Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту




Презентация қосу
«Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін
дамыту.»
Дайындаған: Акимжанова А.У

Алматы 2012 ж
Оқушылардың білімге деген құштарлыққа
баулу.Оларды сабақ үстінде неше түрлі
интилектуалдық ойлау қабілеттерін
дамыту.
Интелектуалды ойын-бұл ойыншылармен
өзара атсалысуымен
ұйымдастырылады.Сонымен қатар әр тұрлі
тақырыптар бойынша сқрақтарға жауап
береді.
• Интилектуалды ойындарды ойнау-ол әр
баланың сабаққа деген қызығушылықтарын
арттыту және сабақты қызықты
өткізу.Сонымен қатар білім алушылардың
алған білімдерін қайталау мақсатында
интелектуалды тәсілдерді қолдану.
Интелектуалды ойындарда
қолданылатын әдіс-тәсілдер

Топпен жұмыс
Практикалық тапсырма
Карточкалар тарату
Ұяшықтарды ашу
Сөздерді құрастыру
Интелектуалды ойын түрлері

Бәйге
Кім жылдам
Ұшқыр ой
Ойлан тап
Сабақ – логикалық аяқталған, толық, шектеулі
бағандармен негізделіп қамтылған оқу-тәрбие үрдісі.
Оның құрамында күрделі тығыз байланыста оқу
процесінің негізгі элементтері қамтылған: мақсат, міндет,
мазмұны, әдісі, тәсілі, түрі, оқушы мен оқу арасындағы іс-
әрекеттің байланысы.
Сабақ өз алдына мұғалімнің шеберлігінің айқын көрінісі
болғанымен , бір жағынан оқытудың психолого –
педагогикалық заңдылықтарына, екінші жағынан білім беру
стандартының қоятын талаптарына негізделген.
Сабаққа қойылатын талаптар

1. Дидактикалық талаптар: сабақтың ұқыпты, айқын, дұрыс
ұйымдастырылуы, оқушылар алдындағы тақырыптың дұрыс
таңдап алынуы, білімдік және тәрбиелік мақсаттармен қатар
сабақтың нақты тапсырмаларын ұтымды жүргізіп
пайдалануына әсер етеді. Бұл талаптар сабақ жоспары мен
тақырыптық жоспардың жақсы жасалуына байланысты. Сабақ
жоспарында сабақтың тақырыбы, мазмұнының қысқаша
жоспары, білімдік және тәрбиелік мақсаты мен тапсырмалар,
құрал-жабдықтар, көрнекіліктер, сабақтың құрамының кезеңдік
түрлері, оқыту әдістері мен дидактикалық әдіс-тәсілдердің
түрлері жазылады.
Технологиялық талаптар
Технологиялық талаптар: Мұғалім өзі сабақ беретін сыныбындағы
оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, айтып жеткізуін, сабаққа
ынта, көңіл қоюын, ерік-жігерін, т.б. психологиялық жағдайы сабақ
үрдісіне ерекше әсерін тигізеді.
Мұғалімнің көңіл-күйі, жинақтылығы, жүріс-тұрысы оқушыларға беріліп,
оқу еңбегінің дұрыс немесе бұрыс болуына тікелей әсер етеді. Сондықтан
мұғалім өз бойындағы әр түрлі психикалық, эмоциялық көңіл-күйлеріне
ерік бермей өзін тежеп ұстауы қажет. Оқушылардың жеке басын танып,
зерттеу арқылы сабақ үстінде оларды мадақтап, қолдап, көмек беріп
және сол сияқты сабаққа үнемі қатысып отыруын ескеруі мұғалімнің
назарынан тыс қалмауы қажет.
Гигиеналық талаптар: Сынып бөлмесіндегі гигиеналық
талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол
болып түсуі- балалар денсаулығының кепілі. Мұғалім оқушыларға
шектен тыс физикалық немесе миға, жүйкеге салмақ салатындай
ауыр тапсырмаларды бермеуі керек. Ақыл-ойдың тежелуі мен
зорығуы сабақтың бір сарында болуына әкеп соқтырады.
Ақпаратты қабылдауды өмірлік тәжірибемен ұштастырмау дұрыс
емес. Ең бастысы, дененің әр түрлі сезім мүшелері бірдей жұмыс
істеуін қатаң ескеру қажет. Мұндай үзіліс оқушының демалып, әр
түрлі органдарының қалыпқа келуіне әсер етеді.
Сабақтың үш мақсаты:

Білімділік: оқушыларды білім, білік, дағды
жүйесімен қаруландыру.
Тәрбиелік: оқушылардың ғылыми
дүниетанымын, тұлғаның адамгершілік қасиетін,
көзқарастары мен сенімін қалыптастыру.
Дамытушылық: оқыту кезінде оқушылардың
танымдық қызығушылығын, шығармашылық
қабілеттерін, жігерін, көңіл-күйін, тілі, жадысы,
ынтасы, қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық
және тез ойлау қабілеттерін дамыту.
Әр түрлі үлгіде көрсетілген сабақ
талаптары
Аралас сабақ
Үй тапсырмасы бойынша нұсқаулық және тәжірибеде оларды қолдану, жаңа сабақты бірінші
бекіту, жаңа материалды баяндау,үй тапсырмасының орындалуы және ертерек оқылған
материалдармен білімдерін тексеру,ұйымдастыру бөлімі: өзіне келесі элементтерді қосу,
күрделі құрылымдағы сабақтар осы үлгіде болады.
Оқушыларды жаңа материалды қабылдауға дайындау,үй тапсырмаларының
орындалуын;оқушылардың дағдыларын және іскерлігін; өткен материалдармен білім деңгейін
сұрау жолымен бағалау және әшкереленген білім нәтижесін тексеру. Тексеруде және білім
бағасына қабылданады:
Жеке ауызша жауап алу;
карточкамен жауап алу;
жазбаша жауап алу;
тақтада жауап алу;
басқа да жауап алу жолдары және тапсырма шешімі
Алынған білімді жинақтау және қайталау сабақ.

Пәнді бөлу немесе осындай сабақ түрі тақырыпты оқығаннан кейін
өткізіледі.
Оның белгілері болып табылады:
- тапсырманың берілуі және проблема құрылымы;
- жұмыс қортындысының бағасы және жауап қортындысы ;
- қортынды өткізу; қатені түзету;
- үй тапсырмасының нұсқаулық бойынша орындалуы
Сабақта білім, дағды, шеберлік қолдану

Сабақтың осы түріне кіргізіледі:
- Ұйымдастыру бөлім;
- білім мақсатын түсіндіру және анықтау;
- алдыда оқылған материалдармен байланысты айқындау; - орындалған
жұмыс бойынша нұсқаулық;
- оқушылардың өздік жұмысы;
- оның қортынды бағасы;
- үй тапсырмасы бойынша нұсқаулық.
Оқушының өздік жұмысы- сабақты оқытуда негізгі әдіс. Сабақта
білімділік,іскерлік және дағды пайдалану пән бөлімі немесе тақырыпты
оқып білудің аяқталуында қолданылады. Бұл өткен білім бойынша
тәжірибелік дағды және теориялық материал біліміне ереже сияқты
тексеру өткізілмейді.
Қазіргі сабақтың негізгі
этаптары
Ұйымдастыру бөлiмi
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақты меңгеру алдындағы бiлiм мен бiлiгiн тексеру
Оқушылар алдында сабақ мақсатын қою
Жаңа ақпаратты қабылдау мен тұжырымдауды ұйымдастыру
Түсiнiктi алғаш тексеру
Ақпаратты қайта айту және оның қолданылатын жаттығулары арқылы iс-әрекеттің
түрлерiн меңгертудi ұйымдастыру
Алдында алған бiлiм мен бiлiкке сәйкес бiлiмнiң шығармашылыј түрде қолданылуы мен
меңгерiлуiн проблемалық тақырыптарды шешу арқылы ұйымдастыру
. Сабақта алғанды меңгеру және оны алдында алған бiлiм жүйесiне қосу
10.Оқушы мен мұғалiмнiң оқу әрекетiнiң нәтижесiн бақылау.
11.Келесi сабаққа үй тапсырмасын беру
12.Сабақты қорытындылау
Сабақ талдау түрлері мен
Сабақ талдау типтері
типтері
1. – толық - мұғалім іс-әрекетінің стилін анықтау мен іс тәжірибесін, оқу – тәрбие үрдісін сапалы
ұйымдастыруды бақылау мақсатынды жүзеге асырылады.
2. – қысқа - жалпы сапасын бағалау мақсатында және негізгі дидактикалық категорияларды
айқындайды;
3. – кешенді – сабақты ұйымдасту формасы, әдісі, мазмұны, мақсаты арасындағы байланыс пен
бірлінін жан – жақты қарастыруды болжайды. Көп жағдайда бір тақытыпқа байланысты бірнеше
сабақтарды талдауда және жас мамандарды оқытуда қолданылады.
Талдаудың әр қайсының бірнеше түрлері бар: дидактикалық, психологиялық, тбиелік,
методологиялық, ұйымдастырушылық.
Педагогикалық талдаудың мақсаттары әр түрлі болуы мүмкін, осыған сүйене тырып сабақтың бір
аспектісіне (жалпы педагогикалық, психологиялық т.б.) сәйкес келетін жекеленген талдау жүзеге
асырылады.
Сабақтың тиімділігін арттырудың негізгі жолдары

• танымдылық, тәрбиелік және дамытушылық мақсатты қою мен шешу;
• оқу үрдісінің қолайлығы (оқушының жеке дара мүмкіндіктері мен қабілетін
ескере отырып оқытудың барлық кезеңдерінде ең қолайлы нұсқасын
таңдау);
• оқушылардың танымдылық қызығушылықтарын қалыптастыру мен
ынталандыру;
• оқытудың ынталандыру әдістері мен тәсілдерін қолдану;
• оқушылардың өзіндік іс - әрекетін ұйымдастыру;
• жалпы және арнаулы білім, білік, дағды тұтастығын қалыптастыру;
• қарама – қарсы байланыстың шапшаңдығын ұйымдастыру;
• оқушы мен мұғалімнің қарым – қатынасының ынтымақтастығын
қалыптастыру, жағымды психологиялық қолайлы ахуалды қамтамасыз
ету
Интелектуалды әдісті сабақта қолдану

Жерге орналатыру 2-курс
Топқа бөлініп өткізу
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Ойын технологиясы
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
Қазіргі заман талабына сай ойын түрлерін сабақ барысында қолдана білуді үйрету
Қазақ тілінде дидактикалық ойындарды пайдалану
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Құм терапияның түрлері
Қазақ халық ойындарының жіктемесі балалардың жас
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Ойын технологиялары
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Пәндер