ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденциялар


Slide 1

ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденциялар

Slide 2

Мазмұны

І. Қазақстандағы білім беру жүйесі

1. 1 Білім беру: мәні мен маңыздылығы

1. 2 «Білім туралы» Заңының қазіргі білім жүйесінің дамуына ықпалы

1. 3 Қазіргі заманғы білім берудің негізгі тенденциялары

1. 4 Жаһандану үдерісі: білім берудің өзекті мәселелері

ІІ ҚР. да білім беру қызметі нарығының трансформациялық даму жағдайларын талдау 2. 1 Отандық білім беру саласындағы рыноктық өзгерістер үдерісі 2. 2 ҚР. да білім беру саласын қаржыландыру мәселелері 2. 3. Қазақстанның білім беру нарығының қазіргі жағдайын талдау 2. 4 Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі

ІІІ. ҚР білім беру нарығы заңдылықтары мен тенденцияларын заманауи әлемдік тәжірибеге сүйене отырып дамыту перспективасы 3. 1 Білім беру саласын инновациялық дамытудың отандық және шетелдік тәжірибелері 3. 2 Білім беру қызметі рыногын ілгері дамытудағы инвестициялаудың ролі

ҚОРЫТЫНДЫ

Slide 3

Зерттеу жұмысының мақсаты: ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденцияларының ерекшеліктерінің мазмұны мен әдістемесін теориялық тұрғыда негіздеу. мақсаты отандық білім беру саласының бүгінгі жағдайы мен өзекті мәселелеріне ғылыми талдау жасап, оның нарықтық қатынас жағдайындағы құрылымдық өзгерістері және білім саласының бәсекеге қабілеттілігін арттыру бағыттары бойынша теориялық-әдіснамалық және іс-тәжірибелік тұрғыдан ұсыныстар дайындау болып табылады. Алға қойылған мақсатқа жету үшін келесідей міндеттер орындалады:

білім саласын дамыту мемлекеттің тұрақты дамуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуде, сондай-ақ әлемдік нарықтағы, әлемдік қоғамдастықтағы орнын айқындаудың алғышарты ретінде зерттеледі, оның қазіргі жағдайына ғылыми-теориялық тұрғыдан баға беріледі;

білім беру саласында мемлекеттік бағдарламалардың орнын анықтау және осы саланы қаржыландыру мәселелерін теориялық тәжірибелік тұрғыдан талдау;

білім саласын арттырудағы шетелдік тәжірибелер мен экономикалық көзқараста зерттелініп, оны Қазақстан Республикасында қолдану ерекшеліктері сараланады.

Зерттеу объектісі: Қазіргі білім беру жүйесі.

Зерттеу пәні: Оқушылармен атқаратын қызметтің міндеті.

Зерттеудің міндеттері:

Қазіргі білім жүйесінде заманауи тәсілдерді қолдану;

Білім беру жүйесінде кездесетін кемшіліктерді жою;

Педагогикалық ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, оқушының жан-жақты дамуына, тұлғалық және жеке даралық қасиеттерінің қалыптасуына ықпал ету;

Жаңартылған білім беру жүйесін талдау;

Қазіргі заманғы білім берудің негізгі тенденцияларын қарастыру;

Білімді, саналы, заманауи ақпараттармен қамтылған ұрпақты тәрбиелеу.

Зерттеу жұмысының ғылыми жаңашылдығы.

Жаңартылған білім жүйесінің ерекшелігіне сай педагогикалық үдерісті ұйымдастыру;

Білім беру мазмұнының жаңаруы;

Даму бағдарламасын жасап, оны іс асыруы;

Заманауи тәсілдерді қолдану арқылы сапалы білімге қол жеткізу

Slide 4

Соңғы бірнеше жыл бойы ЖІӨ-нің 2016 жылы 4%-ын құрайтындығын атап өтті. Мысалы, 2017 жылы бұл көрсеткіш ЖІӨ-нің 4, 1%-ын құрады, бұл бірқатар еуропа елдері деңгейіне жақындасып келеміз деген сөз[5] . Жаңа механизмдер енгізілуде: ең алдымен, білім берудің барлық деңгейлерінде әрбір жанбасына қаржыландыру.

Slide 5

Бағдарламаның бірінші этабын жүзеге асыру үшін республика бюджетінен 509, 7 млрд. тенге бөлінді. Соның ішінде 2011 жылы - 72, 3 млрд. тенге; 2012 жылы - 98, 3 млрд. тенге; 2013 жылы - 52, 8 млрд. тенге; 2014 жылы - 145, 9 млрд. тенге; 2015 жылы - 140, 4 млрд. тенге жұмсалған.

Slide 6

Білім беру саласына бөлінген мемлекеттік бюджет шығыстарының динамикасы

Slide 7

Инновациялық процестің дамуына ықпал ететін факторлар.

1

2

Субъективті фактор

Объективті фактор

инновациялық процестің субъектісімен байланысты, ол инновациялық процестердің субъектілері болып табылады

инновациялық қызметтің дамуына ықпал ететін және оның нәтижесінің ұғымын қамтамассыз ететін жағдай жасау;

Педагог - ғалымдар, мұғалімдер мен инновациялық бағыттағы білім саласының қызметкері.

Мемлекеттік бағдарламалар, қаржыландыру көрсеткіші, т. б.

Инновациялық процестің дамуына ықпал ететін факторлар

Slide 8

Жеке қаржыландыру

Мемлекеттік қаржыландыру

Аралас қаржыландыру

1

2

3

4

Артық-

шылық-

тары

1) жеке сектордың ұлғаюы;

2) тұтынушы таңдау мүмкіндігінің артуы;

3) еңбек рыногының қажеттіліктерін ескеру;

4) элитарлы білім;

1) әлеуметтік пайдалылықтың ескерілуі;

2) қоғамдық мүдде басымдығы;

3) стандарт шеңберінде білім сапасын бақылау;

4) эгалитарлы білім;

1) қоғамдық және жеке мүдделер үйлесімділігі;

2) әділеттілік және тиімділік қағидаларының ескерілуі;

3) экономикалық және әлеуметтік қажеттіліктердің барынша қанағаттандырылуы;

Кемшілік-

тері

1) кепілдік институтының қажеттілігі;

2) тәуекелділіктің жоғарылығы;

3) қоғамдық пайдалылықтың ескерілмеуі;

4) рынок шарасыздығы;

1) тікелей тұтыну-шыларды ынталан-дырмайды;

2) тұтынушы таңдау мүмкіндігі шек-телген;

3) мемлекет шарасыздығы;

1) коммерциялық


Ұқсас жұмыстар
ҚР-дағы лизингтік қызмет және оның дамуы
Нарықтық құрылымның жіктелуі
Орталықтандырылған қаржылар Орталықтандырылмаған қаржылар
Қазіргі білім берудің дамуындағы негізгі тенденциялар
Коммуникативтік құзіреттілік
Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы
Типтік бағдарлама
Еңбек демалысының ұзақтығы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БАҒАЛЫ ҚАҒАЗДАР
Білім мазмұнының түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz