Тәрбиенің психологиялық қызметтегі рухани- адамгершілік мәдениеті




Презентация қосу
Тәрбиенің
психологиялық
қызметтегі рухани-
адамгершілік
мәдениеті
«Қазақтың ұлттық сана сезімін дамыту –
қазақ деп аталатын таң ғажайып, әрі
бай тарихи және мәдени байтаққа өз
қатысының барын сезіну»

Н.Ә. Назарбаев
Тәрбиенің негізгі қызметі:
1. Мәдениетті сақтау және жалғастыру;
2. Тұлғаны әлеуметтендіру;
3. Тұлғаның шығармашылық қабілетін
дамыту, баланы қорғау.
Жеке тұлғаның мәдениеттілігі

Жан- жақты
дамыған тұлға

Әлеуметтік Азаматтық
Өз ісіне
Гуманист ортада борышын
жауапты
белсенді біледі

Көмек Басқаларға Өзіне талап
Мейірімді
беруге әзір адал қоя біледі

Өз ұлтын сүюмен
Өз халқының
қатар, басқа Ана тілін
тарихын жақсы
ұлттарды құрметтейді
біледі
сыйлайды
“Тұлға қалыптастырудағы
мектеп пен отбасының рөлі”
“Жапырақ тамырдан нәр алады”
-дейді халқымыз. Барлық бала жақсы
мен жаман әдеттерді өзі өскен
шанырақта үйренеді. Егер ата-ана, басқа
да отбасы мүшелері өзара жақсы қарым
–қатынаста болса олардың балалары да
әдепті, тәрбиелі, мәдениетті болып өседі.
Бала тәрбиесі туралы тірек
Отбасындағы ұлттық тәрбие
- әлеуметтенудің басты
қайнары.
Ұлттық сана мен ұлттық
рухты тәрбиелемейінше, ұлттық
мемлекет қалыптастыру мүмкін
емес екендігі баршаға аян. Ұлттық
рухты биік бағалайтын мықты
ұрпағы бар ел ғана қандай да
болмасын мәдени, саяси,
экономикалық қайта құруларды
қиналмай көтерері шындық.
Қазақ отбасы тәрбиесіндегі мәдени құндылықтар:
1. Жетілген адам, яғни “Сегіз қырлы, бір сырлы адам”
тәрбиелеу.
2. Отанды, халқын, жерін, елін сүю. “Атаның ұлы емес,
халықтың ұлын” тәрбиелеу.
3. Адал, арлы азамат тәрбиелеу, яғни “Малым ,
жанымның садағасы, жаным арымның садағасы”.
4. Жеті атасын білуге тәрбиелеу. “Жеті атасын
білмеген, жетесіз”.
5. Отбасы шежіресі және мұрагерлік (туыстық қарым-
қатынас, үш жұрт, отбасындағы кенже ұлдың ерекше
рөлі). Ата-баба дәстүрін жалғастыру.
Ұлттық құндылықтарымыздың
бастысы, үлкенге құрмет кішіге ізет
көрсете білу, қонақжайлылық,
бауырмалдық сияқты асыл
қасиеттерімізді бала бойына күнделікті
сіңіре білу мектеп психологының міндеті.
Өз бойларындағы бар жақсы
адамгершілік қасиеттерді тақтадағы
күн сәулесінің бейнесіне
жабыстыру сәттері
Көп мәдениелік білім
болашағы
Көп мәдениелік білім берудің негізі
түсініктері:
бірегейлік, мәдени дәстүр, рухани мәдениет,
мәдениеттің жалпы шығу тегі, мәдениеттің
көп түрлілігі, мәдениет арасындағы
айырмашылықтар, мәдениеттердің әзара
ықпал етуі, мәдени үндестік, ұлт аралық
қатынастар мәдениеті, өзара түсіністік,
ынтымақтастық т.б.
Мектебімізде мәдениаралық өзара
әрекет тренингі жиі откізіліп
тұрады. Тренингте төмендегі
жаттығулар қолданылады:

«Амандасу», «Көпір», «Танысыңыз,
шетелдік», «Құрметті қонақ»,
“Этностардың (қазақ, орыс, ұйғыр)
өмір ағашы”
Бүгінгі таңда мектептің басты мақсаты - әр оқушыны
мәдениеті жоғары, адамгершілікті, шығармашыл, әлеуметтік
өмірге бейімделген тұлға етіп қалыптастыру. Қазіргі
педагогикалық психологиялық практикада оқушылар
тәрбиенің, өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі дамытудың
субъектісі болып табылады. Тәрбиенің негізгі бағытары
бойынша оқушының тәрбиелік деңгейі диагностикалау
нәтижесінде айқындалады.
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын,
Ауамыз таза болсын,
Суымыз мөлдір болсын,
Ұл-қызымыз аман болсын,
Көпшіл, бауырмал болсын,
Ұлтжанды, мәдениетті болсын !

Тыңдағандарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Адамгершілік тәрбие туралы түсінік
Отбасы тәрбиесі
Тәрбиедегі жаңашылдық
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
I тақырыптық блок Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Бастауыш сынып мұғалімі
Мұғалімнің түпкі мұраты
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ТӘРБИЕСІ, ҚАЛЫПТАСУЫ
Азаматтық, Қазақстандық елжандылық, этносарлық келісім туралы ұғым
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Пәндер