Қаржының мәні,функциясы,жүйесі



Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі М. О. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Тақырыбы:Қаржының мәні, функциясы, жүйесі
Орындаған:Токумбаев. Д
Қабылдаған:Ахметова А

Қаржының функциясы
Бөлу функциясы қаржы құрал-
дарын қоғамдық жалпы өнім мен
оның аса маңызды бөлігі-ұлттық
табысты, сондай - ақ ұлттық бай-
лықтын бір бөлігін бөлу кезінде
көрінеді
Бақылау функциясы қаржының бөлгіш-
тік функциясынан туындайды және жи-
ынтық қоғамдық өнімді, ұлттық табыс-
ты тиісті ақша қорлары бойынша олар
ды мақсатты жұмсауға бақылау.

ҚР қаржы жүйесі
Жалпы мемлекеттік
қаржылар
Шаруашыл-ық жүргізу субъектілер
қаржысы
Халықтық үй
шаруашылық
құқықтың
қаржысы

ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІ
«Қаржы жүйесі» ұғымы тиісті акша қаражаттарының қорын құру және пайдалану негізіндегі қатынастардың жиынтығын, сондай-ақ, осы қатынастарды ұйымдастыратын органдарды қамтиды. Кейде бұл ұғым тар мағынада мемлекеттің қаржы мекемелерінің жиынтығы ретінде қолданылады, бірақ бұл анық емес. Жоғарыда көрсетілген ұғымның анықтамасына қаржының мәндік сипаттамасынан туындайтын қаржы жүйесінің сыныпталуының қағидалық моделі, оның-қоғамдық-экономикалық үрдістегі орны берілген. Осы критерийге сәйкес қаржы жүйесі үш бөлімнен тұрады: қаржы қатынастарының жиынтығы; ақша-қаражат қорларының жиынтығы; басқарудың қаржылық аппараты. Қаржыдағы функционалдық сыныптамаға сәйкес, салық, бюджет, сыртқы экономикалық қатынастар, қаржыны жоспарлау, бақылау және басқаларды функционалдық жүйеастылар деп атауға болады.

Жалпы мемл-к қаржылар
Мемл-к бюджет-
бұл мемл-ң кірісте-
рі мен шығыстарын
көсететін оператив-
тік қаржы жоспары.
Арнаулы бюджет-
тен тыс қорлар-
бұл мем. меншігіндегі
ұзақ мерзімге арналған
мақсатты ақшалай қор.
Мемлекеттік несие-
бұл мем. Басқа мем-
тен қаржылық ұйым-
дардан қаражат
тарту.

Қаржылық стратегия - қоғамның әлеуметтік дамуындағы ұзақ мерзімге және ірі көлемдегі қаржының жалпы бағытын анықтайды
Қаржылық тактика -елдегі, аймақтағы, қалалардағы экономикалық және қаржылық ауытқулармен қарама-қайшылықтарды зерттей отырады.

ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАДАҒАЛАУ
Қаржы қадағалау агенттігіне түсіп жатқан өтініштерді қарау тәжірибесі, жекелеген қазақстандық банктердің шарттарын зерделеуі несие алу, өтеу және қайтару, сондай-ақ депозиттер бойынша сыйақы алу процесінде көпшілік осы қызметтердің нақты бағасына риза бола бермейтінін көрсетуде. Қатардағы клиенттердің көбісі шартқа қол қояр сәтте банк қызметінің нақты бағасы қандай екенін білмейді.
Сондай-ақ Агенттікке соңғы жылдарды келіп түскен, оның ішінде Президент Әкімшілігі, Парламент, Үкімет, Прокуратура және басқа мемлекеттік органдардан қайта жолданған шағымдар мен өтініштердің статистикасы бойынша, жылына олардың 31 %-дан 42 %-ға дейін банктер мен жекелеген банк операцияларын жүзеге асыратын банктік емес ұйымдардың қызметіне байланысты болып келеді. Ал соңғылардың ішінде 45 %-дан 63 %-ға дейін несиелер мен депозиттер ұсыну немесе соған сәйкес қызмет көрсетуге байланысты.
Шағымдар көрсеткендей, клиенттер шарт жасасып болғаннан көп уақыт кейін төлемдердің қаншасы банктің сыйақысына, қаншасы негізгі берешекті төлеуге жұмсалатынын, берешек өте баяу азаятынын түсіне бастайды. Бұл ретте клиенттер берешектерін дер кезінде төлеуге қиналып, бағалардың өсіп, жалақы берешекті төлеу түгіл күнделікті шығыстарға да жетпейді деп шағымданады. Депозиторлар негізінен банк сыйақысының төмендігіне шағым жасайды.


ҚР-да стратегиялық басқаруда келесі органдар атқарады.

Қаржылық жоспарлау

Қаржылық басқару.
Субъектілері ретінде басқаруды жүзеге асыратын ұйымдық құрылымдар
Объектілері ретінде қаржы қатынастарының сан алуан түрлері бола алады.

Қаржыларды басқару.
Қаржыларды басқару-бұл қаржылық және экономикалық, әлеу-
меттік жетілдір және дамыту мақсатындағы әсер ету процесі,
яғни бұл ықпал жасаудың әдістері мен тәсілдері.
қаржылық басқаруда белгіленген қаржылық қағидаттар сақталу
тиіс. Қаржылық қағидаттар дегеніміз қаржыларды басқарудағы есепке алынатын негізгі ережелер. Қаржыларды басқаруда ерекше өкілеттік президентке жүктеледі. Жалпы қаржыларды басқарудын екі түрі бар:1. Стратегиялық басқару 2. Оперативтік басқару.
Оперативті басқару-қаржыларды халық шаруашылығындағы кәсіпорындарда, ұйымдарда, бірлестіктерде деңгейінде басқаруы.
Бұл бүгінгі күні қаржы менеджменті ғылымының әдістері мен тәсілдері мен жүзеге асырылады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz