Мұғалімнің құзыреттілігі




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:

«Мұғалімнің құзыреттілігі»

Орындаған:
Тексерген:

Орал, 2015
Мазмұны
Кіріспе

І Теориялық бөлім. Мұғалімнің құзыреттілігін қалыптастыру –
бүгінгі білім жүйесіндегі алға басудың негізгі факторы
1.1 Білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі -
белсенді оқыту түрлері мен әдістерін жетілдіру
1.2 Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі - нәтижелі білім берудің негізі

ІІ Практикалық бөлім. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін
қалыптастыру
2.1 Жаңа формация маманы
2.2 Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың
ғылыми - педагогикалық негіздері
2.3 Құзыреттілікті дамытуда мұғалімнің шығармашлық
жұмысынның маңызы

Қорытынды
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Зерттеу жұмысының мақсаты – мұғалімдердің педагогикалық
шеберлігімен қатар, оны басқару ісін тиімді ұйымдастыру, дұрыс
бағыт-бағдар берілетін әдістемелік жұмыстарды жүргізу, мұғалімнің
кәсіби құзыреттілігін зерттеу.

Зерттеу міндеттері:
1. Жеке тұлғаны қалыптастыру барысында мектеп ұжымының
ықпалы.
2. Мұғалімнің құзыреттілігін қалыптастыру – бүгінгі білім
жүйесіндегі алға басудың негізгі факторы ретінде.
3. Білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі -
белсенді оқыту түрлері мен әдістерін жетілдіру.
4. Қазіргі заманғы мектептегі білім сапасын жетілдіру білім
үрдісінің субъектілерін дамыту шарты ретінде.
Ұлы Абайдың: «Тегінде, адам
баласы адам баласынан ақыл,
ғылым, ар, мінез деген
нәрселермен озады», - деген
сөздері ұстаздық мамандықтың
болмысын ашатын сөздер емес пе?
І теориялық бөлім. Мұғалімнің құзыреттілігін
қалыптастыру – бүгінгі білім жүйесіндегі алға басудың
негізгі факторы
1.1 Білім беру саласын ізгілендірудің басты
бағыттарының бірі - белсенді оқыту түрлері мен
әдістерін жетілдіру
Адам кәсібилігінің қажетті құрамдас бөлігі кәсіби
құзыреттілік болып табылады. Кәсіби құзыреттілік мәселесі
отандық және шетел ғалымдарының жұмыстарында
қарастырылады. Кәсіби құзыреттіліктің заманауи
бағыттары және түсіндірмелері тіптен әртүрлі. Қазіргі кезде
шетел әдебиеттерінде бар кәсіби құзыреттілік
анықтамалары, яғни «терең білім», «тапсырманы адекватты
орындау күйі», «қызметті актуальды орындау қабілеттері»
және басқалары бұл ұғымның мазмұнын толық нақты
түсіндіре алмайды.
Кәсібилікті маманның дамуының әртүрлі бағыттарымен
қатыстырып, кәсіби құзыреттіліктің төрт түрі анықталады:
арнайы, әлеуметтік, жеке, дара.
1.Арнайы, немесе қызметтік кәсіби құзыреттілік жоғары кәсіби
деңгейде қызметті меңгерумен және тек арнайы білімді игеріп
қоймай, сонымен бірге оны тәжірибеде қолдануды білумен
сипатталады.

2. Әлеуметтік кәсіби құзыреттілік кәсіби қоғамдастықта
қабылданған кәсіби қарым-қатынас тәсілдерін, біріккен кәсіби
қызмет және серіктестік әдістерін игерумен сипатталады.

3. Жеке кәсіби құзыреттілік өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту
әдістерін, кәсіби деформацияға қарсы тұру құралдарын меңгерумен
сипатталады. Және осыған маманның өз кәсіби қызметін
жоспарлауды, өз бетімен шешім қабылдауды, проблеманы көруді
енгізеді.

4. Дара (индивидуальды) кәсіби құзыреттілік өз-өзін басқара білу
тәсілдерін, кәсіби өсуге дайындық, кәсіби қартаюға берілмеу, кәсіби
мотивацияның табанды болуы қасиеттерін меңгерумен
сипатталады.
1.2 Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі - нәтижелі білім
берудің негізі

Ойы жүйрік, ақылы терең, бәсекеге қабілетті, өзгерістерге
бейім, шығармашылығы биік, кәсіби шеберлігі жетілген,
ізденуші, зерттеуші, жасампаз жаңашыл ұстаз – бүгінгі
қоғамның тапсырысы.
Әр сабағына өздігінен білім меңгерудің, ізденіс пен жемісті
еңбектің қайнар көзіне айналдырғанда ғана, талапқа сай
мұғалім болу мәселесі шешіледі. «Сабақ беру - үйреншікті жай
ғана шеберлік емес, ол – жаңадан жаңаны табатын өнер», -
дейді Жүсіпбек Аймауытов.
ІІ Практикалық бөлім. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін
қалыптастыру
2.1 Жаңа формация маманы

Нәтижеге бағдарланған білім беру сапасын
арттыруда жаңаша жолдар мен әдістер табуға
дағдыланған «Жаңа формация маманы болу – білім
беру саласының өзекті мәселелерінің бірі. Білім
беруді түрлендіруде, білім процесін реформалауда
зерттеуші мұғалім мен көшбасшы мұғалім жаңа
формация мұғалімі ретінде орталық тұлға болып
табылады.
2.2 Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін
қалыптастырудың ғылыми - педагогикалық негіздері

Бүгінгі студент — ертеңгі маман. Оқыту үрдісін
басқарудың педагогикалық-психологиялық
мәселелерін анықтауда педагог пен оқушылардың
арасындағы қарым-қатынастарды ұйымдастыру
мұғалімнің теориялық білімінің болуын қажет етеді.
Болашақ маманның кәсіби педагогикалық
функциялары: конструктивтік,
ұйымдастырушылық, қарым-қатынастық,
дамытушылық, ақпараттық, зерттеушілік.
2.3 Құзыреттілікті дамытуда мұғалімнің шығармашлық
жұмысынның маңызы

Біз қадам басқан ХХІ ғасыр жан-жақты дамыған,
білімді, өз ісіне де, өзгенің ісіне де әділ баға бере
алатын, өзіне сенімді, тәуелсіз Қазақстанның
әлуметтік-экономикалық жағынан дамуына зор үлес
қоса алатын тұлға тәрбиелеуді талап етіп отыр.
Осыған байланысты бүгінгі күнннің басты мәселесі –
жас ұрпаққа нәтижеге бағытталған білім беру болып
отыр.
Қорытынды

Қорыта айтқанда, болашақ мұғалімнің кәсіби қалыптасуында
үздіксіз практиканың алатын орны ерекше. Ол педагогикалық оқу орны
мен мектеп арасындағы тығыз байланыстың нәтижесінде жүзеге
асырылады. Нақты жүзеге асырудың тікелей жолы - студенттер үшін
"Мектеп күнін" өткізуді қайтадан қалпына келтіру (бұрын болған). Бұл
педагогикалық оқу орындарының студенттері аптаның бір күнінде
толығымен мектепте болып, алдына қойған міндеттерге жетудің
тікелей жолы. Өйткені, қазіргі 1,2-курс студенттері практикаға
сабақтан шыққан уақытта барады, бұл кезде студенттердің қандай да
бір нәрсеге үйренуге деген қызығушылығы төмен болады деп
ойлаймын.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Болжау іскерлігі
Қазіргі мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
Интербелсенді әдістері
Мұғалім тұлғасы
Мұғалімнің теориялық дайындығы
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі
Педагогикалық құзыреттілік ұғымы
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
Пәндер