Жаңашыл педагогтар туралы
Презентация қосу
Жаңашыл
педагогтар
Қ.М.Нұрғалиев
(1925 – 1988 ж.ж.)
Құмаш Нұрғалиев Шығыс
Қазақстан облысының Марқакөл
ауданында дүниеге келген.
"Шыңғысхан" мектебінің 6-
сыныбын бітіріп, еңбекке
араласты
Идеясы:
Боран мектебін білімдар әрі бала жүрегіне
сезімтал ұстаздар ордасына айналдыру,
жаңалыққа ұмтылуды мақсат ету, жаңалық үшін
ғана емес, жалпының игілігі үшін жұмыс істеу.
Жаңашыл ұстаздың басына тән басты
қасиеттер: ерен ерлігі, жауапкершілігі,
еңбекқорлығы, турашылдығы, біліктілігі, талап
қойғыштығы, ұйымдастырушылық қабілеті,
адамгершілігі, педагогтың ізденімпаздығы,
шығармашылығы.
Архимед Мыңбайұлы
Ысқақов
1953 жылы туған, жаңашыл ұстаз, 1975 жылы Киров
атындағы Қазақтың мемлекеттік университетінің
физика математика факультетін бітіріп, Алматы, Ресей
мектептерінде математика пәнінен сабақ беріп мол
тәжірибе жинақтаған дарынды ұстаз. 1988-89 оқу
жылынан бастап ерекше тәрбиені қажет ететін жоғары
сынып оқушыларына арналған эксперименттік.
мектептің директоры қызметін атқарады.
Негізгі идеялары мен тәжірибелері:
Көпшілік Архимед мектебін "Болашақ" мектебі дейді. Оқу-тәрбие жұмысында
бетбұрыс жасау идеясын ұсынып, әр оқушының еркін дамуына, азамат ретінде
белсенді әрекет етуін, мүмкіндік туғызатын мектептің жаңа моделін құру
идеясын ұсынды. Педагогикалық процесті еркін демократиялық негізде
жүргізу де Мыңбаевтың идеясы. Архимед мектебінің басым көпшілігі ерекше
тәрбиені қажет ететін әдеттегі қиын балалар деп аталып жүрген 9-10 сынып
оқушылары. Алайда, педагогикалық ұжым өз еріктерімен келген
жасөспірімдердің ешқайсысын қиын оқушы деп есептемейді. 200
жасөспірімнің барлығын да, өздерінің бейімділігі мен ынта-ықыласына қарай
іске тартып, сенім артып, адал еңбектің пайдасына көздерін жеткізеді.
Р.Нұртазина
Педагог-әдіскер, Қазаң ССР-інің еңбек сіңірген мұғалімі (1966),
Социалистік Еңбек Ері (1968), педагогика ғылымдарының кандидаты
(1974). Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институтының орыс тілі
мен әдебиеті факультетін бітірген (1951). Алматыдағы №12 қазаң орта
мектебінде 14 жыл бойы басшылық етіп, орыс тілі мен әдебиетінен
дәріс берді. 200-ден астам ғылыми зерттеулер мен оқу-педагогикалық
еңбектердің авторы, қазақ мектептеріндегі орыс тілі әдебиеті
бағдарламасын құрастырушылардың бірі.
Идеялары: педагогика ғылымының жетістіктерін,
заңдылықтарын, әдебиеттерін оқып үйреніп, диалектикалық
жолмен қорытынды шығара білу; адамға ізгілікті ықпал жасай
білуді меңгеру; әр балаға бақыт сыйлау; педагогикалық процесте
пәнаралық байланыс негізінде шығармашылықпен Оқыту;
сабақта енжарлыққа жол бермеу; әрбір сабақты оқушы мен
мұғалімнің рухани қатынасының қуанышы көзіне айналдыру; ана
тілінде білім алу. Сабақ қаншама қайталанса да, жаңалығымен
мұғалімнің өзін де, оқушыны да таңдандыратындай болуы тиіс.
Егер мұғалім әр баланы қайталанбайтын жеке тұлға деп, оған
сеніммен, мейіріммен қараса, мектеп директоры әр шәкіртіне
әріптес ұстаздарына парасатты қатынаста болса, онда оқу-тәрбие
процесі жақсы жүреді.
Қанипа Бітібаева
Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі, КСРО Мемлекеттік
сыйлығының лауреаты, қазақ мектептерінде әдебиетті
оқытудың жаңа жүйесін қалыптастырған ұстаздардың бірі.
1991 жылы 19 мамырда Қанипа Бітібаеваның ғылыми
әдістемелік атаулы мектебі ашылып, оның жетекшілігімен
ұстаздар "Әдебиетті тереңдетіп оқыту әдістемесін" жетілдіруге
ат салысуда. Қ.Омарғалиқызы 70-тен аса мақала мен 23
кітаптың және оқулықтардың авторы.
Қ.Бітібаева әдебиетті "өмір сабағы, өнер
сабағы, ой сабағы, ойлану сабағы" – деп біледі.
Ол өзінің әр сабағын кішігірім өнер туындысы
дәрежесіне көтеруді мұрат еткен ұстаз. Қанипа
өткір ойы, батыл пікірі, оқу тәрбие процесін
жетілдіруде тың серпіні бар, шығармашылық
зертханасы қалыптасқан өте іскер жаңашыл
мұғалім.
Шалва Александрович
Амонашвили
Жаңашыл педагогтің қызметі:
профессор, психология
ғылымдарының докторы,
академик.
Тұжырымдамасы: ынтымақтастық педагогикасы, жеке тұлғаны
демократияландыру. Ш.А.Амонашвили 6 жасар балаға тәрбие және білім
берудің мазмұнын, принциптерін, тиімді әдістерін ғылыми негіздеп, оны
мектеп тәжірибесі арқылы дәлелдеді. Бастауыш сынып оқушыларын жан-
жақты тәрбиелеуде гуманитарландыру идеясын жүзеге асырды. Ұраны:
"Тәрбие процесінің барлық салаларында әр баланың жеке басына құрметпен
қарау". Шалва Александрович мектеп есігін жаңа ашқан, әлі буыны бекіп
үлгермеген 6 жастағы балалардың тауын жығып, талабын қайтармас үшін
оларға баға қоймайды. Балалардың еңбегін олардың тындырған істерінің
нақты нәтижелерімен бағалайды. Оның оқушыларының дәптерден жасаған
қолжазба кітаптары бар. Оған балалар өздерінің алғашқы әңгімелерін
жазады, өздерінің салған суреттерін папкаларға жинайды. Балалар
табыстарын ата-анасына көрсетіп, мақтанып, оны мектептегі көрмеге қойып,
ұжымның рухын көтеріп, оқушыларға күнделікті оқу, білім, өздігінен іздену
жолдарын түсіндіреді.
В.Ф.Шаталов
(1929 жылы туған) – украин педагогы. В.Ф.Шаталов тәжірибесінің бірінші ерекшелігі - оқу
процесін оқушылардың іс-әрекетін, танымдық жұмыстарын кезеңдерге, бөліп, мұғалімнің
қатаң түрде басқаруы. Шаталов 1-кезеңде тақырыпты жан-жақты түсіндіріп, 2-кезеңде
тірек плакаттарын қолданып, қысқаша түсіндіріп, 3-кезеңде оқушыларға тірек сигналдары
(тірек плакаттарының кішірейтілген түрі) беріліп, оларды балалар өз альбомдарына
желімдеп, 4-кезеңде оқушылар оқулықпен және тірек сигналдарымен үйде жұмыс істейді.
5-кезеңде сабақ үстінде тірек сигналдарын естеріне түсіріп, дәптертеріне жазып, 6-кезеңде
оқушылар мұғалімге тақырып бойынша ауызша жауаптар береді. Сонымен теориялық
материалмен жұмыс 6 кезеңнен тұрды. Шаталов тәжірибесінің екінші ерекшелігі –
бағдарлама нық бір-бірімен байланысты немесе қарама-қарсы тақырыптарын біріктіріп
оқыту.
С.Н.Лысенкова
Ресей педагогы. Әдістемесінің негізі – бастауыш сыныптардағы оқу
процесінде тірек сигналдарды пайдалану, оқу материалы туралы
оқушыда тұтас түсінік қалыптастырып, "оза оқытып, перспективалы
жұмыс жасау". Лысенкова оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауына,
олардың сабаққа барысында көп сөйлеуіне, өздерін-өздері оқытуына
көп көңіл бөліп "кері байланыс" – деп атайды. Жалпы С.Н.Лысенкова
балаларға ауызша тапсырмаларды аз орындатып, бүкіл сынып
қатысатын жазбаша тапсырмаларға ерекше ден қояды. Ол
оқушылардың сыныбы ілгерілеген сайын көп пікірталастар өткізгенді
дұрыс деп санайды.
Қолданылған әдебиеттер:
1. Жаңашыл педагогтар іс-тәжірибелері. – Алматы,1991.
2. Педагогикалық ізденіс. – Алматы, 1990. – 8-58; 58-100,
147,215-беттер.
3. Ұстазға рухани қуат керек. Р.Нұртазина туралы//Қазақстан
мектебі, 1999. №1-2. 8-11-бет.
6. НұртазинаР.Б. Занимательная грамматика. - Алма-Ата,
1963,1973.
7. Р.Б.Нұртазина. Формы патриотического и
интернационального воспитания в казахской школе. Сб.
научных трудов. – М., 1980.
8. Курманалина Ш.Х. Совершенствование методической
подготовки будущих учителей.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz