 25/ 93 9969
мектебіндегі ұлты қазақ оқушылардың Білім сапасы – 78 % 1 5
олимпиадасы, Байниязов Олжас, 2009 ж Меңгерді – 100 % 3 Каркенов А.Б. 73909900 12/ 69 7741
80 3 4
8.Облыстық “Қалауым -қазақ тілі “ байқауына 4 ШомбаловаЖ.С 73909900 12/ 57 9965
60 . 4 4
дайындау, ІІ орын, Диплом, 2008 ж.
40 5 Шуканова Н.У. 73909900 17/ 82 7745
Ашық сабақтары мен сыныптан 20 5 4

тыс жұмыстары 11 сынып № сыныптар 2009-
0 2010о.ж.
ҰБТ, 2009 ж. сапа Үлг.
2011жыл, 11, 10, 8, 7 а сыныптар
1 7 а сынып 22 100
І қатар – І тоқсандағы білім сапасы 2 7 б сынып 17 100
қ
санаторлы ІІ қатар – ІІ тоқсандағы білім сапасы
Мамлют ер на т
т ы
ы то
ат
на рл
ор ыққ
лы 3 8 а сынып 35 100
еп –– интерна М
инт ют
лю т сасан
мек
м теп
ект Ма аммл ер н
на
а т
т ы
ы 4 8 б сынып 26 100
к е ш і еп –– инт
ин тер
эз
Поэз и я м
м е
ек
к т
т еп
саба бақ
5 9 а сынып 41 100

е еңАшыып:қҚазақ отбасы 2010-2011 оқу жылы, 11 сынып, 6 9 б сынып 55 100
ұ л ө м ірд
“Б Тақыр бақылау тестерінің нәтижелері
5 а сынып
5 б сынып
100
100
а м лы
тооррл ық қ
биік а д М мл
Маам ют
лю т сасаннаат
ер н
н а
а т
т ы
ы
т еп ин
–– и нт
тер
ға н а.. .” м
мек
ек т еп
Қаз
л. Қ
тіл.
ақ тілі
азақ тіліі,
ғаж
лі – ға ап ті
жап гізгіс
ісі, не зг № Оқуш. А.ж. 06.10 26.10 20.11 30.11 23.12 18/01 22/01 08.02 28.02 18.03
Қаз
Қ ақ ті
азақ тілі – ріншіі сі сі,, негі бола
тілдің ің бібірінш здысы бола
үш тілд ,
үш м
маңы
аң ыздысы азақст ан
ан Мамлют
ст ы сы
сы
н : , лі Қазақст ік
Қ Орт.баллы: 12,8 13,3 12.3 14,3 14,5 14,6 12,3 14,8 16,2 17,8
Ө
ба
із
ба
Өттккбе
ізстге
геы н : Қ аз
азақ
ақ
ті
ті лі
ле кетт
ттік
орлы ект
қмек
лықм еп--
теп
ре
береді і
и
ді
ет
.
. Қ
сы ны
ны
м
ң мем ы да
ң
ем ле ке
ржы да санат
сана тор
м ен әдеб Респ
Ре спуб лика
убли касы іл де,, қа
де қарж на
ернат
тер
инт т ы
ы
ті л і кө ңіл лі –– ин
О..ға
ң
қазақ тіБлі,Ш
.. О ғанн кө
азақ
ті
ақ тілі бақ
ен ім і:
і: С
С аам
м баеввааті
бае Блі,Ш
не бе
бере
ді.. Қ
реді Қаз
Ашық са Баспасөз бетінде жарық көрген мақалалары
м л лі не із .
мұұға
ғалім бө
азақ тілі м
м
алық
бө лі анаа ті лі із
тілім баев .
Өткізген:қ Самба еваа
і: амбаев
өзім
өз іміз дің
ізді ң ан
.Наз
.Ә.Н азарарбаев Б ал 1.”Солтүстік жұлдызы” газеті, “Есте қалған
Тақырып:
Н.Ә
Н
мұұға
тім
иеті лім
ғалімі: С
2010 жы
л естеліктерім”, мақала, №13-14, 2010 жыл;
Ш..
- тіреенгццім
ебие Б,Ш
әд
әдеб Б,
кез
09 –– 20
2009
оқ
10 оқу
2010
у ж
жы
ы лы
лы Тілім р кон
ылар ко
иясы
ерен ия
фер
нф
сы
2.”Солтүстік Қазақстан”, газеті, “Оқу мен еңбек – бәрін
де жеңбек”, мақала, №15, 1 сәуір, 2010 жыл;
қуш
Оқу
О шыла
н::
кізген 3.”Солтүстік Қазақстан” газеті, мақала “Фариза
ын нд ағаан
дағ н,, өөтткізгееті
Кабинеттің оқу материалдық дайы
дай н әд еб
еби
и ет і жырларын жатқа оқыды”, № 10, 16 қаңтар, 2010 жыл;
меен әд Б,Ш..
тілліі м
заққ ті
қаза
қа ае ва Б,Ш
базасы мұұға
м імі:
ғаллім
С
і: Са а м
мб
б ае ва 4. “Солтүстік жұлдызы” газет, мақала, “Ұстаз еңбегі
жалғасын табуда”, №15, 26 наурыз, 2010 жыл;
жылы
011 оқу 5.”Солтүстік жұлдызы” газеті, оқушының шығармасы,
2010 – 2 “Мектебім – екінші үйім”, № 13-14, 2010 жыл;
Өткізген:
Ш..
ва Б.Ш
Самб ва Б.
Са мб ае
ае

0111 оқ
-201 ылы
жыл
оқуу ж ы
10-2
2010
Мұғалім. Бұл адамның
ардақты аты, Ұстаздық еңбегінің
Мұғалім туралы мәлімет Білімділік бар биікке
Самбаева Бибісара Шәмінқызы шығар саты жетістіктері
13 ақпан 1959 жыл
Жұмыс орны: Мамлют санаторлық орта
Ең алғаш басталады осы
мектеп – интернаты адамнан,
Мамандығы: Орыс тілі мен әдебиеті, қазақ тілі мен Сүйеді сондықтан да
әдебиеті пәні мұғалімі
Білімі: Таганрог мемлекеттік пединститут, 1981
жақын, жаты...
жыл, М.Жұмабаев атындағы мемлекеттік С.Мұқанов
гуманитарлық колледж, 2006 жыл
Өтілі: педагогикалық – 29 жыл
осы мекемеде – 7жыл
Санаты: І – санат
1. 2008 жылы Облыстық білім жүйесіндегі шығармашылық еңбегі
Аттестациядан өтуі: 2010 жыл
Біліктілігін арттыруы: СҚ ПКБАҚД институты, және жеткіншек ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудегі табыстары
2004 жыл, маусым, 2011 жыл, наурыз үшін облыстық Білім басқарамасының “Құрмет грамотасымен “
марапатталды,
Әдістемелік ізденіс тақырыбы: 2. 2009 жылы Мамлют ауданында мемлекеттік тілдің дамуына үлес
Орыс тілді сыныптарда қазақ тілі қосқаны үшін аудан әкімдігінің “Алғыс хатымен” марапатталды,
сабағын тиімді өтудің құралы 3. 2010 жылы “Үздік жыл мұғалімі “ номинациясы бойынша
“Құрмет мадақтамасымен “ мектеп ұжымы атынан марапатталды.
ретіндемәтіндерден пайдалану
4. Қазақ тілін оқытуда жеткен жетістіктері үшін мектеп атынана
Баспасөз бетінде жарық көрген еңбектері бірнеше рет еңбек кітапшасына жазылуымен алғысқа ие болды.
Жүлде алған шығармашылық
жұмыстары
1. ІІІ дәрежелі диплом, балалардың
республикалық әдеби шығармашылығы
фестивалі, Мұсаева Толғанай,қыркүйек, 2010ж
2. .І дәрежелі диплом “Мейірімді жандар”
оқушылардың облыстық шығармалар сайысы,
Амрина Жанна, шілде, 2009 ж.
3. “Алғыс хат” облыстық орыс жастары
арасындағы қазақ тілі білгірлерінің
1.“Білім бұлағы” ақпараттық ғылыми-әдістемелік байқауы, Таранова Мария, қыркүйек 2010ж
журнал, сабақ жоспары “Қазақ отбасы”, 2011 жыл,
4. Орыс тілінде оқытылатын мектептегі қазақ
қаңтар;
тілі, аудандық олимпиада, ІІ орын, Таранова
2.“Ер есімі – ел есінде” оқушылардың шығармалар Мария, Иванова Юлия, 2010ж
жинағы, құрастырушы, 2010 жыл, наурыз;
3.Қазақ тілі бойынша облыстық, аудандық 5. Орыс тілінде оқытылатын мектептегі
семинарларға қатысу; қазақ тілі, аудандық олимпиада, ІІ орын,
Таранова Мария, 2011ж
4.Аудандық “Знамя труда” газеті. “Уроки казахского
языка”
Үйге тапсырма: 1.Ақынның құптайтын
әрекеттері мен құптамайтын әрекеттерін
бөлек-бөлек етіп жазып келу;
2. Сөздікті қайталау;
3. Өлеңді жаттап алу.

Ұқсас жұмыстар
Мағжан – ақынның ақыны
Мағжан Жұмабаев Түркістан өлеңі
Мағжанның сөзі
Мағжан Жұмабай
Қазақтың бес арысы
Мағжан ауыл молдасынан сауатын ашып, 1905 - 1910 жылдары
Ма ғжан Жумабаев (1893-1938)
Мағжан поэзиясы
Тәрбие бөлімдері
Мағжан Жұмабай (Әбілмағжан) Бекенұлы
Пәндер