Математика және оны оқыту




Презентация қосу
Математика және
оны оқыту
Математика методикасы

• Логикалық есептер
• Ойындар
• Оқушыларды оқыту методикасы
• Жалпы білім беру
• Математикалық білім, білік және
дағдыларды игеру
Математиканы оқыту үдерісіне қатысушылардың іс-әрекеті

Мұғалімдер Оқушылар Ата-аналар
Математикалық білім мазмұны
ен және оқушылар дайындығының
Математиканы оқыту үдерісі-нің Оқуға қажетті барлық
Міндетті деңгейіне қойылатын
субъектісі болып қалыптасу жағдайды жасау
алаптармен танысу, оларды талдау

Математика курсының тақырыптары Оқушының күн режімін
ойынша сабақтар жүйесінің жобаларын Математикалық білім, білік жасау және оның орындалуын
жасау және оларды және дағдыларды игеру қадағалау
нақты тәжірбиеде іске асыру

Өзін-өзі ұйымдастыру Оқушының күн режімін жасау
Оқушылардың білім, білік және және оеың орындалуын
Дағдыларды өздігінен игеру қадағалау
Үдерісіе басқару. Өзін-өзі жетілдіру

Математиканы оқыту
нәтижелерінің аралық Шама –шарқынша
деңгейіне оқушылардың қол Өзін-өзі дамыту Көмектесу
жеткізуін қамтамасыз ету

Күнделікті және аралық
бақылауды іске асыру

Түзету

Оқыту нәтижелерінің
қорытынды деңгейлеріне
Оқушылардвң қол жеткізулерін
қамтамасыз ету.
Білім деңгейін анықтау
Ауызша сұрау

Қорытынды бақылау Топырақтың бақылау
жұмысы жұмысы
Білімді тексеру

Тестік тапсырма

Жазбаша жұмыс

Біртекті Аралас
Тапсырмалардан Бақылау
Тапсырмалардан жұмысы
тұрады Тұрады

Математикалық
диктант
• Қызықты ойындар пайдалан!
• “ Жеміс жинау ойыны”
Тақтада 2 ағаш және 2 себет суреті
салынады немесе дайындалған сурет
ілінеді. Ағаштардың біріне алманың
суреттері, ал екіншісіне алмұрттың
суреттері ілінеді. Суреттердің 2-ші
бетінде мысалдар жазылған. Оқушы
ағашқа кліп, жеміс таңдап, бұтақтан
жұлып алады. Егер дұрыс жауап
берілсе,жемісті қорапқа
салады.Осылайша командалар жарысын
да ұйымдастыруға болады.
“Баспалдақ ойыны”
Әр топ үшін баспалдақ суреті
салынады. Әр баспалдақ
тұсында кейіпкердің бейнесі
бекітіледі. Мұғалім сұрақтар
қояды немесе мысалдар береді,
оқушылар болса, жауапты
айтып кейіпкер бейнесін
жылжытады. Кім жоғарғы
баспалдаққа бірінші болып
жетеді, сол жеңеді.
• “Арифметикалық шығыр ойыны”
• ***************************************
Санаудың қызықты болуы үшін
шығырға ойын сипатын беруге
болады.
“Математикалық лото
ойыны”
*********************************
Мүалім мысалдар және олардың
жауаптары жазылған карточкалардың
жинағын дайындайды. Картокалар
балаларға үлестіреді. Оқушылар
кезектесіп өзінің мысалын оқиды, ал
оның жауабы кімде болса, сол оқушы
орнынан тұрады. Карточкаларды тақта
бетіне бекітуге де болады.
Сабақ жоспарлаудың кезеңдері
Сабақтың тақырыбын, біртұтасүштік түріндегі мақсатын және
міндеттерін анықтау.

Сабақтың типін таңдау

Іс-әрекет-
Оқыту Оқыту құ- ті ұйым- Білім, біл-
Сабақтың Сабақ
әдістерін Ралдарын Дастыру Ік, дағды-
Құрылымын Мазмұнын
Таңдап Іріктеп Форма- Ларды
түзету Модуль-деу
алу алу Ларын Түзету
Айқын- Жұмысын
Дап жоспарлау
Алу.

Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Дамыта оқыту технологиялары
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Функционалдық сауаттылықты дамыту
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Бастауыш мектеп математикасында алгебралық ұғымдардың оқыту әдістемесі
Әдіс дегеніміз не
Проблемалық оқыту
Пәндер