Дарынды балаларға арналған Жамбыл атындағы арнайы мектеп-гимназия интернаты




Презентация қосу
Дарынды балаларға
арналған Жамбыл
атындағы арнайы
мектеп-гимназия
интернаты
Мұқашева Меруерт – қазақ тілі,
әдебиет пәнінің мұғалімі, ғылым
магистрі, жаңашыл ұстаз.
«Абай мұрасы М.Әуезов творчествосында» деп
аталатын тақырып қазірдің өзінде зерттеу
нысанасына алынуда. Өйткені, ұлы ойшыл мұрасы
жазушыға рухани арқау болып, оның «Абай жолы»
роман-эпопеясынан көрініс табуы үлкен ізденісті,
жаңаша көркемдік шешім табуды қажет етеді.
Сабақтың тақырыбы: «Абай жолы» роман-
эпопеясы.
Сабақтың түрі: Кіші ғылым академиясындағы ғылыми кеңес отырысы (жобалар
қорғау).
Сабақтың девизі: Ізденеміз, зерттейміз, салыстырамыз, табамыз.
Сабақтың технологиясы: дамыта оқыту, проблемалық оқыту, ұжымдық оқыту
әдістері. Миға шабуыл, жоба қорғау, болжам-пікір.

Сабақтың мақсаты:
«Абай жолы» роман-эпопеясындағы образдар галереясы, оның эпопеяның алтын
діңгегі Абаймен бірлестікте алынуы туралы түсінік беру. Эпопеяның өн бойындағы
Абай дәстүрі, ұлылар үндестігі жайлы түсініктерін қалыптастыра отырып,
оқушыларды ғылыми ізденіске жұмылдыру.
«Абай жолы» роман-эпопеясынан алған білімдерін жинақтау, қайталау; іздендіру,
зерттеу жұмыстары арқылы шығармашылық жұмыстарға жетелеу.
Оқушылардың өз бетімен ізденуге, ғылыми ізденіске дағдыландыру. Проблеманы
шеше білу, ғылыми негізде дәлелдеуге қалыптастыру, білімділік дағдыларын
дамыту. Білімді оқушылық деңгейден анализ, синтез, шығармашылық деңгейге
көтеру.
Адамзат әдебиеті, мәдениеті, өнері, рухани байлығынан іздену, оны құрметтеуге
баулу. Әдемілік, сұлулықты қабылдауға, ұлтжандылық қасиеттерін қалыптастыру.

Сабақтың жабдығы: Слайдтар, модель, ғылыми жоба, проект, КЖТ,
портреттер.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: іздендіру, зерттеу, сұрақ-жауап, талдау, мәтінмен
жұмыс, саралау, модель жасау, миға шабуыл сұрақтары, презентация қорғау,
болжам жасау.
І кезең
Кіші ғылым академиясындағы кіші ғылыми кеңес отырысы
(жобалар қорғау).
І жоба: Абай дәстүрі М.Әуезовтің «Абай жолы» эпопеясында.
ІІ жоба: «Абай жолы» эпопеясындағы образдар галереясы.

ІІ кезең.
Әдеби диагностикалық консилиум.
Қаралатын мәселе: «Абай жолы» эпопеясындағы тарихи және көркем
шындық.
-Құнанбай
-Ділдә бейнелерінің тарихи негізі және жазушының
-Дәрмен көркем шешімі.

ІІІ кезең.
Абай жолының халық жолына ұласуы.
(Бейнелік модель қорғау конкурсы).
Абай жолы
Құнанбай жолы
Ескерту: Қалаған тақырыбыңа да жасауға болады.

ІY кезең.
«Миға шабуыл» сұрақтары.

(Әдеби пікірталасы)
Y кезең.
«Мен және «Абай жолы» »
( идеялар презентациясы)
YІ кезең.
Бағалау, коррекция, үй тапсырмасы.
ақтың Илиадасы» («Абай жолы» эпопеясының жазылу тар

Шыңға шыққан жас шынар» (Абай бейнесі І-ІІ кітап бойынш

ның ұлы емес, адамның ұлымын» (ІІІ-ІY кітаптар бойынша
бейнесі).

- «Адамның емес, ата ұлдары» (Абай және Құнанбай).

- «Атаның ұраны емес, аталының қорлығы қосқандар».

- «Жарқ етпес қара көңілім...» (Абай және әйелдер).

-«...Гүлдерім, дәндерімнен ұрпақ, нәсіл қалар ма?»
(Абай және жас қауым).

- «Өмірге көзімді ашқан...» (Абай және оның орыс достары)
-Эпопеядағы халық ұлы, дана, прогресс - Абай бейнесі

-Халық бейнесі, оның басындағы Дәркембайлар

-Шымылдық артында қалған Құнанбай, Бөжейлер.
Образдар галереясы

-Үстемдер айналасындағы сойыл соғушы Ізғұтты, Майбас

-Атасының руы қосқандар – Жиренше, Байдалы, Байса

-Ана, әйелдер проблемасы.(Зере, Ұлжан, Ділдә т.б)

-Ғашықтар. ( Мағрипа, Үмітей, Керімбала т.б)

-Достары, шәкірттері (Дәрмен, Ербол)..

-Саяқ тұлғалар – Базаралы, Балағаздар

-Үстемдік пен озбырлықтың Құнанбайдан кейінгі ірі
өкілдері-Оразбай, Дайыр
Қатал

Эпопеяда Құнанбай Әділетсіз
Прогреске қарсы
күш
Ата жолын, ескі әдет-
салтты жақтаушы
Күншіл

Эпопеяда Ділдә Томырық
Өркөкірек
Қатыгез

Абайдың
шәкірті
Эпопеяда Дәрмен Ақын
Абай жолын
жалғастырушы
Халық жолындағы
күрескер
Бағалау парағы
Өзінің Спикер Мұғалім Қорытынды
бағасы бағасы бағасы

Ұқсас жұмыстар
Жамбыл атындағы Мемлекеттік жасөспірімдер кітапханасы
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ САЛАСЫ
Наурызым-мерекем, Наурызым-берекем.
Қазақстандағы арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу және даму тарихы
Әдебиет пәні
Астана –тәуелсіз мемлекетіміздің бас қаласы!
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдері
Менің Туризм мамандығын таңдау себебім
Қазақтың тәлім - тәрбиесі
Әлемдік ұлттық білім беру жүйелері
Пәндер