Математика және оны оқыту



Математика және оны оқыту

Математика методикасы
Логикалық есептер
Ойындар
Оқушыларды оқыту методикасы
Жалпы білім беру
Математикалық білім, білік және дағдыларды игеру

пр
Математиканы оқыту үдерісіне қатысушылардың іс-әрекеті
Мұғалімдер
Оқушылар
Ата-аналар
Математикалық білім мазмұны
мен және оқушылар дайындығының
Міндетті деңгейіне қойылатын
талаптармен танысу, оларды талдау
Математиканы оқыту үдерісі-нің
субъектісі болып қалыптасу
Оқуға қажетті барлық
жағдайды жасау
Математика курсының тақырыптары
бойынша сабақтар жүйесінің жобаларын
жасау және оларды
нақты тәжірбиеде іске асыру
Математикалық білім, білік
және дағдыларды игеру
Оқушының күн режімін
жасау және оның орындалуын
қадағалау
Оқушылардың білім, білік және
Дағдыларды өздігінен игеру
Үдерісіе басқару.
Өзін-өзі ұйымдастыру
Оқушының күн режімін жасау
және оеың орындалуын
қадағалау
Математиканы оқыту
нәтижелерінің аралық
деңгейіне оқушылардың қол
жеткізуін қамтамасыз ету
Өзін-өзі жетілдіру
Өзін-өзі дамыту
Шама -шарқынша
Көмектесу
Күнделікті және аралық
бақылауды іске асыру
Түзету
Оқыту нәтижелерінің
қорытынды деңгейлеріне
Оқушылардвң қол жеткізулерін
қамтамасыз ету.

Білім деңгейін анықтау
Ауызша сұрау
Қорытынды бақылау
жұмысы
Білімді тексеру
Топырақтың бақылау
жұмысы
Тестік тапсырма
Жазбаша жұмыс
Аралас
Тапсырмалардан
Тұрады
Біртекті
Тапсырмалардан
тұрады
Бақылау
жұмысы
Математикалық
диктант

Қызықты ойындар пайдалан!
“ Жеміс жинау ойыны”
Тақтада 2 ағаш және 2 себет суреті салынады немесе дайындалған сурет ілінеді. Ағаштардың біріне алманың суреттері, ал екіншісіне алмұрттың суреттері ілінеді. Суреттердің 2-ші бетінде мысалдар жазылған. Оқушы ағашқа кліп, жеміс таңдап, бұтақтан жұлып алады. Егер дұрыс жауап берілсе, жемісті қорапқа салады. Осылайша командалар жарысын да ұйымдастыруға болады.

“Баспалдақ ойыны”
Әр топ үшін баспалдақ суреті салынады. Әр баспалдақ тұсында кейіпкердің бейнесі бекітіледі. Мұғалім сұрақтар қояды немесе мысалдар береді, оқушылар болса, жауапты айтып кейіпкер бейнесін жылжытады. Кім жоғарғы баспалдаққа бірінші болып жетеді, сол жеңеді.

“Арифметикалық шығыр ойыны”
Санаудың қызықты болуы үшін шығырға ойын сипатын беруге болады.

“Математикалық лото ойыны”
Мүалім мысалдар және олардың жауаптары жазылған карточкалардың жинағын дайындайды. Картокалар балаларға үлестіреді. Оқушылар кезектесіп өзінің мысалын оқиды, ал оның жауабы кімде болса, сол оқушы орнынан тұрады. Карточкаларды тақта бетіне бекітуге де болады.

Сабақ жоспарлаудың кезеңдері
Сабақтың тақырыбын, біртұтасүштік түріндегі мақсатын және
міндеттерін анықтау.
Сабақтың типін таңдау
Сабақтың
Құрылымын
түзету
Сабақ
Мазмұнын
Модуль-деу
Оқыту
әдістерін
Таңдап
алу
Оқыту құ-
Ралдарын
Іріктеп
алу
Іс-әрекет-
ті ұйым-
Дастыру
Форма-
Ларын
Айқын-
Дап
Алу.
Білім, біл-
Ік, дағды-
Ларды
Түзету
Жұмысын
жоспарлау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz