Қолөнер арқылы баланы шығармашылыққа баулу


Slide 1

Қолөнер арқылы баланы шығармашылыққа баулу

/ Баяндама/

Калдыбаева Алмажан Тлеубаевна

Шалқар қалалық №8 жалпы орта білім беретін мектептің

Технология пәнінің мұғалімі

.

Slide 2

“ХХІ ғасырда білімін дамыта алмаған елдің тығырыққа тірелері анық. Біз болашақтың жоғары технологиялық және ғылыми ауқымды өндірістері үшін кадрлар қорын жасақтауымыз қажет. ” Н. Ә. Назарбаев

Slide 3

Мұғалімнің мақсаты:

Жалпы білімін көтеру

Біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыру

Кәсіби білім беру

Қабілеті мен дарынын аша білу

Шығармашылыққа бағыт-бағдар беру

Slide 4

Бүгінгі дарын- болашақ ғалым

Дарын - баланың

бойындағы дамыған

сана белсенділігі мен

таным белсенділігі, тума қабілеті.

«Адам өмірге

өзіндік табиғи қасиеттерімен, қабілеттерімен келеді.

Ал баланың бойындағы туа біткен қасиеттерді дамытатын -

оқыту мен тәрбие»

Ж. Аймауытов

Slide 5

Технология- шеберлік, іскерлік, білгірлік мектебі

Жалпы дүниетанымын қалыптастырады

Жалпы еңбекті бағалайтын, үнемшіл тұлғаны тәрбиелейді

Заман талабына сай өмірге бейімдейді

Шеберлік

Сұлулық сезіміне тәрбиелейді

Саналы тәрбие

Болашақ кәсіптік мамандық таңдайды

Технология

Slide 6

Технология пәнінің өзге пәндермен байланысы

Slide 7

Шығармашылыққа баулу

Slide 8

Жазушы Л. Н. Толстой, суретші Репин, композитор Глинка өздерінің ұлы шығармаларын «1% талант, 99% еңбектің күшімен жасадық» деген екен. Сондықтан оқушының шығармашылық қабілетін дамыту да үлкен қажырлы еңбекті талап етеді. Шығармашылық қасиеттерді дамытудың негізгі тәсілдері

Оқушы білімінің өмірмен байланысы

Ғылыми негіздердің зертханалық-сарамандық жұмыстармен байланысы

Алған білімін сапалы, жүйелі меңгеру

Теория мен сарамандық әдістердің өзара байланысы

Іздену жұмыстарының ғылыми тұрғыда орындалуы

Нәтижеге жету ынтасын қалыптастыру

Slide 9

Қолөнерге ұштастыра білім мен тәрбие берудің түрі- шығармашылыққа баулу

Slide 10

Ұлттық қолөнер бабалардан қалған мәдени мұраның ең асыл құнды қазынасы.

ҰЛТ

Өзіне тән тарихы

Шаруашылық дәстүрімен

Қолөнері

Өзіне көзқарасын

арттыру

Тәрбиелік мәні арқылы оқыту

Рухани сән-салтанаты

Өмір сүру салтымен

шығармашылыққа баулу

Білімін арттыру

Өнерге көзқарасын

арттыру

Біліктілігін арттыру

Slide 11

Қолөнер- өресі биік, өрісі кең өнер

Ұлттық қолөнердің негізгі салалары:

Өрнек, тоқыма тоқу

Сырмақ сыру

Жүн өңдеу, киіз басу

Мата өңдеу, киім тігу

Кесте тігу

Тері өңдеу

Ою-өрнек өнері

Ағаш өңдеу

Металл өңдеу

Қалдық материалдардан бұйым жасау

Slide 12

Іс-әрекеттің түрлі дәрежесімен ерекшеленетін топтар

Slide 13

Бұйым жасау кезеңдерінде оқушының орындайтын әрекеттері:

Алға қойған жұмыстың нақты тапсырмасын ойлау

Ақырғы нәтижені ой елегінен өткізу, болжап көру

Түрлі нұсқауларды оқу (эскиз, жоба, сурет, технологиялық карта, т. б)

Нұсқауларды талдау

Slide 14

Қабілетті оқушыны іріктеу тәсілдері

Пәнге қызығушылығын анықтау

Қабілетін анықтау

Оқушының мінез-құлқын зерттеу

Психологиялық, физиологиялық жас ерекшеліктерін есепке алу

Ерекше бағыттағы мүмкіндігін байқау

Тақырыпты, жобаны таңдауға кеңес беру

Жаттығу, тапсырмалар көмегімен жұмысты ұйымдастыра білуі

Оқушы қызметін жұмыс барысында талдау және жинау

Нақты көркемдік бейнелермен, шығармашылық өзгерістерімен жұмыс жасату

Ата-анасымен пікірлесу, олардың көзқарасы

Slide 15

Қолөнер үйірмесінің маңызы

Шығармашылықпен айналысады

Білімін жалғастырып, тереңдетеді

Талғам деңгейі жоғарлайды

Білімін іс жүзінде қолданады

Ой-өрісі кеңиді

Еңбекке

қызығушылығы артады

Үйірмеде

Slide 16

Еңбек түбі - береке

Адамды жетілдіре түсетін шығармашылық тәсілдер жайында айтқанда, адамның өзіне ғана тән еңбегін атау керек. Адам еңбегінің өзгешелігі сонда, өзінің мақсаттарына сәйкес бірдеңе өндіргенде, жасағанда, түрі, түсі жағынан әдемі болуына мән береді, яғни сұлулық заңдылықтарына сәйкес еңбектенеді. Бұл үшін ақыл-ой, тәжірибесі мен күш жігерін түгел жұмылдыру арқылы жасаған бұйымының көңілінен шыққаны, оны құлшындырып, еңбектен ляззат алады, өзі тудырған әдемілікке сүйсініп қанағат сезіміне бөленеді. Демек өнерпаздық, жасампаздық еңбек белсенділігі адамның жан сұлулығын қалыптастырады, шығармашылыққа жетелейді.

Slide 17

Шығармашыл жас дарын

Slide 18

Оқушылар шығармашылығы

Оқушының шығармашылықпен айналысуына мектепте

барлық жағдай жасалған

Аудандық көрме

“Қарлығаш-2010” /І орын/

“Балауса-2010”

Аудандық көрмесі / І орын/

Slide 19

Аудандық “Жас сәнгер-2010” дизайнерлер байқауы

Этноклассикалық киім үлгілері

Жазғы киім үлгілері

ІІ орын

Slide 20

Мұғалім шығармашылығы

Аудандық көрмелер

“Қарлығаш-2010”

“Балауса-2010” /І орын/

“Акмеологиялық орта-жаңа формация педагогтарының нәтижелі дамуының негізі” атты ауданаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары ”Жаңа тұрпатты педагогтың сұлулық талғамын қалыптастыру” /баяндама/ Ақтөбе ОблИПК-2010

Оқу үрдісінде “Биоақпараттандыру және синергетика” технологиясын қолдану ерекшеліктері

“Мата туралы түсінік” /5 сынып/

Ақтөбе ОблИПК-2010

Slide 21

Ұсыныс

Технология пәнінің мәртебесін жоғары көтеру

Технология пән мұғалімдеріне облыстық, республикалық білімін жетілдіру курстар, семинарлар, оқуларға жие жолдама берілсе

Технология пән мұғалімдеріне қолдау көрсетілсе

Таңдау курстары, үйірме берілсе

Аудан пән мұғалімдері өзара жие кездесіп тәжрибе алмасса

Slide 22

Назарларыңызға рахмет!

Шәкірттеріңізге

“Кел, жас дарын, істі баста!

Жаз, оқы, сөйле, тыңда!

Айт, зертте, тексер, сұра!

Шаршама да, демалма!

Егер бәрін үйренсең,

Көп ұтасың сен ертең!” деп, шығармашылықпен жұмыс жасауға тілек білдіремін!


Ұқсас жұмыстар
Қазақ отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
Көркем еңбек
ДАЙЫНДАЛУ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР
Мектепке дейінгі жастағы баланың еңбекке деген көзқарасын дамыту
Зергерлік кеудеге бұйымдар тағатын түрлері
Психологиялық - педагогикалық қолдау
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Салт - дәстүр, оның түрлерін қарастыру
Зергерлік өнер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz