Ұлттық және халықаралық қаржылық есеп стандарты және олардың маңызы
Презентация қосу
Ұлттық және халықаралық
қаржылық есеп
стандарты және
олардың маңызы
Халықаралық қаржылық есептің
стандарттарына көшу қажеттілігін
мемлекеттің жалпы саясаты және
Қазақстанда нарықтық экономиканы құруға
бағдарланған реформалардың стратегиясы
айқындайды.
Осы Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есепке алу және қаржылық
есеп жүйесін дамытудың 2007-2009 жылдарға арналған тұжырымдамасы
(бұдан әрі – тұжырымдама) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің
2006 жылғы 9 тамыздағы № 233 - өкімімен бекітілген Халықаралық
қаржылық есеп беру стандарттарын жедел енгізу жөніндегі 2006 жылға
арналған іс-шаралар жоспарына сәйкес дайындалды.
Әлемдік экономикалық
жағдайдағы соңғы он
жылдықта болған шапшаң
өзгерістер бухгалтерлік
есепке алуға және қаржылық
есепке арналған ережелерді
жасау кезінде елдердің
қолданатын тәсілдерін
айтарлықтай дәрежеде
өзгертті. Капитал нарықтары
ұлттық шекарадан тыс
жерлерде кеңейіп, ұлттық
экономикалардың дамуына
байланысты кірігу процесі
нығаюда.
Капитал нарықтарының кемелдене дамуы олардың даму үрдісін инвесторлардың
жоғары дәрежеде түсінуін, олардың нығайтылуына, тұрақтылығына және
өтімділігіне сенімділігін талап етеді. Қаржылық есептің халықаралық
стандарттарының бірыңғай топтамасын қабылдау кредиттердің құнын және
инвесторлар үшін маңызды емес стандарттар бойынша есептілікті дайындау
жөніндегі әкімшілік шығыстарды қысқарту арқасында ұйымдардың
инвестицияларды тарту бойынша шығыстарын қысқартуға себепші болады.
Биржаларда акциялары бағаланатын Еуропалық
Одақтың барлық компаниялары 2005 жылдан Халықаралық
бастап Халықаралық қаржылық есептің қаржылық есеп
стандарттарына сәйкес шоғырландырылған стандарттары әлемдегі
қаржылық есеп жасауға міндетті. Тек АҚШ-тың аса дамыған және
бухгалтерлік есепке алудың жалпыға бірдей алдыңғы қатарлы
принциптерін (бұдан әрі - GAAP) пайдаланатын бухгалтерлік есепке
кәсіпорындары, сондай-ақ биржаларда борыштық алу стандарттары
міндеттемелері (облигациялары) ғана болып табылады деп
бағаланатын фирмалар оған кірмейді. Мұндай есептеледі. Сондықтан
кәсіпорындар Халықаралық қаржылық есептің да көптеген елдерде,
стандарттарына 2007 жылдан бастап көшуі тиіс. мысалы Австралияда,
Еуроодақтың пікірінше, Халықаралық қаржылық Германияда,
есептің стандарттарын енгізу ЕО елдеріндегі Ұлыбританияда шетел
қаржылық есептің біркелкілігін, дұрыстығын, эмитенттері
айқындылығын және салыстырмалылығын биржалардағы
қамтамасыз ете отырып, бағалы қағаздарды өздерінің есептілігін
халықаралық саудаға шығарған кезде осы елдердің ұлттық
тосқауылдарды жоюға мүмкіндік береді. Еуропа стандарттарына емес,
Одағының жоспарлары еуропа биржаларында халықаралық
тіркелген 8700-ге тарта компанияға қатысты, стандарттарға сәйкес
мұның өзі әлемдік нарықтық капиталдандырудың ұсына алады.
25 %-ын құрайды.
Қазақстандағы
Қазақстандағы бухгалтерлік
бухгалтерлік есепке
есепке алу
алу мен
мен қаржылық
қаржылық есеп
есеп беру
беру жүйесін
жүйесін
дамытудағы
дамытудағы кейбір
кейбір жетістіктерге
жетістіктерге қарамастан,
қарамастан, мыналардан:
мыналардан:
Халықаралық
Халықаралық қаржылық
қаржылық есептің
есептің стандарттарының
стандарттарының кешенділігі
кешенділігі мен
мен әдістемелік
әдістемелік
күрделілігіне
күрделілігіне байланысты
байланысты шағын
шағын және
және орта
орта кәсіпкерлік
кәсіпкерлік субъектілері
субъектілері үшін
үшін
қолданылмайтындықтан,
қолданылмайтындықтан, Халықаралық
Халықаралық қаржылық
қаржылық есептің
есептің стандарттарының
стандарттарының осы
осы
санаттарға
санаттарға қолданылу
қолданылу қиындығынан;
қиындығынан;
Халықаралық
Халықаралық қаржылық
қаржылық есептің
есептің стандарттарын
стандарттарын қолдану
қолдану жөніндегі
жөніндегі ақпараттық-
ақпараттық-
әдістемелік
әдістемелік материалдардың
материалдардың (оқулықтардың,
(оқулықтардың, кітаптардың)
кітаптардың) жоқтығынан;
жоқтығынан;
бухгалтерлер
бухгалтерлер мен
мен қаржылық
қаржылық есепорлардың
есепорлардың біраз
біраз бөлігінің
бөлігінің кәсіби
кәсіби дайындығы
дайындығы
деңгейінің
деңгейінің төмендігінен,
төмендігінен, сондай-ақ
сондай-ақ Халықаралық
Халықаралық қаржылық
қаржылық есептің
есептің стандарттары
стандарттары
бойынша
бойынша дайындалған
дайындалған ақпаратты
ақпаратты пайдаланудағы
пайдаланудағы дағдының
дағдының жеткіліксіздігінен;
жеткіліксіздігінен;
шаруашылық
шаруашылық жүргізуші
жүргізуші субъектілердің
субъектілердің бухгалтерлік
бухгалтерлік есепке
есепке алу
алу мен
мен қаржылық
қаржылық
есеп
есеп берудің
берудің Халықаралық
Халықаралық қаржылық
қаржылық есептің
есептің стандарттары
стандарттары белгілеген
белгілеген көптеген
көптеген
принциптеріне
принциптеріне және
және талаптарына
талаптарына немқұрайды
немқұрайды қараудан
қараудан көрінетін
көрінетін кейбір
кейбір
проблемалар
проблемалар бар.
бар.
Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің қаржылық есеп беруді
жасауды жүзеге асыру үшін былайша бөлу ұйғарылады:
2. бірінші тармақта
көрсетілгенді қоспағанда,
1. шаруашылық
шағын кәсіпкерлік субъектілері,
қожалығын,
орта кәсіпкерлік және алдағы
ауылшаруашылық
санатқа кірмеген
өнімдерін өндірушілер мен
коммерциялық емес ұйымдар
оңайлатылған
үшін, сондай-ақ орта
декларацияның негізінде
кәсіпкерлік субъектілері
жұмыс істейтін ұйымдарды
(көпшілік компанияларды
қоса алғанда, шағын
қоспағанда) және жедел басқару
кәсіпкерлік субъектілері
құқығында негізделген
үшін бухгалтерлік есепке
мемлекеттік кәсіпорындар үшін
алу барынша оңайлатылған
Халықаралық қаржылық
тиісті қаржылық есеп беру
есептің стандарттары негізінде
стандарты әзірленетін
әзірленген оңайлатылған
болады;
ұлттық қаржылық есеп беру
стандартын қолдануға болады.
Мемлекеттік
Мемлекеттік сектордың
сектордың бухгалтерлік
бухгалтерлік
есепке
есепке алуын
алуын реформалау
реформалау ел ел
Президенті
Президенті белгілеген
белгілеген –– мемлекет
мемлекет
активтерін
активтерін басқарудың
басқарудың айқын
айқын және
және
ашық
ашық жүйесін
жүйесін құру
құру міндеттерінің
міндеттерінің
бірін
бірін орындау
орындау мүмкіндігімен
мүмкіндігімен
байланысты
байланысты объективті
объективті қажеттілік
қажеттілік
болып
болып табылады.
табылады.
Қазақстанда
Қазақстанда Қазақстан
Қазақстан Республикасы
Республикасы
Ұлттық
Ұлттық Банкінен
Банкінен басқа
басқа мемлекеттік
мемлекеттік
мекемелерде
мекемелерде бухгалтерлік
бухгалтерлік есепке
есепке алу
алу
мен есеп беру жүйелерін мемлекеттік
реттеуді
реттеуді уәкілетті
уәкілетті орган
орган жүзеге
жүзеге
асырады.
асырады.
Мемлекеттік
Мемлекеттік мекемелерде
мекемелерде бухгалтерлік
бухгалтерлік есепке
есепке алу
алу мемориалдық-
мемориалдық-
ордерлік
ордерлік нысан
нысан бойынша
бойынша жүзеге
жүзеге асырылады,
асырылады, операция
операция жасаған
жасаған факті
факті
бекітетін
бекітетін бастапқы
бастапқы құжаттарға
құжаттарға негізделген.
негізделген. Бухгалтерлік
Бухгалтерлік есепке
есепке алу
алу
деректері
деректері мемлекеттік
мемлекеттік мекемелер
мекемелер есептілігін
есептілігін жасаудың
жасаудың негізі
негізі болып
болып
табылады.
табылады.
Он жылдан астам уақыт жалғасын тапқан Қазақстанның шаруашылық
жүргізу субъектілерінде Халықаралық қаржылық есептің стандарттары енгізу
практикасын назарға ала отырып, ҚСХалықаралық қаржылық есептің
стандарттарына көшу бойынша мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік
есепке алу жүйесін реформалауды кезең-кезеңімен жүргізу орынды болып
табылады.
Қойылған
Қойылған мәселелерге
мәселелерге қол
қол жеткізу
жеткізу үшін
үшін мынадай
мынадай іс-шараларды
іс-шараларды жүзеге
жүзеге асыру
асыру
қажет:
қажет:
-- халықаралық
халықаралық тәжірибеде
тәжірибеде ҚСХалықаралық
ҚСХалықаралық қаржылық
қаржылық есептің
есептің
стандарттары
стандарттары енгізу
енгізу және
және пайдалану
пайдалану жөнінде
жөнінде ең
ең жақсы
жақсы тәжірибені
тәжірибені
үйрену;
үйрену;
-- ҚСХалықаралық
ҚСХалықаралық қаржылық
қаржылық есептің
есептің стандарттары
стандарттары талаптарына
талаптарына
сәйкес
сәйкес келуіне
келуіне бюджет
бюджет заңнамасына
заңнамасына талдау
талдау жүргізу;
жүргізу;
Бухгалтерлік есепке алу және Қазақстан нарығы мен қоғамды
қаржылық есеп жүйесін дамыту тұтастай дәйекті және сенімді
өсіп және серпінді дамып келе қаржылық ақпаратпен
жатқан мемлекет құруға қамтамасыз ететін кәсіп.
маңызды жағдай болып Экономика және қоғам игілігіне
табылады. жұмыс істейтін кәсіп.
Тұжырымдамада берілген орта Концепцияны іске асыру
мерзімді перспективаға арналған қазақстан ұйымдарына
даму жөніндегі негізгі бағыттар халықаралық нарық мүмкіндігін
бухгалтерлік және қаржылық толық шамада кеңінен
есепорлық мамандықты одан әрі пайдалануға мүмкіндік береді,
ұдайы қалыптастыру үшін негіз осылайша ол өзінің бәсекеге
жасайды. қабілеттілігін артады, бұл
Қазақстанның ДСҰ-ға кіру
қарсаңында аса өзекті болып
отыр.
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz