Математика және оны оқыту


Slide 1

Математика және оны оқыту

Slide 2

Математика методикасы

Логикалық есептер

Ойындар

Оқушыларды оқыту методикасы

Жалпы білім беру

Математикалық білім, білік және дағдыларды игеру

Slide 3

пр

Математиканы оқыту үдерісіне қатысушылардың іс-әрекеті

Мұғалімдер

Оқушылар

Ата-аналар

Математикалық білім мазмұны

мен және оқушылар дайындығының

Міндетті деңгейіне қойылатын

талаптармен танысу, оларды талдау

Математиканы оқыту үдерісі-нің

субъектісі болып қалыптасу

Оқуға қажетті барлық

жағдайды жасау

Математика курсының тақырыптары

бойынша сабақтар жүйесінің жобаларын

жасау және оларды

нақты тәжірбиеде іске асыру

Математикалық білім, білік

және дағдыларды игеру

Оқушының күн режімін

жасау және оның орындалуын

қадағалау

Оқушылардың білім, білік және

Дағдыларды өздігінен игеру

Үдерісіе басқару.

Өзін-өзі ұйымдастыру

Оқушының күн режімін жасау

және оеың орындалуын

қадағалау

Математиканы оқыту

нәтижелерінің аралық

деңгейіне оқушылардың қол

жеткізуін қамтамасыз ету

Өзін-өзі жетілдіру

Өзін-өзі дамыту

Шама -шарқынша

Көмектесу

Күнделікті және аралық

бақылауды іске асыру

Түзету

Оқыту нәтижелерінің

қорытынды деңгейлеріне

Оқушылардвң қол жеткізулерін

қамтамасыз ету.

Slide 4

Білім деңгейін анықтау

Ауызша сұрау

Қорытынды бақылау

жұмысы

Білімді тексеру

Топырақтың бақылау

жұмысы

Тестік тапсырма

Жазбаша жұмыс

Аралас

Тапсырмалардан

Тұрады

Біртекті

Тапсырмалардан

тұрады

Бақылау

жұмысы

Математикалық

диктант

Slide 5

Қызықты ойындар пайдалан!

“ Жеміс жинау ойыны”

Тақтада 2 ағаш және 2 себет суреті салынады немесе дайындалған сурет ілінеді. Ағаштардың біріне алманың суреттері, ал екіншісіне алмұрттың суреттері ілінеді. Суреттердің 2-ші бетінде мысалдар жазылған. Оқушы ағашқа кліп, жеміс таңдап, бұтақтан жұлып алады. Егер дұрыс жауап берілсе, жемісті қорапқа салады. Осылайша командалар жарысын да ұйымдастыруға болады.

Slide 6

“Баспалдақ ойыны”

Әр топ үшін баспалдақ суреті салынады. Әр баспалдақ тұсында кейіпкердің бейнесі бекітіледі. Мұғалім сұрақтар қояды немесе мысалдар береді, оқушылар болса, жауапты айтып кейіпкер бейнесін жылжытады. Кім жоғарғы баспалдаққа бірінші болып жетеді, сол жеңеді.

Slide 7

“Арифметикалық шығыр ойыны”

Санаудың қызықты болуы үшін шығырға ойын сипатын беруге болады.

Slide 8

“Математикалық лото ойыны”

Мүалім мысалдар және олардың жауаптары жазылған карточкалардың жинағын дайындайды. Картокалар балаларға үлестіреді. Оқушылар кезектесіп өзінің мысалын оқиды, ал оның жауабы кімде болса, сол оқушы орнынан тұрады. Карточкаларды тақта бетіне бекітуге де болады.

Slide 9

Сабақ жоспарлаудың кезеңдері

Сабақтың тақырыбын, біртұтасүштік түріндегі мақсатын және

міндеттерін анықтау.

Сабақтың типін таңдау

Сабақтың

Құрылымын

түзету

Сабақ

Мазмұнын

Модуль-деу

Оқыту

әдістерін

Таңдап

алу

Оқыту құ-

Ралдарын

Іріктеп

алу

Іс-әрекет-

ті ұйым-

Дастыру

Форма-

Ларын

Айқын-

Дап

Алу.

Білім, біл-

Ік, дағды-

Ларды

Түзету

Жұмысын

жоспарлау


Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Дамыта оқыту технологиялары
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Функционалдық сауаттылықты дамыту
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Бастауыш мектеп математикасында алгебралық ұғымдардың оқыту әдістемесі
Әдіс дегеніміз не
Проблемалық оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz