Туризмдегі қызмет көрсету түсінігі

Туризмдегі қызмет көрсету түсінігі
Туристік қызмет
Туристік қызметтер- қызмет көрсету саласында мақсатты түрде жасалынатын іс-қимыл, бұл туристің немесе экскурсанттың қажеттіліктерін қамтамасыз етеді.
тасымалдау
орналастыру,
тамақтандыру
Экскурсант - уақытша болатын елдегі туристік ресурстарды танымдық мақсатта 24 сағ. аспайтын уақытқа барып көретін жеке тұлға.
Экскурсия - жеке тұлғаның уақытша болатын елдегі туристік ресурстарды танымдық мақсатта 24 сағ. аспайтын уақытқа барып көруі
Экскурсиялық қызмет - уақытша болатын елдегі туристік ресурстарға танымдық мақсатта келуді ұйымдастыру жөніндегі кәсіпкерлік қызмет, ол туристерді орналастыру жөніндегі қызметті көздемейді және 24 сағ. аспайтын мерзімді қамтиды.
Экскурсавод - уақытша болатын елдегі туристік ресурстармен таныстыру жөнінде туристерге экс ақпараттық, ұйымдастырушылық қызмет көрсетуге сай біліктілігі бар, даярлықтан өткен жеке ұлға
Адамның саяхат кезіндегі орын алмастыруы былайша бөлінеді:
1) Активті- адам-ң бұлшықет көмегімен:жаяу, тауға шығу, альпинизм, велосипедпен, жүзу.
2) Пассивті- механ-қ қозғалатын немесе басқамен қозғалатын түрлі құралдардың көмегімен.
Тасымалдау құралдары мыналармен қызмет ете алады:
«демалыс - емделу» - Ессентуки
«Спорт» - Чехия, Швейцария
Экскурсияны ұйымдастыру үшін туристік кәсіпорында біліктілігі жоғары экскурсия жүргізушісінің болуы қажет.
Туристік қызмет аясын мемлекеттік басқарудың неғұрлым маңызды міндеттерінің қатарына келесілерді жатқызуға болады:
- Сырттан келетіндер мен іштен келушілерге қажетті жағдай жасауды,
ал жергілікті тұрғындарға онда тұру жағдайын қамтамасыз ететін туристік инфрақұрылым элементтерін кешенді түрде дамыту;
- Мемлекеттік мүдделерді есепке алу, ҚР-ң тарихи-мәдени мұрасын қорғау,
қоршаған орта сапасын жақсарту, туристік ресурстарды кешенді және тиімді пайдалану;
- Ел ішінде туристік нысандарды тиімді орналастыруына қол жеткізу.
Туристік қызмет аясының алдында тұрған міндеттер:
Туристік нарықты сегменттеу.
Бүкіләлемдік туристік ұйым сарапшыларының ұсынған туристік нарықтың 4 сегментін негізге алуға болады, олар:
Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz