Өзін-өзі тану сабағының бас кезеңін ұйымдастырудың дидактикалық және әдістемелік тәсілдері


Slide 1

Сабақты көтеріңкі, жақсы көңіл күймен ұйымдастыруға бағытталған сабақтың бас кезеңінде қолданылатын әдістемелік тәсіл.

Slide 2

Оқу ақпаратында берілген жаңа ойлар сабақтың мақсатын айқындап, оқушылар білімін толықтыра түсуіне, оған тұжырым жасауына, қорытындыға келуіне көмектеседі.

Slide 3

Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға, оқу материалын эмоционалдық-бейнелі тұрғыдан қабылдауға ықпал ететін өзін-өзі тану сабақтарының міндетті элементі болып табылады.

Slide 4

Балалардың тақырып мазмұнын түсінуіне мүмкіндік беретін дидактикалық тәсілдің сұрақтар мен жауаптар түріндегі қарым-қатынас формасы.

Slide 5

Оқушылардың білімін және адамгершілік қасиеттер мен құндылықтар туралы түсініктерін кеңейтуге, оқу іскерліктерін дамытуға бағытталған әдіс.

Slide 6

Балалардың шығармашылық шабытын аша түсуге, олардың символдарды, бейнелер мен әрекеттерді ұғынуы арқылы өзінің пікірін айту мен басқалардың пікірін құрметтей білу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді

Slide 7

Балалардың өмірдің тәлімдік-танымдық жағдайларының мәнін ұғына білу мен нақты өмірлік жағдаяттарды бағалай білу дағдыларын дамытуға, өзінің ойы мен ісіне, әрекеттеріне жауапкершілігін қалыптастыруға ықпал етеді.

Slide 8

Бұл тәсіл өзін-өзі тану сабақтарында оқу материалының мазмұнын эмоционалдық-сезімдік күймен тиімді қабылдау мақсатында әр түрлі жағдаяттарды балалардың өздері рөлдерде орындауы арқылы ұйымдастырылады.

Slide 9

Балалардың танымдық қызығушылық-тарын арттыру мен жаңа игерілген түсініктері мен іскерліктерін бекітуге арналған оқыту әдісі.

Slide 10

Оқушылардың танып-білуге құштарлығын арттыру мақсатында сабақ барысында айтылған ойларды жинақтап бекітуге бағытталған әдістемелік тәсіл.

Slide 11

Бір-бірімен пікір алмасуды, бір-біріне тілектер айтуды немесе әрбір баланың эмоционалдық күйін, олардың сабақ мазмұнын түсіну деңгейін анықтауға мүмкіндік туғызатын әдістемелік тәсіл.


Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі тану - тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының негізі
Өзін-өзі тану және тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы: дамудың жас кезеңдері мен оқу-әдістемелік аспектілері
Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдаудың принциптері
Өзін-өзі тану - тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының негізгі шарты
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты
Өзін-өзі тану: тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруындағы рөл мен механизмдері
Өзін-өзі тану пәнінің рухани-адамгершілік бағдарламасы және инновациялық оқу-әдістемелік кешені
Өзін-өзі тану пәні арқылы жеке тұлғаның рухани-адамгершілік білімін дамыту әдіс-тәсілдері
Өзін-өзі тану пәні: тұлғаны қалыптастыру және өзін-өзі тәрбиелеудің құрылымы
Өзін-өзі тану: Адамның жан сұлулығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz