Мұғалімнің құзыреттілігі


Slide 1

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

КУРСТЫҚ ЖҰМЫС

Тақырыбы:

«Мұғалімнің құзыреттілігі»

Орындаған:

Тексерген:

Орал, 2015

Slide 2

Кіріспе

І Теориялық бөлім. Мұғалімнің құзыреттілігін қалыптастыру - бүгінгі білім жүйесіндегі алға басудың негізгі факторы

1. 1 Білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі - белсенді оқыту түрлері мен әдістерін жетілдіру

1. 2 Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі - нәтижелі білім берудің негізі

ІІ Практикалық бөлім. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру

2. 1 Жаңа формация маманы

2. 2 Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың

ғылыми - педагогикалық негіздері

2. 3 Құзыреттілікті дамытуда мұғалімнің шығармашлық жұмысынның маңызы

Қорытынды

ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

Мазмұны

Slide 3

Зерттеу жұмысының мақсаты - мұғалімдердің педагогикалық шеберлігімен қатар, оны басқару ісін тиімді ұйымдастыру, дұрыс бағыт-бағдар берілетін әдістемелік жұмыстарды жүргізу, мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін зерттеу.

Зерттеу міндеттері:

Жеке тұлғаны қалыптастыру барысында мектеп ұжымының ықпалы.

Мұғалімнің құзыреттілігін қалыптастыру - бүгінгі білім жүйесіндегі алға басудың негізгі факторы ретінде.

Білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі - белсенді оқыту түрлері мен әдістерін жетілдіру.

Қазіргі заманғы мектептегі білім сапасын жетілдіру білім үрдісінің субъектілерін дамыту шарты ретінде.

Slide 4

Ұлы Абайдың: «Тегінде, адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады», - деген сөздері ұстаздық мамандықтың болмысын ашатын сөздер емес пе?

Slide 5

Адам кәсібилігінің қажетті құрамдас бөлігі кәсіби құзыреттілік болып табылады. Кәсіби құзыреттілік мәселесі отандық және шетел ғалымдарының жұмыстарында қарастырылады. Кәсіби құзыреттіліктің заманауи бағыттары және түсіндірмелері тіптен әртүрлі. Қазіргі кезде шетел әдебиеттерінде бар кәсіби құзыреттілік анықтамалары, яғни «терең білім», «тапсырманы адекватты орындау күйі», «қызметті актуальды орындау қабілеттері» және басқалары бұл ұғымның мазмұнын толық нақты түсіндіре алмайды.

І теориялық бөлім. Мұғалімнің құзыреттілігін қалыптастыру - бүгінгі білім жүйесіндегі алға басудың негізгі факторы

1. 1 Білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі - белсенді оқыту түрлері мен әдістерін жетілдіру

Slide 6

Арнайы, немесе қызметтік кәсіби құзыреттілік жоғары кәсіби деңгейде қызметті меңгерумен және тек арнайы білімді игеріп қоймай, сонымен бірге оны тәжірибеде қолдануды білумен сипатталады.

2. Әлеуметтік кәсіби құзыреттілік кәсіби қоғамдастықта қабылданған кәсіби қарым-қатынас тәсілдерін, біріккен кәсіби қызмет және серіктестік әдістерін игерумен сипатталады.

3. Жеке кәсіби құзыреттілік өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістерін, кәсіби деформацияға қарсы тұру құралдарын меңгерумен сипатталады. Және осыған маманның өз кәсіби қызметін жоспарлауды, өз бетімен шешім қабылдауды, проблеманы көруді енгізеді.

4. Дара (индивидуальды) кәсіби құзыреттілік өз-өзін басқара білу тәсілдерін, кәсіби өсуге дайындық, кәсіби қартаюға берілмеу, кәсіби мотивацияның табанды болуы қасиеттерін меңгерумен сипатталады.

Кәсібилікті маманның дамуының әртүрлі бағыттарымен қатыстырып, кәсіби құзыреттіліктің төрт түрі анықталады: арнайы, әлеуметтік, жеке, дара.

Slide 7

Ойы жүйрік, ақылы терең, бәсекеге қабілетті, өзгерістерге бейім, шығармашылығы биік, кәсіби шеберлігі жетілген, ізденуші, зерттеуші, жасампаз жаңашыл ұстаз - бүгінгі қоғамның тапсырысы.

Әр сабағына өздігінен білім меңгерудің, ізденіс пен жемісті еңбектің қайнар көзіне айналдырғанда ғана, талапқа сай мұғалім болу мәселесі шешіледі. «Сабақ беру - үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол - жаңадан жаңаны табатын өнер», - дейді Жүсіпбек Аймауытов.

1. 2 Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі - нәтижелі білім берудің негізі

Slide 8

Нәтижеге бағдарланған білім беру сапасын арттыруда жаңаша жолдар мен әдістер табуға дағдыланған «Жаңа формация маманы болу - білім беру саласының өзекті мәселелерінің бірі. Білім беруді түрлендіруде, білім процесін реформалауда зерттеуші мұғалім мен көшбасшы мұғалім жаңа формация мұғалімі ретінде орталық тұлға болып табылады.

ІІ Практикалық бөлім. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру

2. 1 Жаңа формация маманы

Slide 9 Slide 10

Бүгінгі студент - ертеңгі маман. Оқыту үрдісін басқарудың педагогикалық-психологиялық мәселелерін анықтауда педагог пен оқушылардың арасындағы қарым-қатынастарды ұйымдастыру мұғалімнің теориялық білімінің болуын қажет етеді.

Болашақ маманның кәсіби педагогикалық функциялары: конструктивтік, ұйымдастырушылық, қарым-қатынастық, дамытушылық, ақпараттық, зерттеушілік.

2. 2 Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми - педагогикалық негіздері

Slide 11
Ұқсас жұмыстар
Болжау іскерлігі
Қазіргі мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
Интербелсенді әдістері
Мұғалім тұлғасы
Мұғалімнің теориялық дайындығы
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі
Педагогикалық құзыреттілік ұғымы
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz