Су моншақпен жұмыс Сәндік-қолданбалы өнер элементтері негізінде көркемдік қолөнерінің эстетикалық тәрбиелік мәні



Шығармашылық жоба
Су моншақпен жұмыс
«Сәндік-қолданбалы өнер элементтері негізінде көркемдік қолөнерінің эстетикалық
тәрбиелік мәні. »
Өзибаева Гульбану Черепанқызы
Талдықорған қаласы №21 орта мектептің
жоғары санаттағы технология пән мұғалімі.

1. Зерттеу мақсаты: Оқушының білімін жан-жақты дамыту, қазақтың төл мәдениетіне, қолөнеріне, салт-дәстүріне, рухани-жан әлемін ілгері оздыруға, мамандық таңдау көзқарасын, ойын дұрыс қалыптастыруға ықпал ету, эстетикалық тәрбие беру.
2. Зерттеудің нысанасы: Оқушылар мен ұстаздар пікірлер. (сурет, сұхбат)
3. Шәкірттердің қолөнерге деген сүйіспеншілік сезімін дамыту. Қолөнер-дүние жүзінің әр халқына тән халықтың қазынасы, ғасырлар мұрасы. (мақал-мәтел, өлеңдер)
4. Жұмыстың міндеті. Оқушылардың қолөнер шеберліктерін көрсету. (Бисермен жұмыс істеу тәсілдері, диаграммалар)
5. Тақырыптың өзектілігі. Бүгінгі күн талабы «жалаң» білім жеткіліксіз, яғни, сол алған білімін тіршілік көзіне айналдыруға тәрбиелеу, кәсіпкерлікке, іскерлікке үйрету.
6. Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы. Дарынды балалар мектепаралық қолөнер көрмесіндегі біздің мектепбіміздің жетістіктері.
( мақтау қағаздары, суреттері)
7. Жұмыстың мазмұны. Кіріспе, бастама, сұхьат, диаграмма, ұсыныс, мақал-мәтел, суреттер, әдебиеттер.

Өнерлі оқушының мамандық таңдау жолы
Оқушының өзіндік жұмысы
Алғашқы кітап
Мұғаліммен ой бөлісу
Мектеп өміріне қатысу
Білімде озат болу
Көрме
(мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық)
Үйірме. Сәндік - қолданбалы өнер
Мұғалім берген бағыт
Жоғарғы оқу орны

Іскерлікке тәрбиелеу
Ата - баба дәстүрін сақтау
Өнімділікке
Жаупкершілікке тәрбиелеу
Ұқыптылыққа шыдамдылыққа тәрбиелеу
Жоғары талғам, әсемділікке тәрбиелеу
Жаңа дизайн талаптарына сай сұраныс туғызатын бұйымдар жасау

Сәндік-қолданбалы өнер. Су моншақпен кестелеу өнері. Бисердің шығу тарихы.
Бисер тоқу өнері ертеде кеңінен тарап, танылып келе жатқан халық шығармашылығының және әшекей бұйымдар дайындаудың бір түрі. Бисермен жай суреттерден бастап өте күрделі, түрлі-түсті жұмыстар жасауға (тоқуға ) :алқа, тұмарша, шаш буғыш, сырға, білезік, белдік, сөмкелерді де әшекейлеп тоқуға болады. Қолдан жасалатын бисер моншақтары Ресейде, шет елдерде өте жоғары бағаланады. Нақ осы кезде халық шығармашылығының осы түрі жаңа әрлеу үстінде, дамудың сатысында. Бисер тоқу өнері өте нәзіктікті, әдемілікті, шыдамдылықты және фантазия мен шеьерлікті талап етеді. Әр адам бисер тоқумен айналысуына болады. Схемамен жұмыс істегенде есте сақтау қабілеті жоғары болып, түстерді айыра білу керек.
Қол өнер-мол өнер. Қазақ халқының қол өнері деп халық тұрмысында жиі қолданылатын өру, тігу, тоқу, мүсіндеу, құрастыру, бейнелеу сияқты шығармашылық өнер жиынтығын айтады. Ертеден біздің заманымызға дейін сақталаған мазарлар мен ескерткіштерден, діни әр түрлі құрылыстардың қабырғалары мен құрылыстардың қабырғалары мен мұнараларында сәнді ою-өрнектері ағаштан оюланып, тастан қашалып жасалған діңгектер-халық қолөнерінің тамаша туындылары. Барлық қол өнері сияқты, бисер тоқудың да тарихы бар. Осыдан 6 мың жыл бұрын әйнек өнері пайда болған. Осы кезде әр түрлі формадағы моншақтар әшекейлеу үшін қолданыла бастады. Бірте-бірте моншақтар ұсақталып, біркелкі болып, ертедегі египеттіктердің киімдерін әшекелеуге айналды.
Бисердің отаны-Ежелгі Египет. Міне солардан бисер деген атаумен жаңа ұғым пайда болды. Египеттен, Сириядан бисердің технологиясы Рим империясына дейін тарады. Бірте-бірте алғашқы біздің дәуірімізге дейін Италияда, Грецияда, Германияда, Испанияда, Францияда пайда болды. Бесінші ғасырдың аяғында әйнек өнері Византияға, одан кейін Венецияға ауысады














І. Технология пәні сізді неге үйретеді ? І. Үлағатың басында ұстаз турар; деген мәтел, 21 орта мектеп мүгалімдеріне арналып
айтылғандай. Менің үлкен
белестерге жетүге, өмірде өз орнымды таңдауыма жол көрсеткен, білім нәрімен сусындатып,
қиялымды дамытып, істерлікке
үйреткен, осы обзал жандар. Технология және бейнелеу өнері пәндерін оқып-үйретудегі
үстаздардың еңбегі зор, менің өнерге деген қүлшынысымды, қаблетімді ерте байқап дамытуға үлесін қосқан үстаздарыма ; Гүл бану Черепановна, Гауһар Зорманқызы, т. б апайларыма алғысымды айтамын !
Бектенова Салтанат
2. Сіздің болашақ мамандығыңызға әсерін тигізді ме? 2. Өнер жолын
таңдауыма да ең бірінші ықпал еткен аяулы ұстаздарым және апам мен әкемнің берген тэлім-тэрбиесі. Бір талшы суда күн сэулесі қалй бейнеленсе, шеше мен экеніңадамгершілік тазалығы да балалардың бойында солай бейнеленеді, -деген ұлы педагог В. Сухамлинский. Ата-анамен, аяулы ұстаздарымнан алған тэлім-тэрбие мен үшін үкен қазына. З. Бірақ өкінбеймін. Қазір мен Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы, сценография факультетінің оқу үздігі, 2-ші курс студентімін. 4. Мемлекет басшысы Нүрсүлтан Назарбаевтың: Кэзіргі мэдениет саласын дамытуға мемлекеттік қатысуды оңтайландыратын, яғни біздің талантарымыздың өз шығармашылық еңбегі есебінен өмір сүру деңгейіне жнтүіне мүмкіндік беретін жағдайлар жасайтын кезеңдер туды; деген тұжырымы мэдениет пен өнерді мемлекет тарапынан қолдауға, жаңғыртуға негіз болуда. Мен үшін таңдаған мамандығым өте ұнайды. Мен бүгінгі күнмен өмір сүремін. Айналамнан не көремін, қандай ой түемін, соны бояумен көрерменге «айтып» беруге тырысамын. Менің алдымен көретінім туған өлкемнің табиғаты, сосын замандастарымның бейнесі. Әр суретші бүгінің бейнесін қылқалам мен бояу арқылы ертеңге жеткізіп отырады, жалпы қолданбалы өнермен айналысу, маған рухани күш, қуат береді.

1. . Технология пәні сізді неге үйретеді?
1 . Менің бойымдағы қолөнерге деген құштарлығымды оятқан технология пэнінің ұстаздарына атап айтқанда: Гүлбану Черепановаға айтар алғысым ше
2. Сіздің болашақ мамандығыңызга әсерін тигізді ме? .
2. Технология пәніне деген сүйіспеншілігім мені мектеп бітіргеннен кейін осы саладағы мамандықты таңдауыма ықпалын
тигізді. Өзіңіздің таңдаған мамандығыңызға өкінбейсізбе?
3. Сол мектеп бітірген жылы, Жетісу мемлекеттік уневерситетінің технология жэне предпренемательства факультетіне оқуға түстім.
4. Таңдаған мамандығыңыз өзіңізге үнайма?
4. Таңдаған мамандығым бойынша оқуымды бітірдім.
Өзіме қолөнермен айналысу өте ұнайды.

1. Технология пәні сізді неге үйретеді?
І. Тенология пэні менің өмірімде алар орыны ерекше. Бала кезімнен боиымдағы өнерге деген қаблетімдібайкап, өнер жолына түсуімеықпал еткен осы ұстаздары. Технология сабагында сэндік қолөнермен, моншақпен, кесте тігумен, ою-өрнек салу шеберлігіне үрендік.
2. Сіздің болашақ мамандығыңызға әсерін тигізді ме?
2. Әрине, менбүгінгі таңда Алматы қолөнер факультенінің 4-курс студентімін осы мектепте алған білімімнің арқасында көлемінде өтілетін барлық конкурстардан жүлделі орындарды иелеп жүрмін. . Мысалы: Астана қаласындағы «Шабыт» фистиваліне қатысып, ең үздік суреттерім көрмеге қойылды. Осы жетістіктеріміздің барлығы да бойымдағы қаблетімді шыңдай түскен үстаздарымның арқасында деп білемін. !
З. Өзіңіздің таңдаған мамандығыңызға окінбейсізбе?
З. Өкінбеймін. Сен де бір кірпіш дүниеге, кетігін тапта бар қалан деп Абай атамыз айтқандай өмірдегі өз орнымды дүрыс таптым деп айта аламын.
4. Таңдаған мамандығыңыз озіңізге үнайма?
4. ¥найды. Үнамаса бүл мамандықтың қиындыгына, талабына шыдап, студент болсам да әр түрлі байқауларға қатысып жүлделі орындарға ие болмас едім ғой.
5. Сізге сурет салу, қолөнермен айналысу қызық әкеле ме?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz