Музыкалық сабақтардың мазмұны, құрылымын жоспарлау және өткізу жолдары
Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжі
«Педагогика және
психология» кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:
Музыкалық сабақтардың мазмұны,
құрылымын жоспарлау және өткізу жолдары
Орындаған:
Жетекші:
Орал – 2015ж.
Мазмұны
Кіріспе.......................................................................................................................3
І-бөлім. Мектепке дейінгі мекемеде балалардың музыкалық білім беру
1.1. Мектепке дейінгі ұйымдарда музыкалық білім беру....................................7
1.2 Музыкалық тәрбие бағытының негізгі мақсаты..........................................14
1.3 Музыка – оқу іс - әрекетін ұйымдастырудың міндеттері............................19
2. Мектепке дейінгі мекемелерде мызкалық аспапты қолдану жолдары
2.1 Музыка пәнін қазақ ұлттық аспаптар арқылы үйрету.................................21
2.2 Музыкалық аспаптарды қолдану әдіс-тәсілдері..........................................25
2.3 Ұйымдастырылған іс - әрекеттің технологиялық картасы..........................29
Қорытынды............................................................................................................34
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі .......................................................................35
Зерттеудің мақсаты: Балақбақшада музыкалық іс
әрекетті ұйымдастыру формаларын қарастырып,
балалардың музыкалық қабілеттерін дамытуда музыкалық
аспаптарды және музыкалық білімді ұйымдастыру кезінде
техникалық құралдарды пайдалану мүмкіндіктерімен
таныстыру.
Зерттеу міндеттері. Балабақшада музыкалық іс
әрекеттерді ұйымдастыру, музыкалық іс әректетердің
түрлерін көрсету.
Зерттеу мәселесі. Халқымыздың болашақ ұрпағы өз заманына сай тәлімді
тәрбие алуы үшін, осы мәселелерге баса назар аударылғанын қалаймыз.
Сондықтан болашақ ұрпақ, соның ішінде қазақ баласының болашағы бізді көп
толғаныдары. Себебі, егемен еліміздің болашағы, ертеңі – ол бүгінгі өсіп келе
жатқан бала екені бәрімізге белгілі. Осы балалардың дұрыс тәрбие алуы білікті
мамандарға, тәрбиешілерге тікелей байланысты. Тәрбиеші деген үлкен ұғым, сол
ұғым өз деңгейінде болып, ғасырмен қатар қадам басқаны дұрыс.
Зерттеу болжамы. Музыка баланың сезімдеріне тікелей әсер ете отырып
адамгершілік бейнесін қалыптастырады, жалпы бейімделушіліктің дамуына
қарай балалардың музыкаға деген әсерлі көзқарасы қалыптасып, есту қабілеті
жетіле түседі, шығармашылық елестету сезімі пайда болады. Музыканың
ықпалы кейде үгіттеуден де, нұсқаудан да анағұрлым күшті болады. Балаларды
мазмұны әртүрлі шығармалармен таныстыра отырып, біз оларды қосыла
әсерленуге баулимыз.
І-бөлім. Мектепке дейінгі мекемеде балалардың
музыкалық білім беру
1.1. Мектепке дейінгі ұйымдарда музыкалық білім беру
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттер
музыкалық қызметтің барлық түрі бойынша
жасалған бағдарламаға сай жоспарлы
жүргізіледі. Педагог материалды бірнеше
сабаққа бөле отырып, олардың әрқайсысын әрі
дербес педагогикалық, әрі тұтас
педагогикалық процестің бір бөлігін
қамтитындай етіп ұйымдастырады.
Музыкалық оқу іс - әрекеттері барлық топтармен бір мезгілде өткізіледі.
Олардың құрылымы, мазмұны оқу тапсырмалары мен балалардың жасына
байланысты болады. Бір жастағы баланың бақшада болу кезі ересек пен
балдырғанның белсенді қатынаста болып, оқуға үйретудің дайындық кезеңі
ретінде қарастырылады. Бір жарым жастағы балалармен оқу іс - әрекеті әуелі
шағын топпен 10 – 12 минут, ал содан кейін бәрін қосып өткізіледі. Екінші
топтан бастап және мектепке дейінгі мекеменің одан кейінгі топтарының
барлығында да музыкалық сабақтар аптасына екі рет өткізіледі.
1.2 Музыкалық тәрбие бағытының негізгі мақсаты
Музыкалық тәрбие бағытының
негізгі мақсаты - баланың бойында
белгілі бір деңгейдегі білім мен музыка
мәдениетінің негіздерін қалыптастыру,
балалардың шығармашылық дамуының
қажетті деңгейін қамтамасыз ету.
Бала дүниеге келгеннен бастап, ана
әлдиін, халықтық музыканы құлағына
сіңіріп өседі. Халықтық әуен келешек
ұрпақты адалдық, тазалыққа, кең пейіл,
ақжүрек болуға баулиды.
1.3 Музыка – оқу іс - әрекетін
ұйымдастырудың міндеттері
Мектепке дейінгі мекемелердегі оқу іс - әрекеті жұмысының нәтижесі мен
сапасын көтеру мәселесі – бүгінгі таңда алдыңғы қатарда тұрған маңызды
істердің бірі.
Еліміз егемендік алып, қоғамдық өмірдің барлық салаларында, соның
ішінде білім беру саласында да түбегейлі өзгерістер мен жаңалықтар енгізіліп,
оқыту мүмкіндіктері туды. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы
– осының айғағы.
2. Мектепке дейінгі мекемелерде мызкалық
аспапты қолдану жолдары
2.1 Музыка пәнін қазақ ұлттық аспаптар
арқылы үйрету.
Әдістемелік нұсқауларға тоқталу;
материалдар жинақтау
Музыка
сабағын Музыка сабағында музыкалық аспата
жаңаша ойнау бөлімін оқытуға көшу
үрдісте
жүргізу
этаптары. Музыкалық аспапта ойнау бөлімін
музыка сабағының бөлімдерімен
байланыстыра жүргізу
Аспаптану бөлімінде домбырада
ойнау жүйесін үйрету
Музыка сабағында музыкалық іс - әрекеттерді аспаптық
музыкамен байланыстыра жүргізу жолдары.
Музыка тыңдау Нота сауаты Ән – хор айту
Музыкалық аспапта
ойнау
(Домбырада ойнау)
Ырғақты би Музыка тарихы
қимылдары
2.2 Музыкалық аспаптарды қолдану
әдіс-тәсілдері
Балалар үшін сабақта қолданылатын музыкалық аспаптар көлемі,
салмағы жағынан ыңғайлы, құрылысы қарапайым, әрі мықты болуы
керек. Аспаптарды ойнаудан бұрын балаларға олардың құрылысы, шығу
тарихы, дыбыстық бояуы (тембрі) туралы біраз мағлұматтар бере
отырып, оны сабақта пайдаланудың тиімділігін, мақсатын және қолдану
тәсілдерін әңгімелейді.
Аспапта ойнау кезінде балалардың тұрып ойнау, немесе отырып
ойнау қалпын қадағалау қажет. Аспаптарды меңгерудің ең алғашқы
қадамы ретінде балалардың ырғақ сезімін дамытатын қарапайым
жаттығулар жасаган тиімді. Әр музыкалық аспаптың сипатына сай
оның ырғақтық өрнектерді келтіру ерекшеліктерін ескеру керек. Бұл
жаттығуда алғашқыға қарағанда әр аспаптың партиясында
өзгешеліктер бар
Қорытынды
Музыка арқылы эстетикалық тәрбие берудің негізі жолы – тәрбие
процесі мен балалардың күнделікті өмірімен іс - әрекетінде
тиімді тәлім – тәрбие шараларын ұйымдастыру. Балалардың
эстетикалық тәрбие туралы түсінігі мол болғанымен, тәжірибеде
іс - әрекеті, тәртібі біліміне сәйкес келмейтін жайлар кездеседі.
Олар жақсы, жаман әдеттерді білгенімен, оны өз өміріне
сәйкестендіре, тәртібінде іске асыра алмайды. Өйткені, ережені
есте сақтау оңай да оны іске асыру қиын. Сондықтан,
эстетикалық тәрбие жайында түсінік, білім берумен қатар
күнделікті өмірдегі дұрыс тәртібін, іс - әрекетін ұйымдастыруды
іске асыру оң болады.
Назарларыңызға рахмет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz