БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ЖҮРГІЗУДІҢ БІР ЖҮЙЕЛІЛІГІ




Презентация қосу
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН
ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ
ЖҰМЫСТАРДЫ
ЖҮРГІЗУДІҢ БІР
ЖҮЙЕЛІЛІГІ (8-
СЫНЫП)
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
МАҚСАТЫ:
Жалпы білім беретін мектептердің оқу
процесінде оқушылардың теория
жүзінде алған білімдерін практика
жүзінде бекіту
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
МІНДЕТТЕРІ:
1) Қазіргі таңдағы жалпы білім беретін мектептердің оқу
процесінде лабораториялық жұмыстардың негізін ашу, оның
функциясы мен мазмұнын айқындау;
2) Лабораториялық жұмыстардың түрлерін сипаттау, олардың
негізгі формаларын және әдістерін анықтау;
3) Педагогикалық тәжірибе жұмысында 8-сыныптарда
биология пәнінен лабораториялық жұмыстарды
ұйымдастырудың методикасын жасап шығару және тәжірибе
қою.
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
ӘДІСТЕРІ:
Зерттеу мәселесі бойынша
психологиялық-педагогикалық
әдебиеттерге бақылау, әңгіме-сұхбат,
оқушылардың жұмысына талдау,
математикалық статистиканың
әдістері
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ОБЬЕКТІСІ:
Жалпы білім беретін мектептегі «Биология. Адам
және оның денсаулығы (8-сынып) пәнін оқыту
процесі
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
САТЫЛАРЫ:
Зерттеу жұмыстары 2 сатыда жүргізілді.
Зерттеуіміздің бірінші сатысында (2009 жыл)
тақырыптың теориялық негіздері айқындалды,
алға қойылған мәселені шешу жолдары
көрсетіліп, зерттеу мәселесі бойынша негізгі
түсініктерді ашу мақсатында педагогикалық-
психологиялық әдебиеттерге шолу жүргізіліп,
теориялық талданды.
Ал екінші сатыда (2010жыл)
бірінші сатыда жүргізілген
теориялық негіздерге сүйене
отырып, зерттеу мәселесі
бойынша педагогикалық-
тәжірибелік жұмыс жүргізілді
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
БАЗАСЫ:
Алматы қаласының Жамбыл
Жабаев атындағы №161
гимназия мектебі, 8 “В” –
тәжірибелік сынып, 8 “А” –
бақылау сыныбы
№8 ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫС
8”В”

8”А”

4,37
4,2
№9 ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫС

8”В”

8”А”

4,6
4,2
№10 ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫС

8”В”

8”А”

4,8
3,5
№11 ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫС

8”В”

8”А”

4,9

4,08
№12 ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫС

8”В”
8”А”

4,5 4,6
ЖАЛПЫ ӨТІЛГЕН САБАҚТАРДЫҢ ҮЛГІРІМІ
8 “в”
8 “а”

1 сабақ 2 сабақ 3 сабақ 4 сабақ 5 сабақ
Сонымен, теориялық материалдарды талдап,
мұғалімдердің педагогикалық іс-әрекетіне бақылау
жүргізіп және 8-сыныптарда педагогикалық тәжірибе
жұмысын жүргізе келе, мынадай қорытынды жасауға
болады:
Мұғалім лабораториялық жұмыстың өткізілу формасын
жоспарлағанда мына жағдайларды нақты білуі тиіс:
Лабораториялық жұмыстың мақсаты мен міндетін;
Қандай құрал-жабдықтардың қажет екендігін;
Қандай әдіс-тәсілмен өткізу керектігін;
Оқушылардың білім деңгейін объективті түрде бағалау;
Лабораториялық жұмысқа деген оқушылардың
жағымды көңіл-күйін қалыптастыру.
Биология сабағында үй тапсырмасының
орындалуымен қатар, жаңа білімді меңгеру үшін
қажетті тірек білімдері де тексеріледі.
Лабораториялық жұмыстарды жүргізу арқылы мұғалім
оқушылардың сабақ үстіндегі белсенділігін арттырып,
олардың есте сақтау және логикалық ойлау
қабілеттерін дамытады.
Педагогикалық тәжірибе жұмысы пән
бойынша оқушылардың білімін арттыруда
осы методиканы қолдану жоғары нәтижеге
жеткізетіндігін көрсетті. Яғни бұл
лабораториялық жұмыстарды жүйелі түрде
жүргізудің негізгі критериясы болып
табылады.
Осылайша, бітіру жұмысында лабораториялық
жұмыстарды жүргізудің біржүйелілігі
қарастырылып, 8 сынып бойынша биология
пәнінен өтілген лабораториялық жұмыстардың
үлгісі көрсетілді және тәжірибелік сабақтарға
талдау жасалынды. Зерттеу жұмысының болжамы
дәлелденіп, осы методиканың мектеп
практикасында кеңінен қолдануға болатындығы
көрсетілді. Ғылыми жұмыстың алдына қойған
мақсаттары бітіру жұмысының талаптарына
сәйкес орындалды.

Ұқсас жұмыстар
Зертханалық жұмыстар
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Биология пәнінен зертханалық оқу үрдісін ұйымдастыруда басшылыққа алатын инновациялық әдіс - тәсілдер
Физикалық шаманы өлшеу тәсілдері
Мектептік оқыту формалары
«Мирас» оқушылардың ғылыми қоғамы
Электронды оқыту түрлері мен жабдықтары
Ақпараттандыру бағдарламасы
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
Бағдарлама нәтижесін алу
Пәндер