Абай және Әл-Фараби мұрасы негізінде оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің инновациялық моделі


Slide 1

Жеке тұлғаны

адамгершілікке тәрбиелеу

Тақырыбы

«Өзіңе сен, өзіңді сүйреп шығар,

ақылың мен еңбегің екі жоқтап»

Абай

Жеке тұлғаны

адамгершілікке тәрбиелеу

Slide 2

М а қ с а т ы

Оқушыларды құнды қасиеттерге ие рухани адамды қалыптастыру.

Адамгершілікке тәрбиелеу.

Сезімді парасаттылыққа қызмет етуге ұмтылдыру.

Slide 3

Оқушының бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру

М і н д е т т е р і

Тәрбие процесінде оқушының жеке тұлғасын,

танымдық белсенділігін арттыру

Жеке тұлғаны мәндениеттілікке, инабаттылыққа тәрбиелеу

Slide 4

Тәрбие берудің инновациялық технологияларын қолдану

Отан сүйгіштік және азаматтық тәрбие беру моделін дамыту

Ұ с т а н ы м ы м

Slide 5

ІІ. Негізгі бөлім: а) “Адамға ең бірінші білім емес тәрбие берілуі керек. Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі. ”

Ұлы ойшыл Әл Фараби

б) Оқушыларды Абай еңбектерін оқыту арқылы адамгершілікке тәрбиелеу.

І. Кіріспе: Жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттері отбасында, ортада, балалар бақшасында, мектепте, адамның іс - әрекетінің барысында, бір-бірімен араласу нәтижесінде, қоғамның даму тарихы арқылы қалыптасады.

Ж о с п а р ы

ІІІ. Қорытынды. Жеке тұлғаны тәрбиелеуде педагогиканың озақ үлгілерін дамыту - мұғалімнің басты міндеті.

Slide 6

«Абайдың қара

сөздеріндегі

адамгершілік

тағылым»

Тәрбие сағатының

тақырыбы

«Абайдың қара

сөздеріндегі

адамгершілік

тағылым»

Slide 7

1. Психологиялық дайындық

С а б а қ б а р ы с ы

2. Қызығушылықты ояту

3. Мағынаны тану

4. Ой толғау

5. Қорытынды

Slide 8

Д а н а

Қызығушылықты ояту

Дара тұлға

Философ

Ақын

Сазгер

Кемеңгер

Slide 9

Интерактивті тақтаның көмегімен Абайдың он жетінші қара сөзін таңдаймыз.

Мағынаны тану

Абай он жетінші, қара сөзінде не туралы айтады?

Адамның көп қасиеттерінің ішінен Абай атамыз неге қайрат, ақыл, жүректі таңдап алды?

Ғылым осы үшеуінің қайсысын жақтады? Оның себебі не?

Slide 10

Ол бүкіл денені басқарып тұрған патша.

Оқушы жауаптары

Құдай тағала әр дайым жүрекке назар салып қарайды

Жүрек - жақсылық пен жамандықты қабылдап, таратып отырады.

Ең бірінші жүрек таза болуы керек; сондықтан жақтады.

Slide 11

І топ Адамгершілік - асыл қасиет

О й т о л ғ а у

ІІ топ Ұяда не көрсең,

Ұшқанда саны иерсің…

ІІІ топ Адамның адамшылығы жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, ұстаздан болады…

Slide 12

Н ә т и ж е с і н д е

Slide 13

Н ә т и ж е с і н д е

Slide 14

Ар, намыс

Қ о р ы т ы н д ы

Қонақ жайлылық

Адалдық

Рақымдылық

Батылдық

Кішіпейімділік

Дұрыс сәлемдесу

Қайырымдылық

Ерлік

Елжандылық

Адамгершілік жағымды жақтары

Slide 15

Қатыгез

Қ о р ы т ы н д ы

Екі жүзділік

Өзімшілдік

Сараңдық

Менмендік

Мейірімсіздік

Тәрбиесіздік

Ашу

Білімсіздік

Қулық

Жағымсыз қасиеттер

Slide 16
Ұқсас жұмыстар
Әл-Фараби: өмірі, шығармашылығы және Қазақстандағы мұрасы
Әбу Насыр Әл-Фараби: өмірбаяны, шығармашылығы және философиялық мұрасы
Әбу Насыр Әл-Фараби: өмірі, шығармашылығы және ғылыми мұрасы
Әбу Насыр әл-Фараби: философиялық ілімдері мен ғылыми мұрасы
Әбу Насыр Әл-Фараби: философиялық мұрасы және философия мен діннің қатынасы
Әл-Фараби мен Ибн Синаның энциклопедиялық мұрасы мен ғылыми ықпалы
Әбу Насыр әл-Фараби (870-950): өмірі, ілімдері және ғылыми мұрасы
Оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеудің педагогикалық-теориялық негіздері
Әбу Насыр әл-Фараби: туғанына 1150 жыл - өмірбаяны мен энциклопедиялық ғылыми мұрасы
Әбу Насыр Әл-Фараби және математиканың философиялық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz