АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ


Slide 1

АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Slide 2

Диссертациялық жұмыстың мақсаты: Қазіргі ауыл мектептеріндегі сапалы білімге қол жеткізудің тиімді жолдарының ерекшеліктерінің мазмұны мен әдістемесін теориялық тұрғыда негіздеу.

Slide 3

Зерттеудің міндеттері:

Қазіргі ауыл мектептердегі сынып оқушыларын оқытуда заманауи тәсілдерді қолдану;

Ауыл мектептерінде кездесетін кемшіліктерді жою;

Педагогикалық ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, оқушының жан-жақты дамуына, тұлғалық және жеке даралық қасиеттерінің қалыптасуына ықпал ету;

Білімді, саналы, заманауи ақпараттармен қамтылған ұрпақты тәрбиелеу

Slide 4

Жүргізілген зерттеулер үш кезеңнен тұрады:

Бірінші кезең (1991-2000 жж. ) - зерттеу мәселелерін қарастыру мен қойылым қою; зерттелетін тақырып бойынша педогогикалық фактілерді сипаттау және жіктеу; зерттеудің тұжырымдамасын айқындау.

Екінші кезең (2009-2010 жж. ) - алынған фактілерді талдау, интерпретациялау; зерттеу нәтижелерін апробациялау.

Үшінші кезең (2012-2016 жж. ) - зерттеу нәтижелерін жүйелеу, нақты мәліметтердің салыстырмалы талдауы; қорытындыларды тұжырымдау және диссертациялық жұмысты ресімдеу.

Зерттеудің бірінші кезеңінде педогогикалық зерттеудің келесі әдістері қолданылған: тарихи және логикалық талдау әдісі, тарихи және дерек көздерінің теоретикалық талдауы; отандық және шет елдік зерттеу жұмыстарының және заманауй мерзімді басылымдардың материалдары.

Екінші кезеңдегі зерттеу әдістеріне: статистикалық жинақтар мәліметтерін салыстыру мен жинақтау, елеулі ақпаратты мүшелеу мен жүйелеу.

Зерттеудің үшінші кезеңі үшін алынған мәліметтерді синтездеу, интерпретациялау әдістері, салыстырмалы талдау.

Slide 5

Білім беру

Мектепке дейінгі оқыту

Жалпы

Профессиональное

Бастауыш

Негізгі

Орта

Бастапқы

Орта

Жоғарғы

Жоғарғы білімнен кейін

Ясли бала-бақшасы

Мектептегі 1-4 сынып аралығы

Мектептегі 5-9 сынып аралығы

Мектептегі 10-11 сынып аралығы

Кәсіптік лицей

колледж

Бакалавр

магистратура

Доктарантура

Білім беру жүйесінің сатылары

Slide 6

«Кіруді» реттеу

Білім мазмұнын нормалау:

Баланы неге оқыту керек?

Оқу үдерісін ұйымдастыру: Оқушыны қалай оқыту керек?

Білім беру нәтижелері:

Оқу пәндері бойынша оқушылардың ББД

«Шығуды» реттеу

Құзырлар түріндегі күтілетін нәтижелерді анықтау

Оқушыға не үшін оқу керек?

Оқу үдерісін ұйымдастыру: Оқушыны оқуға қалай үйрету керек?

Білім беру нәтижелері: Оқушылардың алған құзырлықтары

1-кесте - Мектептегі білім беру үдерісін ұйымдастырудың әр түрлі тұрғылары

Slide 7

Мектептердің құрылымы

2010 жылы

2015 жылы

2010-2015 жылдар аралығындағы барлық мектеп саны

2010-2015 жылдар аралығындағы ауыл мектептер саны

барлығы

ауыл

барлығы

ауыл

барлығы

ауыл

барлығы

ауыл

Мемлекеттік жалпы білім беретін мектептер саны

8153

6251

8157

6016

6

235

Бастауыш мектеп

1388

1323

1203

1133

185

90

Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған мектептер саны

101

11

100

12

1

1

Мұғалімдер саны

271900

155800

286345

162664

14445

6864

Жеке мектеп

153

7

136

2

17

5

Жалпы білім беретін орта мектептер саны жөнінде статистикалық мәліметтер

Slide 8

Болған және қазір де бар

Жаңа аспект

Жас ұрпаққа білім мен тәжірибе беру

Оқушылардың жеке-дара дамуы, қалыптасуы, жетілуі

Оқушыларды болашақ өмірге даярлау

Басқаларға кедергі келтірмей «осында және қазір» өмір сүруге үйрету

Нақ осы шақтағы өмірдің жақсартылған көшірмесі болып табылатын таяу арадағы болашаққа даярлау

Инновациялық қажеттілікті, яғни үнемі өзгерістер жағдайында өмір сүруді қалыптастыру

Оқытуда материалдың көлеміне бағыттау

Оқытуда материалдың құрылымына бағыттау

Оқыту мақсаты: білім алу

Оқыту мақсаты: өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру

Қалыптасқан білімдерінің негізінде оқыту

Нақты жағдаяттарды сыни тұрғысынан ойлау негізінде оқыту

Білімді (әлем туралы, қызметі туралы, өзі туралы) артығымен алады

Білімді өзінің болашақ мамандығына ұқсас қызмет барысында алады

Оқытуда қайта дайындау, қайта жаңғырту әдістері қолданылады

Жаңа білім мен өнімді қызмет тәсілдерін ашу

Білім - өмірден, мәселелерден бөлек

Білім - қоғамның, адамның алдында тұрған нақты мәселелерді шешуге бағытталған

Оқушылар мақсаттарды даяр күйінде алады

Өз мақсаттарын қою, құрастыру және оған жету тәсілдерін таңдау

Оқушы мүмкіндігінше бақылаудан қашуға тырысады

Оқушы әділ және уақытылы бақылауға ұмтылады

Білім беруді дамытудың жаңа тенденциялары

Slide 9

Ауыл мектебінде білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттігін қамтамасыз ету үшін 12 жылдық білім беруге өту реформасын және сапалы білімге қол жеткізу үшін қолданылатын заманауи оқыту технологияларын ерекше маңызды екенін ескеріп, меніңше, еліміздің әлемдік озат тәжірибені және білім беру саласындағы көшбасшы елдер тәжірибесін ескере отырып, оны табысты жүзеге асыруға арналған барлық шараларды қабылдау керек.


Ұқсас жұмыстар
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДА ГИДРОЛОГИЯЛЫҚ АҚПАРАТПЕН ҚАМТУДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІ
Дамыта оқыту технологиялары
ШИКІЗАТ, МАТЕРИАЛДЫҚ ЖӘНЕ ОТЫН-ЭНЕРГЕТИКАЛЫҚ РЕСУРСТАР
Қазіргі кездегі білім беру парадигмалары, педагогикалық білімнің спецификасы
Саяси технологиялар саясаттанудың құрамдас бөлшегі ретінде
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
Педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері
Құрастыру үрдістерін жобалау
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Қазақстан Республикасындағы жастардың электоралдық белсенділігін арттыру жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz