БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІ: НОРМАТИВТІК ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ



«БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІ: НОРМАТИВТІК ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ МЫСАЛЫ: МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

КІРІСПЕ.
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ БАҒЫТТАРЫ
1. 1 «Білім» мазмұнына түсінік. Маңғыстау облысының білім беру жүйесі. .
1. 2 «Білім туралы» Заңы мен «Қазақстан-2050» стратегиялық бағдарламасының қазіргі білім жүйесінің дамуына ықпалы
1. 3 Басшыларды іріктеу жүйесінің тарихы және рөлі. .
2. БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
2. 1 Білім беру ұйымдарының басшыларын іріктеу жүйесінің мәні және мақсаты
2. 2 Халықаралық және отандық тәжірибелерді зерттеу
3. БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІН ТАЛДАУ
3. 1 Маңғыстау облысының білім9 беру ұйымдары басшысының білім сапасын басқару жүйесі
3. 2 Білім беру ұйымдарының басшыларын іріктеу жүйесінің тиімділігін талдау
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Зерттеу жұмысының мақсаты: Білім беру ұйымдарында басшыларды іріктеу кезіндегі кездесетін тәжірибелік қиыншылықтар, қолданылатын әдіс-тәсілдер, технологиялар, іріктеудің тиімділігі мен тиімсіздігін талдау, жетілдіруде ұсыныстар қалыптастыру.
Зерттеу жұмысының міндеттері: Жалпы іріктеу және басшыларды аттестациялау кезіндегі кеткен қателіктер еліміздің экономикасына, білім алу деңгейіне, кәсіби даярлауына, көптеген жұмысы жоқ мамандардың ахуалына кері әсер тигізетінін білеміз, сондықтан, біздің диссертациялық жұмысымыз кеткен қателіктерді жан-жақты талдау, зерттеу, құқықтық және тәжірибелік тұрғыда олардың алдын алуды міндеттейді.
Зерттеу жұмысының объектісі - Білім беру ұйымының басшысының кәсіби және тұлғалық-іскерлік қасиеттерін айқындау және де білім беру ұйымын басқарудағы оған қажетті қойылатын талаптар және іріктеу жүйесін қалыптастыру.
Зерттеу жұмысының пәні - Білім беру ұйымының іріктеу кезінде басшының тұлғалық-іскерлік және кәсіби қасиеттерін айқындайтын жүйені қалыптастыру.
Диссертациялық жұмыстың ғылыми жаңалығы: Білім беру ұйымдарында басшылықты іріктеу жүйесінің шетелдік тәжірибелермен салыстыра тиімділігін көтеру сондықтан.
Зерттеу жұмысының ғылыми жаңашылдығы.
Білім беру ұйымдарының басшыларын іріктеу жүйесінің ерекшелігіне сай үдерісті ұйымдастыру;
Лауазымға үміткер кандиттарды талаптар қою;
Іріктеу жүйесінің даму бағдарламасын жасап, оны іс асыруы;
Заманауи тәсілдерді қолдану арқылы мықты басшыға қол жеткізу.
Қopғаyға ұcынылған нeгiзгi тұжыpымдap:
«Білім беру ұйымының басшысы» ұғымына өзіндік тұрғыдан берілген анықтама;
Білім беру ұйымын басқару қызметінің теориялық моделін ұсыну;
Білім беру ұйымының басшыларын іріктеу жүйесіне қол жеткізудің педагогикалық шарттарын қалыптастыру.

Облыста 2017 жылы 262 мектепке дейінгі ұйым, оның ішінде 224 балабақша, 38 шағын орталық жұмыс жасайды. 2017 жылы 2309 орындық 25 МДҰ іске қосылды (Нұрлы жол бағдарламасымен -1, жекеменшік МДҰ - 24) .
№
Аудандар мен қалалар
МДҰ
саны
Бала-
лар
саны
1-6 (7) жас
Бала-
лар
саны
3-6 (7) жас
Балабақ-
шалар
Шағын-орталықтар
1-6 жас аралығындағы балаларды қамту %
3-6 жас
аралығындағы балаларды қамту %
мем.
жекеменш.
мем.
жекеменш.
1.
Ақтау
79
13371
11632
34
32
5
8
64, 5
99, 24
2.
Жаңаөзен
50
10298
9659
26
10
2
12
59, 6
96, 50
3.
Бейнеу
23
4330
3452
23
0
0
0
61, 5
92, 61
4.
Қарақия
19
2356
2191
15
2
2
0
60, 7
97, 14
5.
Маңғыстау
25
2072
1975
19
4
1
1
51, 9
84, 09
6.
Мұнайлы
42
6201
6075
11
27
4
0
45, 7
78, 91
7.
Түпқараған
20
1666
1421
11
6
1
2
63, 1
99, 70
8.
Арнайы МДҰ
4
350
329
3
-
1
-
-
-
Барлығы
262
40644
36734
142
81
16
23
58, 3
93, 1
Маңғыстау облысы бойынша мектепке дейінгі ұйымдар саны
(10. 10. 2017 жылғы есеп бойынша)

Балаларды мектепке дейінгі біліммен қамту диаграмма бойынша саралай келе, 1-ден 6 жасқа дейін - 40, 8%, өткен жылдың көрсеткіші - 39, 6%, яғни, 2017 жылы өсім 1, 9%-ға артты. 3-6 жас аралығында - 68, 1%-ға артқан (2016-67, 9 пайыздық көрсеткіш) мектепалды даярлық пен бастауыш сыныптағыларды қоса есептегенде 77, 4% құрайды. Облыс бойынша қазіргі таңда мемлекеттік-жекеменшік серіктестік негізінде ашылған балабақшалардың жалпы балабақша санынан үлесі 25, 3 % құрайды. (31 балабақша, 20 шағын-орталық)

2- диаграмма. 2017 жылы мектеп педагогтарының жалпы санының көрсеткіші

2017 жылы мектеп педагогтарының санат көрсеткіші
2017 жылы мектеп педагогтарының жалпы саны - 10462 (2016ж 9025) оның ішінде:
Оның ішінде санат бойынша:
- жоғары санат 1885, 2016ж- 1280
- бірінші санат 2670, 2016ж- 2534
- екінші санат 2621, 2016ж-1280
Жалпы мектеп мұғалімдерінің аттестаттаудан өтуі жылдан жылға өскен, алайда жаңа мектептердің іске қосылуына байланысты Мұнайлы ауданы (28, 4%) мен Жаңаөзен қалаларында (41%) жоғары және бірінші санатты мұғалімдер үлесі жылдан жылға төмендеп отыр.

Қорғауға ұсынылған тұжырым бойынша Білім беру ұйымын басқару қызметінің теориялық моделіне біз мынадай анықтама беруді жөн көрдік.
Басқару - басқарылатын жүйені инновациялық тұрғыда сапалы дәрежеге көшіру, жаңа жағдайға икемдеу үшін осы жүйеге әсер ету үрдісі. Дұрыс ұйымдастырылған білім беру жүйесі -мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық өркендеуінің бірден-бір кепілі. Жаңашылдық және процессшілдік.
1. Тұлғаның интеллектуалды-тұлғалық және рухани дамуын жоғары деңгейге жеткізу;
2. Тұлғаның ғылыми зерттеулермен айналысу бейімділігін қалыптастыру және соған сай ойлау қабілетін арттыру;
3. Әлеметтік -экономикалық саяси және кәсіби бағыттағы жаңашылдықтар әдістемесімен қамтамасыз ету;
Мектептің даму жоспарын құруда мынадай проблемалық міндеттерді басшылыққа алдық:
1. Негізгі мақсатты анықтау;
2. Оқушы талаптарын қанағаттандыру;
3. Жетістікке жету жолдарын іздеу;
4. Білім сапасын көтеру;
5. Маман біліктілігін дамыту;
6. Көрсеткішті талдау және бағалау;
7. Мәңгілік Ел-елдің біріктіруші күші, әрі көзі екенін түсіндіру.

Бұл зерттеу жұмыс барысында жүргізілген тәжірибе негізінде мынадай ұсыныс береміз:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz