АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ



АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Диссертациялық жұмыстың мақсаты: Қазіргі ауыл мектептеріндегі сапалы білімге қол жеткізудің тиімді жолдарының ерекшеліктерінің мазмұны мен әдістемесін теориялық тұрғыда негіздеу.

Зерттеудің міндеттері:
Қазіргі ауыл мектептердегі сынып оқушыларын оқытуда заманауи тәсілдерді қолдану;
Ауыл мектептерінде кездесетін кемшіліктерді жою;
Педагогикалық ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, оқушының жан-жақты дамуына, тұлғалық және жеке даралық қасиеттерінің қалыптасуына ықпал ету;
Білімді, саналы, заманауи ақпараттармен қамтылған ұрпақты тәрбиелеу

Жүргізілген зерттеулер үш кезеңнен тұрады:
Бірінші кезең (1991-2000 жж. ) - зерттеу мәселелерін қарастыру мен қойылым қою; зерттелетін тақырып бойынша педогогикалық фактілерді сипаттау және жіктеу; зерттеудің тұжырымдамасын айқындау.
Екінші кезең (2009-2010 жж. ) - алынған фактілерді талдау, интерпретациялау; зерттеу нәтижелерін апробациялау.
Үшінші кезең (2012-2016 жж. ) - зерттеу нәтижелерін жүйелеу, нақты мәліметтердің салыстырмалы талдауы; қорытындыларды тұжырымдау және диссертациялық жұмысты ресімдеу.
Зерттеудің бірінші кезеңінде педогогикалық зерттеудің келесі әдістері қолданылған: тарихи және логикалық талдау әдісі, тарихи және дерек көздерінің теоретикалық талдауы; отандық және шет елдік зерттеу жұмыстарының және заманауй мерзімді басылымдардың материалдары.
Екінші кезеңдегі зерттеу әдістеріне: статистикалық жинақтар мәліметтерін салыстыру мен жинақтау, елеулі ақпаратты мүшелеу мен жүйелеу.
Зерттеудің үшінші кезеңі үшін алынған мәліметтерді синтездеу, интерпретациялау әдістері, салыстырмалы талдау.

Білім беру
Мектепке дейінгі оқыту
Жалпы
Профессиональное
Бастауыш
Негізгі
Орта
Бастапқы
Орта
Жоғарғы
Жоғарғы білімнен кейін
Ясли бала-бақшасы
Мектептегі 1-4 сынып аралығы
Мектептегі 5-9 сынып аралығы
Мектептегі 10-11 сынып аралығы
Кәсіптік лицей
колледж
Бакалавр
магистратура
Доктарантура
Білім беру жүйесінің сатылары

«Кіруді» реттеу
Білім мазмұнын нормалау:
Баланы неге оқыту керек?
Оқу үдерісін ұйымдастыру: Оқушыны қалай оқыту керек?
Білім беру нәтижелері:
Оқу пәндері бойынша оқушылардың ББД
«Шығуды» реттеу
Құзырлар түріндегі күтілетін нәтижелерді анықтау
Оқушыға не үшін оқу керек?
Оқу үдерісін ұйымдастыру: Оқушыны оқуға қалай үйрету керек?
Білім беру нәтижелері: Оқушылардың алған құзырлықтары
1-кесте - Мектептегі білім беру үдерісін ұйымдастырудың әр түрлі тұрғылары

Мектептердің құрылымы
2010 жылы
2015 жылы
2010-2015 жылдар аралығындағы барлық мектеп саны
2010-2015 жылдар аралығындағы ауыл мектептер саны
барлығы
ауыл
барлығы
ауыл
барлығы
ауыл
барлығы
ауыл
Мемлекеттік жалпы білім беретін мектептер саны
8153
6251
8157
6016
6
235
Бастауыш мектеп
1388
1323
1203
1133
185
90
Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған мектептер саны
101
11
100
12
1
1
Мұғалімдер саны
271900
155800
286345
162664
14445
6864
Жеке мектеп
153
7
136
2
17
5
Жалпы білім беретін орта мектептер саны жөнінде статистикалық мәліметтер

Болған және қазір де бар
Жаңа аспект
Жас ұрпаққа білім мен тәжірибе беру
Оқушылардың жеке-дара дамуы, қалыптасуы, жетілуі
Оқушыларды болашақ өмірге даярлау
Басқаларға кедергі келтірмей «осында және қазір» өмір сүруге үйрету
Нақ осы шақтағы өмірдің жақсартылған көшірмесі болып табылатын таяу арадағы болашаққа даярлау
Инновациялық қажеттілікті, яғни үнемі өзгерістер жағдайында өмір сүруді қалыптастыру
Оқытуда материалдың көлеміне бағыттау
Оқытуда материалдың құрылымына бағыттау
Оқыту мақсаты: білім алу
Оқыту мақсаты: өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру
Қалыптасқан білімдерінің негізінде оқыту
Нақты жағдаяттарды сыни тұрғысынан ойлау негізінде оқыту
Білімді (әлем туралы, қызметі туралы, өзі туралы) артығымен алады
Білімді өзінің болашақ мамандығына ұқсас қызмет барысында алады
Оқытуда қайта дайындау, қайта жаңғырту әдістері қолданылады
Жаңа білім мен өнімді қызмет тәсілдерін ашу
Білім - өмірден, мәселелерден бөлек
Білім - қоғамның, адамның алдында тұрған нақты мәселелерді шешуге бағытталған
Оқушылар мақсаттарды даяр күйінде алады
Өз мақсаттарын қою, құрастыру және оған жету тәсілдерін таңдау
Оқушы мүмкіндігінше бақылаудан қашуға тырысады
Оқушы әділ және уақытылы бақылауға ұмтылады
Білім беруді дамытудың жаңа тенденциялары

Ауыл мектебінде білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттігін қамтамасыз ету үшін 12 жылдық білім беруге өту реформасын және сапалы білімге қол жеткізу үшін қолданылатын заманауи оқыту технологияларын ерекше маңызды екенін ескеріп, меніңше, еліміздің әлемдік озат тәжірибені және білім беру саласындағы көшбасшы елдер тәжірибесін ескере отырып, оны табысты жүзеге асыруға арналған барлық шараларды қабылдау керек.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz