Қолөнер арқылы баланы шығармашылыққа баулу




Презентация қосу
Қолөнер арқылы баланы
шығармашылыққа баулу
/ Баяндама/
Калдыбаева Алмажан Тлеубаевна
Шалқар қалалық №8 жалпы орта білім беретін мектептің
Технология пәнінің мұғалімі

.
“ХХІ ғасырда білімін
дамыта алмаған елдің
тығырыққа тірелері анық.
Біз болашақтың жоғары
технологиялық және
ғылыми ауқымды өндірістері
үшін кадрлар қорын
жасақтауымыз қажет.”
Н.Ә.Назарбаев
Мұғалімнің мақсаты:
Жалпы білімін көтеру
Біліктілігі мен дағдыларын

қалыптастыру
Кәсіби білім беру
Қабілеті мен дарынын аша білу
Шығармашылыққа бағыт-бағдар беру
Бүгінгі дарын- болашақ ғалым

«Адам өмірге
Дарын – баланың өзіндік табиғи
бойындағы дамыған қасиеттерімен,
қабілеттерімен келеді.
сана белсенділігі мен Ал баланың бойындағы
туа біткен қасиеттерді
таным белсенділігі, дамытатын –
тума қабілеті. оқыту мен тәрбие»

Ж.Аймауытов
Технология-
шеберлік, іскерлік, білгірлік мектебі
Жалпы дүниетанымын
қалыптастырады

Жалпы еңбекті Болашақ кәсіптік
бағалайтын, үнемшіл мамандық таңдайды
тұлғаны тәрбиелейді

Технология
Заман талабына сай Саналы тәрбие
өмірге бейімдейді

Сұлулық сезіміне
Шеберлік
тәрбиелейді
Технология пәнінің
өзге пәндермен байланысы

Тарих- мәдениеттің
мәдениеттің Математика-сызба
-сызба Тілдер /қазақ,
/қазақ, орыс,
орыс,
өркендеуі,
өркендеуі, қағаз,
қағаз, мата,
мата, тұрғызу
тұрғызу барысындағы
барысындағы ағылшын
ағылшын т.б/-әр
т.б/-әр тілден
тілден
киім,
киім, әр
әр тағам
тағам түрлерінің
түрлерінің формулалар,
формулалар, есептер,
есептер, алынған
алынған қолданыстағы
қолданыстағы
келу
келу тарихы
тарихы геометриялық фигуралар.
геометриялық фигуралар. терминологиялар.
терминологиялар.

Физика-- маталардың
маталардың География- мата, киім,
қасиеті:
қасиеті: созылғыштығы,
созылғыштығы, тағам түрлерінің шығу Сызу- киім
сәулелердің
сәулелердің шағылысуы,
шағылысуы, ас
ас отаны, ауа райының, конструкциясы,
әзірлеу
әзірлеу жыл мезгілдерінің
технологиясындағы
технологиясындағы тағам
тағам
сызбасы, модельдеу
киімге әсері.
салмағы,
салмағы, пісу уақыты т.б.
пісу уақыты т.б.

Химия-
Биология- мақта, қышқылдардың Бейнелеу өнері-
зығыр өсімдіктері
матаға әсері, композициялау,
және дәнді дақылдар,
көкөністер. тағамның химиялық түстер сәйкестігі.
құрамы, дәрумендер
Шығармашылыққа баулу

Шығармашылық-

мотивациялық
қызығушылық қабілеттері құрылым арқылы
мен зор еңбектің нәтижесі берілетін ақыл-ой
жемісі

жеке тұлғаның
қажырлы бойындағы
еңбектенуі білім мен ептілік
Жазушы Л.Н.Толстой, суретші Репин, композитор Глинка
өздерінің ұлы шығармаларын «1% талант, 99% еңбектің
күшімен жасадық» деген екен. Сондықтан оқушының
шығармашылық қабілетін дамыту да үлкен қажырлы еңбекті
талап етеді.

Шығармашылық қасиеттерді дамытудың негізгі тәсілдері
Оқушы білімінің өмірмен байланысы
Ғылыми негіздердің зертханалық-сарамандық
жұмыстармен байланысы
Алған білімін сапалы, жүйелі меңгеру
Теория мен сарамандық әдістердің өзара байланысы
Іздену жұмыстарының ғылыми тұрғыда орындалуы
Нәтижеге жету ынтасын қалыптастыру
Қолөнерге ұштастыра білім мен тәрбие
берудің түрі- шығармашылыққа баулу

Кез келген бұйымның тарихын, жасалу құпиясын ашып көрсетсе

Қосымша әдебиеттерден, интернеттен мағлұматтар берсе

Бұйымның қайталанбас ерекшеліктерге
толы жасалу технологиясымен
таныстырса

Оқушы
шығармашылықпен
іске кіріседі
Ұлттық қолөнер бабалардан қалған
мәдени мұраның ең асыл құнды қазынасы.
ҰЛТ

Рухани сән-
Өзіне тән тарихы салтанаты
Қолөнері

Өмір сүру салтымен Шаруашылық дәстүрімен

Өнерге көзқарасын Тәрбиелік мәні Біліктілігін
арттыру арқылы оқыту арттыру

Өзіне Білімін
көзқарасын шығармашылыққа
арттыру
арттыру баулу
Қолөнер- өресі биік, өрісі кең өнер
Ұлттық қолөнердің негізгі салалары:
Өрнек , тоқыма тоқу

Сырмақ сыру

Жүн өңдеу, киіз басу

Мата өңдеу,киім тігу

Кесте тігу

Тері өңдеу

Ою-өрнек өнері

Ағаш өңдеу

Металл өңдеу

Қалдық материалдардан бұйым жасау
Іс-әрекеттің түрлі дәрежесімен
ерекшеленетін топтар
І топ: Бұлшық еті, қимыл координациясы онша дамымаған оқушыларды
жатқызамыз.Бұл оқушылардың қимылдары мен қозғалыстары бөгеліп,
жұмыста шиеленісуі және шапшаңдықтың баяуланғаны байқалады. Іс жүзінде
олар жұмысты басқа оқушылардан баяу, өте сенімсіз орындайды. Оқушылардың
бұл тобына жұмыс амалдарын қайталап көрсету қажет. Бұл топ 3-5 адамнан
құралады.

ІІ топ: Іс жүзінде тапсырманы орындау кезінде артық, тиімсіз қимылдардың
көп мөлшерін жіберетін, жұмысты бәрінен бұрын бітіруге асығатын оқушылар
тобын жатқызамыз. Әдетте, бұл топтың бұйымдары сапасыз болады,
технологиялық жұмыстарда көптеген қателіктер мен кемшіліктер кездеседі.

ІІІ топ: Көркем шығармашылық және технологиялық жұмыстарды тез және
салыстырмалы түрде жеңіл орындайтын оқушыларды топтастырамыз. Бұл
оқушылардың қозғалыстары мен қимылдары сенімділікпен, ұқыптылықпен,
тиянақтылықпен ерекшеленеді, орындаған барлық жұмыстары жақсы
сапамаен , атқарудың үлкен дәлдігімен айрықшыланады
Бұйым жасау кезеңдерінде оқушының
орындайтын әрекеттері:
Алға қойған жұмыстың нақты
тапсырмасын ойлау
Ақырғы нәтижені ой елегінен өткізу,

болжап көру
Түрлі нұсқауларды оқу (эскиз, жоба,

сурет, технологиялық карта, т.б)
Нұсқауларды талдау
Қабілетті оқушыны іріктеу тәсілдері
Пәнге қызығушылығын анықтау
Қабілетін анықтау
Оқушының мінез-құлқын зерттеу
Психологиялық, физиологиялық жас ерекшеліктерін есепке алу
Ерекше бағыттағы мүмкіндігін байқау
Тақырыпты , жобаны таңдауға кеңес беру
Жаттығу, тапсырмалар көмегімен жұмысты ұйымдастыра
білуі
Оқушы қызметін жұмыс барысында талдау және жинау
Нақты көркемдік бейнелермен, шығармашылық өзгерістерімен
жұмыс жасату
Ата-анасымен пікірлесу, олардың көзқарасы
Қолөнер үйірмесінің маңызы
Білімін
жалғастырып,
тереңдетеді

Шығармашылықпен Еңбекке
айналысады қызығушылығы
артады
Үйірмеде
Білімін іс жүзінде
қолданады Ой-өрісі кеңиді

Талғам деңгейі
жоғарлайды
Еңбек түбі - береке
Адамды жетілдіре түсетін шығармашылық тәсілдер
жайында айтқанда, адамның өзіне ғана тән еңбегін атау
керек. Адам еңбегінің өзгешелігі сонда, өзінің мақсаттарына
сәйкес бірдеңе өндіргенде, жасағанда, түрі, түсі жағынан
әдемі болуына мән береді, яғни сұлулық заңдылықтарына
сәйкес еңбектенеді. Бұл үшін ақыл-ой, тәжірибесі мен күш
жігерін түгел жұмылдыру арқылы жасаған бұйымының
көңілінен шыққаны, оны құлшындырып, еңбектен ляззат
алады, өзі тудырған әдемілікке сүйсініп қанағат сезіміне
бөленеді. Демек өнерпаздық, жасампаздық еңбек белсенділігі
адамның жан сұлулығын қалыптастырады,
шығармашылыққа жетелейді.
Шығармашыл жас дарын

Алған кәсіби білімдерін тәжірибемен ұштастырса,
онда қоғамға үлкен септігін тигізбек.

Тамаша тұрмыс орнатуға қабілетті болып,
заман талабына сай өмірге бейімделсе, келешек
ұрпақ алдындағы өз борышын өтей алады

“Басты мақсат - жастарды қоғамдағы экономикалық,
әлеуметтік өмірге еркін аралас алатындай, жастайынан
еңбек ете білуге, оны құрметтеуге, еңбекті қоғамдық
пайдалы қазына деп санауға, тануға тәрбиелеу”
“Білім беру” заңынан
Оқушылар шығармашылығы

Аудандық көрме
“Қарлығаш-2010” /І орын/

ылықпен
Оқушының шығармаш
айналысуына мектепте
барлық жағдай жасалған

“Балауса-2010”
Аудандық көрмесі / І орын/
Аудандық
“Жас сәнгер-2010” дизайнерлер
байқауы

иім үлгіл е рі
икал ы қ к
Этнокласс

ІІ орын ы киі м ү лгілері
Жазғ
Мұғалім шығармашылығы
“Акмеологиялық орта-жаңа
формация педагогтарының
нәтижелі дамуының негізі”
атты ауданаралық ғылыми-
практикалық конференция
материалдары ”Жаңа
тұрпатты педагогтың сұлулық
талғамын қалыптастыру”
/баяндама/ Ақтөбе ОблИПК-2010

Оқу үрдісінде
“Биоақпараттандыру
және синергетика”
ы қ к ө р м е лер технологиясын
Ауданд 0” қолдану ерекшеліктері
лы ға ш - 20 1
“Қар / І о ры н/ “Мата туралы
0 1 0 ”
“Балауса-2 түсінік” /5 сынып/
Ақтөбе ОблИПК-2010
Ұсыныс
Технология пәнінің мәртебесін жоғары көтеру
Технология пән мұғалімдеріне облыстық,

республикалық білімін жетілдіру курстар ,
семинарлар, оқуларға жие жолдама берілсе
Технология пән мұғалімдеріне қолдау

көрсетілсе
Таңдау курстары, үйірме берілсе
Аудан пән мұғалімдері өзара жие кездесіп

тәжрибе алмасса
Шәкірттеріңізге
“Кел, жас дарын, істі баста!
Жаз , оқы , сөйле , тыңда!
Айт , зертте , тексер , сұра!
Шаршама да , демалма!
Егер бәрін үйренсең,
Көп ұтасың сен ертең!” деп ,
шығармашылықпен жұмыс
жасауға тілек білдіремін!

Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қазақ отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
Көркем еңбек
ДАЙЫНДАЛУ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР
Мектепке дейінгі жастағы баланың еңбекке деген көзқарасын дамыту
Зергерлік кеудеге бұйымдар тағатын түрлері
Психологиялық - педагогикалық қолдау
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Салт - дәстүр, оның түрлерін қарастыру
Зергерлік өнер
Пәндер