ӨНІМНІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ



ӨНІМНІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
1. Өнім сапасы
2. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігі
3. Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі
3. 1 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік
түсінігі
3. 2 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігіне
әсер ететін факторлар

Өнім сапасы кәсіпорын қызметінің маңызды көрсеткіштерінің қатарына жатқызылады
Өнім сапасы дегеніміз - белгілі бір қажеттіліктерді қанағаттандыруда оның жарамдылығымен байланысты өнім қасиеттерінің жиынтығы

Өнім қасиеті деп оның объективті ерекшелігін айтамыз және ол өнімді жасау, пайдалану немесе тұтыну кезінде көрінеді
Ал, өнім қасиеті
сапа көрсеткіштері
арқылы көрінеді.

Өнім сапасының көрсеткіштері
Жіктеуші
Бағалаушы
Функционалдық
Ресурс жинақтаушы
Эколо
гия
лық

Өнім сапасын басқарудың жүйелі қарастыру өнім сапасын стандарттауды қажет етеді
1987 жылы
халықаралық стандарт ИСО 9000 (Сапа жүйесінің элементтері және сапаға жалпы басшылық ету) жүйесі пайда болды

Өнімнін бәсеке қабілеттілігі -тұтынушынын қажетін өтейтін және сатып алу мүмкіндігіне сай келетін, тауардың сапалық және құндылық көрсеткіштерінің жиынтығымен сипатталады және осы тектес бәсекелес өнімдерден ерекшеленеді.
Өнімнің бәсеке қабілеттілігі деп тұтынушының жеке сұраныстарын қанағаттандыратын, бағасы жағынан тиімді және сапасы жоғары, ұқсас тауарлардан айырмашылығы артық тауардын жиынтық қасиетін айтады.

Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі бәсекеге қабілетті өнім өндіре отырып, өзінің саласындағы фирмалардың арасында беделді болуын қамтамасыз ету
Фатхутдинов Р. А.
Портер М.
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі нарықтық қатынас субъектісінің нарықта басқа бәсекелес субъектілермен тең дәрежеде болу қабілеті

Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігінің деңгейіне көптеген факторлар әсер етеді. Оларды келесідей топтастыруға болады:
Бәсекелік орта
Негіздеуші

Бәсекелік орта факторларының мәні бәсекелестіктің 5 күші концепциясы негізінде қарастырылады
Нарыққа жаңа бәсекелес фирмалардың келу қаупі
Субститут өнімдердің пайда болу қаупі
Мердігерлердің экономикалық потенциалының күшеюі
Тұтынушылардың экономикалық потенциалының күшеюі
Нарықта бар бәсекелес фирмалардың арасындағы бәсекелестік

Негіздеуші факторлар
Өндіріс факторларының жағдайы
Сұраныс жағдайы
Кәсіпорынның стратегиясы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz