БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНА МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ ( ФИЗИОЛОГИЯ ТҰРҒЫДАН )




Презентация қосу
БИОЛОГИЯ
САБАҚТАРЫНА
МОДУЛЬДІК
ТЕХНОЛОГИЯНЫ
ҚОЛДАНУ (ФИЗИОЛОГИЯ
ТҰРҒЫДАН)
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
ОБЪЕКТІСІ:
жалпы білім беретін
мектептегі «Биология. Адам
және оның денсаулығы» (8-
сынып) пәнін оқыту процесі.
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ПӘНІ:
8-сыныптарда биология
пәнінен модульдік
технологияны енгізу
процесі.
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
МАҚСАТЫ:
жалпы білім беретін
мектептердің оқу процесінде
биология пәнінен сабақтарды
модульдік технологияны
қолдана отырып оқыту
ОСЫ МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН АЛҒА
ҚОЙЫЛҒАН МІНДЕТТЕР:

- Модульдік технологияның негізін
ашу;
- Биология сабақтарында модульдік
технологиямен сабақ берудің
ерекшеліктері мен
артықшылықтарын көрсету;
- Технологиялық карталарды
және олардың түрлерін
сипаттау, олардың негізгі
формалары мен қолданылу
әдістерін анықтау.
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
БАЗАСЫ:
Алматы қаласының Жамбыл
Жабаев атындағы №161 гимназия
мектебі, 8 «мат/физ» - бақылау
сыныбы, 8 «хим/мат» - тәжірибелік
сынып
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ:
Зерттеу мәселесі бойынша
педагогикалық және биологиялық
әдебиеттерге бақылау, әңгіме-
сұхбат, математикалық
статистиканың әдістері.
№1 САБАҚ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГІРІМІ

Бақылау
Тәжірибе

4,5
4,2

ЖАЛПЫ БАЛЛ
№2 САБАҚ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГІРІМІ
Бақылау
Тәжірибе

4,6
4,0

ЖАЛПЫ БАЛЛ
№3 САБАҚ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГІРІМІ

Бақылау
Тәжірибе

4,4 4,5

ЖАЛПЫ БАЛЛ
№4 САБАҚ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГІРІМІ

Бақылау
Тәжірибе

4,6

3,8

ЖАЛПЫ БАЛЛ
БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕ
ТОБЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАЛПЫ
тәжірибе
бақылау ҮЛГІРІМІ

1 сабақ 2 сабақ 3 сабақ 4 сабақ
Педагогикалық инновациялық
технологияның бір түрі модульдік
әдіспен сабақ беру барысында
және мектеп оқушыларымен
жүргізілген модульдік сабақтарға
талдау жүргізе келе, мынадай
қорытынды жасауға болады:
Модульдік технология:
Оқушы тұлғасының танымдық
қабілеттерін дамытуға;
Танымдық процестерді (жады,
ойлау, зейін, елестету
қабілеті) дамытуға;
Оқуға жағымды қызығушылық
қалыптастыруға;
Белсенді сөздік қорын, ауызша
және жазбаша тілін дамытуға;
Тұлғаның қиындықтарға даяр болу
және оны жеңе білу, қарым-қатынас,
ойын, танымдық, қауіпсіздік,
сыйласу, шығармашылық, өзін-өзі
өзектілендіру, өзін-өзі бекіту
қажеттіліктерін қанағаттандыруға
ықпал етеді.
1. Биология сабақтарындағы оқу-тәрбие
процесіндегі тимділікті арттырушы
модульдік оқыту және технология
элементтерінің негізіне мыналар
жатады:
Оқу материалының модульдік құрылуы;
Оқушының өзіндік оқу-танымдық іс-
әрекетінің жоғарылауы;
2. Мұғалім модульдік технологияны
пайдалана отырып, оқушылардың сабақ
үстіндегі белсенді әрекетіне, өз уақытын
дұрыс және өз бетінше жоспарлауына, өз
мүмкіндіктерін дұрыс пайдалануына қол
жеткізеді.

3.Мұғалім өзінің назарын оқушылардың
жеке мәселелеріне бағыттай алуға
мүмкіншілігі болады.

Ұқсас жұмыстар
Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды пайдаланудың психология-педагогикалық негіздемесі
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
ТЕХНОЛОГИЯ технологиясы
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
Модульдік оқытудың құрылымы
Ақпараттандыру бағдарламасы
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН
Пәндер