АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ




Презентация қосу
АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМГЕ
ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты: Қазіргі ауыл
мектептеріндегі сапалы білімге қол жеткізудің тиімді
жолдарының ерекшеліктерінің мазмұны мен әдістемесін
теориялық тұрғыда негіздеу.
Зерттеудің міндеттері:
•Қазіргі ауыл мектептердегі сынып оқушыларын оқытуда заманауи
тәсілдерді қолдану;
•Ауыл мектептерінде кездесетін кемшіліктерді жою;
•Педагогикалық ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, оқушының
жан-жақты дамуына, тұлғалық және жеке даралық қасиеттерінің
қалыптасуына ықпал ету;
Білімді, саналы, заманауи ақпараттармен қамтылған ұрпақты
тәрбиелеу
Жүргізілген зерттеулер үш кезеңнен тұрады:
Бірінші кезең (1991-2000 жж.) – зерттеу мәселелерін қарастыру мен
қойылым қою; зерттелетін тақырып бойынша педогогикалық
фактілерді сипаттау және жіктеу; зерттеудің тұжырымдамасын
айқындау.
Екінші кезең (2009-2010 жж.) – алынған фактілерді талдау,
интерпретациялау; зерттеу нәтижелерін апробациялау.
Үшінші кезең (2012-2016 жж.) – зерттеу нәтижелерін жүйелеу,
нақты мәліметтердің салыстырмалы талдауы; қорытындыларды
тұжырымдау және диссертациялық жұмысты ресімдеу.
Зерттеудің бірінші кезеңінде педогогикалық зерттеудің келесі
әдістері қолданылған: тарихи және логикалық талдау әдісі, тарихи және
дерек көздерінің теоретикалық талдауы; отандық және шет елдік
зерттеу жұмыстарының және заманауй мерзімді басылымдардың
материалдары.
Екінші кезеңдегі зерттеу әдістеріне: статистикалық жинақтар
мәліметтерін салыстыру мен жинақтау, елеулі ақпаратты мүшелеу мен
жүйелеу.
Зерттеудің үшінші кезеңі үшін алынған мәліметтерді синтездеу,
интерпретациялау әдістері, салыстырмалы талдау.
Білім беру жүйесінің сатылары

Білім беру

Мектепке Жалпы Профессиональное
дейінгі
оқыту
Бастауы Негізгі Орта Бастапқы Орта Жоғарғы Жоғарғы
ш білімнен
кейін

Ясли Мектеп Мектеп Мектепте Кәсіптік колледж Бакалавр Доктарант
бала- тегі 1-4 тегі 5-9 гі 10-11 лицей магистрату ура
бақшасы сынып сынып сынып ра
аралығ аралығ аралығы
ы ы
1-кесте – Мектептегі білім беру үдерісін ұйымдастырудың әр түрлі тұрғылары

«Кіруді» реттеу Білім мазмұнын Оқу үдерісін Білім беру
нормалау: ұйымдастыру: нәтижелері:
Оқушыны қалай
Баланы неге Оқу пәндері
оқыту керек?
оқыту керек? бойынша
оқушылардың ББД

«Шығуды» реттеу Құзырлар түріндегі Оқу үдерісін Білім беру
күтілетін ұйымдастыру: нәтижелері:
нәтижелерді анықтау Оқушыны оқуға Оқушылардың
қалай үйрету алған
Оқушыға не үшін
керек? құзырлықтары
оқу керек?
Жалпы білім беретін орта мектептер саны жөнінде статистикалық мәліметтер

Мектептердің 2010 жылы 2015 жылы 2010-2015 жылдар 2010-2015 жылдар
құрылымы аралығындағы барлық мектеп аралығындағы ауыл
саны мектептер саны

барлығы ауыл барлығы ауыл барлығы ауыл барлығы ауыл

Мемлекеттік жалпы 8153 6251 8157 6016 6 235
білім беретін мектептер
саны

Бастауыш мектеп 1388 1323 1203 1133 185 90

Мүмкіндігі шектеулі 101 11 100 12 1 1
балаларға арналған
мектептер саны

Мұғалімдер саны 271900 155800 286345 162664 14445 6864

Жеке мектеп 153 7 136 2 17 5
Білім беруді дамытудың жаңа тенденциялары
Болған және қазір де бар Жаңа аспект
Жас ұрпаққа білім мен тәжірибе беру Оқушылардың жеке-дара дамуы, қалыптасуы,
жетілуі
Оқушыларды болашақ өмірге даярлау Басқаларға кедергі келтірмей «осында және
қазір» өмір сүруге үйрету
Нақ осы шақтағы өмірдің жақсартылған Инновациялық қажеттілікті, яғни үнемі
көшірмесі болып табылатын таяу арадағы өзгерістер жағдайында өмір сүруді
болашаққа даярлау қалыптастыру
Оқытуда материалдың көлеміне бағыттау Оқытуда материалдың құрылымына бағыттау

Оқыту мақсаты: білім алу Оқыту мақсаты: өзін-өзі дамыту және өзін-өзі
жетілдіру
Қалыптасқан білімдерінің негізінде оқыту Нақты жағдаяттарды сыни тұрғысынан ойлау
негізінде оқыту
Білімді (әлем туралы, қызметі туралы, өзі Білімді өзінің болашақ мамандығына ұқсас
туралы) артығымен алады қызмет барысында алады
Оқытуда қайта дайындау, қайта жаңғырту Жаңа білім мен өнімді қызмет тәсілдерін ашу
әдістері қолданылады
Білім – өмірден, мәселелерден бөлек Білім – қоғамның, адамның алдында тұрған
нақты мәселелерді шешуге бағытталған
Оқушылар мақсаттарды даяр күйінде алады Өз мақсаттарын қою, құрастыру және оған жету
тәсілдерін таңдау
Оқушы мүмкіндігінше бақылаудан қашуға Оқушы әділ және уақытылы бақылауға
тырысады ұмтылады
Ауыл мектебінде білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттігін
қамтамасыз ету үшін 12 жылдық білім беруге өту реформасын және
сапалы білімге қол жеткізу үшін қолданылатын заманауи оқыту
технологияларын ерекше маңызды екенін ескеріп, меніңше, еліміздің
әлемдік озат тәжірибені және білім беру саласындағы көшбасшы елдер
тәжірибесін ескере отырып, оны табысты жүзеге асыруға арналған
барлық шараларды қабылдау керек.

Ұқсас жұмыстар
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДА ГИДРОЛОГИЯЛЫҚ АҚПАРАТПЕН ҚАМТУДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІ
Дамыта оқыту технологиялары
ШИКІЗАТ, МАТЕРИАЛДЫҚ ЖӘНЕ ОТЫН-ЭНЕРГЕТИКАЛЫҚ РЕСУРСТАР
Қазіргі кездегі білім беру парадигмалары, педагогикалық білімнің спецификасы
Саяси технологиялар саясаттанудың құрамдас бөлшегі ретінде
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
Педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері
Құрастыру үрдістерін жобалау
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Қазақстан Республикасындағы жастардың электоралдық белсенділігін арттыру жолдары
Пәндер