Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру




Презентация қосу
«Көркем әдебиет- оқушыға
беймәлім
өмірді танытатын
қуатты құрал.»
Ғ.Мұсірепов
Екібастұз қаласы, Байет ЖОББ мектеп

Баяндама тақырыбы;

Проблемалық ситуация негізінде
оқушының көркем әдебиетке деген
қызығушылығын арттыру.

Баяндауды дайындаған: Қазақ
тілі мен әдебиет пәнінің
мұғалімі: Амангелді Раушан
-.

Педагогикалық технологиялар көп түрлі
болуына қарамастан, олардың іске асуының
екі ғана жолы бар. Біріншісі – теориялық негізде
орындалуы (В.Б.Беспалько, В.В.Данилов,
В.К.Дьяченко жəне т.б.), екіншісі – тəжірибемен
жүзеге келуі (Е.Н.Ильин, С.Н. Лысенкова,
В.Ф.Шаталов жəне т.б.).
Проблемалық оқыту туралы ғылыми
еңбектер,ізденістер, жинақталған
тәжірбиелер көп кезеседі. М.И. Махмутов,
М.Н.Скаткин, Г.Ю.Ксензова, поляк ғалымы
В.Оконь т.б еңбектерімен қоса қазақстандық
ғалымдар Т.Ақшолақов, Қ.Тасболатов,
Ә.Дайыровалар ізденістерін атауға болады.
Проблемалық оқыту көркем
шығармаларды меңгертудің өнімді жолы
болып табылады.
Жалпы түрінде проблемалық оқыту
технологиясының сипаты келесідей: оқытушы
білімді дайын күйінде ұсынбай, оқушылар алдына
міндет (проблема) қояды,оған қызықтырады жəне
оның шешу əдіс-тəсілдерін табуға ынталандырады.
Ал оқушылар мұғалімнің тікелей басшылығында не
өздігінен олардың шешімін табудың жолдары мен
əдістерін зерттейді, яғни болжам түзеді, оның
шынайылығын тексеру тəсілдерін белгілейді əрі
талқылайды, дəйектейді, нəтижелерін талдайды,
пікір жүргізеді, дəлелдейді.
Пролемалық ситуацияға дайындық
.
сұрақтары;
1/ Абайдың Тоғжанды алғаш
кездестіргендегісі қалай суреттелген?
2/ Абайдың өмірлік махаббаты Тоғжанға
деген
шынайы сезімінің эпопея бойында
өрілуі?
Көрсетілген сұрақтар проблемалық
ситуацияға
дайындық ретінде ұсынылады.
І топ тапсырмасы.

Абай мен Тоғжан арасындағы
шынайы махаббат, сезім
толқындары қалай көрсетілгенін
анықтаңыз.
/ Абай монологы, монологты
оқу барысында сәйкестендірілген
әуеннің ойнауы,Тоғжан суреті,
атақты суретшілердің салған
Тоғжан портретін АКТ
көрсету арқылы салыстыру,
сурет салу/
ІІ топ тапсырмасы.
«Сап, сап, көңілім, сап» өлеңінің
тууына «Абай жолы» эпопеясында
негіз болған оқиғаны тауып,Абайдың
ішкі сезімінің психологиялық
жағдайын мәтінге түсіріп, өлеңді
талдау барысында лирикалық
қаһарманның адамзаттық
құндылықтарын ашып көрсет./ өлеңді
қолдануға болады/
ІІІ топ тапсырмасы.

Өмірлік махаббаты Тоғжанмен
кездейсоқ кездесуін сахналық
қойылым ретінде көрсету.
/алдымен сценариін жазу,
атрибудтар дайындау,эпизодтарға
ремарка жасау/
«

ІҮ топ тапсырмасы.

Абай мен Тоғжан хаты. Топ
оқушыларына көп жылдар кездеспей
кеткен Абай мен Тоғжанның хат
жазулары ұсынылады.
Ұлдар-Абай. Қыздар -Тоғжан болып
хат жазады.
“Оқушының ақыл-ойын басынан-ақ
өзіндік сыншылдыққа, өзіндік
көзқарастарын өздігінен қорғай алуға,
қарсы пікірлерге жауап табуға үйрету
керек”
И.Кант
Синергетика - тұлғаның өзін-өзі
ұйымдастыруының жалпы теориясы.
Себебі: «Ол- материяның барлық
құрылымдық деңгейінде
әрекеттендірілетін жалпы
ұстанымдарды қалыптастырады.»
ЮНЕСКО-ның зерттеулерінде,
талдауларында
әр индивидумның мектепте тиімді жұмыс
істеуі үшін төмендегі дағды мен
біліктіліктерді
меңгерту керек. Олар :
- Бастамашылық.
- Әрекеттестік
- Ұжымдағы жұмыс
- Өзара оқыту
- Бағалау
- Коммуникация.
- Логикалық ойлау күші
- Проблемаларды шешу
- Шешім қабылдау
- Ақпаратты алу және пайдалану
- Жоспарлау
- Білім ала білу
Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек.
Оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс есебінде
қолдану керек.
А.Байтұрсынов
Баяндама әзірлегендер;
Салимова М.С Лебяжі Б.Уахатов ОМ
Амангелді .Р Екібастұз Байет ЖОББМ
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері
Проблемалық сұрақ
Толағай
Ауызша тіл дамыту
Шығармашылық акт
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың өзіндік көзқарасын қалыптастыру
Пәндер